بازدید 6917
۳
در دیدار اعضای مجمع نمایندگان خوزستان مطرح شد

ورود دیوان محاسبات به عملکرد آب و فاضلاب خوزستان

دستور رئیس کل دیوان محاسبات کشور برای تشکیل هیات ویژه حسابرسی به عملکرد حوزه آب و فاضلاب استان خوزستان و منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند
کد خبر: ۹۹۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 19 August 2020

در دیدار آقای دکتر مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان، مقررگردید توسط هیات حسابرسی ویژه ای، عملکرد مالی طرح های سرمایه گذاری بخش های آب و فاضلاب استان خوزستان و همچنین عملکرد مالی منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش تابناک به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور؛ در این جلسه، آقای دکتر بذرپاش گفت: خوزستان سرزمین غیورمردان و شیرزنان این آب و خاک است که سال ها جنگیدند و پس از آن پای ارزش های انقلاب و کشور ایستاده اند. حال نباید با کم کاری ها و سوء مدیریت ها این گونه در رنج باشند. موضوع آب و فاضلاب سطح استان و منابعی که صرف شده است هنوز پاسخ مناسب به نیازهای مردم منطقه نداده است و این مطالبه بحق مردم و نمایندگان است. لذا هیاتی را برای حسابرسی ویژه از این طرح ها مامور کردیم تا در اسرع وقت نظارت دقیق انجام گیرد. همچنین مشکلات ایجاد شده در منطقه غیزانیه که مردم را به رنج انداخته و در بخش ها و شهرهای دیگر استان هم قابل مشاهده است، بسیار باعث تاسف است. البته با همت نهادهای انقلابی مسکنی بر آلام شد ولی کار جدی در این خصوص را طلب می کند. منطقه اقتصادی اروند هم محل بحث های زیادی در سطح استان شده است که باید عملکرد مالی آن و میزان سرمایه گذاری ها و سطح اشتغال و خدمات آن برای مردم استان مشخص و ملموس باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
عجب چه کسی ورود کرده
لطفا یک سری هم به آب فاضلاب تهران بزنند چند سال است پول فاضلاب را در منطقه شریعتی ملک پلیس و ... گرفته اند و لوله گذاری انجام شده ولی انشعاب نمی دهند و اتصال واحدهای مسکونی به فاضلاب انجام نمی شود
جناب دکتر بذرپاش شرکت آبفای استان خارج از تخصیص اعتبار خود صدها میلیارد تومان به بخش خصوصی بدهکار است.وشرکتها بعضا از سال 95 پولی بابت حق الزحمه خود دریافت نکرده اند.تنها راه باقیمانده مراجعه به دستگاه قضا است.والبته هرکس شاکی بشودقرار داد آخری است که با آبفا منعقد کرده است!!!!مدیریت ضعیف در شرکت مزبور را دریابید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل