بازدید 26209
گره نایب قهرمانی و سهمیه آسیا در مشهد هم باز نشد / سوپر واکنش رحمتی در دقیقه ۹۶ در تک به تک با قائدی

شهرخودرو دو - استقلال دو | سوپرگل یک پرسپولیسی، برد را از استقلال گرفت / باز هم یک استقلالی از آبی‌ها امتیاز گرفت / یک پنالتی بحث برانگیز دیگر برای شاگردان مجیدی

استقلال در حالی که امشب می توانست با پیروزی در مشهد کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را تا حدودی زیادی مسجل کند، اما بازی برده را با سوپر گل خلعتبری به تساوی کشاند. در این بازی پنالتی اعلام شده در ضدحمله روی مهدی قائدی مشکوک بود. کاظمی داور مسابقه با صحنه بحث برانگیز فاصله بسیار زیادی داشت
کد خبر: ۹۹۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 06 August 2020

جدال پربرخورد و تماشایی تیم‌های بالانشین شهرخودرو و استقلال در مشهد با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال شهرخودروی مشهد و استقلال در نخستین و مهم‌ترین بازی هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر نوزدهم از ساعت ۲۰ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفتند که این دیدار که در نیمه تخست با برتری یک بر صفر تیم میزبان به اتمام رسیده بود در پایان با تساوی پرگل دو بر دو تمام شد. 

استقلال در حالی که امشب می توانست با پیروزی در مشهد کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را تا حدودی زیادی مسجل کند، اما بازی برده را با سوپر گل خلعتبری به تساوی کشاند. در این بازی پنالتی اعلام شده در ضدحمله روی مهدی قائدی مشکوک بود. کاظمی داور مسابقه با صحنه بحث برانگیز فاصله بسیار زیادی داشت. با اینحال سهراب بختیاری زاده نیز همچون محمود فکری بازیکن سابق استقلال موفق شد تیم سابقش را متوقف کند و اجازه پیروزی حیاتی را به فرهاد مجیدی ندهد.

شهرخودرو یک - استقلال یک | سوپرگل یک پرسپولیسی، برد را از استقلال گرفت / یک پنالتی بحث برانگیز دیگر برای شاگردان مجیدی / باز هم یک استقلالی از آبی‌ها امتیاز گرفت

ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، امید منصوری، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمدرضا خلعتبری، اکبر صادقی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور (46 - ارسلان مطهری (62- فرشید باقری))، مسعود ریگی‌، فرشید اسماعیلی (71- سینا خادم‌پور)، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ (71- محمد دانشگر) و مهدی قائدی.

در این بازی حسین مهربان (35) و محمدرضا خلعتبری (74) گل‌‌های شهرخودرو را به ثمر رساندند و برای استقلال نیز ارسلان مطهری (55) و شیخ دیاباته (71 - پنالتی) موفق به گلزنی شدند. دیاباته با گلزنی در این بازی 13 گله شد و در جدول گلزنان لیگ برتر یکه‌تاز شد.

شرح گل ها

یک بر صفر شهرخودرو (حسین مهربان): در دقیقه ۳۵ اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری سبب شد تا حسین مهربان روی خط محوطه شش قدم صاحب توپ شود و با ضربه محکم و دقیق توپ را به زیر طاق دروازه حسینی بفرستد و تیمش را پیش بیندازد.

یک بر یک استقلال (ارسلان مطهری): در دقیقه ۵۵ ارسال فرشید اسماعیلی از روی یک ضربه ایستگاهی روی دروازه بعد از برخورد به مدافع شهرخودرو به ارسلان مطهری رسید و او با یک پشت پای زیبا دروازه را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

دو بر یک استقلال (شیخ دیاباته): در دقیقه ۶۸ مهدی قائدی یک فرار خوب به سمت دروازه شهرخودرو کرد و در برخورد با علی نعمتی سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی به سود استقلال کند. دو دقیقه بعد شیخ دیاباته پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت رحمتی دروازه شهرخودرو را گشود.

دو بر دو شهرخودرو (محمدرضا خلعتبری): ضربه ایستگاهی بی نقص محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۷۴ به کنج دروازه حسینی رفت و مسابقه به تساوی کشیده شد.

استقلال با این نتیجه ۴۹ امتیازی شد، اما در صورت برد تراکتور در بازی فردا امتیاز دو تیم برابر و رقابت برای هفته‌های پایانی به جنگ نایب قهرمانی تبدیل خواهد شد. شهرخودرو نیز با این نتیجه ۴۵ امتیازی شد، اما بدون توجه به بازی سپاهان با تفاضل گل کمتر در همان رده پنجم ماند.

مهدی رحمتی در آخرین دقیقه مسابقه برد حتمی را از تیم مجیدی گرفت تا ارزش های خود را به تیم سابقش نشان دهد. استقلال در ششمین دقیقه از وقت های اضافی نیمه دوم و در حالی که بازی با تساوی دنبال می شد صاحب یک موقعیت عالی گلزنی شد. در این صحنه روی حرکت زیبای دیاباته، مهدی قائدی در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار گرفت و ضربه اش هم خوب بود اما نوک پای مهدی رحمتی مانع از باز شدن دروازه شد و توپ به کرنر رفت تا در آخرین ثانیه برد از چنگ استقلال در برود.

 

دقایق حساس

دقیقه ۱۱: استقلال توسط هرویه میلیچ صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه شد. میلیچ در این صحنه پشت توپ ایستاد و شوتش به تیرک افقی دروازه سیدمهدی رحمتی برخورد کرد.

دقیقه ۱۶: در حالی که بازیکنان شهرخودرو دقایقی فشار را روی دروازه استقلال زیاد کرده بودند، از سمت راست صاحب یک موقعیت شدند، ولی شوت بازیکن شهرخودرو را سیدحسین حسینی دفع کرد. در برگشت شوت فنی امین قاسمی‌نژاد با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: حرکت زیبای آقاجانپور در سمت راست و ارسال او به سمت دروازه استقلال خطر‌ساز شد، اما حسینی در دو مرحله توپ ارسالی این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه ۲۵: ضربه کرنر استقلال توسط میلیچ روی تیر دو دروازه شهر خودرو ارسال شد و ضربه سر علی کریمی در آستانه گل شدن بود که این ضربه توسط آقاجانپور روی خط دروازه تیم میزبان دفع شد.

دقیقه ۴۰: محمد قاضی روی سانتر از جناح چپ صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه شد، ولی به دنبال برخورد با بازیکن استقلال به زمین افتاد. این صحنه با اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم میزبان همراه شد که اعتقاد به پنالتی داشتند. در ادامه داور برای اعتراضات شدید سهراب بختیاری‌زاده به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۴+۴۵: فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه شهر خودرو روی ریباند صاحب موقعیت شد، ولی شوت او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: ارسال بلند بازیکنان استقلال به سمت دروازه شهرخودرو شیخ دیاباته را در موقعیت تک به تک قرار داد، ولی این بازیکن نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۶۰: ارسلان مطهری بعد از ۱۵ دقیقه حضور در زمین و گلزنی دچار مصدومیت شد و جای خود را به فرشید باقری داد.

دقیقه ۶۱: مهدی قائدی در محوطه جریمه رقیب صاحب موقعیت شوت‌زنی شد، اما ترجیح داد به دیاباته پاس بدهد که این پاس در میانه راه از سوی بازیکنان شهر خودرو قطع شد.

دقیقه ۶۶: سانتر ارسالی بازیکنان شهر خودرو با دفع حسینی همراه شد. در ادامه آقاجانپور صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن را حسینی به زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۴: محمدرضا خلعتبری ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه استقلال را با زیبایی مستقیماً وارد دروازه حسینی کرد تا دوباره همه چیز به بین دو تیم مساوی شود.

دقیقه ۹۰: حرکت سرعتی وریا غفوری از سمت راست و ارسال خطرناک این بازیکن به دهانه دروزاه شهر خودرو همراه شد که این صحنه با تاثیرگذاری به موقع رحمتی روی توپ باعث شد تا توپ به دیاباته نرسد.

دقیقه ۳+۹۰: محمد قاضی با ضربه سر دروازه حسینی را تهدید کرد که البته در این صحنه داور خطای مهاجم شهر خودرو را گرفت.

دقیقه ۶+۹۰: حرکت دیاباته در محوطه جریمه شهر خودرو باعث شد تا توپ به مهدی قائدی برسد و او در موقعیتی عالی برای باز کردن دروازه قرار بگیرد، اما ضربه او با برخورد به پای مهدی رحمتی با فاصله کمی به بیرون رفت تا بازی با تساوی به پایان برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
ازهدیه شون سود کامل نبردند
چقدر ضداستقلالی تیتر می زنید !!!!
پاسخ ها
esteghlali
| United States of America |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
دقیقا
پنالتی بحث برانگیز نبود.ولی حسینی به هیچ شوتی نه نمی گوید.
هدیه واقعی سپاهان به پرسپولیس داد ۳امتیاز بسیار موثر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
چارده امتیاز اختلاف با یه بازی کم‌تر.
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
یازده امتیاز بقیه‌اش هم هدیه‌ی استقلال بود
فوتبال ایران کاملا سیاسی شده با این بازی دیگه همه فهمیدن اون از پنالتی سپاهان اینم از این پنالتی
مافیای وزارت ورزش برای تهرانی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
لذتش به همین سوختن امثال شما است
داوری که می بایست کاپیتان شهر خودرورو دو بار و خلعتبری رو اخراج کن و نکرد این داوری ها تا پایان وزارت بابا مسعود هست
قانون جدید لیگ ایران امروز ابلاغ شد:
از این به بعد برای هر بازی استقلال ی حق پنالتی محفوظ هست چه درست چه غلط.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
پس چرا تا زمان مسجل شدن قهرمانی جعلی پرسپولیس، از این حرفها نمیزدید،هر هفته سه امتیاز را تقدیمتون میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
تا الان بیشترین امتیاز کسر شده از اشتباهات داوری برای استقلاله
دو بر دو شد
احتمالاوزیرپشتشونه خخخخخخ
نقطه ضعف استقلال خط دفاع و دروازه این تیم است که اگر رفع نشود در فصل بعد هم به راحتی گل می خورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
چگوارای پلاستیکی حال تکون خوردن ندارن سمت راست تیم تونل رقباست
بیخودنیست که پرسپولیس چهارساله اون بالاست !!!
تیمی که رتبه دومش رو مدیون داوران است. هر بازی یک پنالتی.
هر بازی یک سهمیه پنالتی محفوظ است
تابناک هرگزا شیربدی از دید پرسپولیس میگی بازی استقلال و ...چه ربطی به پرسپولیس داره سپاس یک پرسپولیسی!!؛ یعنی چی مگه طرف تو پرسپولیسه چرا طرفداری میکنید تو رسانه ای رسالت بی طرفی را رعایت کن
خیالشان از پرسپولیس راحت شده حالا دارن به استقلال حال میدن.بابا مسعود
تايناك محترم لطفا بيطرف باشيد در مورد الطاف بيكران به تيم اقاي وزير هيچ وقت نميگوييد اگر بگوييد سعي در تطهير انها داريد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
منظورت تیم کیسه هست الطاف وزیر بهداشت و ورزش کرونا صوری برای کیسه در نیجه بریدن سر تیم پارس جم یا کمک های داوری به نفع تیم کیسه یا دستور وزیر به کمیته داوران تغییر بازی ۴۸ ساعت مانده بازی به نفع کیسه
تیم کیسه یعنی استقلال لیگ به فساد کشانده هست هر هفته داور یک پنالتی برای استقلال هدیه می دهد در ضمن گل اول استقلال آفساید دو روز مانده به بازی به دستور مدیران استقلال داوران بازی تغییر دادند استقلال با ناپاکی و سود داوری و رای کمیته انظباطی مثل رای ناعادلانه علیه پارس جم و به نفع کیسه سر تیم های لیگ می برد به نظر شما در سه هفته و در سه بازی آخر در هربازی داور به تیم استقلال پنالتی هدیه می دهد این پنالتی ها غیرطبیعی هست پاکترین مقام منفورترین تیم لیگ کیسه حکومتی سومی مرفاوی هست
پاسخ ها
خويي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
لنگي اگر طرف استقلال را ميگرفتند انها هم چهار بار به ناحق قهرمان دزدي ميكردند
خیلی بی......هستین گل اول شهر خودرو قبلش خطا بود اخراج خلعتبری ...اخر پنالتی دقیقه ۹۰ ندیدی واقعا خبرنگار یعنی بی طرف نه هرطرف پول بیشتر بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار