بازدید 4956
نکونام بالاتر از شاگردان قلعه نویی

فولاد با اسلحه پرسپولیسی برد و بالاتر از سپاهان ایستاد

تنها گل این دیدار را که در ورزشگاه خالی شهدای فولاد برگزار شد، فرشاد احمدزاده در دقیقه ۷۳ روی پاس عباس بوعذار به ثمر رساند تا سیزدهمین برد این فصل فولاد رقم بخورد و شاگردان نکونام هم بالاتر از تیم پرستاره قلعه نویی بایستد.
کد خبر: ۹۹۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ 06 August 2020

دیدار معوقه تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجدسیلمان با برتری دیرهنگام و تک گله شاگردان جواد نکونام به پایان رسید تا تیم جنوبی ایران به کسب سهمیه امیدوار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در دیداری معوقه از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر نوزدهم برابر هم قرار گرفتند که در پایان، شاگردان جواد نکونام با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست دادند و با ۴۶ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کردند.

تنها گل این دیدار را که در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد، فرشاد احمدزاده در دقیقه ۷۳ روی پاس عباس بوعذار به ثمر رساند تا سیزدهمین برد این فصل فولاد رقم بخورد. قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی بود که به حسین ابراهیمی از نفت مسجدسلیمان کارت زرد نشان داد.

فولاد با این برد خانگی ۴۶ امتیازی شد و با وجود تساوی در امتیاز و تفاضل گل با تراکتور، اما به دلیل گل زده کمتر در رده چهارم جدول قرار گرفت. نفت مسجدسلیمان نیز با ۳۴ امتیاز در رده نهم جدول ایستاد. تیم فولاد در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر روز دوشنبه ۲۰ مرداد میزبان سایپاست و نفت مسجدسلیمان در همان روز پذیرای گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر