نگاهداری خبر داد

مجلس یازدهم عملکرد خود را ارزیابی خواهد کرد / برگزاری اولین جشنواره شهید مدرس

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری اولین جشنواره شهید مدرس با هدف ارزیابی و ارتقای عملکرد مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات کشور و مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 01 August 2020

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری اولین جشنواره شهید مدرس با هدف ارزیابی و ارتقای عملکرد مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات کشور و مردم خبر داد.

بابک نگاهداری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی «تابناک»، از طراحی و در دستور کار قرار گرفتن اولین جشنواره شهید مدرس به منظور ارزیابی و ارتقای عملکرد مجلس شورای اسلامی از طریق ایجاد سازوکاری تخصصی و با بهره گیری از نظرات کارشناسان و عموم مردم خبر داد و به تشریح اهداف و دستاوردهای مورد نظر پرداخت.

وی با بیان اینکه این جشنواره به دنبال ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف قوه مقننه از طریق تعیین شاخص‌های تخصصی و کارشناسی است، عنوان داشت که معرفی نمایندگان، کمیسیون‌ها، مدیران و کارمندان برتر مجلس شورای اسلامی به ارتقای انگیزه و بهره‌وری بخش‌های مختلف مجلس کمک شایانی خواهد کرد و فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم را تقویت خواهد نمود.

وی با اشاره به این موضوع که حل مشکلات امروز کشور در سایه فعالیت جهادی میسر خواهد شد، معرفی و تشویق نمایندگان، مدیران و کارمندان دلسوز، جهادی و تلاشگر مجلس شورای اسلامی را از اهداف این جشنواره معرفی کرد.

نگاهداری با اشاره به رویکرد مردمی‌سازی مجلس یازدهم، بهره گیری از نظریات عموم مردم در سنجش و ارزیابی عملکرد نمایندگان محترم و دیگر بخش‌های مجلس را از مهم‌ترین محورهای مد نظر در این جشنواره دانست و افزود: «در جشنواره شهید مدرس، بخش ویژه مشارکت های مردمی، در راستای تقویت مشارکت مردم در امور مرتبط به نقش‌ها و ماموریت های مجلس، بهترین پیشنهادها و طرح های مردمی ارسالی در زمینه حل مسائل کشور و مردم را معرفی و از آنها تقدیر خواهد نمود».

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، هوشمند‌سازی، شفاف‌سازی و کارآمدسازی را از دیگر رویکردهای مهم جشنواره در تعیین شاخص‌های ارزیابی عملکرد مجلس دانست.

این جشنواره هر ساله در سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
کدام مجلس ؟؟؟؟؟؟؟

همونی که ته امور هم نیست ؟؟؟!!!!
قشنگ هنوز دارن برنامه های دبستان رو پیاده می کنند.
باز هم شعار و کارهای پوچ !!
ای مجلس ومجلسیان برکار خیر تو امید نیست شر مرسان
فقط شعارهاي نمايش گونه اين مجلس با ان مجلس هيچ فرقي ندارند هيچ كدام گرسنه وخجالت زن بچه نيستند كه بفهمند درد مردم چيست امروز فرزند بنده كه دانشجو هم هست براي خرابي چند دندان پيش دندانپزشك رفتم بالا 8 ميليون تومان گفت هزينه دارد من شرمنده نباشم چه كنم
نمایندگان مجلس یازدهم خیلی زحمت می کشند ! واقعا ملت را شرمنده کردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر