بازدید 13665
۴
مسایل عقیدتی یا تخلف تازه؛

شایان مصلح چرا تا اطلاع ثانوی از فوتبال معلق شد؟

سال گذشته محرومیت این بازیکن که طبع شعر نیز دارد، درپی سروده ای بود که باعث دامن زدن به اختلافات دینی و مذهبی بین شیعه و سنی می شد. او عذرخواهی رسمی انجام داد و به میادین فوتبال برگشت اما مشخص نیست آیا بار دیگر همان مسایل را مطرح کرده یا ماجرا چیز دیگری است؟
کد خبر: ۹۹۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 31 July 2020

دیروز خبر رسید که شایان مصلح از هرگونه فعالیت فوتبالی معلق شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که پیش از این هم این بازیکن کنونی سپاهان و سابق پرسپولیس را محروم کرده بود، حکم دستور موقتی برای بازیکن تیم سپاهان صادر کرد که او را فعلا از حضور در مسابقات منع می کند اما ماجرا چیست؟

شایان مصلح چرا تا اطلاع ثانوی از فوتبال معلق شد؟

به نقل از فدراسیون فوتبال و براساس اعلام این فدراسیون، شایان مصلح بازیکن تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون احضار شد. همچنین با دستور موقت کمیته اخلاق، این بازیکن از هرگونه فعالیت فوتبالی تا اطلاع ثانوی معلق شد.

سال گذشته محرومیت این بازیکن که به شاعری و مداحی نیز می پردازد، در پی اظهارنظری بود که باعث دامن زدن به اختلافات دینی و مذهبی بین شیعه و سنی می شد. او عذرخواهی رسمی انجام داد و پس از مدتی به میادین فوتبال برگشت اما مشخص نیست آیا بار دیگر همان مسایل را مطرح کرده یا ماجرا چیز دیگری است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مرض داری یه خبر بی سر و ته و ناقص میگذاری؟؟؟؟
بیچاره کمبود داره تو چشم مردم نیست مثل شخص مسیحی که می خواست قرآن آتش بزند خودش معروف کرد مصلح هم همینطوریه خلفای راشدین با دهن این سگ نجس ارزششون کم نمی شه بترس از روزی که در پیشگاه الله جوابگو باشی سگ یهودی
شیر مادر حلالت پسر دعای چهارده معصوم پشت سرت
کسی که به صحابه رسولله توهین بکنه عاقبتی نداره مثل ناشایست ناصالح خدا ازت نگذره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر