بازدید 6726

ترامپ: خیلی بهتر از اوباما برای اقلیت‌ها کار کرده‌ام!

دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا، سلف خود، باراک اوباما را به کم کاری در خصوص اقلیت‌های قومی و نژادی ساکن آمریکا متهم کرد.
کد خبر: ۹۹۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷ 01 August 2020

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس جمهور آمریکا پیش از عزیمت به ایالت فلوریدا در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

ترامپ در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر واکنش او به اظهارات اوباما که گفته است ترامپ، اقلیت‌های آمریکا را هدف قرار می‌دهد و حقوق رای دهندگان را نادیده می‌گیرد، چیست؟ اینطور جواب داد: عملکرد او برای اقلیت ها، بد بود. من بیشتر از او برای اقلیت‌ها کار کرده ام. اگر شما به آمار و ارقام ما قبل از این بلا (همه گیری ویروس کرونا) نگاه کنید، این آمار و ارقام به زودی به همان دوران بر می‌گردند- خواهید دید که من بهتر از اوباما برای آمریکایی‌های آفریقایی تبار، برای آسیایی تبار‌ها، برای زنان، برای همه گروه‌هایی که مشاهده کنید، کار کرده ام. بسیار بهتر از اوباما.

رئیس جمهور آمریکا از پاسخ به سوال خبرنگاری که از او علت حضور نیافتنش را در مراسم تدفین و خاکسپاری جان لوئیس مدافع فقید حقوق سیاهپوستان آمریکا جویا شد، با اندکی مکث امتناع کرد.

ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره شبکه اجتماعی چینی تیک تاک TikTok گفت: ما در حال بررسی تیک تاک هستیم. ما احتمالا تیک تاک را مسدود کنیم. ما شاید اقدامات دیگری انجام بدهیم. چند گزینه در حال بررسی است. ولی اتفاقات زیادی می‌افتد و ما باید ببنیم چه می‌شود. ولی ما در ارتباط با تیک تاک، در حال بررسی گزینه‌های زیادی هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار