بازدید 66414
دو هزار و دویست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

افشاگری جنجالی یک نماینده سابق مجلس درباره فیش حقوقی نمایندگان/ طعنه حسین شریعتمداری به حدادعادل؟/ مجیدی: در تبت دیدم که بودایی‌ها چه ارادتی به امام حسین(ع) دارند/ روحانی: درمان کرونا و برق برای خیلی‌ها مجانی می‌شود

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند استاندار تهران: تعطیلات کابوس ستاد مقابله با کرونای پایتخت/ حقیقت پور: ریاست جمهوری یک فرد نظامی هیچ اشکالی ندارد/ طعنه ظریف به پمپئو: معیار ورود و خروج کشورها از لیست تروریستی را فهمیدیم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 26 August 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

روحانی: درمان کرونا و برق برای خیلی‌ها مجانی می‌شود
روحانی صبح چهارشنبه در جلسه هیات دولت با بیان اینکه ما آرزوی ۴۲ ساله انقلاب را برآرده کردیم گفت: آن‌هایی که برقشان کم مصرف است از تخفیف صددرصد برخوردار خواهند شد. یعنی کسانی که برق کمی مصرف می‌کنند، برق برایشان مجانی شد. این افتخار دولت دوازدهم است. تعدادشان هم یک میلیون و دو میلیون نفر نیست. برق بیش از ۳۰ میلیون نفر مجانی شد. روحانی همچنین گفت: یک جای دنیا را پیدا کنید که در آن درمان کرونا تمامش مجانی باشد. درمان کرونا در ایران مجانی است. هم برای ایرانی‌ها هم برای کسانی که به عنوان مهاجر در ایران زندگی می‌کنند.

افشاگری جنجالی یک نماینده سابق مجلس درباره فیش حقوقی نمایندگان
محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده مجلس دهم و سخنگوی هیات نظارت در همان دوره می گوید: معتقدم مانند همه جای دنیا نماینده نباید احساس کند هر گونه نامه خلاف قانونی که نوشت، یا هرگونه درخواستی از قوای دیگر به خصوص قوه مجریه داشت، کسی با او نمی‌تواند برخورد کند. الان نمایندگانی هنوز شروع به کار نکردند، خودروهای فرمانداری یا جاهای دیگر را استفاده می‌کنند، در صورتی که این خودروها از بیت المال است و نماینده برای پرداخت هزینه‌هایش، مبالغی دریافت می‌کند. او در پاسخ به این سوال باشگاه خبرنگاران جوان که آیا این هزینه‌ها مربوط به فیش حقوقی دوم نمایندگان است، گفت: بله، مانند هزینه دفتر و ... که خرج آب و برق، کرایه خودرو، بنزین مصرفی، پرسنل، پذیرایی، اقلام و نوشت‌افزار و تبلیغات می‌شود و در همان فیش ذکر می‌شود. با وجود این، هنوز هم خودرو می‌گیرند و حتی با فشارهایی بر ادارات دولتی یا دانشگاه‌ها، مکان‌هایی گرفتند تا کرایه ندهند. مبلغ کرایه خودرو برای به کارگیری در تهران است و برای خودروی شهرستان هم از همان هزینه‌های دفتر استفاده می‌شود که هزینه این‌گونه نیازها را پوشش دهد. جمالی ادامه داد: اعتقاد دارم وقتی از یک ارگان دولتی امکاناتی مانند خودرو یا راننده می‌شود، چطور می‌توان بر ارگان نظارت داشت؟ همچنین آن خودرو برای کارهای دستگاه اجرایی باید به کار گرفته شود و استفاده غیر اجرایی در قوه مقننه شرعاً اشکال خواهد داشت، زیرا خودرو و امکانات برای امور دولت است.

حقیقت پور: ریاست جمهوری یک فرد نظامی هیچ اشکالی ندارد
منصور حقیقت‌پور در پاسخ به اینکه «کدام گزینه که اکنون لباس نظامی به تن دارد و در این عرصه خدمت می‌کند ممکن است وارد عرصه انتخابات شود؟» گفت: «از کسی نمی‌توانم اسم ببرم، اما حرف این است که اگر گذشته افراد را نگاه کنید در این مملکت همه بسیجی و نظامی بوده‌اند. نمی‌دانم که الان چه کسی نظامی گری را کنار خواهد گذاشت و وارد عرصه انتخابات می‌شود، اما از جمله افراد با پیشینه نظامی که اکنون مطرح هستند می‌توان به آقای رضایی و قالیباف اشاره کرد. حتی آقای ضرغامی هم زمانی سپاهی بودند». وی درباره اینکه آیا سردار دهقان را می‌توان از جمله نظامیانی به حساب آورد که احتمال ورود او به انتخابات ۱۴۰۰ می‌رود، گفت: «آقای دهقان هم مشاور حضرت آقا هستند. او فرد با قابلیتی است و می‌توان در نظام خیلی از او استفاده کرد. اگر کسی احساس کند که می‌تواند مشکل نظام را حل کرده و خدمت کند هیچ اشکالی ندارد که وارد گود شود.» این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه کاندیداتوری این افراد نوعی تایید ضمنی مقام معظم رهبری را به همراه دارد، گفت: «آقا تایید می‌کنند که وارد عرصه انتخابات شوند. اما اینکه تایید کنند او رئیس جمهور شود یا نه، بحث دیگری است و آقا معمولا شخصا به این موضوعات ورود نمی‌کنند.»

اسپانیا برای مهار کرونا به نیروهای نظامی متوسل شد
نظامیان اسپانیا پس از اینکه آمار ابتلا به کرونا در این کشور ظرف دو هفته به ۸۱ هزار نفر رسید در نواحی مختلف مستقر شدند. این اتفاق پس از آن می‌افتد که نخست وزیر اسپانیا در گفت‌وگویی تلویزیونی هشدار داد که همه گیری بیماری کووید ـ ۱۹ می‌تواند دوباره کنترل زندگی ما را به دست بگیرد و در پاییز آمار ابتلا رشد فزاینده داشته باشد.

طعنه ظریف به پمپئو: معیار ورود و خروج کشورها از لیست تروریستی را فهمیدیم
ظریف با اشاره به رد عادی‌سازی روابط از سوی سودان با تل‌آویو نوشت: به لطف پامپئو، معیار خروج یا درج نام یک کشور در لیست تروریستی آمریکا را فهمیدیم. روابط با اسرائیل. تهدید شماره یک اتمی جهان، ناقض حقوق بشر، اشغالگر غیرقانونی و موجودیتی تروریستی. جهان چگونه هنوز می‌تواند سیاست خارجی ایالات متحده را جدی بگیرد؟

طعنه حسین شریعتمداری به حدادعادل؟
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: مدتی است برخی مسئولان محترم در دولت و یا شخصیت‌های مطرح در سایر مراکز و نهادها وقتی درباره عملکرد خود -به حق و یا به ناحق- مورد سؤال قرار می‌گیرند، برای توضیح و یا خدای نخواسته توجیه آن، نام مبارک حضرت آقا را به میان می‌کشند و اصرار دارند فلان اقدام خود را به رهبر معظم انقلاب نسبت بدهند و یا برگرفته از نظر حضرت ایشان معرفی کنند!

جمعیت کشور دو برابر و تعداد زندانیان ده برابر شده است
عمادالدین باقی و صادق زیباکلام در نشستی که اخیرا به همت گروه علمی- تخصصی جامعه‌شناسی صلح انجمن جامعه‌شناسی ایران با‌ مشارکت گروه جامعه‌شناسی دین برگزار شد، دیدگاه‌های خود را درباره موضوع مجازات تنبیهی مطرح کردند. عمادالدین باقی، فعال حقوق بشر گفت: سال ۵۷ که جمعیت ایران حدود ۳۲ تا ۳۳ میلیون بود، آمار کل زندانیان ۳۵ هزار بود‌، اگر آمارهای غیررسمی را معیار بگیریم، می‌شود گفت جمعیت کشور ۲/۲ برابر شده ولی جمعیت زندان‌های ما ۸ تا ۱۰ برابر شده و آمار مجازات بعد از انقلاب و میزان جرم‌انگاری در قوانین بالا رفته.‌ صادق زیبا کلام تحلیلگر مسائل سیاسی: انسان از بطن مادر با یک سری حقوق متولد می‌شود که هیچ دولتی و هیچ قدرتی با هیچ دلیل و مجوزی نمی‌تواند این حقوق را از آن بگیرد. از نظر آماری ما این را نداریم که در یک کشوری که اعدام را لغو کردند، جنایت بیشتر شده باشد./اعتماد

خود روس‌ها به واکسن کرونای روسیه اعتمادی ندارند
والری فئودورف، رئیس مرکز تحقیقات افکار عمومی در روسیه اعلام کرد، نتایج نظرسنجی این مرکز نشان میدهد بیش از نیمی از روس‌ها (۵۲ درصد) فعلا تمایلی برای تزریق واکسن کرونا ندارند. درعین حال، ۴۲ درصد از مصاحبه شوندگان گفته اند واکسن را تزریق می‌کنند و ۶ درصد نیز در پاسخگویی دچار تردید شده اند. در حال حاضر یکی از واکسن‌های روسی کرونا، رسمی ثبت شده و در ماه‌های آینده برای تزریق عمومی ارائه می‌گردد و واکسن دیگری هم در حال طی کردن مراحل آزمایش بالینی است. / ایراس

کیم جونگ اون آفتابی شد
رسانه‌های کره شمالی، تصاویری از کیم جونگ اون در نشستی در مورد کرونا و تهدید توفان منتشر کردند. در روز‌های اخیر گمانه زنی‌هایی درباره احتمال سکته او مطرح شده بود. کیم دائه جونگ مشاور رهبر فقید کره شمالی هم در فیسبوک اعلام کرد فکر می‌کند کیم در کماست. با این حال، هیچ مدرکی در این باره ارائه نداد. اما خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد، کیم جونگ اون سه شنبه ریاست نشست عالی‌ترین کمیسیون حزب کارگر را بر عهده داشت. / فرارو

مجیدی: در تبت دیدم که بودایی‌ها چه ارادتی به امام حسین(ع) دارند
مجید مجیدی در نشست مطبوعاتی رویداد فیلم کوتاه «سوگ در خانه» گفت: «خودم در تبت دیدم که در ایام ماه محرم بودایی‌ها چه عشق و علاقه‌ای به خود ایام محرم و به خصوص ساحت مقدس آقا امام حسین(ع) دارند. در شهر در این ایام با پرچم‌هایی که در میان آنها نام حضرت ابالفضل وجود داشت سقایی می‌کردند. وجوه مقدس آقا امام حسین و یارانش تنها به حوزه دین خلاصه نمی‌شود. فراتر از این حرف‌ها است. به واسطه این منش و رفتار ایام محرم می‌شود زیبایی‌های این ایام را به دنیا نشان داد و امیدوارم که بتوانیم در سال‌های آینده این رویداد را به یک رویداد بین‌المللی تبدیل کنیم.»

وزیر میراث فرهنگی: در سه ماه اول سال، ۷۴ گردشگر خارجی به ایران سفر کردند
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ایران در سه ماه نخست امسال با وجود کرونا ۷۴ نفر ورودی گردشگر خارجی داشت. گردشگری نزدیک به صفر گشت و ۱۲ هزار میلیارد تومان تا مردادماه ضرر وارد شد که برای جبران آن فقط ۱۷۵ میلیارد تومان به شرط حفظ مشاغل پرداخت شد. این وام جذاب نبود؛ سومین بسته حمایتی جبران خسارت کرونا در راه است.

استاندار تهران: تعطیلات کابوس ستاد مقابله با کرونای پایتخت
انوشیروان محسنی بندپی در نشست شورای فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، کرونا را بیماری جدی برشمرد که ماهیت پیچیده و ناشناخته‌ای دارد و به این زودی‌ها از جهان حذف نمی‌شود و تمامی سازمانها و ارگانها برای مقابله با آن نیاز به آمادگی درازمدت دارند. وی محدودیت های اعمال شده در تهران را عاملی مهم در کنترل بیماری در این دوران دانست و فرهنگ بالای مردم و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را در اجرای این مداخلات مهم برشمرد و گفت: در ادامه این مسیر ترویج و ارتقای فرهنگ پیشگیری در جامعه بسیار مهم است. دکتر بندپی بر جلوگیری از فرسودگی و خستگی کادر بهداشت و درمان و تمامی افرادی که در نبرد با این بیماری درگیر هستند، تاکید کرد و افزود: پیشگیری مهمترین راهکار در این زمینه است و مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظتی زنجیره بیماری را قطع کرده و میزان شیوع را کاهش دهند. استاندار تهران، تعطیلات را کابوسی برای ستاد مقابله با کرونای پایتخت ذکر کرد و گفت: متاسفانه تعطیلات عواقب بدی از نظر افزایش شیوع و آمار بیماری در پی داشته است. بنابراین باید با اعمال محدودیت ها کمک کنیم تا زنجیره بیماری قطع و بیماری مهار شود و نیروی انتظامی نقش ارزنده‌ای در نظارت بر اعمال محدودیت ها داشته است.

قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد، گفت: ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد. وی در ادامه با اشاره به تصمیمات قاطع پلیس در رابطه با اراذل و اوباش افزود: اراذل و اوباش خط قرمز پلیس هستند و اخیرا هم یک کار خوب برای برخورد جدی با مخلان امنیت اجتماعی انجام شده و قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شده است. سردار رضایی گفت: این عمل که موجب اقتدار بیش‌تر پلیس در مواجهه با اراذل و اوباش می‌شود، مورد رضایت عمومی و مردم قرار دارد و دستگاه‌های مختلف نیز از نیروی انتظامی در این رابطه حمایت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۰۰
آقای رییس جمهور اتفاقا همین امروز پیامک برق مجانی برای من آمد که مبلغش 150هزار تومان بود منی که تایکسال قبل قبض برقم در اوج گرما به بیست هزار تومان نمیرسید و الان که بخاطر شرایط بد اقتصادی نسبت به پارسال برق کمتری مصرف میکنم برق 150 هزار تومانی آمد به اداره برق که مراجعه کردم میگویند امسال بدون سر وصدا قیمت برق را به شدت افزایش داده اند
من که خانوار 3نفره ام 135 هزار تومان یارانه میگیرم و فقط قبض برقم 150هزار تومان شد حالا قبض آب گاز وتلفن وفاضلاب هزار کوفت وزهر مار دیگر بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
گفتند کم مصرفها نه جنابعالی
برای من که 20 هزار تومان آمد
شما نگاه دقیقتری به مصرفت داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
اگر مصرف برقت هم به اندازه تعداد پیامهایت باشد که 150 تومن هم کم است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
قربان! زیاد مصرف کردی و تصاعدی باید بیشتر پول پرداخت کنی، ضمناً این طرح برای کسانی است که کمتر از الگوی مصرف رعایت می کنند و بسیار هم طرح خوبی است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
فکر کنم برای مرده ها وبهشت زهرا و امسالهم برق مجانی شده دولت خجالت بکش
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
ناشناس محترم بیست وسی لطفا افاضات الکی نفرماییدحتما خودتان از آن رانت خورها درست حسابی هستی که قبضت بیست تومن آمده وگرنه اطراف وهمسایه های ما هیچکدام 0قبض زیر صد تومان ندارن شاید هم جنابعالی کنتورتان را دست کاری نموده اید که وجدان بنده مثل شمااجازه چنین کاری را نمیدهد
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
ناشناس محترم20:30 بنده در خانه هرشب تنها دوعدد لامپ آن هم لامپ خیلی کم مصرف روشن میکنم وقبض برق برایم 110هزارتومان آمده اگر جنابعالی صلاح میدانید همان دولامپ را خاموش وشمع روشن کنیم واقعا با این شرایط اقتصادی کسی که از دولت حمایت میکنه مشخصه از یه جایی داره از رانت استفاده میکنه وگرنه همه از دولت شاکی هستن
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
شما همه تان پیام زیاد میذارید فقط اینقدر ترسو هستید حتی جرات نمیکنید با اسم مستعار وارد شوید وهمه پیامها با نام ناشناس است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
جناب آبدارچی ساندیس خورهای رانتی همه چیز بر وفق مرادشان است و همیشه ساز نا کوک در مقابل صدای مردم میزنند! برق هم مصرف نکنی بیشتر از بیست هزارتومان باید بدی اتوبوسی نا عزیز!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
آبدارچی جهنم 21:32
با اینهمه تهمت الحق. شایسته همان جهنمی نه بهشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
من دل خوشی از این دولت و حرفاش ندارم ولی خونه من ۲۲۰متر زیربنا داره و تا حالا بالای چهل هزار تومان قبض برق نداده ام احتمالا یا وسایل برقی پر مصرف دارید یا سیم‌کشی خونه شما اشکال دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
قیمت برق امسال برای مصرف کنندگان بیشتر از 300 کیلووات تقریبا دوبرابر است یعنی قیمت صد کیلووات اولیه کیلوواتی تقریبا 75 تومان است اما برای کسانی که کل مصرف ماهانه شان کمتر از 300 کیلووات باشد قیمت صد کیلووات اولیه تقریبا کیلوواتی 45 تومان حساب می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
هیچ اعتمادی به قول و قرار و وعده های هیچکدام از ای مسولان نبوده و نیست و نخواهد بود
ساده اندیشی است که باور کنیم ، که چیزی بنفع اکثریت مردم مثبت و دلخواه گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
این کیه هی ساندیس ساندیس می‌کنه ؟
چرا چرت وحرف نامفهوم میزارید نظر ما رو حذف می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
حتما نظراتت آبکیه!
اقای روحانی فرمودن ارزوی 42 ساله برق مجانی محقق می شود!!
اول این که امام گفت اب و برق مجانی برای فقرا و هیچ وقت نگفت که برای همه مجانی باشد
دوم این که فقرا کسانی هستند مانند کمیته امدادی ها و نه 30 میلیون نفر
سوم این که برای تامین هزینه سنگین این 30 میلیون نفر که مجانی کنید هزینه سنگینش را از کجا تامین می کنید؟
ایا از گران کردن اجناس و خدماتی که در این مدت کرده اید؟!! یا از گران کردن این اجناس و خدمات در ماه های اینده و انداختن روی دوش دولت بعدی؟!!!!
اول شفاف کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
به نظر شما اغنیا مصرف برقشان کم است؟! یکم فکر کن بعد حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
الان آقای روحانی علاوه بر برق که آرزوپی دیرینه امام بود وهمچنین درماندکرونا وهمه بیماری ها را هم مجانی کرده ایبن دولت نابغه روپزرگار ایت ولی قدرش را نمی دانند ویک دفعه از صحنه می رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
کجای صحبت امام بود که برای فقرا مجانی می شود؟؟؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
برای برقی که در دو ماه 50 تومان می اوردن والان 100 تومان داریم میپردازیم بال بال می زنیم که میخواهد مجانی کند!
حالا هزینه اش در سبد خانوار چند درصد است زیر 3 درصد است ولی چرا بقیه چیزها را گران کرده ان هم دوبله و سوبله؟
خطاب به21:32
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
امام چند بار در مورد اب و برق مجانی صحبت کرد یکبار در جواب به دولت ان زمان بود که میخواستند اب و برق را مجانی کنند واما گفت دل به این مجانی کردن ها خوش نکنید ویکبار دیگر هم گفت برای مستضعفان فقرا برق مجانی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
ان زمان که مرحوم امام گفتند اب وبرق مجانی میشود برای فقراتعداد انها زیاد نبود ومیشد اینکار را کرد که البته نکردند ...ولی حالا بعد از چهل سال به لطف وهمت وغیرت اقایان نصف مردم ایران فقیر شدند وحالا وقتشه که مجانی شود
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
دوست عزیز امام کی گفت برق برای فقرا مجانی هست ؟ امام گفت برقهارا مجانی میکنیم
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
نه داداش جدیدا معنی فرودست و مستضعف عوض شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
روحانی گفت ، ولی کدام سیستم کنترلی برای تایید یا تکذیب حرف ایشان وجود دارد ؟
تا بتوانیم مطمئن شویم که ۳۰ میلیون نفر برقصان رایگان شده است درمان کرونا هم اصلا رایگان نیست و دروغ است
فقط یک آزمایش ساده اش ۶۰۰ هزار تومان هزینه دارد
فقط حرف و ادعا و تبلیغات و شعار و سخنرانی و حرف و حرف و حرف و حرف و شعار و سخنرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
شما احتمالا از اون 4 درصدی ها هستید که آب و برق و گاز مجانی هست
آقای رئیس جمهور در کجای ایران درمان کرونا رایگان است تو محله ما یک بنده خدایی کرونا گرفت وبیمارستان اصلا پذیرشش نکرد وگفت بروید دستگاه ونتیلاتور از بیرون آزاد تهیه کنید وبیمارتان را درخانه نگهدارید وخانواده ایشان بخاطر فقر قادر به خرید ونتیلاتور نبودند وبیمارشان مرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
بیمه نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
منظورش بیمارستان دولتی که ازمایش کرونا می گیرن
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
ناشناس 20:32اتفاقا چون در روستا زندگی میکنیم همه به اصطلاح بیمه روستایی هستیم که دولت اینقدر در بوق وسرنا کرده که روستاییان رابیمه رایگان کرده ایم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
شما ببینیدبا وجود کسر بودجه شدیدکه دیر یا زود تورم سرسام اور ایجاد می نماید نه تنها هیچگونه صرفه جویی درهزینه ها نمی شودبلکه دستمزدها را نسبت به سال قبل 73-
درصد افزایش داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
تقی معمولی
از کی تابحال روستا " محله" دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
حرف مفته میزنند دیگه !! مانند حرفهای دیگرشان ! بشنوید و بخندید و. باور نکنید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
دوست عزیزروحانی بار در مورد اب و برق مجانی صحبت کرد یکبار در جواب به مردم ان زمان بود که میخواستند درمان را مجانی کنند و روحانی گفت دل به این مجانی کردن ها خوش نکنید ویکبار دیگر هم گفت برای
مستضعفان فقرا کرونا مجانی کنند
ارازل با این چیزها تمام نمی شوند بلکه با قطع کردن دستانشان کمتر می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
دوست عزیز با دست قطع کردن و زدن واعدام کردن مشکلات حل نخواهد شد
آقای مجید مجیدی اینکه دوستان شما اونجا دلاری هزینه میکنند تا شما اینجا اینطور صحبت کنید خیلی موضوع جالبیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
نکرده چند تا عکس و فیلم بذاره
ناشناس
| France |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
عزبزم فیلم و عکس نداره ! در ضمن آقای مجیدی کارشون صحنه سازیست !!!!
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
تبت؟!! بودايي ها؟!! عزاداري براي امام حسين؟!! حالت خوبه آقاي مجيدي مطمئني انجا كه بوي تبت بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
پس چرا هنوز بودایی اند و مسلمان نمی شوند؟؟؟
حداد عادل زمینی از بنیادی که برای مستضعفان است گرفته تا در ان مدرسه با شهریه لاکچری نشینها بسازد و انگونه توجیه میکند که ما در این مدارس مدیر تربیت میکنیم . افرادی مانند روح الله زم یا ان فرد متخلف لواسان نشین چه ارتباطی با مستضعفان دارند؟ اینکار غلط را ایشان سعی میکند با پنهان شدن پشت بزرگان توجیه کند در حالیکه ایشان میتوانست از اینهمه مدرسه لاکچری و شهریه ای که از انها میگیرد تعداد زیادی هم در سیستان و بلوچستان و سایر نقاط محروم کشور بسازد. اهمال کاری ایشان هیچ ربطی به بزرگان ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
آقای عادل!اگر دلتان خیلی میسوخت برای این مردم چرا مدرسه خود را در پایین شهر نزدید، پس فرق با اعلحضرت(که متأسفم با حرکت نادرست شماها این مردک را با این لفظ اعلام کردم) چیست اونهم مدرسه ای در بالای شهر برای
فرزندان خودش و دور و بری های خود ایجاد کرده بود تا مدیران آینده را بسازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
مر حسابی حداد عادل خودش رئیس مجلس بوده پنهان شدن پشت بزرگان چیه دیگه از رییس مجلس بزرگتر هم مگه میشد بشه ایشون خب اگه خلاف کرده برید برخورد کنید باهاش از چی میترسید؟
آقای رئیس جمهور ما در مریخ زندگی نمیکنیم که هر دروغی را باور کنیم ما در ایرانیم وتمام شرایط را خیلی بهتر از شما داریم میبینیم ما نه تنها برق رایگان ندیده ایم بلکه شاهد افزایش قیمت برق هم هستیم نه تنها درمان رایگان کرونانیست بلکه روزانه افرادی را میبینیم که بخاطر بی پولی بحاطر کرونا جانشان را از دست میدهند
آقای روحانی این یکسال را لطفا فقط سکوت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
کمتر کامنت کنی بد نیست...بیکاریت را جور دیگری درمان کن
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
ناشناس 20:34تو هم مثل دولت که بهت داره رانت میده اگر سکوت کنی بهتر است من درد دل اکثر مردم ایران رو گفتم نه عده قلیل رانت خور مثل تو رو
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
از ابدارخانه البانی کامنت میزاری یا ار ابدارخانه جهنم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
از کوچه بغل ساندیسخورهای اتوبوسیه هشت درصدی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
آبدارچی جهنم از هر کجا یا از سر بیکاری اگر کامنت گذاشته، حرف دل من و امثال من است
و احتمالاً ربطی به شما ندارد
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
ناشناس 22:49 یادم نبود نان شما و داخلیها و آبدارخانه البانی از تحریم درمیاد میبخشی.فقط همه چی به شما ربط داره.
زنبور دار
| Netherlands |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
درود بر مستعار آبدارچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
درود بر آبدار چی جهنم
که حرف بیش از ۸۰ درصد مردم فقیر شده و گرفتار را میزند
درود و هزاران درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
دقیقاراسته
از یک پیرمرد کرونایی مهاجر افغان بیمارستان ۳۷ میلیون بابت تحویل جسد خواستند .پسرش هم کار گر بدبخت روز مزدنداشت
آقای مجیدی این خوب نیست که کسی برای خوشامددیگران به درک وفهم افرادتوهین کندآخربودائی هاچه سنخیت وقرابتی به سیداشهدا(ع) دارنداگرارادت آنچنانی که شمامیفرمائیدداشتنددیگربت پرست نمشدند درست مثل بعضی ازاقلیتهای خودمان که برای ابوالفضل العباس روزعاشوراباچنان سروصدائی نذری میدهندمابه اعتقادات دیگران هرگزتوهین نمیکنیم ولی بعضی هاماراافرادی خوش باوروساده انگارتصورمیکنند وهمین باعث ندری دادنهای هموطنانمان وکارهای بودائیهامیشودآنانکه اینقدربحضرت عباس (ع) ارادت دارندآیاحاضرند یکی ازفرزندانشان راابوالفضل ویا عباس نام نهند راستی چه چیزی درمامیبینند که چنین تصورمیکنند
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
فقط مختص بودائیان تبت نیست...در هند نیز جماعتی هندو ارادت خاصی به اباعبدالله داشته و برای رونق تجارتشان هرسال برای ایشان نذر می کنند...این ارادت از قدیم بوده....والبته عده ای هم در آزار مسلمانان کم نمی گذارند...شما وقتی مطلع نیستی سکوت کنی بهتر است از قضاوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
بعله. پول ...... حالا این پول یا میشه کامنت یا میشه مصاحبه راجع به تبت
ناشناس
| France |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
بله جنابعالی با آقای مجیدی تمام اینجاها تشریف بردید و دیدید ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
فعلا که بودایی های میانمار چند سال است
مسلمانان روهینگیایی را با زجر و تجاوز و شکنجه از خانه و کاشانه شان بیرون کردند
و هیچ کمک و حمایتی هم نکردیم
این تبتی ها هم دو تا دین دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
گفته علاقمند هستند
جمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
آقای 20:35
اگر علاقه داشتند که شیعه میشدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
علاقه به امام حسین از هندو گرفته تا ارمنی و..وجود دارد.
پتانسیل معنوی وعاطفی وانسانی بزرگی دارد تراژدی فراتر از دین هست
آقاي مجيد مجيدي، بودايي اگر به امام حسين علاقه مند و معتقد باشد ، شيعه ميشود و ديگر بودايي نيست و اگر هنوز بودايي است يا دروغ ميگويد يا به خاطر پول هزينه شده توسط سفارت ايران است!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
دقیقادرست گفتیدفقط بخاطرتظاهروعوامفریبی
ناشناس
| France |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
ایشان هم ور سینما روی بقیه را در این امر سفید فرموده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
چرا سانسور میکنی تابی ! گفتم تو پاچه خواری روی سینما گران را سفید میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
20
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
قرار بر این بود که مردم بدانند و از قلب و عقل به یقین برسند که دنیا آفریدگاری یگانه دارد . بقیه مراتب اضافه هست . خدا یکی هست
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
من هم مسلمانم و حضرت عیسی رو خیلی دوست دارم. آیا این معناش اینه که فردا بیام ارمنی بشم؟! علاقه داشتن و نذری پختن ربطی به تغییر مذهب و دین نداره.
ناشناس
| India |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دوست عزیز من درباره صحبتهای آقای مجیدی نمیتونم نظر بدم اما طی اقامت طولانی مدتم در هند همه ساله در دهلی دست
اگه شریعتنداری بتونه به حداد یه چیزی بگه وبعدا عذرخواهی نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
تابناک چرا کادر نظرات من زیرش عدد نداره
سانسور شده
| United States of America |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
ما که هر چی در مورد شریعتمداری نوشتیم شما سانسور کردین حداد عادل هم هرچی می خواهید بگید کار خودش را کرده ‌
بی عدد
| United States of America |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
این عدد پایین نظرات ظاهر نمی شود و نمی شود نظر گذاشت سیستم شما خراب است یا یک عده را مسدود کرده اید؟
متاسفانه در همه جای دنیا بخش عظیمی از جامعه را افراد ساده لوح تشکیل میدهند
عزیزان من

داشتن امید، انرژی مثبت و خوشبنی برای انسان های فقیر چیزی جز دروغ نیست

شما تا پول نداشته باشید هیچ کاری نمیتونید انجام بدید.

دست از زاد و ولد بردارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
حتی اروپا و غرب دارند یارانه بچه دار شدن میدهند .اینجا که چهار طرفتان داعشی لانه دارند
ما چهار ریس جمهور داشتیم که وجه مشترک آنان متولد کویر بودن است ،رفسنحانی ،خاتمی ،احمدی نژاد و روحانی
بنظرم اکنون که دیگران تجدید نظن نمی کنند بهتر است ما زاگرس نشینان در رای به این تفکر تجدید نظرکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
در اصل ایران همان تکه کویر است تمام پایتخت های ایران لب همون کویر بودند شیراز اصفهان تهران مشهد
جناب اردکانیان ما دیگر فریب افراد خاتمی را نمی خوریم
تاسیس قرارگاه برخورد با اراذل و اوباش اتفاق بسیار خوبی است.
برق و آب و تحصیل و مسکن و پوشاک بی نوا جماعت حتما رایگان خواهد شد زهی خیال باطل
پاسخ ها
نوری
| Canada |
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
بودجه رو صرف اشتغال زایی کنید .ملت پول دربیارن. خودشون پول آب و برق و گاز میدن. صدقه هم نمیخوان
برای بسترهایی هم که ارازل و اوباش در انها زاییده میشوند باید فکر و اقدام کرد
بنده فتاح را رییس جمهور و نیکزاد را معاون اول و جلیلی را بعنوان وزیر امور خارجه پیشنهاد میکنم امیدوارم اقایان بپذیرند و مردم هم رای بدهند .نظر شما چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
زکی...!
اعتقاد دارم وقتی از یک ارگان دولتی امکاناتی مانند خودرو یا راننده گرفته می‌شود، چطور می‌توان بر ارگان نظارت داشت؟ خدایا خودت نظر لطفی بر این ملت مظلوم و ساده دل بکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
این بود سرانجام اون سخنان اتشین تبلیعات انتخاباتی و چنین و چنان کردن های وعده داده شده .این برادران چون اون زمان قدرتی نداشتن مدام تاخت وتاز میکردن به قبلی ها ولی حالا که مزه قدرت رو چشیدن وعده ها فراموش شده و سو استفاده رو شروع کردن .فقط امیدورام کسایی که مردمو به رای دادن به این لیست و اون مردمی که به اینا رای دادن دست پیش نگیرن
در این سه سال درآمد وحقوق ماهیانه ما برگشته به سال ۹۵ .اگر برق واب و تلفن و گاز و اجاره خونه را هم مجانی کنید هنوز به مردم بدهکاری.خنده های روحانی نشاندهنده ی بی احساسی آقای روحانی ست
احتمالا اون ٧٤ نفر توريست هم از عزيزان افغانى بودند كه يه چيزى شون اينجا جا مونده بود,اومدن برداشتن برگشتن ولايت با اين نونامون !
بحق طفل امام حسین هر شخصی که به این مردم ظلم میکنه انشاال... خیر از این دنیا و آخرتش نبینه مقصر خود مردم هستند هر چه گرانی بیشتر میشه مردم حضورشون در صحنه بیشتر میشه
اقای مجیدی
این ارادت اگر منجر به زندگی اخلاقی و رعایت حقوق دیگران وعدالت و ...... نشود، مفت نمی ارزد.
از چه خوشحال شدید؟
احتمالا پول برق اون 30میلیونی را که مجانی است قراره بکشه رو قبض 50میلیون دیگه . آقا بنده یک کارمند با 3میلیون حقوق و خانواده چهار نفره هستم هیچ وسیله پرمصرفی هم ندارم این ماه قبض 216 هزارتومنی برق برام اومده علی برکت الله واقعا چقدرباید ساده باشیم که هنوز حرف روحانی رو باور کنیم.
اداره اب شهرستان سبزوار خراسا ن رضوی امده چاه عمیق مارا 170میلیون تومانمان جریمه کرده شهرستان سبزوار صدها عدد چاه عمیق داره ماکشاورزها با این وضع کشاورزی از کجا
این پول را پرداخت کنیم
به جای برق اگر راست میگی تحصیل رو برای همه بچه های ایران رایگان کن . که یه جایی اثر داشته باشه و اگر هر سال هزار تا بچه کم درآمد کمتر ترک تحصیل کنه یه خیری برا مملکت داشته باشه . وگرنه اصلا کی میدونه این عدد که شما اعلام میکنی مثلا نصفش نباشه یا یک دهم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
جالبه که تو قانون اساسی تا پایان دبیرستان رایگانه اما اکثر مدرسه ها پول میگیرند
جمعیت کشور دو برابر و تعداد زندانیان ده برابر شده است
تبریک به مسولین با اخلاص و پرتلاش کشورم!!
آقای روحانی واقعا آمار خولی دادید ، بعد از ۴۲ سال ۳۰ میلیون نفر از ۸۰ میلیون نفر کاملا فقیر هستن ! تبریک و دست مریزاد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار