بازدید 6322

آیا نیمار از فینال لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهد شد؟

کد خبر: ۹۹۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 19 August 2020

مهاجم پاری سن ژرمن به خاطر حرکتش در پایان بازی برابر لایپزیگ محروم نخواهد شد و در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت.

به گزارش تابناتک ورزشی و به نقل از آس، پاری سن ژرمن سه شنبه شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل لایپزیگ را شکست داد تا برای نحستین بار در تاریخ خود به فینال صعود کند. جشن صعود پاریسی‌ها تحت تاثیر خبر رسانه‌های انگلیسی درباره نیمار و احتمال از دست دادن فینال قرار گرفت. نشریه‌های این کشور مدعی شدند مهاجم برزیلی به دلیل تعویض پیراهن خود با یکی از بازیکنان لایپزیگ در پایان بازی ممکن است فینال را از دست بدهد.

به نوشته منابع مختلف انگلیسی نیمار به خاطر رعایت نکردن پروتکل بهداشتی یوفا برای پیشگیری از کووید ۱۹ با محرومیت روبرو می‌شد. با این حال در این پروتکل در هیچ یک از بخش‌ها اعلام نشده است این امر عادی پس از پایان بازی‌ها با جریمه همراه می‌شود.

در بند ۱۴.۸ پروتکل کاملا شفاف در این رابطه توضیح داده شده است: "به بازیکنان توصیه می‌شود پیراهن‌های خود را در پایان بازی تعویض نکنند. " این تنها یک توصیه است و به همین خاطر محرومیتی برای مهاجم پاری سن ژرمن لحاظ نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر