40 ساله از خودرو سازها حمایت می شه کو نتیجه ؟؟؟
قیمت هر روز بالاتر کیفیت هر روز کمتر !!!
MEHRDAD
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
7
پاسخ
شما که راست میگید. اگر منفعت شما در واردات بود قطعا ما الان وارد کننده بودیم. کره هیوندای و کیا رو از کجا آورد ؟
امین
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
7
پاسخ
60 سال فرصت برای بالندگی یک صنعت در سطح دنیا کم است؟؟؟؟؟ اینهمه کمک و تسهیلات دولتی و ملی به این صنعت شد..دهها کارخانه بعد از خودروسازان ما بوجود آمدند و الان در سطح یک یا دو دنیا هستند..مشکل در حمایت نیست برادر عزیز..
ارسلان
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
9
پاسخ
حداقل 30 ساله به این بهانه پدر یک ملت را درآورده اند. تقریبا یک سوم درآمد خانوار ایرانی مستقیم و یا غیرمستقیم واردات خودرو را آزاد کنید شک نکنید تمام بازار طلا و ارز و مسکن و .... متعادل میشه. نمونه آن کشورهای عراق و افغانستان و سوریه جنگ زده که علیرغم نداشتن ثبات سیاسی نرخ تورمشون اصلا با ما قابل مقایسه نیست.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
7
پاسخ
داستان سرايي مي كني تابي جون.
رضا
|
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
9
پاسخ
چهل سال وقت کمی بود برای خودکفایی؟؟؟
نکنه تو هم دنا رو قسطی باقیمت کارخونه گرفتی شیطون ؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
6
پاسخ
و خرید این ارابه های مرگ طی چهل سال گذشته فقط به کشته شدن مردم انجامیده است و هیچ پیشرفتی حاصل نشده است . ادامه این راه کاملا اشتباه است.
dd
|
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
7
پاسخ
در عوض جیب ایران خودرو و سایپا با این آشغالها پر می شود
ناشناس
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
7
پاسخ
خودروهاي وارداتي ربطي به خودرو داخلي نداره قيمت اون خودرو ها كجا و اين خودرو ها كجا!!!!!!! فرق اين دو از رمين تا اسمون اينو همه ميدونن پس واردات خودرو باعث كم شدن دلالي بين خودشان هست و براي مردم بدبخت فرقي نمي كنه .
ناشناس
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
8
پاسخ
سالها این شعار را به خورد جامعه داده اید انحصار و افسار خودور را در کشور در اختیار دارید ایا مصرف کننده حقی ندارد ایا حق ندارد خودرو مناسب سوار شود تا کی با این شعارها عوام فریب موج سواری می کنید اگر هزینه های که دولت در صنعت خودروسازی می کند در دامپروری و کشاورزی و صنعت تزریق می کرد این قیمت افسار گسیخته خودرو ی بی کیفیت داخلی را شاهد نبودیم
قیمت هر روز بالاتر کیفیت هر روز کمتر !!!