بازدید 8945
۶

احضار و دستگیری در انتظار رعایت‌نکنندگان شئونات

فرمانده انتظامی پایتخت از احضار و برخورد قاطع و قانونی پلیس با افرادی که در فضای مجازی شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند، خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 21 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص نظارت پلیس بر فضای مجازی و برخورد با افرادی که در این فضا با بی مبالاتی و ولنگاری رفتار می کنند، اظهار داشت: همه افراد اعم از زن و مرد باید بدانند که چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باید شئونات را رعایت کنند؛ اگرچه رعایت شئونات، زن و مرد ندارد اما بعضا شاهدیم که بعضی از آقایان رعایت نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در حال حاضر فضای مجازی به فضایی عمومی تبدیل شده و به گونه‌ای است که منظر عمومی لحاظ می‌شود؛ بنابراین رعایت شئونات در فضای مجازی از الزامات و واجبات است.

سردار رحیمی اعلام کرد: پلیس به سبب مأموریت ذاتی و قانونی که برعهده دارد تاکنون با ده‌ها نفر از افرادی که شئونات را رعایت نمی کردند، برخورد کرده است؛ در این بین افراد مشهور، معروف و مطرح هم وجود داشتند که بنا بر تخلفی که در فضای مجازی داشتند، پلیس آنها را احضار کرده و برابر قانون و مقررات با آنها برخورد داشته است.

وی افزود: در ضمن سایت‌ها و شبکه‌هایی نیز وجود داشتند که با توجه به تخلف و عدم رعایت شئونات، مدیرانِ شان به پلیس فتا و امنیت احضار شده و برخورد قانونی نیز با آنها انجام شده است.

این مقام ارشد پلیس تهران تأکید کرد: پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان ـ چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی ـ برخورد کرده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای محدود، امنیت و آسایش و آرامش روحی و روانی مردم را مختل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
برخوردهای سفت کن و شل کن راه به جایی نخواهد برد جناب
برین دزدا و قاچاقچیا و سارقا و معتادا رو دستگیر کنین.....
شئونات اسلامی فقط روسری و چادر نیست، اسلام میگه انگشت دزد رو قطع کنید و وووو
کدومشون رو انقدر با جدیدت پیگیری کردید؟؟؟؟
سردار با اختلاس گران و دزدان میلیاردی با اوباش با قاچاقچی ها ی کالا و مواد مخدر و... هم به همین صورت رفتار می کنی .... !؟
فعلا دزدها وکیف قاپها رو بگیرین مردم بیشتر ازتون متشکر میشن.اونی که روسریش کمی عقب رفته مخل امنیت نیست.....
کسی که شان و شخصیت خود را حفظ نکند می گویند شئونات را رعایت نکرده است و در این صوزت جرم نیست

پس بهتر است بگوئیم کسی خلاف قانون رفتاری انجام دهد برخورد خواهد شد

الفاظ را درست بکارببریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست