بازدید 26213

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۷ شهریور ۹۹/ کاهش فوت روزانه کرونا در کشور

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۱۱۵ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۱۱ نفر از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۹۹۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 28 August 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۳۶۹ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳۶۹ هزار و ۹۱۱ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۱ هزار و ۲۴۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۱۸ هزار و ۲۷۰ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۸۱۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: ️استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۷ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.9
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
دو هفته بعد از برداشتن محدودیتها مجری خبری شبکه یک از وزیر بهداشت پرسید که امار از چند روز گذشته به شدت داره بالا میره و این به خاطر برداشته شدن محدودیتها و بازگشایی ها هست،وزیر چنان پاسخ دندان شکنی به مجری داد دیگه جیکش درنیومد.
اخه شماهایی که با وجود مهندسی آمار به گفته اکثریت مردم بازهم نتونستید جلوی پیشرفت بیماری رو بگیرید و هرروز میگفتین امار فوتی ها و بهبودها امیدوار کننده هست،چرا الان هنوز هم رو حرف خودتون هستید و مردم رو به کشتن میدید؟
بهتر نیست استعفا بدید و همه چی رو به خود مردم واگذار کنید یا به نیروهای متخصص؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
شما؟ تخصص تون چیه؟ نماینده مردمی؟
من بعنوان متخصص آمار، آمار رو مهندسی شده نمی بینم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دو دسته کمر مرا شکستند
اول خوشگذرانان مسافر به اقسا نقاط جهت تلطیف روح
دوم مذهبیون غیر معتقد به اساس علم و بیماری و سلامتی و جان مردم
لالا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
تخصصت بدرد نمیخوره .از دانشگاه ازاد گرفتی .تابلوه مهندسی شدس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ایشون؟ تخصصشون؟ چندرغاز می‌گیرن پای سایت‌های فارسی کامنت می‌ذارن.
آره آمارو کم کنید چون تجمع هیئتها وعزاداری باعث کم شدن کرونا شده،چندشبه تو یه مسیری که رد میشم میبینم تو یه ارگانی یه جمعیت خیلی زیادی جمع شدن وعزاداری میکنن این افراد که تجمع کردن ظاهرا سلامتی‌شان برای خودشان که مهم نیست اگه باعث انتقال بیماری یا مرگ کسی بشن چه کسی جوابگوست... اگه امکان ارسال فیلم بود حتما تصاویر را ارسال میکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دو دسته کمر مرا شکستند
اول خوشگذرانان مسافر به اقسا نقاط جهت تلطیف روح
دوم مذهبیون غیر معتقد به اساس علم و بیماری و سلامتی و جان مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
متاسفانه منم داشتم قبول میکردم تو عزاداری ها صد در صد پروتکل رعایت میشه ولی به چشم خودم دیدم که چقد نزدیک به هم تو پیاده رو نشستن چون داخل حیاط مدرسه جا نبوده .البته اون جاهایی که دوربین خبرگزاری ها میره قطعا رعایت میشه
اینطوری که آمار را کم می‌کنند به روز تاسوعا و عاشورا برسیم چند نفر از کرونا متولد می‌شوند. دولت پس از ضربه شست سنگینی که در انتخابات از مردم خورد سعی در جبرانش داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
آمار کشورهای دیگه رو هم ببین بعد اظهار نظر کن. اتفاقا کاهش آمار بیش از اندازه کنده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
عزیزم این متن رو انگار خیلی قبل استفاده کردی و امروز اشتباها دوباره منتشر کردی. فردا تاسوعاست و نمیشه یکدفعه آمار رو از بالای 100 بیارن نزدیک صفر
این همه آدم رفتند شمال بدون رعایت کردن بهداشت نمیدونم چه حکمتیه که فقط اعتراض به دین هستش
خواهر من پرستار بخش کروناست
تعداد بستری ها به شدت کاهش پیدا کرده و حتی فوتی ها
مثلا همه‌ی اعضای خانواده من مبتلا شدیم
اما خیلی سریع خوب شدیم من سه روز فقط حالت های سرماخوردگی داشتم .
این آمار مهندسی نشده ، درسته .
من استان فارس زندگی میکنم
استان من وضعیت اینچنین هست.
یکی دیگه از خواهرانم پرستار بندر عباسه
اونجا هم وضعیت داره بهتر میشه،
بیست روز پیش وضعیت بدی داشتن
اما شیراز بهتره

اینقدر آب به آسیاب نریزید وقتی اطلاعی دقیق ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
کنتور که نداره همین طوری ببند
چرا همیشه صدا و سیما همیشه سعی در کمرنگ کردن آمار واقعی فوتی ها داشته داره واقعیت چیزی نیست که بشه از مردم کتمان کرد آمارهای فوتی ۴ برابر بیشتر از آمارهایی هستش که می‌دین ولی کیه که باور کنه.‌‌...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل