بازدید 65198

افشاگری بی‌سابقه فتاح درباره املاک در اختیار مسئولان

رئیس بنیاد مستضعفان با حضور در یک برنامه تلویزیونی درخصوص مستغلات تحت تملک افراد خاص و ارگان‌ها افشاگری بی سابقه ای کرد از ساخت جکوزی و سونا در کاخ مرمر تا تصرفات غیرقانونی مقامات و برخی نهادها.
کد خبر: ۹۹۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 09 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان با حضور در برنامه "نگاه یک" در خصوص بازپس گیری و مستغلات تحت تملک افراد خاص گفت: در روز معارفه بنده در این سمت گفته بودم که برای بازپس گیری این املاک و مستغلات اقدام خواهم کرد و به طرق قانونی، در این باره قبل از آنکه ما وارد مراحل قانونی شویم برخی مانند خبرگزاری ایرنا و دانشکده خبر خودجوش اقدام به واگذاری املاک نمودند اما برخی هم از راه و روند همکاری فاصله گرفته اند.

کاخ مرمر
فتاح: در طبقه دوم کاخ مرمر حمام، سونا و جکوزی ساخته‌اند!

فتاح در خصوص باز پس گیری کاخ مرمر بیان کرد:​ این بنا سال ها در تملک هاشمی رفسنجانی و سپس در دست تشخیص مصلحت بود و زمانی که دولت قصد بهره برداری دیگری از این ملک را داشت با همکاری روحانی کاخ مرمر باز پس گرفته و با همکاری سازمان میراث فرهنگی قرار شد این بنا تبدیل به موزه گردد.

بازسازی های لازم انجام شد اما هنوز هم آثار دردناکی در این کاخ خود نمایی می کند زیرا در این کاخ آسانسور نصب کرده اند، حمام و جکوزی برقرار کرده اند و ...، حال سوال اینجاست زمانی که این اتفاق می افتاده چرا خبری از میراث فرهنگی نبوده و اقدامی صورت نپذیرفته است؟

مدرسه حداد عادل
فتاح: زمینی که آقای حداد عادل در منطقه فرشته برای مدرسه گرفته اند اجاره اش به روز نیست!

رئیس بنیاد مستضعفان به بازپس گیری مدرسه حداد عادل اشاره کرد و افزود: ایشان برای احداث مدرسه فرهنگ در خیابان فرشته بنایی را اجاره نمودند و این اجاره چندین نوبت تمدید شد البته این اجاره بها با ملاحظات بوده و مشمول نرخ روز نمی شد ، در حال حاضر موعد اجاره به سر رسیده است و باید تخلیه شود یا اجاره بها به نرخ روز تنظیم گردد که البته با توجه به گرانی آن منطقه احتمالاً تمدید اجاره بانرخ روز برای ایشان به صرفه نخواهد بود.
او با بیان اینکه ارزش ریالی ملک مدرسه فرهنگ در حال حاضر 200 میلیارد تومان برآورده می شود، افزود: قطعاً پس از باز پس گیری این ملک به فروش می رسد و پول حاصله، صرف محرومیت زدایی خواهد شد.
رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: آقای حداد عادل علاوه بر مدرسه فرهنگ، زمین دیگری برای ساخت مدرسه دریافت کرده بود که البته موفق به دریافت مجوز نشد زیرا این زمین به متراژ 8 هزار متر و منطقه هروی و بر روی گسل قرار دارد به همین دلیل آقای حداد عادل این ملک 400 میلیارد تومانی را به ما تحویل داد و بدون شک هزینه این ملک هم پس از فروخته شدن، صرف محرومان و محرومیت زدایی خواهد شد.

ساختمان مرکز مطالعات و تحقیقات زنان
فتاح: خانم مولاوردی و ابتکار بابت تخلیه ساختمان بنیاد ۵ میلیارد تومان میگیرند که این کار تخلف بوده است!

سید پرویز فتاح در ادامه برنامه «نگاه یک» افزود: ​ساختمان مرکز مطالعات و تحقیقات زنان سال ها و با مجوز در اختیار عده ای از بانوان از جمله خانم ابتکار، مولاوردی و بقیه بود که پیش از تصدی مسئولیت بنده در بنیاد، آن را تخلیه کردند و مدعی بودند که همچنان باید این ساختمان در اختیار آنها باشد اما از نظر حقوقی, بنیاد مستضعفان توانست آن ها را قانع و ساختمان را تخلیه کند.

وی ادامه داد: آن ها بابت تخلیه با توافق بنیاد در همان زمان, پنج میلیارد تومان می گیرند و پس از بررسی ها مشخص بود خلاف بود و کسی که ملک بنیاد مستضعفان در اختیار او بوده است باید اجرت المثل هم بپردازد و امیدواریم این مبلغ برگردد و مشکل حقوقی و قضایی پیدا نکند.

تبدیل ملک رئیس جمهور اسبق به محل قرنطینه بیماران/ میفروشیم

فتاح افزود: ملکی هم در اختیار رئیس جمهور اسبق برای موسسه باران بوده است که پیش از تصدی مسئولیت بنده در بنیاد، تخلیه شده بود و در ایام کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی, آن جا را به محل قرنطینه بیماران تبدیل کردیم و اکنون هم در اختیار آن هاست اما پس از این مرحله، آن جا را می فروشیم.

حضور احمدی نژاد در ملک ولنجک

فتاح: آقای احمدی نژاد در زمین ولنجک که متعلق به بنیاد است هستند که باید آن را به بیت المال برگردانند

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در کشور ما ضابطه ای وجود ندارد که رئیس جمهورها پس از پایان کار خود، کجا مستقر شوند و باید چاره ای برای این منظور اندیشیده شود زیرا اکنون همین مسئله را با احمدی نژاد رئیس جمهور سابق داریم و با مجوز در ملک مربوط به بنیاد مستضعفان با مساحت حدود هزار و 800 متر مربع در منطقه ولنجک برای چند سال مستقر است.

وی گفت: البته پیامی داده که آماده است به مرکز شهر منتقل شود اما ملکی را با آن شرایط نداشتیم که تحویل دهیم اما این موضوع هم باید مدت دار و محدود به زمان باشد.
فتاح افزود: از روحیه مردمی احمدی نژاد انتظار داریم تا این مال بیت المال به بنیاد برگردد و آن را بفروشیم که بیش از 200 میلیارد تومان ارزش دارد.

ملک ضلع جنوبی کاخ نیاوران، محل استقرار مرکز پژوهش‌های مجلس
فتاح: انتظار داریم آقای زاکانی در حرکتی انقلابی ساختمان مرکز پژوهش ها را که ملک بنیاد است، به ما تحویل بدهد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: یکی از ملک های بسیار خوب و ارزشمند ما در ضلع جنوبی کاخ نیاوران است که در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام و زمین آن متعلق به بنیاد بوده است و 12 طبقه در آن ساخته شد و مجمع آن را تخلیه کرد و اکنون مرکز پژوهش های مجلس در آن جا مستقر است.

وی افزود: حتما سراغ زاکانی رئیس جدید این مرکز می رویم و باید اجاره بپردازد. با توجه به شخصیت ارزشی و بسیجی زاکانی انتظار داریم که نخستین کار انقلابی او، تخلیه این مکان باشد تا آن جا را بفروشیم و خرج محرومان و مستضعفان کنیم.
فتاح اضافه کرد​: در کنار آن زمین دیگری متعلق به بنیاد مستضعفان بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام, مرکز تحقیقات استراتژیک را در آن جا در 9 طبقه ساخته است. آن جا را تحویل گرفتیم اما ساختمان آن ، مجوز، پایان کار و پروانه ساخت از شهرداری ندارد و حتی حریم یک مالک خصوصی هم تصرف و اشغال شده است.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آن جا را تحویل گرفتیم و به کسی اجازه نمی دهیم آن جا برود و نسبت به آن ادعا داریم و اگر لازم شد مرجع قضایی باید درباره آن حکم صادر کند.

فتاح: کوتاه نخواهیم آمد

وی با بیان اینکه​ ده ها پرونده تشکیل دادیم که در قوه قضاییه در حال رسیدگی است, افزود: اگر با این روش ها به نتیجه نرسیم, کوتاه نخواهیم آمد مگر بنده از بنیاد مستضعفان بروم زیرا این اموال متعلق به مستضعفان است.

کوهک در اختیار نیروی دریایی ارتش

فتاح اضافه کرد: یکی از جاهایی که حریف او نمی شویم نیروهای مسلح هستند زیرا قانوناً نمی توانیم علیه آن ها شکایت کنیم اکنون یک جای خوب بنیاد در کوهک در اختیار نیروی دریای ارتش است و مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا هم فرموده است, سرلشکر باقری فرمانده ارتش هم امضا کرده است اما نمی روند و پیگیری های ما به در بسته خورده است.

ملکی در جماران در دست سپاه ولی امر

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این مکان ها مال مردم است و باید به مستضعفان برگردد, افزود: حتی یکی از املاک خوب ما در منطقه جماران در دست سپاه ولی امر است اما آن را به بنیاد پس نمی دهند و بنده را در این ملک راه ندادند. ارزش این ملک بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است و از آن استفاده هم نمی شود اما به کجا شکایت ببریم؟
وی با بیان اینکه بنده در بنیاد, حافظ منافع مستضعفان هستم و کوتاه نخواهم آمد, اضافه کرد: برخی ها مرا متهم به اقدامات پوپولیستی برای انتخابات ۱۴۰۰ می کنند. این ها را بگویند اما ملک ما را محترمانه تخلیه کنند و پس بدهند.
فتاح با اشاره به اینکه علیه این بنیاد فضا سازی می کنند از مردم و رسانه ها خواست ، حمایت کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: رئیسی رئیس قوه قضاییه، همه ظرفیت های این قوه را به کار گرفته است و شعبه خاصی برای بنیاد در نظر گرفت و آرای خوبی صادر شده است و محکم ترین پشتوانه ما هم رهبر معظم انقلاب است زیرا مطمئن هستم ایشان از پیگیری های ما حمایت می کنند.

بانک سینا

رئیس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بنیاد, مالک ۱۰۰ درصد بانک سینا بود، گفت: بر اساس قوانین بانک مرکزی، یک مالک نمی تواند بیش از ۳۳ درصد سهم را در بانک داشته باشد و با توجه به اینکه سهم ما اکنون در بانک سینا ۷۲ درصد است پس متخلف هستیم و در مدت ۲۰ روز آینده در دو مرحله هر کدام ۹ درصد را در بورس عرضه می کنیم که سهم ما کاهش می یابد و دوباره بخشی از آن ها را می فروشیم تا سهم بنیاد در بانک سینا به ۳۳ درصد برسد.
وی افزود: در زمانی که مالک ۳۳ درصد این بانک شدیم از کجا معلوم که بقیه شرکای ما حاضر باشند که ما به صورت قرض الحسنه عمل کنیم زیرا بانکداری خصوصی در پی سود است اما قرض الحسنه سودی ندارد.
فتاح اضافه کرد: توصیه بانک مرکزی این بود که بخشی از سرمایه بانک سینا را در حسابی به عنوان قرض الحسنه اختصاص دهیم اما بررسی کارشناسان ما نشان داد پاسخ لازم را از این راهکار نمی گیریم.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ما می خواهیم پول خودمان را در قرض الحسنه مختص خود قرار دهیم و از این محل به مردم تسهیلات قرض الحسنه بدهیم.

محل فعلی بنیاد

وی گفت: محل فعلی بنیاد که در آن مستقر هستیم جای خیلی خوبی است و 19 هکتار وسعت دارد که خدمت جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رفتم و از او خواستم این جا را از ما برای دولت بخرد و شهردار تهران را هم دعوت کردیم اما نتوانستیم به توافق برسیم.
فتاح افزود: اکنون هم اعلام می کنیم هر کسی که خریدار این ملک است به قیمت روز آن را می فروشیم و قول می دهیم همه پول آن را خرج محرومان و مستضعفان می کنیم.

