بازدید 16935
۵

قیمت دلار و یورو در بازار امروز شنبه ۱۱ مرداد ۹۹/ افزایش نرخ دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز

بازار ارز در اولین روز هفته با رشد نرخ دلار و یورو آغاز شده است. روندی که نشان از تصمیم بازارساز برای نزدیک شدن به نرخ بازار آزاد می‌باشد.
کد خبر: ۹۹۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 01 August 2020
قیمت دلار و یورو در بازار امروز شنبه ۱۱ مرداد ۹۹/ افزایش نرخ دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز
بازار ارز در اولین روز هفته با رشد نرخ دلار و یورو آغاز شده است. روندی که نشان از تصمیم بازارساز برای نزدیک شدن به نرخ بازار آزاد می‌باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه یازدهم مردادماه ۹۹) بازار ارز، شاهد افزایش قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور هستیم.

به گونه‌ای که در حال حاضر هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۹۸۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۱۱۰۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به پایان هفته قبل، ۳۰۰ تومان افزایش دارد.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت ۲۳۳۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۴۸۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به روز پنجشنبه، ۱۰۰۰ تومان گران‌تر شده است.

افزایش نرخ رسمی ۱۲ ارز

 
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز نسبت به روز قبل افزایش، ۲۶ واحد پولی کاهش و دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت بود.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه یازدهم مرداد ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۴۰۶ ریالی به قیمت ۵۴ هزار و ۹۴۹ ریال و هر یورو نیز با کاهش ۸ ریالی به قیمت ۴۹ هزار و ۲۶۱ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس۴۵ هزار و ۹۸۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۸۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۱۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۴۱ ریال، روپیه هند ۵۶۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۴۳۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۵۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۶۸۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱  هزار و ۳۱۵ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۸۵۹ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۴۶۱ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۲۴ ریال، روبل روسیه ۵۶۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۹۸۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۵۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۵۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۲ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۸۷۰ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۶۲ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۵۵۷ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۳۵۷ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۰۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۱۷۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۹۵۴ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۷۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۵۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار ۱۴۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۵ هزار و ۴۸۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۷۴  ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۷۰ ریال ارزش‌گذاری شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تشریف ببرید بازار برای خرید یورو اونوقت متوجه میشید که یورو به قیمت 27000 تومان داره خرید و فروش میشه
دلار ۲۳۵۵۰
سکه ۱۱۴۰۰۰۰۰
أين قيمتا مال كجاست ماهم بريم بخريم
قیمت واقعی امر وزدلار۲۳۸۰۰ت این قمتهارا تابناک ازکجا درمیاره؟ یه سری بزن بازار
اینا رو سر کوچه شون می فروشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان