بازدید 4290

آمار بسیار ضعیف تراکتور در ۵بازی حیاتی اخیر

تیم ساکت الهامی در این پنج بازی تنها دو گل، آن هم از روی خلاقیت فردی وارد دروازه سپاهان کرد، اما در چهار بازی دیگر مقابل استقلال، شهرخودرو، پیکان و شاهین بوشهر نتوانست گلی ثبت کند.
کد خبر: ۹۹۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 11 August 2020

تیم فوتبال تراکتور تبریز در ۵ دیدار اخیر خود عملکرد عجیب و غیرقابل باوری به نمایش گذاشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با تیم پُروپیمانی که در اختیار دارد، عملکرد عجیبی در کسب نتایج رقم زده است. او در این پنج هفته، هم با مدعیان کسب سهمیه آسیایی در لیگ رقابت کرد و هم با باشگاه‌های ته‌جدولی، اما حاصل این پنج دیدار تنها یک پیروزی برابر سپاهان و چهار تساوی بود.

نکته بعدی این است که تیم ساکت الهامی در این پنج بازی تنها دو گل، آن هم از روی خلاقیت فردی وارد دروازه سپاهان کرد، اما در چهار بازی دیگر مقابل استقلال، شهرخودرو، پیکان و شاهین بوشهر نتوانست گلی ثبت کند.

این موضوع نشانگر ضعف شدید تراکتور در ارائه تاکتیک‌های هجومی است که حتی در دیدار‌های خانگی هم نمی‌تواند راهی برای گلزنی پیدا کند. جالب اینکه در فروردین‌ماه خبر رسید الهامی برای فصل آینده هم با تراکتور تمدید قرارداد کرده، اما با این شرایط بسیار بعید است هواداران پرشور این تیم، ادامه همکاری الهامی با باشگاه را به سادگی بپذیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر