بازدید 10037
با هدایت فکری و گلزنی باقری؛

نساجیِ با زوج استقلالی یقه پرسپولیس را هم گرفت

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم نساجی که سابقه عضویت در پرسپولیس را دارد و نزد هواداران این تیم به پسر سرخ شهرت دارد، با عملکرد خوب خود در این بازی مانع برتری شاگردان گل‌محمدی شد و بار‌ها دروازه تیمش را نجات داد.
کد خبر: ۹۹۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 01 August 2020

پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ نوزدهم سرانجام در قائشمهر متوقف شد تا نوار بردهای پیاپی این تیم مقابل نساجی آماده این روزها پاره شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه خالی شهید وطنی و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا نساجی در دقیقه ۵ توسط روح‌الله باقری به گل رسید و سپس علیپور در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد زامهران، سیدمحمد میری، روح‌الله باقری، محمدمهدی نظری (۶۶- امیرحسین باباقلی)

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، حسین کنعانی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (۸۷- سیامک نعمتی)، بشار رسن، مهدی عبدی (۶۰- امیر روستایی) و علی علیپور

تیم پرسپولیس با تساوی در این مسابقه ۶۳ امتیازی شد و پس از هفت پیروزی متوالی در لیگ برتر، سرانجام نوار پیروزی‌های این تیم پاره شد. مهدی فکری و تیمش نیز پس از تساوی هفته گذشته مقابل استقلال، این‌بار مقابل پرسپولیس نیز تن به تساوی دادند تا با ۳۳ امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی بمانند.

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم نساجی که سابقه عضویت در پرسپولیس را دارد و نزد هواداران این تیم به پسر سرخ شهرت دارد، با عملکرد خوب خود در این بازی مانع برتری شاگردان گل‌محمدی شد و بار‌ها دروازه تیمش را نجات داد.

نساجیِ با زوج استقلالی یقه پرسپولیس را هم گرفت

شرح گل:

نساجی ۰ - پرسپولیس ۱ (روح الله باقری- دقیقه ۵): روح الله باقری مهاجم تیم نساجی پس از کنترل توپ پشت محوطه جریمه با شوتی استثنایی دروازه بوژیدار رادوشوویچ را باز کرد.

پرسپولیس ۱ - نساجی ۱ (علی علیپور - دقیقه ۱۹): پاس بشار رسن به علی علیپور رسید و او در محوطه جریمه پس از دریبل علیرضا حقیقی موفق شد پنالتی بگیرد. پشت ضربه پنالتی هم خودش ایستاد و به زیبایی دروازه نساجی را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

بشار رسن بار دیگر با حرکات تکنیکی و شتابی که به حملات تیمش در فاز تهاجمی می‌داد یک نمایش موفق دیگر از خود به جا گذاشت و پایه گذار تک گل تیمش نیز لقب گرفت. هافبک عراقی که این روز‌ها حواشی و شایعات زیادی حول آینده او در این تیم شکل گرفته، بدون توجه به این موضوع توانسته نمایش خوبی از خود در جمع سرخ‌ها به جا بگذارد و باید دید در ادامه مسیر قادر خواهد بود به این روند تداوم بخشد یا خیر.

کمال کامیابی نیا نیز دیگر بازیکنی بود که در جمع پرسپولیسی‌ها توانست نمایش خوبی مقابل حریف به جا بگذارد و با جنگندگی بالا در خط میانی این تیم خصوصا در نیمه دوم، شرایط را به سود این تیم تغییر داد.

دقایق حساس

دقیقه ۲: حرکت یک دوی زامهران و باقری با شوت زامهران همراه شد، اما این ضربه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: ارسال از سمت چپ را شجاع خلیل زاده قصد داشت درون محوطه جریمه با ضربه سر وارد دروازه نساجی کند که خطای او از سوی حاج ملک بر روی حقیقی اعلام شد.

دقیقه ۴۸: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با فرار فوق العاده علیپور پشت مدافعان حریف همراه شد و این مهاجم نیز با ضربه‌ای سرضرب قصد گشودن دروازه حریف را داشت که توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد. کمک داور دوم، اما این حرکت را در ادامه آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۵۶: ارسال کرنر از سوی امید عالیشاه با پرش بلند کنعانی زادگان و ضربه سر این بازیکن با فاصله کمی از بالای دروازه نساجی بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: رحمان جعفری در اولین موقعیتی که بعد از ورود به زمین داشت، روی ارسال از سمت راست، بالاتر از مدافعان پرسپولیس ضربه سرش را زد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۰: اینبار ارسال از سمت راست، اینبار با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه شد که توپ این مدافع پیش تاخته هم با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۸: حرکت روستایی از سمت راست و ضربه او از زاویه تقریبا بسته توسط علیرضا حقیقی برگشت داده شد. در برگشت نیز این روستایی بود که اینبار قصد داشت روی ارسال خود عالیشاه را صاحب موقعیت کند که ضربه کاپیتان پرسپولیس با برخورد به مدافع نساجی راهی به دروازه نیافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار