بازدید 8201

میلیون‌ها آمریکایی درحال حرکت به سمت گرسنگی‌اند

سناتور ایالت ورمونت آمریکا از بی توجهی رئیس جمهور این کشور به اوضاع اقتصادی و وضعیت شهروندان آمریکا انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۹۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 09 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سناتور ایالت ورمونت آمریکا از عدم توجه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به اوضاع اقتصادی و وضعیت معیشت شهروندان آمریکایی انتقاد کرد.

«برنی سندرز» در صفحه توئیتر خود نوشت: شاید ترامپ این را نمی‌داند که در حالی که وی مشغول بازی گلف با دوستان میلیاردر خود است، میلیون‌ها بیکار آمریکایی در حال حرکت به سمت گرسنگی و بی‌خانمان شدن هستند.

وی ادامه داد: اگر حزب جمهوریخواه بتواند ۱ تریلیون دلار مالیات از ثروتمندان جمع آوری کند، آنها می‌توانند از تامین ۶۰۰ دلار برای بیمه بیکاری حمایت کنند.

جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا هم پیش از این در یک رشته پیام توئیتری، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور را به باد انتقاد گرفت و او را به بی‌تفاوتی در قبال مشکلات مردم متهم کرد.

وی خطاب به ترامپ نوشت: میلیون‌ها آمریکایی در عرض یک شب مزایای بیکاری خود را از دست دادند. هیچ برنامه مؤثری برای تست‌گیری در سطح ملی و یا حتی طرحی برای کنترل کرونا نداریم. کارکنان حوزه سلامت به حد کافی تجهیزات حفاظت شخصی ندارند. آقای رئیس‌جمهور دست از گلف‌بازی‌های آخر هفته بردار و به وظایفت رسیدگی کن.

بایدن در پیام دیگری به عواقب اقتصادی بی‌مسئولیتی ترامپ در زمینه مهار کرونا اشاره کرد و خطاب به او نوشت: همین الان کاری بکن تا آمریکایی‌ها مجبور نباشند بین سقف بالای سر و غذای روی میزشان یکی را انتخاب کنند.

انتقادهای بایدن از رقیب جمهوریخواه درحالی است که شمار افراد مبتلا به کرونا در آمریکا به صورت روزافزون در حال افزایش است.

کارشناسان پیشتر هشدار داده بودند چنانچه ترامپ نتواند عواقب اقتصادی شیوع کرونا را مهار کند، ممکن است شانس خود را برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ از دست بدهد حال آنکه اغلب نظرسنجی‌ها نیز از پیشتازی بایدن در ایالت‌های کلیدی خبر می‌دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳
طوري نيست كمك هاي مردمي شهرداري و دهياري هاي ايران در راه امريكا هستند
پاسخ ها
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ما که ازش ردم شدیم
من دیر می گیرم منظورتون رو واضح تر بگویید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
:))
حرفای مفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اینقد ذوب در امریکا شدی که ساده ترین چیزا رو هم فهمش سخته برات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
سناتورش دموکرات بوده .
مثل ایرانیها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ما که از خوشی داریم می میریم. ناشکری نکن دلبندم
دیروز در حال عبور، از تلوزیون مغازه ای خبر صدا و سیمای ملی در حال پخش شنیده می شد که گوینده خبر با تُن صدایی ساختگی از وضعیت بد کرونا بطبع ناشی از مدیریت بد ترامپ داد سخن می راند.
و آن طرف تر، فردی با دست در حالی که دستکشی نایلونی پوشیده بود از آبسردکن عمومی پیاده رو در حال نوشیدن آب بود.
آنقدر که امریکا برای شما مهم است؛ ایران نیست. حتما عیال و بچه ها امریکا تشریف دارند که این گونه نگران وضعیت امریکا هستید!
یه وقت به سمت ایران مهاحرت نکنند.
بهتر است به جای پرداختن به وضعیت سایر کشور ها، به وضعیت ایران بپردازید. من بشدت مخالفم با اینکه هزینه های هنگفت نگهداری حقوق و ..... سایت ها به جای ارایه اخبار بی فایده امریکا و لبنان و .......... هزینه شود.
در حال حرکت به سمت گرسنگي هستن در حاليکه هم وطنان ما شبانه روز در سطل اشغالها دنبال غذا و امرار معاش مي گردند دزدي به حدي رسيده که نه در خونه و نه در خيابان هيچ کس امنيت مالي و جاني ندارد خودرو را نميشه در کوچه حتي با قفل و زنجير و دزدگير رها کرد دزديها به اول شب و در حضور صاحبخانه رسيده و فقر و فساد و عضو فروشي بيداد مي کنه هر کسي اعتراض کنه يا هشدار بده بايد پاسخگو باشه چون عده اي از سيران متظاهر به دين و مذهب فقر و گرسنگي را انکار و فقط به دنبال وصل دروغين به نظام و چپاول به هر قيمتي هستند حتي فروش حق و حقوق کارگران همچون نيشکر هفت تپه و گرسنه نگه داشتن کارگران. پس تا دير نشده بايد واقعيات را پذيرفت و چپاولگران محتکر رانتخوار را از نظام جدا و محاکمه نمود.
بایدن جون توروخدا زودتر رییس جمهورشو بداد ما برس ترامپ دهن ماروسرویس کرده !!!! بیاکه ثانیه شماری میکنیم برای قدم زدن وعکس گرفتن با وزیر خارجه ات
یعنی ترامپ از روی حکومت ایران تقلب کرده؟!
خیلی متاٌسف شدم و خوب ما ایرانی ها سخت هست برامون که معنی گرسنگی و بیکاری و بی اعتباری جهانی و فقر و این جور چیز ها را بفهمیم حالا لطفا یکی به ما توضیح بده گرسنگی یعنی چی؟
آخه، طفلکیا. دلم سوخت. دولت شماره حساب بده لطفا.
خجالتم خوب چیزیه. حداقل 10 تا آدم میشناسم یک ساله نتونستن واسه بچه هاشون گوشت بخرن، مزه نوشابه و چیپس و بستنی رو نمی دونن چیه، تو همین کشور ثروتمند خودمون
دیگه از کسی که الگوی مدیریتش ونزوئلا هست گفتن این حرفها دور از تصور نیست!
سندرز پیر کمونیست
امریکا هیچوقت به سمت گرسنگی نمی رود .آنها آنقدر تغذیه شان عالی است . حالا به علت کرونا کمی تغییر کرده
و این تغییر جزیی مفهوم گرسنگی را ندارد. گرسنگی را در ایران فقط می توان یافت و کشور های جنگ زده.
آخی. بیچاره‌ها.
نیست ما یک ملتی هستیم که همه چیزمون خیلی توپ هست. مثلا قدرت اقتصادی اول دنیا هستیم و یا فقط برای کرونا به هرکدوممون 30000 دلار کمک بلاعوض کردن. یا اینکه جوانانمان برای استخدام شدن بهترین شرکت‌های صنعتی دنیا رو دارن. خوب برامون یک کم سخته اون‌ها رو بفهمیم. بدین به بیست و سی و دار و داسته شون اون‌ها خیلی فهمشون خوب کار می‌کنه، بدبختی آمریکایی‌ها را که رو به نابودی هستند درک می‌کنن.
عوضش روز به روز بر وضعيت عالي اقتصادي و سيري مردم ايران داره اضافه ميشه!
ما و کل فامیل مان خیلی وقته مرز را رد کردیم و منتظر پذیرش سرزمین مرگ هستیم ....درباره خودمان جرف بزن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان