همه اونایی که ازتیباکس ناراضی هستن میتونن از صفحه نظرسنجی ها اسکرین شات کنن تو پیج اینستاشون بزارن
کامبیزاحمدی زاده
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
0
3
پاسخ
من تلویزیون فرستادم شبراز با پول بسته بندی 80هزار تومان گرفتن 200 هزار تومان پول تیپاکس شده شکسته تحویل دادند اخه ابن انصافه ابن انسانیت هست وجدان کاری وجدان انسانی ندارید بعد میگه ما خسارت نمیدیم من کجا برم شکایت کتم توی همه گروه ها میزارم
محمدرضا
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
0
5
پاسخ
تا حالا بیش از پنجاه بار برای بنده از شرکتهای مختلف بسته از ارسال شده به آدرس منزلم اما هیچوقت تیپاکس اون بسته را به آدرس منزلم نیاورده همه اش زنگ زده اند و خودم رفتم شرکت تحویل گرفته ام همه اش گفته اند یا آدرس بلد نیستیم یا خودرو شرکت خرابه خودتون بیایید تحویل بگیریید داخل شرکت تیپاکس هم کارمندانش جدای از بی ادبی و عدم مسؤلیت خودم باید میگشتم بسته ام را پیدا میکردم هرچه هم به شرکتهایی که برام بسته میفرستند میگم از تیپاکس ناراضی هستم میگن ما باهاش قرارداد داریم نمیدونم این شرکت منحوس متعلق به کدام نورچشمی است که با وجود این همه نارضایتی باز هم اجازه فعالیت دارد
seyed delbar
|
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
4
پاسخ
تیباکس برای کدوم اقازادس که در سامانه ۱۹۵ وزارت فناوری اطلاعات ثبت نشده !!!
سپیده
|
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
4
پاسخ
بسته من کاملا خورد شده دستم رسید یک ماه و نیمه که توی واحد جبران خسارت گیر کرده
بدترین شرکت حمل و نقل بی شک تیپاکس
من شغلم اینترنتیه و همیشه با واحد حمل و نقل سروکار دارم
دیگه هیچ وقت هیچ وقت هیچی دست تیپاکس نمیدم
بهرام حاتمی
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
4
پاسخ
سلام
تیپاکس فقط جلب توجه کرد
بخدا همون پیشتاز بهتره
ناشناس
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
3
پاسخ
واقعا متا سفم برای تیپاکس اداره پست خیلی بهتر امروز دو بسته از کرج سفارش دادم فقط یکی دادند جالب اینجاست که بسته دوم جای من امضا کردند تحویل گرفتم
ناشناس
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
3
پاسخ
بنده هم از سر ناچاری مشتری دائم تیپاکس هستم
تا کنون موارد متعددی از عملکرد نامناسب این شرکت رو تجربه کرده ام و به امید بهبود براشون ایمیل کرده ام اما هیچوقت جواب مناسبی دریافت نکرده ام که به طور خلاصه در زیر لیست میکنم:
1- تعرفه کاملا نامشخص و دلبخواهی- من یک کالا با ابعاد و وزن مشخص رو دوبار به یک مقصد ثابت با فاصله زمانی یک هفته ارسال کرده ام که هزینه اولین ارسال 3برابر دومین ارسال بوده است.
2- درخواست هزینه جمع آوری توسط مامورین در مبداء
3- بدقولی های مکرر مامورین جمع آوری در مبداء به خصوص اگر باج سیبیل مورد نظرشان را نگرفته باشند.
4- بیمه نکردن کالا ویا درج مبلغ بیمه بسیار پایین تر از مبلغ اظهار شده توسط مشتری
5- عدم پایبندی به ساعت شروع بکار دفاتر
6- تاخیر در ارسال
7- محدودیت ابعاد
8- درخواست مبالغ گزاف به بهانه های مختلف توسط دفاتر نمایندگی و عدم حمایت تیپاکس از مشتری در مقابل باج خواهی های دفاتر
9- عدم پاسخ گویی به شکایات مشتریان
.
.
با توجه به ناامیدی از شرکت تیپاکس امیدوارم شرکتهای رقیب با مطالعه نقاط ضعف این شرکت هر چه سریعتر جایگزین این شرکت ضعیف گردند.
ناشناس
|
|
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
6
پاسخ
اشغالترین باربری تو ایران تمام حرفاشون دروغ نه خسارت میدن نه جوابگو هستن
محمد
|
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
3
پاسخ
واقعا شرکت بیخودیه، مامور تحویل بسته هزینه اضافه دریافت کرد و چون به صورت نقد گرفت اصلا نمیشد پیگیری کرد. فقط چون رقیب بزرگی ندارن میتونن فعالیت کنن وگرنه تا الان باید ورشکست میشدن با این مشتری مداری!