بازدید 3997
۳

سپاهان: داور حداقل شجاعت عذرخواهی داشته باشد

این مسخره‌ترین پنالتی‌ای بود که تا به حالا من دیده بودم. پنالتی اصلا نبود و خطای مهاجم استقلال روی بازیکن ما بود.اصفهان و باشگاه تا چه زمانی باید شاهد ناداوری‌ها باشند. آن از بازی با پارس جنوبی جم که دو پنالتی ما گرفته نشد.
کد خبر: ۹۹۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 02 August 2020

رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان قضاوت بیژن حیدری و سوت‌های اشتباه او را دلیل اصلی باخت طلایی پوشان در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال می‌داند.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان درباره شکست ۲ بر یک در بازی حساس مقابل استقلال در تهران اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم که نتوانستیم شادشان کنیم.

او در ادامه با انتقاد از عملکرد داوری بیان کرد: این مسخره‌ترین پنالتی‌ای بود که تا به حالا من دیده بودم. پنالتی اصلا نبود و خطای مهاجم استقلال روی بازیکن ما بود. بعد از آن اخراج که همه کارشناسان داوری تاییدش کردند و به درستی بازیکن استقلال اخراج شد، داور مسابقه می‌خواست بازی را کنترل کند ولی این درست نیست که تیم ما مظلوم واقع شود.

سرپرست تیم سپاهان سپس با اشاره به سختی‌هایی که باشگاه سپاهان برای رفع محرومیت شایان مصلح کشیده، اضافه کرد: بعد از محرومیتی که برای بازیکن ما در نظر گرفتند، امروز از ساعت ۹ صبح، بازیکن و خود من درگیر این موضوع بودیم. خدا را شکر محرومیت او ساعت ۱۷:۳۰ برداشته شد، ولی طی این مدت تمرکز او گرفته شد. باز هم می‌گویم که امروز سپاهان نباخت و توسط داور بازنده شد.

فتاحی با اشاره به صحنه‌های دیگر بازی که داور علیه سپاهان سوت زده، عنوان کرد: غیر از پنالتی‌ای که به ضرر تیم ما گرفته شد، هر ارسالی که تیم ما کرد، داور خطای مهاجمان تیم ما را در محوطه جریمه گرفت. خدا کند من اشتباه کرده باشم، ولی ما امروز بازی را به داور باختیم و امیدوارم همینطور که داوران از تیم‌های دیگر عذرخواهی می‌کنند، حداقل از سپاهان هم یک عذرخواهی کنند تا مرحمی باشد بر درد‌های مردم اصفهان.

حرف‌های پایانی رضا فتاحی با اشاره به تکرار اشتباهات علیه سپاهان بود و در این مورد اینطور حرف زد و حرف هایش را خاتمه داد: مردم اصفهان و باشگاه تا چه زمانی باید شاهد ناداوری‌ها باشند. آن از بازی با پارس جنوبی جم که دو پنالتی ما گرفته نشد. این ظلم به باشگاه سپاهان است که بیش از ۳۵۰۰ ورزشکار دارد. این رسالتی است که کارخانه انتخاب کرده و به خاطر مردم اصفهان آن را انجام می‌دهد و مسئولیت اجتماعی خود را با تمام مشکلاتی که موجود است، ایفا می‌کند. اما این درست نیست که با یک سوت اشتباه زحمات بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه زیر سوال برود. امیدواریم این شجاعت را داشته باشند تا از مجموعه سپاهان به خاطر این اشتباهی که انجام دادند، معذرت خواهی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
وزیر پشت پنالتی بوده خخخخخخ
سرسپاهان را گوش تاگوش بریدند
سرسپاهان رابریدند تا استقلال سهمیه بگیرد
اگه داورصدبار دیگه نگاه کنه هر صدبار میگه پنالتی نبوده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان