بازدید 32127
تبعات مذاکره با استرا در رم؛ شماره ۷ سابق به سبک دوران بازی در آستانه یک جام آبی‌ها را رها کرد

خبر حیرت‌آور؛ فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا کرد!

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ نوزدهم و رساندن این تیم به فینال جام حذفی فوتبال ایران، در آستانه مصاف حساس با تراکتور در واکنش به مذاکره مدیرعامل باشگاه با استراماچونی در ایتالیا از سمت خود استعفا کرد تا آبی‌ها بار دیگر وارد بحران نیمکت شوند.
کد خبر: ۹۹۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 27 August 2020

سرمربی استقلال، کمتر از ۲۴ساعت پس از شکست پرسمولیس در ضربات پنالتی و رساندن آبی‌ها به فینال جام حذفی، در اقدامی عجیب از سمت خود در این تیم کناره گیری کرد!

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ کناره‌گیری سرمربی استقلال در پاسخ به سفر عجیب و بی‌موقع مدیرعامل استقلال به ایتالیا و تلاش به دستیابی توافق با استرا بود.

بسیاری از کارشناسان و هواداران، این کنار آمدن فرهاد مجیدی را با دو بار ترک استقلال در زمان بازی او مقایسه می‌کنند که هر دو بار استقلال را در کورس قهرمانی تنها گذاشت و موجب از دست رفتن جام شد. مجیدی حالا با این تصمیم که می توانست بعد از فینال ۱۳شهریور اتفاق بیفتد، یک جام دیگر استقلالی ها را به خطر انداخته، هرچند نگرانی او توسط بسیاری از طرفدارانش قابل لمس و درک است.

در فوتبال حرفه‌ای انتخاب کادرفنی هر باشگاه جزو اختیارات مدیرعامل و هیات مدیره است. با این حال معاون سعادتمند ظهر امروز هرگونه شایعه در خصوص تلاش وی برای توافق با مرد ایتالیایی را تکذیب کرده بود.

خبر حیرت‌آور؛ فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا کرد!

عصر امروز فرهاد مجیدی با انتشار متنی، به مذاکرات مسئولان استقلال با استراماچونی واکنش نشان داد.

متن استعفای او به این شرح است: این نوشته را باید چند روز قبل منتشر می‌کردم؛ همان روزی که با قصد قبلی خبر مذاکره در ایتالیا را رسانه‌ای کردند؛ همان روزی که در آستانه دربی فوق‌العاده حساس، قبل از مهمترین بازی فصل، ذره‌ای برای من و تلاش و فداکاری شاگردانم احترام قائل نشدند. این خودزنی بزرگ توسط مدیریتی انجام شد که یک ماه قبل از من لیست گرفت و بدون تمدید قرارداد حتی یکی از بازیکنان ارزشمند فعلی، بعد از هر موفقیتی در چند بازی گذشته از برنامه‌ها و اهداف مشترک‌ برای فصل بعد ‌گفت.

آنها با وجود قرارداد یک سال و نیمه من، با اقدامی عوامفریبانه که هدفی جز تخریب جایگاه سرمربی تیم نداشت، در آستانه دربی، خبری که حتی رسانه‌های کشور آقای استراماچونی هم مراعات زمان انتشارش را کردند، به صورت غیررسمی به رسانه‌ها دادند و حالا من حاضر نیستم به خاطر یک برد جذاب و صعود به فینال جام حذفی این کارشکنی تاریخی را نادیده بگیرم.

جالب است که از لحظه انتشار خبر مذاکره ایتالیا تا شروع دربی، مصاحبه‌ و تکذیبی از مدیرعامل در کار نبود، اما از امروز صبح سراسیمه به دنبال تکذیب خبری هستند که با جزئیات مستند به بیرون درز کرده و رسوایی تازه‌ای رقم زده.

می‌خواهم بدانید آنها دیشب حتی از یک خسته نباشید خشک‌وخالی در رختکن تیم دریغ کردند و مشابه دو پیروزی مقابل سپاهان، نگاه و رفتارشان فریاد می‌زد که چقدر ناراحتند، چون هر موفقیت تازه نقشه‌هایشان را به تأخیر می‌انداخت و آنها را به دروغی دیگر متوسل می‌کرد.

من به احترام بازیکنان متعصبم، هوادارانی که بی‌صبرانه منتظر پیروزی مقابل قهرمان لیگ برتر بودند و همکاران شریفم، این چند روزه را هم سکوت کردم؛ اما امروز بعد از فشارهای کشنده در یک نیم‌فصل استثنایی، در شرایطی که روز اول بین قلب و غرورم، قلبم را انتخاب کرده بودم باید اطلاع دهم که در اعتراض به رفتار غیرصادقانه باشگاه استقلال از مربیگری در این تیم استعفا می‌دهم. این استعفا را نه به معنای برخورنده بودن رفتار مدیریت باشگاه برای شخص من، بلکه در اعتراض به این شیوه مدیریت و برای محافظت از جایگاه سرمربی باشگاه بزرگی همچون استقلال اعلام می‌کنم.

ما تیم را در رده پنجم جدول تحویل گرفتیم و بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه مستقیم، با یک برد مهم به فینال حذفی هم صعود کردیم و اگر انصاف و معرفتی وجود داشت، با این همه بلاهای طبیعی و غیرطبیعی حق ما چنین رفتاری نبود.

استقلال را نه امروز و نه ۲۳ سال پیش که پیراهنش را پوشیدم، به من پیشکش نکرده‌اند. برای لحظه لحظه حضورم در استقلال همیشه سخت کار کرده‌ام و می‌دانم روزی دوباره به رویاهای جمعی خود خواهیم رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
خب حق داره بنده خدا. این همه زحمت کشیده و تیم رو بالا آورده و بعد بجای تقدیر و تشکر دارن جلوی چشمش با مربی دیگه مذاکره میکنن تا تیم رو تقدیمش کنند. عقل و انصاف و معرفت هم خوب چیزیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
تابناک ! چکار کردی که با گوشی ایفون نمیشه نظر داد کادری که باید عدد داشته باشه چیزی زیرش نوشته نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
من البته پرسپولیسی هستم. این وجود با تمام حقی که به مجیدی میدم ولی این رفتارشو اصلا جالب نمی دونم. یه طرفدار که طرفداریشو فقط توی دعوا با رقیب نباید اثبات کنه، توی این همه سال، کلا مجیدی چن سال به درد استقلال خورده؟ این همه توی کشورای عربی توپ زد ولی تیمش اینجا توی بحرانها دست و پا میزد ولی فقط هنرش این بود که وقتی تیمش مقابل پرسپولیس بازی کرد، بعد از اخراج لباس زیرشو نشون داد که آبیه. آیا استقلال سودی هم برد ازین رفتار زنندش؟ وقتی هم فصل گذشته تیمش نتیجه نگرفت خودش و اون قلعه نوعی شروع کردن به شایعه سازی. من حقیقتش ناراحت نشدم استقلال به مرحله بعد رفت، چون چیزی از صلاحیت تیم مورد علاقه من کم نشد. و طرفدارای استقلال هم مدتی بود رنگ قهرمانیی ندیده بودن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
فیلمشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بزارید این بچه بره، هنوز واسه سرمربی گری استقلال خیلی کوچیکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
هوادارهای استقلال یادشون نرفته که دوران بازیکنیش هم دو بار به استقال ضربه زد و مانع قهرمانی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
من یک پرسپولیسی هستم
اگربی عرضگی دفاع ما درخفظ گل برتری به مدت فقط ۲-۳ دقیقه نبود الان مجیدی اینطور شیرنمیشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
جمع کنید این فوتبال فاسد را
باید بندازنش بیرون، چندباره تو سخت‌ترین شرایط استقلالو نابود کرده،میخوای بری برو ولی صبرمیکردی بعداز بازی تراکتور... آبی وقرمز و زرد و... نداره تا وقتی تیما خصوصی نشن ویه مدیر باقرارداد سفت وسخت بالا سرتیما نباشه و تا زمانی که ازبیت المال بریز وپاش باشه حکایت همچنان باقیست،بجز دستمزدهای تلیاردی بدون تعصب درحد لیگ محلات هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
مدیرا باید تا بازی تراکتور صبر می کردن عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
جناب21َ41مدیرابایدصبرمیکردن یا وزارت قرمز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
مدیران ناشایست در فوتبال از بالا تا پایین
اصلا بفکر پیشرفت فوتبال نیستند
و از تاج و کفاشیان و ساکت و امثالهم
فقط بدنبال کاسبی و درآمد واسه خودشان و دلالان خودشان بوده و هست متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
متاسفانه رفتار حرفه ای در فوتبال ما آموزش داده نمیشه و احساسات بر رفتار اکثر مربیان و فوتبالیستهای ایرانی حاکمه.
فرهاد جان تو باید بمانی و آنکه باید برود مدیریت آیت و نه شما، استقلال متعلق به شما و پیش کسوت هاست، بمان و خسته نشو، تلاش کنید تا مدیریت تغییر کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
این مجیدی از اولش ناز نازی و اهل قهر کردن بود.... همون بهتر که برود .... استقلال هرچی داره، در واقع ثمره ی مربی کاردان قبلی است
خبر حیرت آور.... آخه این جوجه رفتن و آمدنش حیرت آوره؟!!! همین کارها را کردید که اینها خودشان را گم کردند و با قیمت های نجومی بیت المال را می چاپند... خبر حیرت آور آن پزشکی است که شش ماهه توی بخش بیماران کرونایی مشغول بکاره و هموطن ما قدرش را نمی داند و راه شمال را در پیش گرفته...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
عمو جون قرصاتو بخور
برد با پنالتی رو هیچوقت برد حساب نمیکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
درسته، برد با کمک داور یا خیانت مربی حریف خیلی مزه میده تازه اینجوری میشه هرسال قهرمان شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
علت باخت ما
عدم توانایی دفاع درحفظ گل برتری دردفایق اخر ورفتن بیرانوند پنالتی گیربود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
معلومه که خیلی سوزش داشتی از باخت تون
پرسپولیسی های ناراحت تسلیت تسلیت میگم
این آقا جز منافع خودش به هیچ چیز فکر نمی کند. به دفعات این را ثابت کرده است.
تنها دلخوشی یابهتربگم تنها یه ذره دلخوشی که تواین کشور دارم بعضی وقتا بازی استقلاله،با این فیلم وتئاتر وزارت ورزش اونم گرفته شده!آقای وزیر ورزش مدیرعامل وکلا تیم استقلال مگه زیرمجموعه ودرکل مالکش وزارت ورزش نیست یعنی سعادتمند تواین موقعیت با اجازه عمه من رفته با استرا مذاکره کنه یا وزارت ورزش؟جالب‌تر ودردناکتر وفاجعه تر اینه که پول استرا راباید بدیم(وشاید به اضافه جریمه ودیرکرد) اما حق استفاده ازش را نداریم!!!کجای این شب تیره بیاویزم بیاویزم...
یه روز تو صدربودیم کمتر از24ساعت تیمو متلاشی واسترا را فراری دادن،سوگلی راشکست دادیم اینبار کمتر از 12ساعت تیمو متلاشی کردن...خداکنه قهرمان نشیم اینبار احتمالا درجا اعداممون کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
توهم توطئه
بی صبرانه منتظر امیر خان قلعه نویی هستیم
فرهاد عشقه عشق
فقط تو میتونستی ۶ ازشون بگیری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
خدا به شما عقل بده حکایت شما مثل کسی هستش ک پورشه دیده ولی در پارکینگ دیده ما پورشه سواریم
شش واقعی رو دیدی اظهار نظر کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
بگیربخواب بابا لحاف یخ کرد
مگر این باشگاه و باشگاههای دیگر مشکل مالی ندارند چرا میبایست ارز خارجی بی حساب را بخ پای مربی خارجی ریخت چه کسانی از این وضعیت سود میبرند مجلس بلید ورود پیدا کند و کلاٌمربی خارجی و بازکن خارجی را برای تیمها ممنوع نماید.
فرهاد هم مثل علی کریمی و خداداد عزیزی ،چیزی از مربیگری نمی داند
خاک بر سرش و آدم هایی مثل این که فقط خودشون رو میبینن. حالا مثلا میخواسته در اوج باشه و بره. یا ناراحت شده که چرا با استراماچونی مذاکره کردن. آخه تو در حد استراماچونی هستی. تو باید فقط صلاح و مصلحت تیمت رو که همه چیزت از اونه بخوای.
کاملا حق داره وبهترین تصمیم راگرفته ، بامدیریتی که تااین حدغیرحرفه ای ومغرضانه عمل می کند این کمترین واکنشی است که می شودنشان داد
مدیرعامل استقلال دچاراشتباه بزرگی شده درچنین شرایطی با استراماچونی وارد مذاکره شده چون تازه استقلال داشت مسیرخودش را پیدا می کرد وخوب بازی می کرد وبازیکنان هم نسبت به روزهای قبل خیلی بهتر باز ی می کردند
متاسفانه این مدیریت های درپیتی مملکت مارا به باد داده هیچ موقع یک مدیر لایق در پست شان گمارده نمی شه چون در تمام این کارها پارتی بازی ورانت وجود داره ومدیران ما لیاقت مدیریت خوب را ندارند اصلا هربچه هم می دونه برگشت دوباره استراماچونی به استقلال هیچ فایده ای نداره ایشان اگر مربی حرفه ای بوده هیچ موقع تیم را ترک نمی کرد وقهرمانی را استقلال به خاطره موش وگربه بازی این اقا از دست داد ودودستی تقدیم پرسپولیس کرد برگشت مجدد ایشان اصلا صلاح تیم نیست چون فقط حیف ومیل کردن بیت المال است مربی های وطنی ما اگر درست حمایت بشوند یک وسرگردن از مربی های خارجی بالاتر هستند در چنین شرایط هر کسی جای مجیدی بود این کار را می کرد چون این کار مدیران استقلال بی حرمتی به مجیدی وکادر فنی استقلال است وایشان کاملا حق دارند استعفا بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چقد تعصب بیجا!!! هومن افاضلی واستیلی اگه حمایت بشن از استرا وکیروش چندسروگردن بالاترین؟؟؟ دوست عزیز میشه یه نمونه از موفقیت مربیان وطنی رابگی
من نمیدونم این پرسپولیسی ها که دم از 6 تایی ها میزنن،این 6 تا گل کی و توسط چه بازیکنانی زده شده و اصلا مدرکی دارند که به استقلال 6 تا گل زدن.بیچاره ها احتمالا با تیم شموشک نوشهر تو زمین خاکی سر کوچه علی لمبه بازی کردن و گفتن بذارین ما 6 گل بهتون بزنیم و الکی بگیم به استقلال گل زدیم. به خدا هرچه سرچ می کنم هیچ نشانی از این بازی و 6 گلش ندیدم.
استرامچونی بیا بیا محبوب دل هوا داران استقلال بیا زود بیا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار