بازدید 21160
فوتو نیوز

انتقاد معاون وزیر از برگزاری کنکور در روزهای شیوع کرونا / وضعیت نگران‌کننده شیوع کرونا در تهران / ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به پایگاه نطنز منتفی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، احتمال حمله پهپادی و موشکی و پرتاب بمب یا راکت به نیروگاه هسته‌ای نطنز را تکذیب کرد و گفت: انفجار صرفا منشأ داخلی داشته که جزئیات آن را فعلا نمی‌توانیم بگویم.
کد خبر: ۹۹۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 31 July 2020
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۳
من یه داوطلب کنکورم...نمی دونم از ترس جونم بی خیال امتحان بشم یا از ترس عمر و وقتی که صرف کردم بی خیال سلامتیم بشم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
دوست نداری کنکور نده کسی اجبارت نکرده.
بقیه میخواهند کنکور بدهند. تو که نمی خاهی و زحمت نکشیدی به بقیه چیکار داری . چه فرقی برات می کن؟؟
چرا گاهی نمیزارید نظر بزاریم شاید بخوایم تعریف کنیم بابا از چی میترسید
تقریبا ۹۰ درصد خبرهای تالناک و بقیه رسانه ها ناامیدکننده و در عین حال واقعیت و حقایق اینروزهای کشور است

بعضی وقتها فکر میکنیم کشور صاحب نداره
بذر پاش و ذوالنور و غیره برای ما فرقی باهم ندارند
مجلس در راس امور نیست
اقای میثم مطیعی! علت ناهماهنگ بودن اعضای ستاد، فشار های بیرونی است که‌ به احتمال زیاد از این پس دستور العمل ها یکسان خواهد بود.
والا خارجی ها هم فهمیدن که هر چی ذوالنور میگه برعکسه. بنابراین بهتره ایشون نظر نده. برای امنیت کشور.
اینا مگه همه وزیران و‌معاونان‌ وزیر یک‌ دولت نیستند؟

چرا وزارت بهداشت هرچی میگه وزارت علوم و‌آمورش و‌پرورش یه کار برعکسش میکنن ؟!؟
بگذارید ظرفیت پزشکی دارو سازی و پرستاری در سه سال پنج برابر بشه تا بشه کنکور را کنار گذاشت ظرف ده سال پزشکان در ده سال به حد استاندارد جهانی برسه و یک رئیس بیمارستان به عنوان پزشک پول نقد برا ویزیت دریافت نکنه پزشکان بیشتری تحقیق کنند استرس دانش آموزان کم بشه آموزش پرورش تحت تاثیر کنکور نباشه قیمت تولید دارو کم بشه کتابهای دارو سازی و پزشکی زیاد بشه پزشکان به روستاهای سیستان بروند هر فیزیوتراپ در لحظه ده نفر را ویزیت نکنه و افراد غیر متخصص به کار درمان مشغول نشوند در اثر کرونا کادر درمان خستگی مفرط پیدا نکنند صف کنکور میلیونی نشه برخی پزشکان پول جمع نکنند بروند و استرالیا و کانادا و....و هزاران دانشجو پزشکی دلار خارج نبرند و برخی پزشکان هر دقیقه یک بیمار نبینند و به قول یکی فوق تخصصان ارتوپدی مچ پا آقای دکتر موحدی تعداد پزشکان در این رشته باید دهها برابر بشه.از این گذشته با کنکور و کرونای هم زمان باید چه کار کرد.بلکه به سند چشم انداز در سال 1400 که نه در 1410 برسیم
برای من یک چیز جالبه و اون هم اینکه ما ایرانیا چقدر مدرک دانشگاهی و لولینگ مدرک برامون مهمه که با اینکه میدونیم ممکنه در اثر ابتلا به این ویروس سلامت خود و خانواده و جامعه را به خطر بندازیم باز در کنکور شرکت میکنیم. ناقل خاموش و بدون علامت اگر صرفا در یک حوزه امتحان کنکور وجود داشته باشه و خود هم اطلاع نداشته باشد ویرایش چند دقیقه ماسک خود را بردارد و یک عطسه ناخواسته بکند چندین میلیون ویروس را به بیرون و حداکثر فاصله ۱۰ متری پرتاب میکند. خوب همین کافیست که اطرافیان را مبتلا کند و این قضیه در جوامع کوچکتر و بزرگتر در روزهای آتی تکرار میشود و خوب فاجعه به بار مینشیند. البته تمام اینها فرضیه است که نمیتوان از آن چشم پوشید. اما قسمت جذاب قضیه از میان ۱۰۰ هزار داوطلب آزمون دکتری، اون هزار و خورده ای نفره که شرکت نکرده اند.
حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف
.............و دیگر هیچ......... والفاتحه
الان باید خیابان ها و شهر خلوت باشد نه این هم شلوغ و پر رفت و آمد !!! فقط کارهای اضطراری و ضروری باید انجام شود !!!
کنکور را به هیچ عنوان امسال حذف نمی کنند چرا؟ دلیلش روشنه صدها صندلی رشته های پول ساز مثل پزشکی قبلا فروخته شده یا سفارش شده که به پسر و دختر فلانی که صد در صدشان هم وابسته به پست و مقام ها هستند واگذار شود صندلی های دیگری هم برای وابستگان رزرو شده که یک لیسانس و فوق لیسانس و دکتری بچسبانند به سوابقشان و پست و مقام ربگیرند تنها شرطش فقط برگزاری آزمون است که حضور داشته باشند و برگه ای به نام آنها باشد بعد خودبخود روی صندلی بهترین دانشگاههای کشور می نشینند حالا اگر کنکور برگزار نشود همه محاسبات بر هم می خورد نمی توانند بگویند پسر فلان مقام و همینجوری بروند دانشگاه !!!!
آقای ذوالنور فراموش کرده اند قبلا هم یک پهپاد تا نطنز آمد در ضمن توانایی پهپادی آمریکا و اسراییل برای عملیات در عمق ایران کاملا وجود دارد وقتی پهپاد رادار گریز است چطور می خواهید شناسایی کنید؟ شما فکر می کنید آمریکا دو میلیارد دلار برای اف-۳۵ هزینه می کند تا یک رادار معمولی آن را شناسایی کند؟ اصلا چرا رسما نگفته اید حمله به نطنز کار چه کشوری بود؟!!! چون اگر اعلام کنید کار کدام کشور بوده هیچ جوری نمی شود جمعش کرد و پرسش های بیشمار دیگر مطرح می شود.حمله به نطنز سایبری نبود چون نطنز اصلا به اینترنت و شبکه داخلی وصل نیست.کسی هم نمی تواند ویروس ببرد داخل نطنز و در شبکه داخلی منتشر کند چون کنترل بسیار شدید است احتمال ورود مواد منفجره به نطنز و کارگذاری آن در تاسیسات آن هم صفر است پس فقط یک گزینه باقی می ماند و آن هم حمله از آسمان است همین ادعای شما که حمله پهپادی نبوده است خودش گواه بر این است که این گزینه رواج بسیار دارد و خیلی ها نگران شده اند و می خواهید با تکذیب نگرانی آنها را رفع کنید که نمی شود.
کنکور نیاز به اصلاح قانون دارد تا دست مافیا بریده شود
یوزپلنگان وطن
من در اصفهان ساکن هستم و برای ( بار دوم ) به خاطر مراقبت از بیمار کرونائی به کرونا مبتلا شده ام اما در اصفهان از آزمایش رایگان کرونا برای عموم خبری نیست و نمیدانم سراسر ایران همینطور است یا نه ، فقط افراد بالای شصت سال ، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه مثل سرطان و کبد و کلیه و فشار و .... در واقع عامدانه چشم بر روی اعداد واقعی کرونا میبندند وگرنه آمار شاید روزی بیست هزار هم بالا میزد ، تازه همان افراد به قول خودشان واجد شرایط هم اگر قبلا کرونا گفته باشند هم دیگر تست نمیگیرند ، این کار یعنی چه ؟ مافیای آزمایشگاههای خصوصی است نمیدانم ، نادیده گرفتن آمار واقعی هم هست نمیدانم ، هر چه هست آزمون و خطای آقایان است با جان مردم ، من حدود یک میلیون تومان بابت تست آزاد خودم و خانمم پول دادم ، آیا همه میتوانند از این پولها بدهند یا بیخیال میشوند و در جامعه میچرخند و بقیه را آلوده میکنند
نشد یک بام و دوهوا
عزاداری باشد و کنکور نه
چند روز قبل از روی اجبار به بازار موبایل و پاساژ چارسو مراجعه کردم ، با کمال تعجب دیدم مجتمع های عظیم فروش موبایل که کل ایران رو پوشش میدهند با درآمدهای میلیاردی روزانه ای هیچ یک از پروتکل های بهداشتی در خصوص ورود و خروج مراجعه کنندگان به داخل مجتمع رو رعایت نکردن و اصلا انگار این نقطه از تهران مستثنی از رعایت موازین بهداشتی در خصوص کرنا آنهم در فضای بسته هست ؛ آیا کنترل موازین بهداشتی در این مکان ها متولی دارد؟ یا صاحبان این مجتمع ها آنقدر پول دارند که پاسخ گو به هیچ کس نیستند !!؟
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس : انفجار نطنز منشاء داخلی داشته و جزئیات آنرا فعلاً نمی توانیم بگوییم .

بله حق با شماست ، سالهاست که مردم غیرخودی اند !!!!!!!!!!!!!!!!
چه جوریه که کرونا تو مهمونی و عروسی منتشر میشه ملی تو عزاداری نه؟؟؟؟ فکر کنم کرونا هم مثل ما مسلمانها مخالف صد در صد جشن وشادیه
اینکه مسولین و نمایندگان خواسته بسیاری از خانواده ها و جوانان داوطلب که از تعویق مکرر کنکور مستاصل شده اند را بلافاصله به مافیای کنکور منتسب می کنند متاسفانه حاکی از بی اطلاعی محض ایشان و عدم توجه به دغدغه های بخشی بزرگی از مردم است.
مسیولین بجای گیر دادن به کنکور به فکر گرانی ها باشند.
امسال هرکی نمیخاد کنکور بده نده بزاره برای سال دیگه.
چرا میخواهید بقیه کنکور ندهند؟
طرف خودش الاف بوده حالا دنبال تعطیلی کنکور افتاده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر