بازدید 9088
وزیر بهداشت:

پیشنهاد تعویق کنکور در ستاد ملی کرونا مطرح می‌شود

وزیر بهداشت در آخرین اظهار نطر در خصوص زمان برگزاری کنکور گفت:اگر مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور نمی‌توانند پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی را اعمال کنند با برگزاری کنکور در زمان مقرر مخالف هستم. پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک ماهه برگزاری کنکور بود که در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 10 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر نمکی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود ضمن بیان این مطلب، به برگزاری جلسه‌ای با حضور روسای کمیسیون‌های بهداشت و آموزش و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزیر علوم اشاره کرد و گفت: وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این جلسه اعلام کردند که اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در این زمان کوتاه امکان پذیر نیست مگر این دستورالعمل‌ها برای برگزاری آزمون‌های سراسری تغییر کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعا سلامت فرزندانمان اولویت است و از این پروتکل‌های سختگیرانه کوتاه نخواهیم آمد که رئیس کمسیون‌های آموزش و بهداشت مجلس در این زمینه همراه و موافق بودند.

وزیر بهداشت گقت: به مسولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر نمی‌توانید این دستورالعمل‌ها را به درستی اعمال کنید با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تاکید می‌کنم که کنکور در زمانی دیگر برگزار شود.

دکتر نمکی در بخش پایانی پست خود آورده است: تاکید می‌کنم کنکور را به زمانی موکول کنید که می‌توانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید. پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک ماهه برگزاری کنکور بود که در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر