بازدید 18590

مرگ پسر ۴ ساله مقابل چشمان پدر

ساعت ۸ شب یکشنبه ۲ شهریور، ساکنان کوچه هادی در چهارراه خلیج فارس شاهد حادثه تلخی بودند که داغی بزرگ بر دل خانواده گراوند گذاشت.
کد خبر: ۹۹۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 25 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، کیارش پسر ۴ ساله خانواده با برادرکوچکش در حال بازی بودند که با دیدن دوستانشان که در کوچه پای تیر برق نشسته بودند با خوشحالی به طرف آن‌ها دویدند. این آخرین سکانسی بود که پدر کیارش از شادی پسرش به خاطر دارد و بعد از آن حادثه‌ای رقم خورد که زندگی را به کام مرد جوان و خانواده‌اش تلخ کرد.

کیانوش، پدر کیارش در حالی که برای مراسم تدفین پسر ۴ سال و نیمه‌اش آماده می‌شد با گریه به خبرنگار «ایران» گفت: در کنار تیر برق کوچه یک میله آهنی قرار داشت که کابل برق به آن متصل بود.

مرد جوان ادامه داد: بچه‌ام مقابل چشمان من دستش را به میله آهنی گرفت، اما درجا خشک شد، برق او را گرفت. بچه‌ام را بغل کردم و با موتورسیکلت به بیمارستان فیاض بخش بردم، اما نیم ساعت بعد از این ماجرا گفتند پسرم جان باخته است. یک پسر کوچک‌تر از کیارش دارم، اما نمی‌دانم چطور می‌توانم با غم مرگ بچه‌ام کنار بیایم.

گزارش مرگ پسر خردسال به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور بررسی علت حادثه و شناسایی مقصران را صادر کرد.

این در حالی است که شامگاه ۱۸ مرداد نیز پسر ۱۲ ساله‌ای به نام مهدی در پارک لاله در حال بازی پینگ پنگ بود که توپ او داخل باغچه افتاد و زمانی که پسرک برای برداشتن توپش به سمت باغچه رفت دستش به تیر برق خورد و به علت اتصال برق جان باخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
جان ملت ایران برای مسئولین بی عرضه هیچ ارزشی ندارد مهم دیگران هسنتد و بس .
یا اتصال زمین ندارد یا کلید محافظ جان پنجاه میلی آمپری
اگر این دو باشد، در برق تک فاز ، چنین اتفاقاتی محال است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
چی میگی بااااو واسه خودت... زیاد تئوری نخون.. عملی کار کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
اول اینکه محافظ جان 30 میلی آمپر، دوم اینکه در برق سه فاز هم با وجود این دو و البته گرفتن تنها یک سیم فاز محال است وگرنه گرفتن دو سیم فاز و نول بطور همزمان قطعا برق گرفتگی خواهد داشت سوم اینکه بیشتر این تیرها در داخل پارک ها دارای درپوش مناسب نیستند بسیاری از این موارد بدلیل ناآشنایی کارگران در استفاده و اهمال در بستن درپوش است
درشهرها روستاهها جاده ها خطر برق گرفتگی وجود دارد آب روی سیستم برق روان است سیمها از جعبه فیوز اکثر تیرهای برق بیرون زده است لامپها آویزان ولی در فیش برقمان مبلغی برای انجام این کارها کم میشود
آخرش هم مقصر را فرسودگی تجهیزات برق و تاسیسات اعلان می کنند!!!
با این همه بودجه عمرانی و غیر عمرانی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا بخدا مسئولین در شرکت برق عرضه ندارند که یک دستورالعمل بازرسی ماهیانه تیرهای برق روشنایی و انتقال بنویسند و آنرا اجرا کنند.
بی عرضگی در مسئولین فریاد میزنه.
چه کسی مسئول این وضعیت مسئولین هست؟؟؟؟
خدایا به پدر ومادرش صبر بده وبه بعضی از مسولین ما عروضه بده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی تلخ نباشیم
خدا هیچ پدرومادری را داغدار بچه اش نکنه
بازهم بک مرگ الکی که مینوانست اتفاق نیافتد وخانواده ای داغدارنشود
بخدا این مملکت جای زندگی کردن نیست من بعداز ۵۴ سال زندگی به این نتیجه رسیدم وبزودی برای همیشه خواهم رفت
پول و منابع مالی که بایست وزارت نیرو و شهرداری ها صرف باز سازی زیرساخت های تاریخ گذشته و بجا مانده از حکومت سابق کنند صرف رانت و منافع و نزاع های فرقه ای میشود بعد مدعی اند سوء مدیریت و فساد ساختاری در این نظام نیست.
وجود تاسیسات خطرناک رها شده در معابر عمومی نشانه بی مسیولیتی یا بی لیاقتی محض مدیریست که برحوزه مدیریت خود اشراف ندارد.اداره برق منطقه باید پاسخگوی این پدر داغ دیده باشد.همان اداره ای که اگر قبض برق این پدر با تاخیر پرداخت میشد حتما برق اورا قطع میکرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان