بازدید 31175
فوتو نیوز

«قاضی منصوری» در مشهد به خاک سپرده شد / هشدار درباره «انبار نفت» شهران: شاید فاجعه‌ای بدتر از بیروت رخ دهد / افشای کمک چین به عربستان در ساخت یک سایت اتمی محرمانه

گزارش شده که کمپانی‌های چینی اخیرا به عربستان سعودی در ساخت یک تاسیسات محرمانه استخراج اورانیوم کمک کرده‌اند. به نوشته روزنامه نیویورک پست، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات غربی گزارش داد، پادشاهی ریاض، که یکی از متحدان آمریکا محسوب می‌شود، مخفیانه نیروگاه پردازش کیک زرد در شمال غرب عربستان را با کمک چین ساخته است.
کد خبر: ۹۹۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 06 August 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۲۸
اینهم از چین مسلمان کش اویغور ازار
ایغورها قومی هستند که با ایرانیان و سغدیها در امیختند.زبانشان ترکی و با ایرانیان قدیم خصوصا در تاجیکستان و ازبکستان فعلی هم نژاد هستند
منظور ازسامان بخشی اقتصادی بازگشت کوپن نباشه؟
پیکر مطهر؟؟؟؟؟واقعا رو نیست که
شک ندارم هدف وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز تخریب حساب شده روابط ایران و چین در این برهه حساس را در دستور کار دارند.حتی به فرض صحت این خبر نباید از امتیاز همراهی چین بویژه در مجامع جهانی صرف نظر کرد .
اگر چینی ها بروند عربستانی ها حتی نمی توانند راه ورود و خروج به این تأسیسات اتمی را پیدا کنند تا چه برسد به اینکه بخواهند از آن بهره برداری کنند یا آنرا ارتقاء دهند.
این تأسیسات نسبت به تأسیسات غنی سازی ایران یک تأسیسات کاملا ابتدایی و فاقد هر گونه کاراییست
من فکر می کردم اختلاسگر آن به قعر جهنم می‌روند و پر نمی کشند!! اگر ایشان با پانصدهزار یورو اختلاس مظلومانه، فوت جوانان فقیر کشور که بواسطه ی اختلاس آنان در اعتیاد دست و پا میزنند، چه نامی دارد.
لعنت خداوند بر اختلاسگر آن!
حالا باید از قم تشکر هم بکنیم
چند روز دیگه بدهکار هم میشیم یه قمی ها
اینم از چین تون
لبنانی ها هم کم کم خودشون دارن انتخاب میکنن سرنوشتشون رو بدن دست کی
عجب! چینی ها با عربستان هم رفاقت دارند.
پشت سر کسی که فوت کرده نباید حرف زد میدونم ولی از کی تا حالا کسی که متهم به فساد مالی هست و از کشور گریخته رو میگن پیکر مطهر؟ تا جایی که من میدونم پیکر مطهر برای ائمه اطهار و نهایتا برای شهدای اسلام استفاده میشه ، دقیقا ایشون کدومش بودن؟
حرف الکی می زنه، آقا جمع کنین این انبار نفت شهران را، یا باید وزیر نفت تعهد بده در صورت اتفاق باید اعدام بشه
دقیقا همینطوره این انفجارهای داخل ایران از نیشابور گرفته تا این انفجار اخیر ,انفجار بندر بیروت و آن انفجار عظیم در بندر چین و انفجار دیگری در روسیه به یکدیگر ربط دارند و جانیان صهیونیست پنتاگون میتوانند با انفجار انبار نفت یا دیگر مواد قابل انفجار دوباره انفجاری در ایران به وجود بیاورند. این امکان هست که این انفجارها را با لیزر به وجود آورده باشند و ای کاش راهی بود که نور لیزر آنها را با چیزی منعکس کرد. نیروهای ما باید به فکر ساخت سلاح لیزری باشند تا بتوانند ماهواره ها یا امکانات دیگر آنها را که با آن این جنایات را مرتکب میشوند, نابود کنند.
سلام بر شریک استراتژیک کمونیست وهابی پرست
روسیه و چین به هیچ کشوری وفا نکردن و هیچ کس رو به عنوان متحد نمیشناسن.
در صورتی که همین آمریکای لعنتی به شدت هوای متحداش رو داره.
بحث طرفداری از آمریکا نیست.
ما نباید کل روابط کشورمون با چین و روس بد سابقه باشه.
هسته ای رو طبق میل آمریکا کنید تا هم جلوی هسته ای شدن عربستان رو بگیرین و هم تحریم ها رفع بشه.
اگر به همبن روش جلو بریم ما که امکان ساخت بمب هسته ای رو نداریم اما عربستان قطعا این کار رو میکنه و اونوقت دیگه...
هیچ کشوری تو منطقه امکان غنی سازی نداشته باشه.به نفع همست.
دید جین هم ار تبره می خورد هم از گاهدان
ساخت نیروگاه هسته ای عربستان با کمک چینی ها وزیر نگاه ماهواره های جاسوسی امریکا مصداق همان ضرب المثل معروف است که میگوید .......پول بده.روی سبیل شاه نقاره بزن...
قاضی منصوری عادل نبود.
کرامت ویس کرمی ثابت کند ایمن است.
نام نیک گر بماند ز آدمی
به کزو ماند سرای زر نگار

اینم در جواب توییت آقازاده ها در مورد خاکسپاری قاضی
همین خبر کمک چین به عربستان در ساخت نیروگاه اورانیوم
و ساخت بی سر و صدا آن نیروگاه توسط عربستان
مهر باطلی است بر تمام سیاست های جمهوری اسلامی ایران.
معلوم نیست چه کسی را جای منصوری خاک کردند؟ خخخ
خدا نگذرد از کسانی که حق مردم خوردند
چین خوب بندبازی در سیرک جهانی رو پیدا کرده. در عین حالی که قدرتمند و توانا و ثروتمنده با همه کشورها، بدون سیاست داخلی و خارجی آنها رابطه داره. از یک طدف برای ایران دلبری می کنه و مخالف تحریم تسلیحاتی ایرانه و از طرف دیگه واسه عربستان سایت هسته ای می سازه. این کشور بدون هیچ توجیهی حتی در المپیک پکن از واژه جعلی خلیج فارس استفاده و همه رو شوکه کرد! سیاست این کشور حتی در مورد آمریکا ملایم و توام با عقل و منطقه. آیا زمان آن فرا نرسیده اولا معیارهای این کشور رو در مورد پیشرفت و توسعه مورد بررسی دقیق قرار بدیم. چون این کشور در زمان مائو و چهل سال قبل هیچی نداشت و یک کشور نا توسعه و متزوی بود ولی الان یکه تاز پیشرفت وعقلانیته. وقت آن نرسیده که دولتمدارها مشی سیاسی چینی ها رو مطمح نظر قرار بدند و این قدر از جنگ و ستیز و قهر و قطع رابطه با این کشور و اون کشور صحبت نکنن. کشوری با هشتاد میلیون جمعیت و صدها مشکل اجتماعی و اقتصادی و تولید ناخالص کمتر از نیم درصد در مقیاس حهانی نباید تا این اندازه مانند بچه های بازیگوش ( بیش فعال ) در سطح حهانی باشه!!
اره. گفتزد و باور کردیم
قاضی منصوری به خاک سپرده شد!!!
چه جوکی
برادران چيني هم از اخور ميخورند هم از توبره
لعنت خدا تا ابد بر هر چه دزد بیت الماله و ظالم و فاسد
لعنت خدا تا ابد بر هر چه دزد بیت الماله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل