Subject: امام آقای خلخالی را به خاطر تعدادی اعدام بی حساب کنار گذاشتند/ سوت زدن آقای اژه‌ای وجهه او را برای برهه‌ای خراب کرد/
From: tabnak.ir

شهید بهشتی می‌گفت هر کسی مسئول نظام بشود، بدنام می‌شود/ آقای خوئینی‌ها گفت کسی بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری به نظرمان نرسید

 
Date: Sat, 20 Jun 2026 02:03:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3772C804D713A9335066626D9D8F9C46_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3772C804D713A9335066626D9D8F9C46_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3772C804D713A9335066626D9D8F9C46_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----3772C804D713A9335066626D9D8F9C46_MULTIPART_MIXED--