ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
اگه سانسور نمیکنی من پیشنهادی میدم که صدر درصد قیمت خودرو نصف میشه ..

اولا واردات خودرو با تعرفه صفر درصد ازاد بشه..و هر ایرانی بتونه یک خودرو وارد کنه .

دوم مسئولین ایران خودرو و سایپا همه رو اعدام کنید...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
خودرو را درست کردید حبوبات را چکار می کنید با اعتصاب مرغها چطور رفتار می کنید. بابا همه نظاملت اجتماعی بهم خورده به هر جا نگاه می کنی تغییرات غیر متعارف دیده می شود. شاید کسی به چنین مطلبی توجه نداشته باشد. تا همین چند سال پیش کبوترهای وحشی (بی صاحب ) در سطح شهر همین کبوتران خاکستری که اصطلاحا کبوتر چاهی یا کبوتر کوهی خوانده می شدند بصورت آزاد در شهر دیده می شدند و کبوتران رنگی و تزیینی مکان و ماوا و صاحب داشتند اما چند سالی است که حتی کبوتر بازان نیز از عهده مخارج بر نمی آیند و همه را رها کرده اند این نشانه نوعی تغییر در بافت زندگی است که روی حیوانات هم اثر گذاشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
یک زمانی خودرو 1000 دلاری پراید را که یک میلیون میشد شما 7 میلیون می‌فروختند یعنی 6000 سود روی هر ماشین کم کم هی از آهنش و موتورش چ استحکامش دزدید و پراید را به ارابه مرگ تبدیل کردید مردم بخر و بفروش هم از گرانی این ماشین بی ارزش شادمان میشدند و یکسری انسان بیگناه میکردند ولی برای شما مهم نبود الان نمیخواهد سر مردم منت بگذارید پراید 7000 دلاریتان برای اینکه بصرفد باید 270میلیون بفروشید تا بتوانید به چپاول مردم ادامه دهید الان پراید ضرر خالص است دیگر دنیای دروغ را کنار بگذارید بگذارید آب از مرز ها بیاید ما تشنه هستیم ما ماشین برقی مادر بزرگ نوه 2000 یونانی برای شهر میخواهیم ما هوای پاک میخواهیم ما آزادی میخواهیم آزادی یک زندگی نرمال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
شما بیار 1000 دلار پراید رو.
هر زمان و هرکجای دنیا.
من قول میدم همه رو بخرم. هر کجای دنیا
قیمتش جهانی پراید حدود 6000 تا 6500 دلاره!
چرا این ملت انقدر در جهل خبری هستند
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
صنعت خودرو رو با برنامه ریزی باید درست کرد .راه حل در واردات خودرو نیست. چون اساسا توان تامین ارز کالا های اساسی را هم نداریم. این صنعت با یک برنامه ریزی 6 ماه میتونه توان خودش رو بازیابی کنه و حتی اوضاع اشفته بازار بورس رو هم بهبود ببخشه.در مرحله اول مهمترین چیز ثبت نام 4 برابر ظرفیت تولید و بصورت یکجا برای تعهدات 18 ماه اینده و با قیمت 20 درصد زیر قیمت بازار خودرو ها هستش.با این مقدار سود هم ضرر چند ساله خودرو ساط ها جبران می شود و هم بابت یکسال و نیم بلوکه شدن پول دلال های ماشین حداکثر 20 درصد سود داده میشود. و هم سهام خودرو ساز ها وقطعه ساز ها سود دهی مناسبی پیدا میکند.و حجم قابل توجه ای از نقدینگی سرگردان بلعیده میشود.که چیزی حدود 9 میلیارد دلار..........
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
باسلام.
با صراحت خدمت شما عرض کنم، تا وقتی که خودروساز داخلی، رقیب خارجی را در کنار خود حس نکنه و دولتها بی قید و شرط از خودروساز داخلی حمایت کنند، شرایط از این بهتر نمی شه و مردم باید تاوان این شرایط رو بدهند.
عبس وتولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بیکاران عزیز کامنت نویس شلاق قیمتها رامراقب باشید کارکنید کشور بکار شما نیازمند است
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
انواع مدلهای تویوتا2020 و2021 قیمتی حدود650تا700 میلیون تومان با احتساب ارز آزاد در همسایگی ما دبی به فروش میرسند.با این قیمت در ایران چه مدلهای صفر کیلومتر تولید داخل فروخته میشوند؟!چرا؟1چون ورود اتومبیلهای خارجی بدون گمرک ممنوع هست چرا؟! برای حمایت از تولیدات بی کیفیت در سایه مدیریت فاسد!...
چاره کار...ورود اتومبیل خارجی بدون در نظر گرفتن گمرک با ارز آزاد و قیمت جهانی..
مشکل کار...به علت وجود فساد در بدنه اقتصاد از وزارت صنایع تا لب مرز و ترخیص کالا ، همان تولید کنندگان داخلی تبدیل به واردکنندگان خواهندشد وقیمتها را در دست خواهند گرفت...فساد فساد فساد تا این فساد از بین نرود همین آش و همین کاسه هست....همه ی آنها دزد هستند و به دنبال دزد فریاد میزنند آی دزد آی دزد!!!!
پیمان روشن ضمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
تنها راه قیمت گذاری حاشیه بازار است توسط کارخانه .. به شرط اینکه قیمت را انقدر کارخانه بالا ببرد تا تقاضا کم شود و بتواند به روز خودرو را تحویل دهد . معیار باید تحویل خودرو حداکثر دو هفته بعد از سفارش باشد . با این روش خیلی خیلی زود قیمت ها پاین میاد و کارخانه مجبوره متعادل کنه قیمت را از بالا شروع میکنه و هی میخواد تقاضا را زیاد کنه میاره پایین قیمت را و بازار خودش را پیدا میکنه . اما الان قیمت ها کاملا مصنوعی است چون شانسی برای خرید توسط مردم از کارخانه وجود ندارد . شرط گذاری اینکه مثلا طرف نباید در 4 سال اخیر خودرو گرفته باشد هم اوضاع را بدتر میکند . تمام این شروط باید برداشته شود هرکی پول بده میتونه خودرو را به روز تحویل بگیره .
عبدالله حسن پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
شفافیت مطلق. رسوا کردن فاسدان و رانت خواران. باز کردن ورود هودرو به طور مطلق.
ایران در خودروسازی مزیت و ضرورت ندارد. این دو کمپانی فاسد و ناکارآمد باید از تحت حمایت علی بی پایان دولت خارج شوند. اگر می توانند رقابت کنند و اگر نمی توانند جمع کنند. حتی یک نفر از این کارخانه های کثافت راضی نیست. چه اصراری است بر تداوم این باند لجن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اول تخصص و خدمات خودتونو معرفی کنید. بهد تهمت بزنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
چاره اش دوچرخه است... فرهنگ دوچرخه سواری راه بیاندازید. هم ورزش است هم هوا تمیز می شود. هم ماشین ارزانتر می شود . نمی بینید در چین مردمانش با دوچرخه سرکار می روند؟
نظرات بیشتر