عملکرد بنیاد

فتاح افزود: عملکرد بنیاد مستضعفان نسبت به سال ۱۳۹۷ حدود ۳۵ تا ۳۷ درصد رشد داشته است و توانستیم به همه اهداف خود برسیم.
رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد در مسیر شفافیت ، بورس و محرومیت زدایی ، پایداریم و در سال ۹۸، همه اهداف و برنامه ها محقق شده است.
پرویز فتاح در استودیو نگاه یک شبکه اول سیما افزود: تحقق برنامه های تدوین شده بنیاد مستضعفان در سال ۹۸ حدوداً ۱۱ درصد نسبت به برنامه مصوب بالاتر بوده و ۳۷ درصد نسبت به برنامه های سال ۹۷ رشد داشته است.
او در خصوص وضعیت خرید و فروش های بنیاد مستضعفان در سال 98 گفت: بنیاد به صورت شرکتی اداره می شود این در حالی است که بنیاد دارای ۱۶۹ شرکت یا زیر مجموعه می باشد طبیعتاً جمع بندی و حسابرسی این تعداد شرکت در پایان سال انجام می شود و آن وقت می توان آمار خرید و فروش و تولیدات زیر مجموعه های بنیاد را اعلام کرد.
فتاح افزود: آنچه در پایان سال و پس از حسابرسی های ۱۶۹ شرکت اعلام می شود نتیجه عملکرد تلفیقی تجمیعی بنیاد خواهد بود البته در حال حاضر هنوز مجمع بنیاد مستضعفان به دلیل مقوله کرونا برگزار نشده اما تا این لحظه بنا بر تخمین های اولیه، کل میزان فروش بنیاد در سال ۹۸ حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان برآورد شده این رقم حاصله از فروش ملک، کالا یا خدمات است.
او ادامه داد: با تفریق هزینه های بنیاد از ۳۶ هزار میلیارد تومان، حدود هفت هزار میلیارد تومان سود ناخالص بنیاد محسوب می شود، البته طبق سنوات گذشته احتمال می رود باید حدود هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کنیم و ۶ هزار میلیارد تومان باقیمانده به طور ۶۰ درصد و ۴۰ درصد میان ما و سایر سهام داران تقسیم خواهد شد پس از تقسیم سود سهم بنیاد حدود سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می شود.

پاسخ فتاح به ادعای عدم شفافیت بنیاد

رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص ادعای عدم شفافیت این بنیاد گفت: طبق سنوات گذشته، نتایج تمامی مجمع های ۱۶۹ شرکت زیر مجموعه بنیاد پس از بررسی و پایان کار، چاپ می شود و در دسترس همگان قرار می گیرد علاوه بر آن تمامی صورت های مالی سال گذشته و جاری در سایت بنیاد به نمایش گذاشته می شود علاوه بر آن حتی سازمان بازرسی کل کشور هم برای بررسی های تکمیلی ورود پیدا می کند و حضور ۳۳ شرکت از زیر مجموعه های بنیاد در بورس، بیانگر شفافیت عملکرد بنیاد مستضعفان است.
فتاح با بیان اینکه، اولویت اول ما، تامین نیاز جامعه و مردم است، افزود: در برخی از موارد پس از تولید مازاد، اقدام به صادرات مازاد تولیدمی شود مثلا در بحث فولاد و سیمان و برخی از نهادهای کشاورزی مجاز به صادرات هستیم.
او تصریح کرد:​ صادرات بنیاد در سال قبل چیزی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون دلار بوده که البته این میزان از طریق سامانه نیما به کشور بازگشت داشته است.

مالیات بنیاد مستضعفان در سال ۹۷

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به پرداخت شدن مالیات ۶۷۰ میلیارد تومان سال ۹۷ بنیاد مستضعفان ادامه داد: بنیاد جزء خوش حساب‌های مالیاتی محسوب می‌شود، چنانچه شرکتی از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان، مالیات پرداخت نکرده باشد، ما تاوان آن را می‌پردازیم.
وی گفت: سهم بنیاد از سود حاصله از در آمد شرکت‌های متبوع صرف محرومیت زدایی در کشور می‌شود.
فتاح تصریح کرد: امسال بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان صرف محرومیت زدایی و مناطق هدف در کشور خواهیم کرد.
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در حال حاضر در سال اول از برنامه مدون پنج ساله هستیم، افزود: یکی از راهبرد‌های ما کاهش تعداد شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد می‌باشد روند کاهش‌ها یا به صورت فروش بلوکی در بورس، واگذاری سهام‌ها در بورس یا منحل شدن شرکت‌ها خواهد بود.
او ادامه داد:​قصد و هدف از واگذاری شرکت ها، فراهم کردن عرصه برای فعالیت بخش خصوصی بوده و از سوی بنیاد باید در پروژه‌های کلان فعالیت خود را گسترش دهد که برای مثال می‌توان به رسیدگی به پروژه‌های نفتی به جا مانده از جا زدن پیمانکاران خارجی اشاره کرد.
در حال حاضر سخت‌ترین کار‌ها که خارجی‌ها فکر می‌کردند فقط در انحصار و مونوپول آن هاست در میادین نفتی جنوب کشور توسط نیرو‌های ایرانی در حال انجام است و بنیاد مستضعفان در موقعیت‌هایی حضور می‌یابد که خلاء نیرو‌های خارجی محسوس باشد البته در این راستا طعنه‌ای هم به دولت نخواهیم زد.

توضیح فتاح درباره واگذاری شرکت‌ها

فتاح در خصوص واگذاری شرکت‌ها افزود: بنیاد، واگذاری هایش را به درستی و دقیق انجام می‌دهد و نمی‌گذارد شرکت‌های واگذاری شده به سرنوشت هفت تپه و هپکو دچار شوند.
او ادامه داد: تا سال ۹۷، سی و یک شرکت از شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد ضرر ده بودند که البته این تعداد به مرور زمان کم شد در ضمن یکی از شرایط بورسی شدن شرکت‌های بنیاد، سود ده بودن شرکت‌ها به مدت سه سال متمادی است.

حضور بنیادی‌ها در بورس

فتاح با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳ شرکت بنیاد، بورسی هستند، افزود:​ امسال حدود ۲۰ شرکت دیگر وارد بورس خواهند شد البته امیدواریم تا پایان سال بیش از ۵۰ شرکت بورسی داشته باشیم.
او تصریح کرد:​ در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه حسابرسی و مفاصا حساب از سمت شرکت‌های تابع، برخورد شدید و بعضاً قضایی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.
فتاح، گفتگو و پاسخ دهی به مردم را یکی از ابزار شفاف سازی بیان کرد و افزود:​ در مورد شرکت بنیاد در بورس املاک و مستغلات، حضور پررنگی خواهیم داشت زیرا، بورس قبل از راه اندازی این بخش با ما مذاکرات تکمیلی و دقیقی صورت داده و گفتنی است دولت و بنیاد املاک بسیاری دارند که راه اندازی بورس املاک و مستغلات فرصت مناسبی برای جریان یافتن نقدینگی مردم در این حوزه است.

رونمایی از چندین کتاب شامل دفاتر اسناد املاک رضاخان

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در دهه فجر برای نخستین بار چندین کتاب شامل دفاتر اسناد املاک رضا خان را رونمایی کردم که دستنویس و شامل چندین هزار روستا و قنات است که اکنون با اذن مقام معظم رهبری، عزم راسخ داریم تا این اموال به مردم برگردد.
وی ادامه داد: قبلاً حدود ۸۱ هزار فقره به مردم برگردانده شد و ۱۱ هزار فقره را هم در طول یک سال گذشته به مردم برگرداندیم و ۱۰ هزار فقره را نیز آماده کردیم که برگردانیم و به نام مردم کنیم.
فتاح گفت: این مردم جزو محرومان و نیازمندان هستند که تقریباً رایگان در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

شکایت بنیاد در ۱۱ هزار پرونده

وی افزود: حدود ۱۱ هزار پرونده داریم که در ۶۰ درصد آن، بنیاد شاکی است و در بقیه موارد، طرف مقابل شاکی است و ما تابع حکم قطعی قضایی هستیم و آن را اجرا می‌کنیم.

تسهیلات ۶۰۰ میلیارد تومانی در شرایط کرونایی

وی افزود: برای حمایت از مستضعفان در شرایط کرونایی، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دادیم که ۱۵۰ میلیارد تومان آن برای تامین ودیعه مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی بود و ۴۵۰ میلیارد تومان هم برای وام قرض الحسنه اقشار مختلف بوده است.
فتاح ادامه داد: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هم به صورت نقد و کالایی به محرومان اختصاص داده شد یعنی تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از منابع مالی این بنیاد صرف خدمت رسانی و تسهیلات کرونایی محرومان شده است و این روند ادامه دارد.
وی اضافه کرد: این منابع از طریق فروش سهام، ملک و سود‌های بانکی و سود شرکت‌های بنیاد مستضعفان تامین شده است.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: راه ما راه سردار شهید سلیمانی است و حاضریم جان خود را در راه مردم بدهیم و این روند خدمت رسانی را با قدرت و سرعت و بی محابا انجام می‌دهیم و به حرف‌هایی که درباره ما می‌زنند توجه نمی‌کنیم.

صرف ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای خدمت رسانی کرونایی محرومان

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان صرف خدمت رسانی و ارائه تسهیلات کرونایی به محرومان شده است و این روند ادامه دارد.

محرومیت زدایی در قلعه گنج سیستان و بلوچستان

فتاح افزود:​کار محرومیت زدایی و انتخاب محدوده هدف در «قلعه گنج» استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است و رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و وزیر کشور به اقدامات بنیاد در این منطقه نظر مثبت دارند و اکنون این منطقه به الگو تبدیل شده است و نرخ بیکاری در آن جا کاهش و مسائل اجتماعی، بهبود یافته است.
وی گفت: الگوی «قلعه گنج» با بررسی ضعف‌ها و نقاط قوت توسعه یافته است و در جنوب سیستان و بلوچستان و منطقه زابل و بقیه مناطق هدف نیز اقدامات محرومیت زدایی را انجام دادیم که به ۲۵ مورد رسیده است و در هر استان حداقل یک مورد را انجام خواهیم داد و برای مناطق محروم ایجاد اشتغال می‌کنیم.
رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: پس از رد شدن از مرحله کرونا، به مسائل زیر ساختی و زیر بنایی توسعه هم خواهیم پرداخت.

پلاسکو

فتاح در بخش دیگری از سخنان خود درباره ساختمان پلاسکو گفت: در ساخت این ساختمان, ۶۴ درصد پیشرفت داشتیم و به حدود ۳۰۰ نفر کسبه این ساختمان قول دادیم که تا پایال سال بهره برداری شود.
وی ادامه داد: مطلبی نقل می‌شد که بنیاد در زمینه ساختمان پلاسکو با شهرداری اختلاف دارد. مسائل پلاسکو در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در سطح ملی از جمله معاون اول و شورای عالی امنیت ملی مطرح و موضوع آن به مسئله ملی و مردمی تبدیل شد. اکنون تفاهم کردیم و کار به شورای عالی شهر سازی و معماری کشید و در آن جا حد وسط را گرفتند، زیرا پلاسکو نمی‌توانست پارکینگ داشته باشد، چون مغازه‌ها کم می‌شد.
فتاح تاکید کرد:​ همه مغازه‌های پلاسکو را می‌سازیم و تحویل می‌دهیم و شهرداری و شورای عالی شهرسازی هم تایید کردند و موظف شدیم پارکینگی را که در آن نزدیکی قرار دارد مقاوم و بازسازی کنیم.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام شهردار منطقه ۱۲، در مدت یک ماه، پروانه آن جا صادر می‌شود و امیدواریم تا پایان سال به تعهدات خود در پلاسکو عمل کنیم.
رئیس بنیاد مستضعفان افزود: قطعه ۲ آزاد راه تهران - شمال هم تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱۱
ببخشید مردم که نمیتونند و اجازه ندارند به مسئولین حرفی بزنند ، اونهایی که بالای سر مسئولین هستند بگن چرا چیزی به مسئولین نمیگن؟
پاسخ ها
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
وجود این همه بلبشو بخاطر عدم یکپارچگی دراداره کشور وجود مراکز قدرت بشمار وبخور بخورهمه با هم ودست مردم کوتاه ویه عده نظیر شما فقط حرف وسخنرانی خطبه تحویل مردم میدهند
123
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
لابد یه آتویی دستشون دارن یا باهم شریکن
آیدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اینقدرکه احمدی نژاد را جدیدا میکوبند شک نکنید هم انسان پاکی است هم از او میترسند
نقد و پرسشگري
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
آخه اونها هم متنفعن
بنیاد مستضعفان و این همه ملک چند هکتاری؟ جل الخالق
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
یعنی اگر این ملک ها مال مستکبران بشه، بهتره!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
تعدادی مسئولین در خانه های مصادره ای و کاخ زندگی
می کنند و ادعا میکنند ما توان خرید خانه نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بنیاد متضعفان فقط اسمش بنیاد متضعفان هست در غیر اینصورت این همه ثروت جمع آوری نمی شد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
نسبت به اون همه آدم نیازمند! پس خیلی هم نیست
خلاصه فرمایشات ایشان
نیروهای نظامی و سپاهی هر کاری خواستند می کنند و هیچکش جلودار انها نیست.
کشور چند دولتی شدیم و دولت کار خودش را انجام می دهد.
بنیاد مستضعفان چفدر ملک داره ماشالله
پاسخ ها
123
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
تازه هیچ کدومشون رو هم مستضعفان بدبخت نمیبینن، به قول معروف به نام عیسی به کام موسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
خب ملک داره برای مسئولین نه
. مستضعفان نمی بینی همش دارن قسر بی پول مسئولین ازش استفاده مفت می کنند . حالا حالا هم خالی بکن نیستند .آخه طفلکی ها پول ندارن برن خودشون جای دیگری . ما مردم موظف هستیم مادام العمر بهشون جا و مکان و پول بدیم. از بیت المال .این مستضعفان هم که می گن یه عده آدم پول دار و بی نیاز هستند که نباید بهشون نگاه کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
زیاد نیست، شما حساب کن که چه مقدار انسان نیازمند تو کشور هست!!! بعد میفهمی زیاد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
با این همه ملک - مستضعف هامون هم روز به روز زیاد تر میشن- اینا هم قول میدن خرج مستضعف کنند
فقط یک چیز میشه گفت...فساد خانمان برانداز است!
میشه گفت در حال حاضر فتاح یکی از معدود مسئول خوب و سالم این مملکته
پاسخ ها
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اینهم گذاشتن حرف حرف بزنه مثل خودشان که فقط حرف میزند
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
فتاح کجا رفیق دوست کجا ؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
احتمالا میخواد کاندید ریاست جمهوری بشه. از الان افق رو نگاه میکنه
اینا که در دست مستعضعفان هست چرا پس میگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
مگه خبر نداری؟!دیگه اون مستضعفی که فکر میکردی اونا هستن وجود خارجی نداره.معنی مستضعف رو عوض کرد طرف و یهو خودش شد مستضعف.!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
برای تحویل به گروه مستضعفتر تر
ماشا... نه واقعا ماشا.... بریم سماق خودمونو بمکیم شهر در امن و امان است
الان کاخ های دیگر تملک نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای فتاح این روش افشاگری ها را اقای احمدی نژاد علیه مرحوم هاشمی خیلی انجام داد اما موفق نبود روشش.
الان کاخ های نخست وزیری و دیگر کاخ ها دست ارگانها نیست؟؟؟؟
اقای هاشمی کاخ مرمر را از قوه قضاییه وقت تحویل گرفت و بازسازی کرد و محل ساختمان مصلحت نظام بوده و این ساختمان دستشویی نباید میداشت؟؟؟؟؟
کسی نیاز داشت باید می امده بیرون ساختمان سرویس بهداشتی میرفته؟؟؟؟؟؟
حمام و سرویس بهداشتی مثل هم هستند و هر دو لوله کشی و فاضلاب یکسانی دارند منتهی شما چون عمرانی هستی میایید جوری عنوان میکنید که مثلا یک کار عجیبی بوده و اسیب به فضای تاریخی نه
افراد حاضر هم که ساختمانهایی که طبق قانون مربوط به بنیاد است را تحویل دهند منتهی ایشان در مجموع ترور شخصیت هاشمی را در دست گرفته و در برنامه بهمن ۹۸ هم خیلی روی کاخ مرمر مانور میداد که این کار اخلاقی نیست.
ساختمان مجلس قدیم هم مربوط به دوره شاه بوده پس چرا تا مجلس هفتم انجا مجالس برگزار شد؟؟؟
مکان یابی ساختمانی که تمام افراد درجه اول سیاسی و اقتصادی برای جلسات گرد هم می ایند باید ایمن باشد و شما یک مکان جدید با حفظ پدافند غیر عامل و امنیت و اسانی تردد و پروتکلهای برگزاری جلسات مثلا برای دولت به جای مکان فعلیش شان پیشنهاد دهید و به این راحتی ها نیست و بعد مصلحت نظام دوره اقای هاشمی در یک ساختمان موجود برای جلسات یک بار در هفته و بیشتر کارشناسانه انجا بوده ولی شما جور دیگر مساله را عنوان میکنید.
جلو دوربین اسم اشخاص را بردن را متاسفانه
آقای فتاح نمی دانند که مسئله و موضوع و مشکل بیت المال و حق الناس فقط برای مردم است و مدیران و مسئولین و آقازاده ها از این موضوع مستثنی هستند.... و در آن دنیا از هفت دولت آزادند و حساب و کتابی ندارند....و به راحتی اب خوردن از پل صراط میگذرند.... این ما مردم بیچاره هستیم که درست زندگی کردن رو یاد نگرفتیم.....
خدایا منو ببخش بابت این نوشته اگر نمی نوشتم دق میکردم از غصه نگفتن حرفم . اقایون دارند اعتقادات ما رو به چالش میکشند تا ما ایمانمون قوی تر بشه .چه کنیم که ظرفیتمون کم شده!!!!!!
دقیقا در این مملکت تعریف دزدی چیست؟
جدن "اگر با این روش ها به نتیجه نرسیم, کوتاه نخواهیم آمد مگر بنده از بنیاد مستضعفان بروم زیرا این اموال متعلق به مستضعفان است." پس چرا به مستضعفان نمی دین چرا این همه بدبخت داریم توی کشور نکنه منظور مستضعفان اونایی هستند با فیش حداقل 5 میلیونی. حیف امثال حججی ها که دنیال پول و جایگاه نبودن
آقای فتاح در اداره کمیته امداد هم خوب عمل کردند. چند وقت پیش با 50 میلیارد تومان کلی زندانی بدهکار را آزاد کردند. سود بنیاد باید هم در راستای منابع مالی و خصوصا مستضعفان خرج شود.
آفای فتاح سری هم به حاشیه شهرها، استناهای محروم و بی بضاعت بزنید. دمتون گرم
برادر همین امروز وفردا کله پا میشی. حق نگهدارت
مستضعفان چرا نمیمیرد مسئولان بخاطر شما تو سروکله هم نزنن؟
خوش بحال افراد با نفوذ .
باز چی کار میخواین بکنین که سر ملت رو با این حرفا دارید گرم می‌کنید. شما اگه پس‌بگیر بودی که تا حالا گرفته بودی!!!
سالهاست یعنی ۸ ، ۹ ساله در یک کانکس ۳۰ متری داریم زندگی میکنیم تازه تحت پوشش بنیاد بهزیستی هم هستیم با چه سختی از دست صابخونه نق نقو روی حیاط مشترک نمیریم یعنی شده یه زندان برامون . پولم نداریم بیریم جای دیگه رو رهن کنیم
اون وقت بعضیا دراملاک ۲۰۰۰۰۰۰هزاران متریکه مال دولت وبیت المال هست زندگی که نه تفریح میکنن خدایا شکرت چه عدالتی برپا است.اقای فتاح کاری کمک کمک کمک
هنوز مسئولان نمیدانند که قلعه گنج در استان کرمان هست و نه در سیستان و بلوچستان
کشور نیست .گوشت قربانی ست...وااسفا
((منطقه جماران در دست سپاه ولی امر است اما آن را به بنیاد پس نمی دهند...)).."سپاه ولی امر؟!"این رو تا حالا نشنیده بودم..نیروی جدیده؟!!
آقای فتاح بزرگترین خدمت شما در بنیاد باید شفاف سازی باشد ،اگر اعتقاد دارید ،تمامی املاک ومستغلاتی که تحت هر عنوان دراختیاروتصرف اشخاص حقیقی و حقوقی از اول انقلاب قرار گرفته وبا سایر دستگاههای حکومتی از آن بهره برداری کردند ومی کنند ،به آگاهی مردم برسد نامعلوم گردد چه کسانی سواستفادههایی از اموال بنیاد نموده آند وبا حسابرسی دقیق نسبت به احقاق حقوق بنیاد از سواستفاده کنندگان اقدام نمایید .
بسوزه پدر پول مفت و صاحب جیبهای بی انتهاکه هرچی گرفتاری داریم سرهمینه!
قلعه گنج از شهرستانهای کرمان است نه سیستان وبلوچستان .
اینکه همه رو میخواد بفروشه.بعد هم خرج مستضعفین کنه برا من سوال هست واقعا دست مستضعف میرسه یا آقازاده های مستضعف؟؟؟؟؟ظاهرا ایشون میخواد فقط از شر این املاک خلاص بشه.
فکر کنم پول برای اختلاس کم اوردند دارند املاک و میفروشند
این همه تخریب علیه روسای جمهور حتا احمدی نژاد یک دلیل بیشتر ندارد ، می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری بشود
با سلام و احترام
جناب فتاح یک خانواده محروم هستند با سه فرزند اگر لطف بفرمایید و از این پول هایی گه بدست می آورید یک سرپناه برایشان تامین کنید از شما ممنون میشوم.مازندران-بابل-امیرکلا-سه راه رحیم زاده
آفرین! امیدوارم بدون هیچ ملاحظه‌ای به کار خوبتان ادامه دهید.
اگر مقامات رژیم پهلوی که این املاک را داشتند و در دادگاه انقلاب اعدام شدند ، امروز هم اینها باید در دادگاه عدل الهی

محاکمه و به دلیل غارت اموال عمومی مال مردم و ثروت کشور به نفع خودشان مجازات شوند ....

البته یک ضرب الامثل ایرانی هست که میگوید :

چاقو که دسته ی خودش را نمی برد .


جناب اقای رئیسی بفرمایید این گوی و این میدان ..........

جناب آقای قالیباف بفرمایید : این گوی و این میدان .............اگر میخواهید در تاریخ کاری کنید ...........بفرمایید
از آن استفاده هم نمی شود اما به کجا شکایت ببریم؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ایشون نتونند حق خودشون رو بگیرند . مردم عادی ول معصل هستند
آن حکومتی که وعده اش را داده بودید و این سرنوشتی که دچارش شدیم به نام مستضعفین این همه سوء استفاده ها از مال ملت و مردم کردین ،این عدل علی نبود و نیست ..... ملت بدبخت انقلاب کردن که بلکه عدل و انصاف مروت و یک روز خوش ببینن حکومت امام زمانی برقرار شود واقعا اونایی که مثه انگلند باید تاوان بدهندکه مسبب این وضع موجود هستن
ایشون به نظر شما یک کم تبلیغات انتخاباتی رو شروع نکرده !
دزد گیر 1400 رفته سراع دزدگیر 88
حکومت مستضعفان !!!
جالبه مسئولین حتی در حد دفتر کار هم نمیتوانند از شمال شهر دل بکنند چه برسه به زندگی.
بودن در کنار مردم عادی چقدر سخته؟!
"هل من مبارز" در خلوت!
سایه‌های کم کم پر رنگ کاندیداتوری دولت سیزدهم!
کجای دنیا جایی مثل بنیاد وجود دارد؟؟
چرا از نخبه ها برای مدیریت اقتصاد استفاده نمی کنید؟
بقیه اش رو نخوندم چون فقط حالم از اینی که هست بدتر می شه
همچین میگن بنیاد!انگاری بنیاد با کار شبانه روزی اینها رو بدست آورده!!!!!!!!!!!!!!بابا اینها همش قصبیه!!!
جناب آقای فتاح، بهره وری بخش دولتی و خصولتی بسیار پایین تر از بخش خصوصی است. با چه استدلالی می خواهید در پروژه‌های کلان فعالیت خود را گسترش دهید؟ شوروی 30 سال است که سقوط کرده است. چرا درس نمی گیرید؟
به اعداد فروش و سود خالص و ناخالص و هزینه های خود بنیاد مستضعفان توجه کنید . ببینید عجب بخور بخوریه .
با سلام وادب
در سلامت جناب آقای فتاح هیچ شکی نیست
ولی شعار زیاد می شنویم همین بنیاد مستضعفان مگه نباید به داد مستضعف برسد بنده نامه نوشتم تمام گرفتاریم رو عنوان کردم هیچ جوابی ندادن
با نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰ پروژه دعواهای زرگری با اسم رمز مردم را ... فرض کن کلید خورد!
حاضرم بر شرافتم قسم بخورم که جناب آقای فتاح انسان درست کرداری ............

انسانی سالم و مقید به دین اسلام و شیعه و راستگو و درست کردار ............و اهل نماز ..........

اگر غیر این بود قطعا" مینوشتم .........
شهرستان قلعه گنج مربوط به استان کرمان است نه سیستان وبلوچستان
یک جمله در همه موضوعات بود : بفروشیم به فقرا بدهیم. سوال اینجاست که بعدش چی؟ این شعار پوپولیستی است. مثل وعده آب و برق و نفت رایگان و پول نفت سر سفره و ... .
خاک بر سرمون با ابن مسولینمون حداد مثلا اصول گراست...
جناب فتاح
ثروت مدیران قبلی بنیاد و شرکت ها را بررسی کنید تا بیشتر ازاین را پس گرفته و به صاحبان واقعی برگردانید (پایندان،انرژی گستر نصیر ،.... )
دم فتاح گرم بالاخره یک بارغه ای از امید داره به چشم میخوره
شاید یک کم این فاصله طبقاتی کمتر بشه
مبالغه شده است آقای فتاح خیلی خوب بلداست که بزرگنمایی کند
سلام.این همه ملک چرا در اختیار دولت مردان 18 هکتار جهانگیری...احمدی نژاد که 8 سال رفته چرا باید ملک بیت المال را داشته باشه؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
درباره جهانگیری اشتباه متوجه شدی میگه ساختمان کنونی بنیاد ۱۸ هکتاره به جهانگیزی گفته دولت بیاد این ساختمون رو بخره نه این که دادنش به جهانگیزی
بنیاد مستضعفان این قدر ثروتمند است و ما اینقدر فقیر داریم
در حالیکه تهران با کمبود فضاهای عمومی مواجه است ، این املاک در تهران باید به فضاهای عمومی برای استفاده شهروندان تبدیل شود نه اینکه فروخته شود و چهار تا برج و مال داخل ان ساخته شود.
به سلامتی برای جلوگیری از بخور بخور هم که هیچ قانونی نیست املاک بی صاحب مفتی رو هر کس هر جایی رسیده میخوره به اسم مستضعفان بیچاره مصادره میشه چقدر سرمایه دارن و خودشون خبر ندارن
عزیزان ماه هیچ وقت پشت ابر نمیمونه و این قانون خدا در طبیعت هست که ریاکاران پرده از حصارشان خواهد افتاد و رسوای هردو عالم خواهند شد!!!!ان شاالله.... زنده باد پاسدار واقعی اموال مستضعفان ،دکتر فتاح عزیز.
آقا جان شمااز اول دارای مناسب بالا ازجمله وزیر بوده اید حالا هم رییس بنیاد چطور‌ نمیدانید قلعه گنج جزو سیستان وبلوچستان نیست و قسمتی از استان کرمان است ؟
به به هردم از این باغ بری میرسد
فتاح افشاگری کرد، صدای دزدها درآمد!!
حناب فتاح بنیاد مستضعفان. هر چ داشته باشد چ سودی برای مستضعفان دارد همانگونه. قسمتی را بخشیدن اگر قدرت پس گرفتن داری البته. یک برنامه شبکه ای از شبکه سیما بگذار و اعلام کن چ ملکی دست کیست تا محبوب شوی و مردم ترا بعنوان زیس جمعور. اینده انتخاب کنند وقتی مردم مبینند ریس ها مال بیت المال را خوردن. مردم هم پول و مال همدیکر را میخورن. و دادگاها شلوغ وپلوغ شده. اگر میتوانی پس بگیر. موفق باشی
سلام به جناب فتاخ
ظاهرا باز باید تنور انتخابات به شیوه بگم بگم های احمدی نژادی گرم شود. باز قرار است یکی با بگم بگم و غوغا سالاری و افشا سالاری ، خود را شاه شجاع مردم کند و بهار 1400 از مخ مردم رای بگیرد و بهار 1401 به بعد از چشم مردم اشک. لااقل شما با یک سبک و سیاق جدید به میدان می آمدی نه همان شیوه نخنمای احمدی نژادی. ترکیب افراد و نهادهای افشا شده در بیانات شما قابل توجه است.
شما هرچه پایداری را بادست پس بزنید به همان مقدار با پا پیش می کشید. خودتان بهتر می دانید برای پایداری ها تفاوتی نمی کند که از مشایی و بقایی و رحیمی و ملک زاده و شریف زاده و عامری و و امثال آنها خمایت کند یا از فتاخ. آنها به دنبال کسب قدرت هستند اما نه برای خدمت. خودتان خوب می دانید . امروز جریان تحریف در کجا ریشه دارد. خودتان خوب می دانید صادق محصولی بی جهت هزینه انتخابات شما را تامین نمی کند . خوب می دانید پایداری ها بی جهت ستادهای انتخاباتی خود را در اختیار شما قرار نمی دهند. خوب می دانید جریان عقیدتی پایداری از شما چه مطالباتی خواهد داشت. و حالا باز تاریخ تکرار دیگری دارد. این بار قرار است به دست شما زنجانی های جدیدی پا بگیرند. وقتی اسپانسر شما محصولی ، ستاد شما پایداری حامی دینی شما مصباح و دست پشت پرده اندیشه های شما احمدی نژاد شود .خدا به فریاد این مردم برسد. جریان اصولگرا هم که خودتان بهتر می دانید. هرجا که نتوانند سوار بر کار شوند دنبال کسی را علم می کنند که بشود از او سواری کشید. وقتی آنها می توانند از احمدی نژاد استفاده ابزاری کنند قطعا از شما هم می توانند. شما تا جایی به درد می خورید که در خدمت خیانت آنها باشد. و این از شخصیت شما بعید است. برادرانه به شما توصیه می کنم از این جماعت اعلام برائت کنید. و اگر قرار نامزدی دارید به خدا توکل کنید.
اصلا متولی این اموال چرا باید بنیادمستضعفان باشه..این املاک ملی هستن وبایدبه سازمان میراث فرهنگی برگردن وکسی حق تصرف یا فروششو نداره
در ابتدا باید از آقای رئیسی بخاطر مبارزه قاطعانه با مفسدان تشکر کرد که اگر به خاطر بنده گان خدا و رضایت خداوند متعال باشد خیرش در دنیا و آخرت به او میرسد و باید گفته شود امروز بسیاری از زمین خواری ها و تجاوزات در روستاها و مناطق کشاورزی و جنگلی بخاطر همدست شدن مفسدان با بعضی قضات که قدرت دستوری دارند و با خودکار خود میتوانند مظلوم را سرکوب کنند و حامی مفسد شوند و کسی جلودار آنها نیست پس ابتدا باید مفسدان قوه قضاییه مجازات شوند تا مفسدان عادی جرات همدست شدن با پرسنل قضایی از رئیس و دادستان گرفته تا منشی قوه قضاییه را نداشته باشند. نمونه اش هم اکبر طبری که به خوبی شناسایی شد
این املاک از کجا به بنیاد رسیده؟
اینهمه پول،من دندان ندارم غذابخورم هرجاهم میرم میگن بودجه نیست،خداااااااااا
جغرافیا 18
تابناک جان قلعه گنج جنوب استان کرمان هست. نه سیستان و بلوچستان
آفرین ودرود به صداقت شما خدا خیرتون بده
والا بیشتر شبیه بنیادمیلیاردرهاست تا مستضعفان
واااای بر این غارت کده
وآاای از این مردم بیچاره
به ابتکار بگید اینجا جناب فتاح از خیلی ها نام برده است که حرف هایش بحق بوده .چرا تنها آنها واکنش نشان دادند.پس یک ریگی در کفششان هست.
مهندس فتاح اونوقتی که وزیر نیرو بودن اقدامات شایسته زیادی انجام داده و واقع بینانه عمل میکردن.انشالله موفق و موید تحت اوامر مقام معظم رهبری باشند..
الان همشون مدعي ميشن اين ملك برا ما بوده و فلان و فلان و فلان و زنگ و تماس كه واي مالمون رو بردن و خوردن و ... اين شد نتايج انقلاب ؟
اين شد ثمره نظام ؟
كلا همگي دور يه سفره بد جوري ميخورن و ميبرن
مگه داریم مگه میشه؟ یه مسیول شجاع پیدا شده؟! از بنیاد مستضعفان که اینجوری کندن با بقیه چه میکنن ... واویلا!
این کشور رو میشه بکوبیم دوباره بسازیم؟! میترسیم بریزه آوار بشه رومون. بعضیا که از ترس تخلیه کردن و رفتن. ما هم پول داشتیم میرفیتم
سخنان اقای فتاح یک بوهایی میده نمیدونم نمیشه هم قضاوت کرد ولی بنظرم داره جنجال رسانه ای درست میکنه چون میگه رسانه از ما حمایت کنه خوب که چی مگر از طریق قانونی اقدام نکردید پس رسانه دیگر چیست یا میگه رهبر از ما حمایت میکنه شما حق ندارید رهبر رو لای منگنه قرار بدید و حکم قبل از دادگاه بدید
محرومیت زدایی در قلعه گنج سیستان و بلوچستان!!!!
مگر قلعه گنج برای استان کرمان نیست؟
خدا قوت پهلوان؛
موید و موفق باشید ان شاء الله
واقعا موافق فتاح هستم
آفرین، آفرین!
حق بچه یتیم یا مستضعفین خوردن نداره مسئولینی که این کارو کردین!
این املاک شاید جزو املاک مهم بنیاد باشن که میشه فروخت و شاید همش نه ولی حتی اگه نصفش مثلا به پویش ایران همدل بدن عالیه
اینقدر حق این و اونو نخورین
جالبه واقعا بنیادی که بیش از 40 ساله اسمشم بنیاد مستضعفانه با اینهمه ملکو املاکو دارایی... و درمقابل اوووونهمه مستضعفانی که سقفی بالای سرشان ندارن که هیچ به نان شبشان هم محتاجن، درعجبم اینها سنگ کیارو به سینه میزنند اینهمه املاکی که نام بردنو هم گیرم گرفتینو به لیست دارایی بنیاد اضافه کردین بعدش چی یعنی بعدش هر مستضعفی قراره ضعف هاش ازبین بره یا نه فقط قراره اسمش مستضعف باشه ولی پولش برا ازمابهترون، خدایا عدالتتو شکر..
فقط یک سوال این املاک از کجا در اختیار این نهاد قرار گرفته است. آیا این نهاد قبل انقلاب این همه ملک و املاک داشته!!!!!!
قضیه این نهاد دقیقا مثل قضیه آستان قدس در خراسان هست هر جا که زمین بوده رفته صاحب شده به اسم وقف و آستانه . آخه چطوری تپه ها کوهای اطراف شهر مشهد که بیابان بوده و جز اراضی ملی به حساب می آید یکدفعه برای آستان قدس میشود . تپه ها و کوه‌هایی که صاحب ندارد چطوری وقف شده است.
واقعا آیا شاه خیانتکار کاخهایش وقف آستان قدس و بنیاد مستضعفان کرده بود!!!!
میخوام ببینم ساختمون ازتون بگیرن اصلا شما چکاره می شوید
از قدیم میگفتن شرف المکان بالمکین
ولی اینجا گویا شده شرف المکین بالمکان
باسلام نهادهای انقلابی موازی با اقتصاد دولت باید در اختيار دولت منتخب مردم باشد بر آنها نظارت کنند تولت خود بنیاد مستضعفان از همان دستگاه موازی دولت هستید
اره الان بعد از 40 سال لفت و لیس یاد مستضعفان افتادید راستی معنای مستضعف هم که به سلامتی عوض شد پس همه اموال رو بفروشید و به مستضعفینی که جدیدا مستضعف شدند و میشناسین پرداخت کنید خدا قوت
چرا بنیاد این همه مال در اختیار داره ...اسم این سازمان هست. بنیاد مستضعفان،یعنی یاری دهنده مظلومین و بیچارگان..این همه پول و سرمایه کجا هزینه میشه..چرا هیچ کس از بنیاد تعریف و تمجید نمیکنه..پس مشخصه همتون به یک اندازه گناه دارین. انقدر ادای آدمای با ایمان را در نیارید
به کمال نام زیبایت برسی جناب فتاح .احسنت بر روح و روان و شهامت مردانت
بنیاد ملک داره ولی بی صحاب بوده هر کسی ی طرفشو غارت کرده
درود وسلام بر سردار عزیز وسردار دلها که حرف دل ملت را زد واین به مثابه استخوان در گلو گیر کردن هستش که این مرد خدایی وانفلابی این استخوان در گلو گیر کرده را از حلقوم کشید بیرون دستمریزاد جناب فتاح ظهور نزدیک هست با مهدی ادرکنی عجل الاظهورک یا حسین .
فتاح دست دولت مردان باشه بهتر از این است که شما بفروشی، پولش را می خواهی چیکار کنی!؟ لطفا نفروش.
۱۱۴ نظر تایید نشده
باسلام وعرض خداقوت به جناب اقای فتاح
از تلاشهای ایشان واقعا کمال تشکر را داریم
امیدوارم محکم و نستوه دراین راه مبارزه با فساد بایستند و ازخدا میخوام و براشون دعا میکنم که خدا کمک کنه تابا قوت و سرعت بیشتر به این مسیر خداپسند ادامه دهند و دعا میکنم کید و مکر بد خواهان نظام و انقلاب را به خودشون برگردونه
آقای فتاح سوابقت در کمیته امداد کاملا مشخص است دنبال چه هسنی بدان که نتیجه کارت عقیم است
کجاست
مطمئنید مستضعف اند
تورا به خدا من یک خونه پنجاه متری کهریزک اجاره کردم دست روش نزاری ؟ بیچارمان کنی.
آره باید از زمین خوارهای روستای ابوالفضل و امثالهم بگیرید بدید به مستضعفانی که خونه بدون استخر رو نمی تونند تحمل کنند.
رفتید 4 تا آدم ضعیف و بیچاره رو پیدا کردید بی خانمانشان کردید اونم توی استانی که با وجود ثروت هنگفت، محرومه اما وقتی باید برید سراغ زمین خوار های واقعی می گید زور ما و پلیس و قوه قضاییه و.. نمیرسه.
واقعا اسمشم گذاشتید بنیاد مستضعفان؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر