و ارادت خودر به هیچ عنوان خیانت نیست عین خدمت به م دن است.
فرض بگیریم در صنعت خودرو ایران ۱.۰۰۰.۰۰۰ نفر شاغل است که به همراه خانواده میشوند ۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون نفر ذینفع ظاهری این صنعت
حال اگر واردات آزاد شود قیمت خودرو به شدت کاهش میاید و ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ایرانی از این قضیه منتفع میشود و ضمن برخورداری از کیفیت مناسب قیمتها نیز به شدت پایین می آید.
ضمنا خدمت به تولید داخلی نیز هست چرا که دزدهای به اصطلاح خودرو ساز داخلی نیز مجبور میشوند در کیفیت و قیمتهای محصولاتشان بازنگری کنند.
اگر فکری اساسی برای از بین بردن انحصار بازار خودرو نشود در زمان کوتاهی پراید به ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میرسد .
پس واردات عین خدمت است و افرادی که مخالف آزاد سازی بی قید شرط واردات خودرو هستند دلشان به مملکت و مردم نمی سوزد آنها کاسبان وضع نابسامان فعلی هستند.
استفاده ابزاری از کارگر!!!!
همان کارگر کارخانه تولیدی امکان تهیه خودرو تولید شده را با حقوق دریافتی ندارد
این توجیه ابلهانه فقط در راستای منافع مافیای خودرو در کشور است و انشالله که قلم نویسنده محترم ، در راستای اهداف این گروه نباشد
این قبیل موضوعات باید به همه پرسی گذاشته شود، هر موضوعی که به تمام افراد جامعه مربوط میشود باید به رای گذاشته شود. متاسفانه رای نمایندگان مجلس به تنهایی کافی نیست چون بعد از ورودشان به مجلس مصلحت را به منافع جمعی ترجیح میدهند.
کلاغه خواست راه رفتن کبک یاد بگیره راه رفتن خودشم یادش رفت
سوال اصلی اینجاست که اصولا چه اصراریه که ما خودروساز بشیم ؟؟؟
استرالیا چرا بعد از سالها تلاش برای خودروساز شدن ، کارخانجات خودروسازیشو تعطیل کرد ؟ چون دید سرمایه و انرژی را که برای خودروساز شدن میذاره اگه روی ظرفیت های بومی که داره بذاره هم سود بیشتری نصیبش میشه هم اشتغالزایی بیشتری داره
چرا ظرفیت های بومی کشورمون را نابود کرده ایم که خودروساز بشیم ؟ در بخش کشاورزی و پتروشیمی و نساجی و توریسم و ترانزیت میتونستیم در دنیا سرآمد بشیم. چرا به این بخش ها توجه نشد ؟ چون نمیخایم دست از پرچم آتش زدن برداریم. چون گسترش صنعت توریسم و ترانزیت نیاز به دوستی با دنیا داره و دوستی ما با دنیا به نفع ملت مظلوم فلسطین و لبنان و یمن و البته دلالان تحریم نیست
برای مثال خوزستان میتونست یک تنه غذای این ملت را تامین کنه اگه زیرساخت های آبیاریش مدرن سازی میشد و چندین برابر کارگران خودروسازی ها را هم شاغل کنه
به خدا حالمون دیگه داره از این دست مقالات بهم میخوره ...........
اینجا حاکمان ما میگن ما گوشت میخوریم شما سیب زمینی تو حیاط خونه ات بکار تا در تولید گندم خودکفا بشیم در ضمن مالیات کاشت سیب زمینی یادت نره
عمو جان مثال ایران و المان معالفارقه......
تا ۴۰۰ سال دیگه هم شاهد همین مقاله ها و سخنرانی های تهوع آور خواهیم بود چون مردم برای خرید ارابه های مرگ صف میکشن و فقط مثل پیرزن های افلیج قر قر میکنن. مردونگی و غیرت و تعصب از این کشور رخت بربسته
چرا تحلیل هاتون بوی تعصب میده خانم نویسنده؟ایا مهندسی مکانیک هستی؟؟؟؟؟ آیا خبر داری با تولید این خودروهای بی کیفیت چقدر نقص عضو و چقدر هزینه های جبران ناپذیری به مردم زدن؟ایا میدونی چرا خودروسازی ما عقب افتاده ترین و بی کیفیت ترین محصولات را در سطح جهان تولید میکنه؟ایا میدونی همین بنجل های تولیدی ارزشی حداقل ۱۰۰۰ دلاری و حداکثر ۳۰۰۰ دلاری را بیشتر ندارن. آیا میدونی حداقل استاندارد تولیدی خودرو چیه؟؟؟؟؟
آیا میدونی با پول خرید یک ۲۰۷ که حدود ۱۰۰۰۰ دلار در ایران هست چه خودروهایی را در سطح بین المللی نو یا دست دوم میشه خرید؟؟؟؟
بهتره بری راجع به چیزی که اطلاع داری قلم بزنی و مقاله بنویسید نه چیزی که ازش خبر نداری
فرض بگیریم در صنعت خودرو ایران ۱.۰۰۰.۰۰۰ نفر شاغل است که به همراه خانواده میشوند ۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون نفر ذینفع ظاهری این صنعت
حال اگر واردات آزاد شود قیمت خودرو به شدت کاهش میاید و ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ایرانی از این قضیه منتفع میشود و ضمن برخورداری از کیفیت مناسب قیمتها نیز به شدت پایین می آید.
ضمنا خدمت به تولید داخلی نیز هست چرا که دزدهای به اصطلاح خودرو ساز داخلی نیز مجبور میشوند در کیفیت و قیمتهای محصولاتشان بازنگری کنند.
اگر فکری اساسی برای از بین بردن انحصار بازار خودرو نشود در زمان کوتاهی پراید به ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میرسد .
پس واردات عین خدمت است و افرادی که مخالف آزاد سازی بی قید شرط واردات خودرو هستند دلشان به مملکت و مردم نمی سوزد آنها کاسبان وضع نابسامان فعلی هستند.