بازدید 6337

ممنوعیت سفر به سواحل ۱۹ شهر بندری انگلیس

در پی گرم شدن هوای انگلیس، شهرداران ۱۹ شهر بندری در این کشور از مردم خواستند در تعطیلات پایانی هفته، از ورود به سواحل خودداری کنند.
کد خبر: ۹۹۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 08 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما از لندن، در پی گرم شدن هوای انگلیس، شهرداران ۱۹ شهر بندری در این کشور از مردم خواستند در تعطیلات پایانی هفته، از ورود به سواحل خودداری کنند.

بر اساس اطلاعات هواشناسی در انگلیس، هوای گرم از صحرا‌های آفریقا این هفته به انگلیس رسید و انتظار می‌رود دمای هوا در این کشور به مدت چهار روز به دمای کم سابقه حدود ۴۰ درجه سانتی گراد برسد.

سازمان هواشناسی انگلیس به همین علت، هشدار بنفش هوای گرم را صادر کرده است، اما با وجود هشدار‌ها انتظار می‌رود گردشگران به شهر‌های ساحلی سفر کنند. مقامات شهرداری و نیروی پلیس در شهر‌های ساحلی با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای از مردم انگلیس می‌خواهند از سواحل دوری کنند، زیرا رعایت فاصله اجتماعی در سواحل شلوغ، ممکن نیست.

دیلی میرور در این باره نوشت: شهرداری بورنموث (Bournemouth) از شهرداری‌هایی است که اعلام کرده است از ۲۴ ساحل قابل دسترسی آن، ۲۰ ساحل به علت ناتوانی در رعایت فاصله اجتماعی، در وضعیت قرمز قرار دارد. این شهرداری همچنین اعلام کرده است توقفگاه‌های این شهر نیز پر شده است و دیگر برای توقف خودروها، جایی در دسترس نیست.

به نوشته دیلی میرور، شهرداری کنت (Kent) نیز اعلام کرده است به علت کثرت مسافران، امکان رعایت فاصله اجتماعی در سواحل این منطقه ممکن نیست. این شهرداری از گردشگران خواسته است در زمان مناسبی به این شهر سفر کنند.

دیلی میرور نوشت پس از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور‌هایی همچون اسپانیا و فرانسه، اکنون احتمال فرا رسیدن موج دوم کووید ۱۹ در انگلیس، بیش‌تر شده است.

در تعطیلات هفته پیش نیز که هوا گرم شده بود، مسافران برای رسیدن به شهر‌های ساحلی، در شماری از شاهراه‌ها همچون ام ۲۷ (M۲۷) صف‌های ۲۴ کیلومتری تشکیل دادند.

مقامات انگلیس که کشورشان رکورددار شمار جان باختگان از کرونا در قاره اروپاست نگران موج دوم همه گیری ویروس کرونا در این کشورند. مرکز ملی آمار انگلیس شمار جان باختگان از کرونا در این کشور را بیش از ۵۶ هزار نفر اعلام کرده است که حدود ۱۰ هزار نفر بیشتر از آمار اعلامی دولت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر