بازدید 44057
فوتو نیوز

اظهارات عجیب پدر «رومینا اشرفی»: اگر «بهمن» را می‌کشتم قصاص می‌شدم / انتقاد پناهیان از نامگذاری خیابانی به نام «مهدی بازرگان»: جنگ تحمیلی به خاطر بازرگان و بنی صدر به این کشور تحمیل شد

پناهیان: اسم کسانی که بزرگترین ظلم را به این کشور تحمیل کردند، روی خیابان می‌گذارند. جنگ تحمیلی به خاطر بازرگان و بنی صدر به این کشور تحمیل شد، ۱۷ هزار شهید ترور به خاطر شخص آقای بازرگان و طرز تفکرش بود. اسمش را بگذار روی دیوار. این عدالت است؟
کد خبر: ۹۹۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 31 August 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۴۱
در مورد مهدی بازرگان دیگه دارین کم لطفی میکنید، زنده نیست از خودش دفاع کنه، ولی بگو دقیقا چه حرفی، چه رفتاری از بازرگان سر زد که باعث جنگ شد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
این بنده خدا فکر میکنه هنوز زمانیه که ما تاریخ رو از
دهن این بزرگواران فقط مجبور باشیم بشنویم
دوست عزیز فیلمش هست روزنانه هاش هست چرا جنگ شروع شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
اقای بازرگان هم از شهرداری تهران ملک قسطی خریده؟
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
پناهیان ب متاسفانه در قامت یک روحانی تهمتهای بزرگی می زند که این قبیل سخنان باعث دل زدگی جوانان شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
خیلی از مردم به اعتبار نام بازرگان به انقلاب پیوستند. حقیقت رو با این حرف ها نمی توانید کتمان کنید. فرقی نمی کنه نامش رو روی خیابانی بگذارید یا نه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
بنده بارها از استاد شنیده ام که با افسوس و اه از پایان جنگ یاد میکنند. درست است که ایراد ایشان به نوع پایان ان میباشد. با این حال شاید اگر تصمیم گیری برای صلح بدست ایشان بود ما همچنان در حال جنگ با عراق بودیم و در همه این سالها البته راه کربلا نیز همچنان بسته می ماند و ایشان موفق به تشرف به عتبات هم نمیشد . جنگ تحمیلی 38 ساله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
کافیه کمی در مستندات قبل ازانقلاب تاقبل از مرگ بازرگان، جستجوکنید، دههاموردحمایت بازرگان از دشمنان ایران ازصدام تا تروریست‌های خون‌آشام فرقه ی رجوی....... برای اثبات خیانت مهدی بازرگان به ایران وایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
به پناهیان عرض میکنم شما خواهان نابودی برجام بودی و اکنون دو سال و نیمه که اینچنین شده و اثار ان را می بینیم خب دیگر دست از سازشکاران و تفکراتشان بردارید شما به اهداف و ارمانهایتان رسیده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
خداوند مهندس بازرگان را رحمت کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
آقای فرمانده کرونا لطفا علمی صحبت کن نه دستوری.وقتی تمام کشور به یک اندازه با کرونا درگیرهست از نظر آماری مسافرت چطور نقش انتقال را بازی می کند.تجمع شدید تهران با مسافرت تبدیل به پخش آن در خانه باغها و ...شدوانتقال در تهران کمتر و در مسافرت اگر تجمع کم باشد باز در آنجا هم آمار پخش ویروس پایین میاد حال اگر هم رعایت نشود حداکثر مثل مبدا می شود.اما شما که از رعایت پروتکل ها در عزاداری دم می زنید یا در خیابانها نبودید یا دستوری عمل می کنید.دراین کشور همه خودشان و دیگران را فریب می دهند.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
در رد بازرگان همین بس که منافقان را فرزندان خودش خواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
سه شنبه ۱۱ شهریور ساعت
۹:۵۰
بورس نورچشمی باوجودهمه تلاشها وتبلیغات شبانه روزی برای صعودی نگهداشتنش به کانال یک میلیون وششصد هزارواحد برگشت !
دلار با وجودهمه وعده ها برای کاهش قیمت به کانال ۲۴۰۰۰ تومان بازگشت
سکه هم به کانال ۱۱ میلیون تومان بازگشت
مسکن هم نسبت به ماه پیش ۱۰٫۵ درصد رشد کرد
قیمت خودرو همچنان صعودی است
علی برکت الله !!!!!!!!!
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
کم لطفی نه. دیگه دارید بی انصافی که چه عرض کنم ظلم به بازرگان می کنید.در این دوران پاکدستانی همچون بازرگان بسیار کمیابند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
باشه میگم ولی دیگه چهل سال گذشته و این نبش قبرها فایده ای ندارد. دولت بازرگان اعلام کرد که آب و برق را مجانی میکند و جوی درست کرد که بعدش امام (ره) مجبور شدند توضیح بدهند که انقلاب اسلامی برای مجانی کردن آب و برق نیست و البته آب را هم مجانی میکنیم برق را هم مجانی میکنیم ولی ما با این انقلاب میخواهیم احکام اسلام واقعی را اجرا کنیم... این یک نمونه از توطئه های آشکار دولت بازرگان برای منحرف کردن انقلاب از مسیر اصلی خودش و به چالش کشیدن رهبری انقلاب است. نمونه دوم این که در دولت بازرگان تلاش گسترده ای انجام شد که ارتش منحل شود که با هوشمندی یاران امام موفق نشدند ولی به هر حال اعلام انصراف رسمی از دریافت تسلیحات نظامی خریداری شده از آمریکا که پولش هم پرداخت شده بود در همین دولت بازرگان انجام شد و اعلام اینکه سربازی در کشور لازم نیست و خود این مساله باعث شد که یک جو دیگری در کشور درست شود و ارتش به شدت ضعیف شود و همین دولت آقای بازرگان بخشی از تسلیحات پیشرفته نظامی را تصمیم گرفتند که به آمریکا برگردانند که ارتشی ها مقاومت کردند... و نمونه سوم از ضربه های جبران ناپذیر دولت بازرگان و تفکر لیبرالی ایشان این که ارزش مجاهدت نیروهای انقلابی و مبارزین واقعی را به حساب نیاوردند و اداره امور کشور را به لیبرالهایی سپردند که تازه از گرد راه رسیده بودند و فضا را برای ورود منافقین و لیبرالها به عرصه سیاسی انقلاب باز کردند که هنوز هم که هنوز است رد پایشان پاک نشده... بازرگان آدم خوبی بود ولی یک صندلی بالاتر از جایی که توان و صلاحیتش را داشت نشسته بود و خیلی ها از این فرصت سوء استفاده کردند... از جمله امثال بنی صدر و رجوی منافق
خویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
امثال اقای پناهیان دقیقا چی از جان مردم میخواهند
گاهی اوقات انسان باید حرفهای گذشته خودش رو مرور کنه.

پناهیان: قطعنامه پایان جنگ شیطانی بود - منبع: جهان نيوز - فردانیوز (خودتون سرچ کنید)

حالا ایشان که به تداوم جنگ باور داره، گناه شروع جنگ رو به گردن ملی گرایان انداخته؟ چرا تعارف میکنی آقای پناهیان؟ یکباره بگو شعار مرگ بر امریکا، تسخیر سفارت امریکا، انزوای بین المللی ایران بعد از حمله به سفارت، که باعث شروع تحریم ایران و تضعیف نظامی و اقتصادی و سیاسی ایران شد، جملگی به گردن ملی گرایان بود، و شما مبرا هستین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
اينو نگن چي بگن
يه مشت لشكر سايبري هم راه انداختن ميان هي اينجا به بقيه هموطنان كه نون بازوشونو ميخورن توهين ميكنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
قطعا به گردن ملی گرایان بود. بفرما تاریخ را بخوان.
در عصر حاضر زندگی میکنیم و هنوز بسیاری از نسل اولی ها زنده هستند و خدا را شکر مطبوعات و مکتوبات ان زمان وجود دارند.اقلا 30 سال دیگر این صحبت ها را میکردی که شک و شبهه در دل بعضی ها ایجاد شود.
آقای پناهیان کشته شدن امام حسین و قتل هابیل را از جنایات مهندس بازرگان جا انداختی برادر - حالا که داری میگی بیشترش کن -
کاشکی دولتمردان بعدی هم مثل امثال بازرگان زمامداری میکردن.
تاریخ را نمیشود عوض کرد عزیز - حالا هی بگو -
ببچاره بازرگان
مسببین جنگ پیدا شدند. صدام و ایادیش بیگناه بودند! دیگه از عراق طلبی برای جنگ نداریم!شهدا کجایید؟
در سخنرانی آقای پناهیان حضور داشتم.
خیلی از حاضرین در همان مجلس باهاش موافق نبودند.
اما منبر رفتن یک طرفه همین مسائل را دارد.
یکی نیست که بگه دولت موقت بازرگان کلا ۹ ماه بوده و آبان ۱۳۹۸ استعفا داده اند و جنگ شهریور ۱۳۵۹ شروع شده.

برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی و خبرگان قانون اساسی را همین دولت موقت برگزار کرده و تمامی مسئولین بیش از ۴۰ سال است که به همین انتخابات استناد می کنند.

چه خدمتی از همین انتخابات بالاتر بوده است؟
خدا عاقبت امثال شما رو به خیر کنه مهندس بازرگان باعث جنگ شد ، حتما دستور جمله به سفارت هم اون داد بعدشم کودتای نوژه هم کار ایشون بود .. مهندس بازرگان چهل ساله تو دل انسان های آزاده جا کرده من و بزرگواری اینکه خیابان به نام بشه یا نشه هیچ اثری برای حق جویان مملکت نداره خدا روح ایشون رو قرین رحمت کنه ، ایشون از اولین بزرگانی بود که با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر به شدت مخالف بود بی انصاف اگر جنگ رو ایشونروع کرده باشه خیلی تلاش کرد که جنگ هشت سال طول نکشه واقعا مظلوم انقلاب اسلامی مهندس بازرگان بود روحش شاد
این پناهیان کیست و چه گلی به سر مردم ایران زده. کار ی ایجاد کرده ؟کاری فرهنگی کرده؟ راهکار سیاسی داده؟ چی؟
جناب پناهیان کمی انصاف بخرج داده و بدانید که این حکومتی که شما داعیه آن را دارید مزد زحمات مرحوم امام و یارانش از جمله جناب بازرگان است. بنظرم شما بهتر است در مورد ارتفاعات سرسبز بوسنی و هرزگوین صحبت کنید.
کل قضیه چه ربطی به بازرگان داشت؟! آقای پناهیان اگر دنبال گناهکار هستید باید جاهای دیگر را کنکاش کنید.
افاي پناهيان مثل اينكه فراموش كرده ايد كه بازرگان يك سال قبل از جنگ به خاطر اشغال سفارت امريكا استعفا كرده بود
آقای پناهیان با خودت چند چندی؟ این روزها حرفهای عجیب غریب میزنی!
روی منبر امام حسین(ع) که سنبل جوانمردیه، توهین میکنی!(استاندار خوزستان)
در لباس روحانیت هستید دم از مساوات میزنی!(وای بحال خاتمی یا روحانی اگر این حرف را میزدن..)
تا دیروز میگفتی هاشمی و رضایی که امام را وادار به پذیرفتن قطع نامه و صلح کردند و امروز میگی فلان فلان بازرگان و بنی صدر که باعث شروع جنگ شدن!
و......
بببببله؛ تو فکر کن ما بی بصرتیم
راستی یه نماینده با 15 درصد رای صلاحیت قانونگذاری دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
ایول دمت گرم
گفته های جناب سید مهدی میرباقری تایید می کند شمار سکولارها در کشور چنان زیاد شده است که ایشان مجبور به پذیرش این واقعیت در کشور شده اند.
از شگرد های برخی ها جریان سازی سیاسی و اجتماعی است اینکه نام خیابان چرا باید سهروردی باشد که ایشان همطراز بایزید بسطامی ست وبا آرمان انقلاب منافات دارد....و یا فلان خیابان چرا به نام مهدی بازرگان است و فورا ۸سال جنگ به گردن او انداخته میشود !!! تازه ملت فهمید مقصر جنگ بازرگان است نه صدام !! این جنگ را او تحمیل کرد به صدام و شروع کننده ایران بوده نه عراق !!! مردم درحال خسته شدن از همه چیز هستن .
پناهیان لااقل بگذار همه کسانی که در ان سالها شاهد بودند بمیرند اونوقت تاریخ را تحریف کن
اتفاقا منم از بازرگان ناراضی هستم این افراد کسانی بودند که می دانستند چه بر سر کشور خواهد آمد اما سکوت کردند ملی مذهبی های نهضت آزادی بزرگترین خیانت را به این کشور کردند.
سکولار ؟ مسائل بهداشتی چه ربطی به سکولارداره؟ شما پس ماشین و موبایل اینا رو هم بزار کنار چون اینا همش ساخت دست سکولاره. واکسن و دارویی که استفاده میکنی ساخت سکولاره. با استفاده از این چیزا داری پول میریزی به جیب سکولار. اگه اینا رو نخری سکولار هم ضعیف میشه و دیگه نمیتونه به ما ضربه بزنه.
مگه جنگ نعمت نبود؟
اینو نگن چی بگن
واقعا جای تاسف داره سالها بعد از مرگ آن بزرگوار همه خطاهای کرده و نکرده خودشان را به گردن ایشان بیندازند.
درسته که بازرگان زنده نیستند که از خودشون دفاع کنند اما تاریخ و اسناد بازگو کننده همه واقعیات است. کاش تمام دولتمردانی که بعد از استعفای بازرگان روی کار آمدند همان اندیشه و تفکر را داشتند.
جالبه تا حالا من فکر میکردم جنگ تحمیلی از خارج ایران به ما تحمیل شده حالا متوجه شدم از داخل بوده.
با توجه به اینکه تمام مشکلات 8 ساله اخیر تقصیر روحانی بوده فکر میکنم از اول انقلاب شروع کردن مشکلات را بر دولت ها تقسیم می کنند البته به جز مموتی که گله گل
بازرگان وبنی صدر خیانتکار هردو عامل جنگ ووطن فروش بودند مرگ بر امریکا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار