بازدید 9114

همه گزینه‌های سرمربیگری پولدارترین باشگاه ایران

کد خبر: ۹۹۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 30 August 2020

در حالی که امیر قلعه نویی مدتی پیش از تیم سپاهان جدا شد و تکسیرا به صورت موقت هدایت طلایی پوشان را تا پایان فصل نوزدهم برعهده گرفت، اما مسئولان سپاهان هنوز به جمع بندی نهایی برای انتخاب سرمربی جدید نرسیده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، هر روز گزینه‌هایی برای هدایت طلایی پوشان در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما مسئولان سپاهان واکنشی به این موضوع نشان نمی‌دهند و ساکت، مدیرعامل جدید این تیم اصفهانی در سکوت خبری در حال مذاکره با مربیان است تا بعد از توافق نهایی سرمربی سپاهان را معرفی کند.

علاوه بر این، پزشک، سخنگوی باشگاه سپاهان مدتی پیش اعلام کرد که ۱۰ گزینه برای هدایت تیم خود در نظر گرفته اند که مربیان داخلی و خارجی در بین این گزینه‌ها قرار دارند. البته با توجه به ممنوعیت جذب خارجی ها، پروژه بررسی گزینه‌های خارجی متوقف شده است و سپاهانی‌ها با مربیان داخلی مذاکره می‌کنند.

گزینه‌های سرمربیگری سپاهان که تا امروز مطرح هستند‌.

محرم نویدکیا
نویدکیا بازیکن اسبق سپاهان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت طلایی پوشان اصفهانی است و هواداران اصفهانی دوست دارند که نویدکیا سرمربی تیم محبوبشان شود، اما مدیران اصفهانی به علت اینکه نویدکیا تجربه مربیگری ندارد، دچار شک و تردید هستند و دوست ندارند با انتخاب او به نوعی اسطوره باشگاه خود را نابود کنند.

جواد نکونام
نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان یکی از گزینه‌های سرمربیگری سپاهان است. به هر حال تیم فولاد با هدایت نکونام توانست سهمیه آسیایی را کسب کند و فولادی‌ها به این راحتی حاضر نمی‌شوند که سرمربی موفق خود را از دست بدهند.

البته زمانی که زمزمه‌هایی مبنی بر مدیرعاملی سعید آذری در تیم سپاهان شنیده می‌شد، نام نکونام هم برای سرمربیگری این تیم اصفهانی مطرح شد، اما آذری در تیم فولاد ماندنی شد و معلوم نیست نکونام در این تیم اهوازی می‌ماند یا خیر.

علی دایی
دایی سرمربی سابق پرسپولیس، مدنظر مدیران سپاهان برای هدایت تیمشان است، اما به نظر نمی‌رسد که دایی قصد دارد در خارج از تهران مربیگری کند. در عین حال زمزمه ممنوع الکاری شهریار فوتبال ایران بعد از ماجرای افشاگری اش علیه مصطفی مدبر یا همان رسول درجزی دولت به گوش می‌رسد.

یحیی گل محمدی
گل محمدی یکی از مربیان موفق لیگ نوزدهم بود که تیم پرسپولیس باهدایت این مربی توانست برای چهارمین مرتبه قهرمان شود.قبل از دربی پایتخت اعلام شد که سپاهانی‌ها به گل محمدی پیشنهاد سرمربیگری این تیم برای فصل آینده دادند، اما در نهایت این موضوع تکذیب شد.

برانکو ایوانکوویچ
برانکو سرمربی سابق پرسپولیس در بین گزینه‌های هدایت طلایی پوشان اصفهانی قرار دارد و حتی مسئولان سپاهان هم این موضوع را تایید کرده اند.البته برانکو به علت بدهی مالیاتی نمی‌تواند به ایران بیاید.

استراماچونی
استراماچونی سرمربی سابق استقلال مدنظر مدیران سپاهان برای هدایت تیمشان است، اما به نظر می‌رسد که اگر این مربی حاضر شود که به غیر از استقلال هدایت تیم دیگری در ایران را قبول کند، رقم پیشنهادی‌اش بسیار نجومی باشد. البته نباید قانون ممنوعیت حضور خارجی ها را در لیگ بیستم فراموش کرد.

الکساندر نوری
نوری، مربی ایرانی - آلمانی بوندس لیگا، همواره نامش در بین گزینه‌های هدایت تیم‌های ایرانی قرار دارد و این بار هم شنیده می‌شود مدیران سپاهان به این مربی پیشنهاد داده اند که فصل آینده هدایت تیمشان را برعهده بگیرد.

البته با توجه به ممنوعیت جذب خارجی‌ها بعید است که سپاهانی‌ها بتوانند مربی خارجی برای تیم خود انتخاب کنند و آن‌ها باید با یکی از مربیان داخلی توافق کنند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

مسئولان سپاهان قصد دارند تکلیف سرمربی جدید تیم خود را تا پایان هفته جاری مشخص کنند تا با کادر فنی جدید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان