بازدید 17711
۵

استاد شجریان در بیمارستان جم بستری است

مدیرعامل بیمارستان جم تهران اعلام کرد که شایعه‌های مطرح شده درباره وضعیت استاد شجریان صحت ندارد و شرایط وی همانند صبح امروز بوده و در بخش ویژه این بیمارستان بستری و تحت مراقبت است.
کد خبر: ۹۹۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ 17 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بابک حیدری اقدم درباره آخرین وضعیت استاد محمد رضا شجریان گفت: شرایط استاد شجریان نسبت به صبح امروز هیچ تغییری نکرده و در بخش ویژه تحت مراقبت است.

وی ادامه داد: این‌که استاد شجریان به زودی مرخص شود، بسیار بعید است. به هر حال در آی سی یو تحت مراقبت است و امیدواریم شرایط استاد شجریان بهتر شود تا بقیه مراقبت‌ها را در منزل دریافت کند.

مدیرعامل بیمارستان جم تهران اظهار کرد: شوک عفونی جزو بیماری‌هایی محسوب می‌شود که درمان آن سخت است.

به گزارش ایرنا، حیدری اقدم صبح امروز (دوشنبه) نیز در این رابطه گفته بود: در حال حاضر استاد شجریان در آی سی یو بستری است و به نسبت روز اول بستری، وضعیت فشار خون و تنفس بهتر شده، اما وضعیت هوشیاری خوب نیست. استاد شجریان دو روز قبل با شوک عفونی به بیمارستان جم آمدند که افت فشار، تنگی نفس و ترشحات ریوی بسیار زیادی داشته و هوشیاری پایینی داشت که به آی سی یو منتقل شد. درمان‌های اولیه انجام شده، اما این‌که بگوییم شرایط استاد شجریان خوب است، این‌طور نیست و هنوز نیازمند مراقبت ویژه در بخش آی سی یو است.

استاد محمدرضا شجریان روز شنبه ۲۵ مرداد ماه به علت افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و شوک سپتیک در بخش «آی سی یو» بیمارستان جم تهران بستری شد.

وی بهمن سال گذشته نیز به علت بروز مجدد اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم بستری شد و بامداد روز جمعه دوم اسفند ۹۸ همایون شجریان فرزند وی با انتشار تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدر از دوستداران وی رفع نگرانی کرد.

«خسرو آواز ایران» پنجم فروردین سال جاری با حال عمومی مناسب از بیمارستان ترخیص شد و بر اساس اعلام هیات مدیره بیمارستان جم اقدامات درمانی وی زیر نظر پزشکان معالج در خارج از بیمارستان انجام گرفت.

استاد شجریان برجسته‌ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می‌شود.

وی نوروز ۹۵ با انتشار ویدئویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد و پس از آن تاکنون تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اللهم اشف کل مریض
از هر طرف تیر دعا کرده ام روان ‌‌‌‌ باشد در این میان یکی کارگر شود آرزوی سلامتی برای تک درختم شجر الهی به تو یگانه اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه
آقا نظرات رو زود نشون بده دیگه مگه کرونا است که در قرنطینه نگهداشته ای ...
استاد عزیزم
برای سلامتی شما دعا میکنم
عاحزانه وملتمسانه از کادرپزشکی وپرسنل بیمارستان جم تلاش وبهبودی برای استاد خواستارم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان