بازدید 32662
۷
قهرمان‌های اسپانیا و ایتالیا قبل از یکچهارم نهایی حذف شدند، تیم‌های دوم انگلیس و فرانسه به جمع هشت تیم رسیدند

حذف رئال مادرید و یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا / واران با دو اشتباه مرگبار، زیدان را تیرباران کرد! / دبل رونالدو برای نجات یووه کافی نبود

با حذف همزمان رئال و بوونتوس در یک شب، دو غول مدعی قبل از دور یکچهارم از دور لیگ قهرمانان کنار رفتند. اشتباه واران روی هر دو گل سیتی مشهود بود با این وجود بازی ضعیف مودریچ ، آزارد و کاسمیرو نیز رئال مادرید پرغایب و بدون راموس را در این مسابقه در شرایط به مراتب ضعیف تری از حریف پرمهره و با برنامه انگلیسی قرار داد. رونالدو هم به رغم زدن دوگل نتوانست ناجی بانوی پیر باشد
کد خبر: ۹۹۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶ 08 August 2020

در شبی که رئال مادرید زیدان در زمین سیتی نیازمند پیروزی به شرط زدن حداقل دو گل بود، رافائل واران مدافع فرانسوی مادریدی ها ، یک تنه با دو اشتباه مرگبار خود تیم انگلیسی را فاتح میدان کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید که هفته گذشته فاتح لالیگا شده بود، امشب در بازی برگشت مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین منچسترسیتی با لشگری از مصدومان و محرومان سرشناس به برد نیاز داشت. رحیم استرلینگ در دقیقه ۹ خیلی زود منچسترسیتی را پیش انداخت و کار مادریدی‌ها را سخت کرد. با این حال گلی که کریم بنزما در دقیقه ۲۸ زد، میهمان اسپانیایی را به بازی برگرداند و به کسب نتیجه لازم برای صعود امیدوارتر کرد. در ادامه اما یک خودی همه چیز را خراب کرد و آب سردی روی عطش رئال بود.

شاگردان پپ که در دیدار رفت موفق شده بودند در سانتیاگو برنابئو به پیروزی ۲-۱ برسند، امشب هم به لطف اشتباهات رافائل واران، با همین نتیجه از سد رئال عبور کردند و به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها راه یافتند. 

زیدان در این بازی راموس کاپیتان تاثیرگذارش را به دلیل محرومیت و بازیکنانی نظیر ایسکو، وینیسیوس ، مارسلو و ... را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت و با گل زودهنگام میزبان غافلگیر شد اما گل امید بخش بنزما می توانست این غول اسپانیایی را مقابل گواردیولا به بازی برگرداند هر چند مدافع فرانسوی رئال چنین اجازه ای را با تکرار اشتباهات عجیبش نداد و بازی با شکست دو بر یک میهمان، به پایان رسید تا منچستر سیتی با هزینه های نجومی سرانجام به مرحله نیمه نهایی اروپا راه یابد.

اشتباه واران روی هر دو گل سیتی مشهود بود ولی با این وجود بازی ضعیف مودریچ ، آزارد و کاسمیرو نیز رئال را در این مسابقه در شرایط به مراتب ضعیف تری از حریف پرمهره و با برنامه قرار داد.

دو اشتباه مرگبار واران، رئال مادرید را مقابل سیتی کشت!

دو گل رونالدو هم برای نجات یوونتوس کافی نبود

در دیگر بازی مهم امشب ، شاگردان مائوریتزیو ساری که در دیدار رفت با یک گل از لیون شکست خورده بودند، امشب با دو گل کریس رونالدو به برتری ۲-۱ رسیدند، اما به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف، از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا یوونتوس نیز قربانی نتیجه بازی رفت شود.

در بازی همزمان یوونتوس که در دور رفت در خانه لیون یک بر صفر باخته بود، در ورزشگاه آلیانس تورین، میهمان فرانسوی خود یعنی نایب قهرمان لوشامپیونا را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد تا نتیجه این مصاف در مجموع دو دیدار ۲ - ۲ مساوی شود، اما با توجه به شکست یک بر صفر قهرمان ایتالیا در بازی رفت، بانوی پیر به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف حذف شد و دست رونالدو از یک عنوان دیگر کوتاه ماند.

در این بازی ممفیس دپای در دقیقه ۱۲ با یک پنالتی چیپ لیون را پیش انداخت. سه دقیقه به پایان نیمه اول، اما کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی کار را برای یوونتوس به تساوی کشاند. خود این ستاره پرتغالی در دقیقه ۵۸ با یک گل زیبا یوونتوس را پیش انداخت، اما این گل برای بقای یووه در لیگ قهرمانان کافی نبود و یوونتوس یک فصل دیگر وداعی زودهنگام با این رقابت‌ها داشت.

شرح گل ها:

یوونتوس ۱-۰ لیون؛ ممفیس دیپای ۱۲: فلیکس تسوایر در تصمیمی بحث برانگیز، تکل بنتانکور در محوطه جریمه روی پای کورنه را خطا اعلام کرد و برای لیون پنالتی گرفت. ممفیس دیپای، پنالتی را با ضربه‌ای چیپ وارد دروازه شزنی کرد که به سمت راست شیرجه زده بود.

یوونتوس ۱-۱ لیون؛ کریستیانو رونالدو ۴۳: تسوایر برای یوونتوس هم یک پنالتی عجیب گرفت. برخورد ضربه آزاد میرالم پیانیچ با دست بسته دیپای درون محوطه جریمه لیون، یک پنالتی را برای یوونتوس در پی داشت. کریستیانو رونالدو ضربه پنالتی را زمینی و خلاف جهت حرکت لوپز به درون دروازه فرستاد.

یوونتوس ۲-۱ لیون؛ کریستیانو رونالدو ۵۹: برناردسکی توپ را از سمت راست به مرکز آورد و آن را به کریستیانو رونالدو سپرد. ستاره پرتغالی نیز با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه لیون را به زیبایی باز کرد.

 

در دومین شب از بازی‌های معوقه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران، بایرن مونیخ میزبان چلسی خواهد بود و بارسلونا در ورزشگاه خالی نوکمپ از ناپولی و شاگردان گنوزو پذیرایی می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
خدایا شکرت التماس دعا از وقتی VAR اومده رئال مادرید از مرحله یک هشتم نهایی عبورنکرده قبلش 3 بار متوالی با داوری قهرمانت شدند امسال باوجود وی ای بازبا کمک داور قهرمان لالیگا شندند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
مگه سه قعرمانی متوالی وی ای ار نبود ..با همین حرفا خودتو قانع کن
بازی های بزرگ نیاز به بازیکنان بزرگ و با تجربه هم دارد. وقتی بایکنانی مطرح مثل بیل و خامس رو از ترکیب کنار میزاره نباید انتظار موفقیت هم داشته باشه
سایت تبلیغاتی تابناک
اون وسطها یک جمله هم خبر نوشته
خجالت داره به خدا یعنی انقدر وضعتون خراب شده قبلا فقط حاشیه ها پر بود الان داری خبر میخونی یهو یک دریل جلوت ظاهر میشه
خسته شدیم از این تمیثیلات هرروزه خشونتبار!به امید روزی که واژه ها وادبیات وحشیانه تیرباران، اعدام وهر آنچه بوی مرگ و نیستی میدهد اززندگی و رونامه های ما جایش را به شادی وآرامش بدهد.
رونالدوی مغرور
ما که نفهمیدیم چرا یووه حذف شد این طور که معلومه هر دو تیم تعداد گل هاشون برابره
اما در کل جالبه یک اینکه یووه هر کاری میکنه قهرمان اروپا نمیشه دو اینکه همین لیون به زور از زنیت برد تیمی که سردار توش خوش میدرخشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان