بازدید 6621

سپاهان ۴بار به تیر نساجی زد و باز هم باخت!

سروش رفیعی توپ را به تیر دروازه حریف هم کوبید، اما به گل نرسید. بعد از این سپاهان باز هم صاحب موقعیت شد و دو شوت رضا میرزایی و ضربه سر کی روش استنلی به تیر دروازه نساجی برخورد کرد تا شاگردان قلعه نویی با بدشانسی در زدن ضربه به تیر دروازه پوکر کنند.
کد خبر: ۹۹۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 06 August 2020

تیم فوتبال اوج گرفته نساجی قائمشهر موفق شد دیدار حساس خارج از خانه مقابل سپاهان پرستاره را با یک گل با پیروزی تمام کند تا آمار نتایج محمود فکری رویایی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، نساجی که مقابل استقلال و پرسپولیس مساوی گرفته بود و فولاد را در دیداری جنجالی و مهیج شکست داد، امشب مقابل شاگردان قلعه نویی در اصفهان پیروز از میدان خارج شد تا کمک بزرگی به آسیایی شدن استقلال کند.

تیم‌های فوتبال سپاهان و نساجی امشب (پنجشنبه) در دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر نساجی به پایان رسید. نساجی که در این هفته‌ها خوب عمل کرده بود در همان ابتدای مسابقه و با شوت از راه دور محمد میری در دقیقه ۸ به گل رسید. بعد از این گل سپاهانی‌ها تلاش کردند تا بازی را به تساوی بکشانند، اما از موقعیت های شان استفاده نکردند.

در نیمه دوم هم سپاهان برای رسیدن به گل تلاش کرد و حتی توسط سروش رفیعی توپ را به تیر دروازه حریف هم کوبید، اما به گل نرسید. بعد از این سپاهان باز هم صاحب موقعیت شد و دو شوت رضا میرزایی و ضربه سر کی روش استنلی به تیر دروازه نساجی برخورد کرد تا شاگردان قلعه نویی با بدشانسی در زدن ضربه به تیر دروازه پوکر کنند.

سپاهان با این شکست ۴۵ امتیازی و در رده چهارم باقی ماند. نساجی هم با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و در رده هشتم قرار گرفت. هر چند سپاهان شکست خورد، اما با تساوی شهر خودرو و استقلال امید‌های این تیم همچنان برای کسب عنوان نایب قهرمانی و سهیمه لیگ قهرمانان آسیا زنده ماند. البته بازی فولاد و نفت مسجد سلیمان و تراکتور می‌توانند سرنوشت ساز باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل