بازدید 20520

پاسخ فیگو به سوال جنجالی در مورد خیانت مسی

هافبک بازنشسته پرتغالی معتقد است اتفاقی که ۲۰ سال پیش برایش افتاد و بارسلونا را به مقصد رئال مادرید ترک کرد غیرممکن است برای ستاره آرژانتینی رخ بدهد.
کد خبر: ۹۹۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 23 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا لوییس فیگو پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا در مراسمی به همراه روی کاستا و رونالدو نازاریو حضور داشت. هافبک بازنشسته پرتغالی با رسانه ها درباره موضوعات مختلفی همچون حذف بارسلونا، شرایط لیونل مسی و دیگر مسائل صحبت کرد.

وی درباره لیگ قهرمانان گفت: در سال خاصی بودیم و به پایان رساندن این رقابت ها خیلی اهمیت داشت و همچنین لیگ های داخلی. در این چند هفته اخیر دیدیم که نمی توان با حضور تماشاگران بازی کرد، تیم ها نمی توانند اشتباهات زیادی کنند چون اگر این کار را بکنند از یک چهارم، نیمه نهایی و رسیدن به فینال باز می مانند. این موضوع باعث شد بازی ها کمی باز تر شوند و از همان ابتدا نتایج تقریبا مشخص شوند.

فیگو در مورد پاری سن ژرمن که به فینال رسیده است، گفت: آن ها بر این باورند که می توانند تاریخ سازی کنند. پس از پشت سر گذاشتن آتالانتا متحدتر شدند. آن ها می دانند که با قهرمانی تاریخ سازی خواهند کرد و آن را نزدیک می بینند. فینال جذابی خواهد بود به خاطر سطح تیم ها و استعدادهای فردی ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

بارسلونا با شکست ۸ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد. بازیکن سابق آبی اناری ها اظهار کرد: احساس خاصی ندارم. تیم هایی که به فینال صعود کردند نشان دادند که قدرتمند هستد و می توانند از سختی ها عبور کنند. کسانی که در بارسلونا مسئول هستند باید راه حل ها را پیدا کنند.

فیگو در دوران بازی اش بارسلونا را به مقصد رئال مادرید ترک کرد. هافبک بازنشسته در مورد احتمال این اتفاق برای مسی گفت: نقل و انتقالات خیلی آرام پیش می رود. خیلی سخت یا غیرممکن است که تیمی بتواند مبلغ بند آزاد سازی مسی (۷۰۰ میلیون یورو) را پرداخت کند. تقریبا غیرممکن است اتفاقی که ۲۰ سال پیش برای من افتاد برای این بازیکن هم رخ دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار