بازدید 13191
۵

۲ سال حبس در ایران به خاطر تجمع در لندن

یک وکیل دادگستری از محکومیت دو سال حبس تعزیری شکیبا شاکرحسینی به اتهام حضور در تجمع حمایت از توافق هسته‌ای و اعتراض به کنگره آمریکا در لندن خبر داد. وکیل پرونده مدعی است شاکرحسینی سال ۹۴ برای اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا در لندن تجمع کرده، اما در ایران به جرم اقدام علیه امنیت ملی محکوم شده است.
کد خبر: ۹۹۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 29 July 2020

۲ سال حبس در ایران به خاطر تجمع در لندن

 

سایت خبری رویداد 24 نوشته است: شکیبا شاکرحسینی یکی از چندین ایرانی ساکن لندن که سال‌ها پیش در حمایت از توافق هسته‌ای اقدام به تجمع کرده بوده، امروز در ایران به اتهام تبانی علیه امنیت ملی به دو سال حبس محکوم شده است.

آنگونه که وکیل پرونده مدعی است شاکرحسینی ایرانی ساکن انگلیس در سال ۲۰۱۵ یک‌ماه بعد از توافق ایران و شش کشور بزرگ در وین با هدف فشار به کنگره آمریکا برای تصویب این توافق در میدان ترافلگار لندن اقدام به تجمعی در حمایت از توافق کرده بود.

اخبار مربوط به تجمع مذکور همزمان در بسیاری از رسانه‌ها از جمله ایرنا منعکس شده بود. تصاویر این تجمع از حضور معترضان با پرچم‌های جمهوری اسلامی و پلاکارد‌هایی در حمایت از توافق هسته‌ای خبر می‌دهد.
امیر رئیسیان وکیل دادگستری درباره جزئیات پرونده موکل خود به رویداد۲۴ می‌گوید: شکیبا شاکرحسینی در تجمع حمایت از برجام در سال ۹۴ و پیش از تصویب کنگره آمریکا در لندن حضور داشت. طبق حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، حضور خانم شاکر حسینی در این تجمع اجتماع و تبانی با افراد معاند تلقی شده و به اتهام اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت ملی محکوم به دو سال حبس تعزیری شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری


یعنی دیگه غلط بکنه از کشورش دفاع کنه ....
یعنی اشتباه شده؟ یا اینکه مساله دیگری هم پشت پرده داشته؟
بنازم به این قضات که یادشونه فلان کس دو سال پیش تو لندن به نفع کشور تجمع کرده ولی اختلاس ها و زمبن خواریها رو فراموش کردند .
از ناخنهای رنگ به رنگش معلومه چطور شخصیتیه!
تا شما باشی دیگه از این کار ها نکنی:))))
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار