بازدید 12174

پرستاران در برزخ مرگ و زندگی

این روزها از یک سو بیماران کرونایی در برزخ مرگ و زندگی به سر می‌بردند و از سوی دیگر پرستاران با ازخودگذشتگی مثال‌زدنی به بیماران امید می دهند. اما این امید در حال تبدیل شدن به فرسودکی و خستگی است و این اتفاق می‌تواند به عنوان تهدیدی برای مقابله با کرونا شناخته شود.
کد خبر: ۹۹۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 11 August 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
عجب ملت عجیبی هستیم، حرف هیچ کس رو گوش نمی دیم. به همه هم می گیم ما می فهمیم فقط ما بقی نمی فهمن. رعایت بهداشت عمومی می تونست براحتی کرونا رو کنترل کنه که نه این بندهای خدا اینجوری از جون و زندگی خودشون مایع بزارن نه آدما رو تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم کنن
اللهم اشف کل مریض
خدا قوت
خداقوت دمتون گرم
ایشالا به حق باطن زهرا تموم بشه این بیماری نحس و خدا به همه این بزرگوارا عمر باعزت عطا کنه
اثبات شده است که برای درمان بیماران کرونا با مشکل تنفسی بهتر است که بیمار روی شکم خوابانده شود و در کشورهای پیشرفته از این روش استفاده می شود. پس چرا در ایران کماکان این بیماران را روی پشت می خوابانند؟
خدا به همه پرستاران -پزشكان و كادر درماني و دست اندر كاران مراكز درماني اجري بي حساب دهد كه در شرايط خط مقدم بيماري كرونا درگير هستند و براي بازگشت سلامت انسانها از خود گذشتگي دارند
وای...
با سلام با همه رشادت هایی که این قشر زحمت کش انجام می دهند متاسفانه علی رغم قول و مساعدت مسولین در خصوص حقوق و مزایایی پرستاران امسال فقط 15 % به حقوق این قشر اضافه گردید ( با کلی منت و حرف و حدیث )
در حالی که کارمندان دیگر مشاغل مثل معلمان ( 50 % ) و کارمندان بانک بالای 50 % به حقوقشان اضافه شد
خسته نباشی دلاور
خدایا مریضا رو شفا بده... آمین
خداوند همه بیماران جهان را شفا کند
انشا الله
اللهم اشفع کل المریض به خق خسین (ع)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل