بازدید 12950

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه امروز ۹۹/۰۵/۱۳

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۹۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 03 August 2020
 
 
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.
 
همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
 
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۹۷۴.۵ دلار معامله می‌شود.

قیمت هر اونس طلا اوایل امروز به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۱۹۸۴ دلار و ۶۶ سنت رسید، اما بعدا تعدیل شد و با ۰.۰۹ درصد افت به ۱۹۷۴ دلار و ۵ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۲۵ درصد رشد به ۱۹۹۰ دلار و ۹۰ سنت رسید.

مایکل مک کارتی تحلیلگر بازار طلا در موسسه سی ام سی مارکتس گفت: «احساس حاکم بر بازار در حال بدتر شدن است. پیش از هر چیز، افزایش نرخ ابتلا به کرونا یک نگرانی واقعی برای جهان و یک عامل افزایشی برای بازار طلا به شمار می‌رود.»

موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا افزایش یافته و در سطح جهانی به حدود ۱۸ میلیون نفر رسیده است.

افزایش موارد ابتلا به کرونا و تنش‌ها بین آمریکا و چین موجب کمرنگ شدن امید‌ها نسبت به ترمیم سریع اقتصاد جهانی شده و سرمایه‌ها را به سمت دارایی‌های امنی نظیر طلا سوق داده که از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ درصد رشد قیمت داشته است.

بروز رسانی: ‌دوشنبه 13 مرداد ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

10 میلیون و 700 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 300 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 530 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 250 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 750 هزار

بروز رسانی: دوشنبه 13 مرداد ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 80 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 440  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 690  هزار

انس طلا(دلار)

1974.5

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار