بازدید 7228
۱

بازدید دو نماینده مجلس از کنیسای رفسنجان

کد خبر: ۹۹۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ 27 August 2020

در تاریخ چهارم شهریور ماه ۱۳۹۹ به دعوت نماینده محترم مردم رفسنجان دکتر همایون سامه یح سفری به این شهر داشت در این سفر ضمن گفت و گو با تنی چند از همشهریان کلیمی رفسنجان درمحل کنیسای آن شهر ملاقاتی با نماینده محترم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

پس از بازدید دکتر جلالی از کنیسا، همایون سامه یح ضمن تشکر از ایشان بابت این دعوت، در مورد وضعیت زندگی مردم رفسنجان و همچنین جامعه کلیمیان ایران بیان کرد که جامعه ایرانیان کلیمی با آزادی کامل به

بازدید دو نماینده مجلس از کنیسای رفسنجان

فرایض دینی خود می‌پردازند و به راحتی به کسب و کار خود مشغول هستند. پذیرش جامعه ایرانی از اقلیت های مذهبی و همزیستی مسالمت آمیز ایرانیان کلیمی با برادران و خواهران مسلمان خود بسیار خوب و در حد بسیار مطلوبی می باشد.

وی در ادامه صحبت های خود از مسئولین شهر رفسنجان به خصوص از نماینده آن شهر در مورد نامگذاری خیابانی که کنیسای رفسنجان در آن قرار دارد به نام خیابان ادیان و همچنین ایجاد پارکی در جوار کنیسا به نام پارک ادیان بسیار تشکر کرد و بر همراهی و همگامی جامعه ایرانیان کلیمی با دیگر برادران مسلمان خود و وفاداری کامل به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید بسیار نمود.

بازدید دو نماینده مجلس از کنیسای رفسنجان

دکتر جلالی نیز به اشتراکات بسیار در مورد اصول دینی در بین ادیان الهی و همزیستی مسالمت امیز این ادیان در ایران بسیار تأکید نمودند و اشتیاق خود را در مورد تشکیل چنین جلسه ای ابراز نموده و در خصوص همکاری دیگر ارگانهای شهر رفسنجان با جامعه کلیمیان این شهر قول مساعد دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطف کنند یک نماینده یا کمتر هم از روستایی که برای گذر باید از داخل رود خانه بگذرند بازدید کند خبر مندرج در تابناک چند روز پیش.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل