بازدید 5250

سوارز: بارسلونا مرا نمی‌خواهد مستقیم به خودم بگوید

کد خبر: ۹۹۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 22 August 2020

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید اگر خوسپ ماریا بارتومئو او را نمی‌خواهد، باید مستقیما این موضوع را با وی در میان بگذارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا و جانشین کیکه ستین، حالا انتظار می‌رود تغییرات بیشتری در ترکیب آبی‌واناری‌ها رخ دهد. خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم اخیراً به ایجاد تغییرانی در این تیم اشاره کرده بود، این در حالی است که گفته می‌شود چند بازیکن از جمله لوئیس سوارس در این تابستان از ترکیب بارسا جدا خواهند شد.

سوارس ۳۳ ساله که در فصل اخیر در ۳۶ بازی ۲۱ گل برای بارسا به ثمر رساند، در گفتگو با نشریه اسپانیایی «ال‌پایس» گفت: بارتومئو صحبت‌هایی درباره برخی از نام‌ها کرده، درباره اینکه تغییراتی می‌تواند در تیم ایجاد شود، اما کسی از باشگاه به من نگفته که می‌خواهند بدون من به کارشان ادامه دهند. اگر باشگاه تمایلی به انجام این کار دارد، بهتر است که رئیس باشگاه مستقیم این موضوع را به خودم بگویم.

وی افزود: من ۶ سال است که در بارسلونا هستم و حالا فکر می‌کنم که بهتر است بگویند چه فکری در سرداند. اگر من یکی از آن بازیکنانی هستم که باشگاه می‌خواهد در لیست خروجی بگذارد، بهتر است به من بگویند. به هر حال هنوز چیزی معلوم نیست. همچنین بهترین‌ها را برای باشگاه می‌خواهم و برنامه امروزم این است که به کارم در بارسا ادامه دهم، اما اگر باشکاه فکر می‌کند که من می‌توانم در لیست فروش باشد، مشکلی برای صحبت کردن با تصمیم‌گیرندگان ندارم.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، تصریح کرد: تا زمانی که باشگاه روی من حساب کند، می‌خواهم در بارسلونا بمانم. می‌خواهم تا جایی که بتوانم در این تیم مشارکت داشته باشم. از زمانی که به بارسلونا آمدم، حمایت هواداران را احساس کرده‌ام که این قدرت زیادی به من برای ادامه کار می‌دهد.

سوارس ۳۳ ساله در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد فصل بعد نیمکت‌نشین بشوم، آن را خواهم پذیرفت، چیزی که همیشه در دوران حرفه‌ای‌ام پذیرفته‌ام. رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی همیشه خوب است و اگر سرمربی تشخیص دهد که من باید از روی نیمکت کار را آغاز کنم، مشکلی برای کمک به تیم با نقشی که به من داده می‌شود، ندارم. هنوز هم فکر می‌کنم قادر به انجام کار‌های زیادی برای این باشگاه هستم. گفته می‌شود آژاکس با پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی در پی بازگرداندن سوارس به این تیم هلندی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر