بازدید 9489
طرح جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در تفاهم با مهران مدیری

هر خرید، یک کمک به نیازمندان

کد خبر: ۹۹۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 09 August 2020

مهران مدیری و مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در نشستی خبری با امضای تفاهم‌نامه‌ای از مسئولیت اجتماعیِ جدیدی سخن گفتند.

در ابتدای این جلسه که روز چهارشنبه، پانزدهم مرداد ماه، در ساختمان ستاد مرکزی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و نمایندگان رسانه برگزار شد، مهران مدیری، بازیگر و مجری شناخته‌شده درباره این تفاهم توضیح داد: «کار خیلی مفید و مهم و بزرگی قرار است انجام بشود. توافقی است در راستای مسئولیت اجتماعی، بین من و برند رفاه، که بخشی از نیازهای مالی افراد کم‌بضاعت را پوشش خواهد داد. ما اکنون در شرایط سختی زندگی می‌کنیم و این کار می‌تواند به هزاران نفر در سراسر کشور کمک کند.»

 

رسول محمدی، عضو هیا‌ت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز در تشریح روند شکل‌گیری این همکاری، با ابراز خوشحالی از همکاری با این هنرمند مطرح عنوان کرد: «باتوجه به اینکه آقای مدیری شخصیتی است که همواره شادی را برای ما به ارمغان آورده، ایشان را به‌عنوان سفیر خود در بحث مسئولیت اجتماعی انتخاب کردیم تا حال خوب و شادی بیشتری را برای مردم خود به ارمغان بیاوریم. ما به حوزه مسئولیت اجتماعی پایبند هستیم و در تلاشیم تا کارهای مثبتی را در این زمینه پیش ببریم. امسال با کمک آقای مدیری برنامه‌های دیگری را در این حوزه طراحی می‌کنیم و امیدواریم در جهت بهبود رفاه و حال خوب مردم سهمی داشته باشیم.»

مجری «دورهمی» ادامه داد: «پذیرش این همکاری به دلیل مسئولیت اجتماعی است که بر دوش من گذاشته شده و من هم از این موضوع استقبال کردم. این توافق انجام شد که بخشی از فروش این فروشگاه به مسائل و مشکلاتی که در کشور است، اختصاص داده شود. مثل کودکان کار، فراهم کردن وسایل تحصیل برای کودکان کم‌بضاعت، بیماران تالاسمی و سرطانی و هر کسی که در جامعه دچار مشکل است.»

مدیری افزود: «در پارت اول قرار شد هر فردی که از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید می‌کند از فیش خرید او هزار تومان از سوی مجموعه رفاه برای لباس و کیف و وسایل تحصیل دانش‌آموزانی که مشکل مالی دارند کنار گذاشته شود و این عدد بزرگی است. پذیرفتن این کار از طرف من با کمال میل و افتخار بود. در این شرایط اقتصادی فکر کردیم ما هم سهمی داشته باشیم. قرار است در این طرح چیزی حدود صد تا ۱۵۰هزار دانش‌آموز را در سراسر کشور در مرحله اول پوشش دهیم و در قسمت‌های بعد به مادرانی که مشکلات معیشتی دارند خدمت‌رسانی شود و بعد به بیماران تالاسمی، سرطان و... این وظیفه شیرینی است که من به عهده گرفتم و امیدوارم‌ همیاری همه مردم هم بتواند این کار را به بهترین نحو پیش ببرد.»

هر خرید، یک کمک به نیازمندان

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره نظارت بر این پروژه و تضامین وصول این کمک‌ها به نیازمندان نیز چنین توضیح داد: «چون جابه‌جایی مالی در حجم بالا صورت می‌گیرد، حتماً نظارت‌ها هم دقیق خواهد بود. تضمین اول خود تلویزیون است چون قرار است تیزرها و تبلیغات از تلویزیون پخش شود و تلویزیون روی این مسائل نظارت کافی دارد.»

رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز در همین باره اشاره کرد: «طرح نخست ما از عید غدیر اجرایی می‌شود و در سایت مجموعه میزان درآمدها و کمک‌های این طرح را ثانیه به ثانیه گزارش خواهیم داد. ما به‌عنوان گروه اقتصادی سهامی عام باید شفافیت داشته باشیم. نباید نام نیک «رفاه» در کنار نام بزرگ این هنرمند لطمه ببیند. تضامین لازم وجود خواهد داشت.»

هر خرید، یک کمک به نیازمندان

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در پایان اعلام کرد: «وقتی طرح بزرگی مثل این می‌خواهد اجرایی شود، حتماً به زیرساخت‌های لازم فکر شده است. ما با سازمان بهزیستی و کمیته امداد مذاکرات لازم را انجام داده‌ایم و ادامه خواهیم داد.»

عکاس: کورش جوان

 

انتهای رپرتاژآگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر