بازدید 87573
دو هزار و هشتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نامه قالیباف به رهبر انقلاب سرنوشت کنکور را تغییر می‌دهد؟/ واکنش آیت الله مکارم شیرازی به برگزاری مراسم عاشورا در روزهای کرونایی/ شعار «جانم فدای رهبر» نیروهای نظامی حذف شد/ کمیسیون در انتخاب رئیس دیوان محاسبات کوتاهی کرد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: سیگارها از شهریور کد رهگیری می‌گیرند/ بازنشستگان کشوری چطور با کارت حقوق قسطی خرید کنند؟/ باشگاه پرسپولیس رسما از مجری تلویزیون شکایت کرد/ گرانی دوباره خودرو در راه است؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ 28 July 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توکلی در نامه‌ای به میرسلیم: اسناد خود درباره شهرداری تهران را ارائه کنید
رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم خواست اسنادش درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی شهردار سابق تهران به نمایندگان برای توقف تحقیق و تفحص مجلس دهم را ارائه کند. احمد توکلی روز سه شنبه در نامه ای به مصطفی میرسلیم نوشت: جنابعالی دو نوبت به رسانه‌ها اطلاع دادید که آقای دکتر قالیباف برای توقف تحقیق و تفحص مجلس دهم از شهرداری تهران مبلغ شصت‌وپنج میلیارد تومان به برخی نمایندگان رشوه داد تا تلاش کنند که تحقیق و تفحص رأی نیاورد. رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت افزود: درستی و نادرستی این ادعا در هر دو صورت برای مردم و نظام اهمیت بسیار دارد، دیده‌بان شفافیت و عدالت براساس تکلیف ذاتی و متکی به اساسنامه قانونی‌اش کشف حقیقت در این زمینه را آغاز کرده است. خواهشمند است تمامی اسناد و مدارک خویش را این سازمان مردم نهاد ارائه فرمایید.

واکنش آیت الله مکارم شیرازی به برگزاری مراسم عاشورا در روزهای کرونایی
آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: به هیچ قیمت نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت، در زمان رضاخان با عاشورا چه کردند اما همه دیدند که کاری از پیش نبردند.وی با تأکید بر اینکه "شکی نیست که اصولی داریم که به‌هیچ‌وجه نمی‌توانیم آنها را رها کنیم و از جمله آنها مسئله عزاداری محرم و صفر است"، افزود: اگر این امور را رها کنیم اسباب دردسر است، اگر بخواهیم عمل کنیم باید به‌شکلی باشد که هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و هم از جنبه‌های معنوی و مذهبی غافل نشویم همان گونه که در مورد نماز جمعه هم این دستور داده شده است.

سیگارها از شهریور کد رهگیری می‌گیرند
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشورگفت: در برخی از محصولات دخانی قاچاق از فضولات حیوانی استفاده شده است. طرح شناسه رهگیری سیگار از اول شهریور ماه آغاز می‌شود. استفاده از سیگار و تنباکویی که قانونی تولید شده هم برای سلامتی مضر است./ایسنا

شعار «جانم فدای رهبر» نیروهای نظامی حذف شد
رهبر انقلاب در دیدار با خانواده نیروی دریایی سپاه به تعابیر موجود در سرودی که اول مراسم خوانده شده بود همچون «ناخدای کشتی ولایت» و «نوح ما»، اعتراض کردند: «به همه این را می‌گویم و گفته‌ام و تکرار می‌کنم: مبادا آن صفاتی، خصالی، مناقبی که متناسب با وجود ولی عصر ارواحنافداه هست، این‌ها را تنزل بدهیم در سطح انسان‌های کوچک و ناقصی مثل این حقیر و امثال این حقیر... این نوح، امام زمان است... وجود مقدس خاتم‌الانبیاء نوحِ کشتیبان این امت است.»رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی زمینی ارتش از استفاده‌ تعبیر «جانم فدای رهبر» در مراسم رسمی نیروهای مسلح انتقاد و تصریح کرده بودند: «نه خدا راضی است، نه احکام اسلام اجازه می‌دهد که ما بگوییم ارتش ما، یا نیروهای مسلح ما، یا عناصر ما، برای خاطر فلان آدم بمیرند؛ نه. بله، برای خاطر اسلام همه بمیرند؛ فلان آدم هم برای خاطر اسلام بمیرد.» پس از این بیانات و در دیگر مراسم رسمی نظامی بعدی، این شعار حذف شد. /فارس

بازنشستگان کشوری چطور با کارت حقوق قسطی خرید کنند؟
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مرحله دوم طرح یاری با اعتبار ۱۲ میلیون ریال از ابتدای مردادماه به مدت یک ماه (تا پایان مردادماه جاری) اجرایی شده است. اعتبار طرح یاری به همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که حداقل یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق ماهانه داشته باشند، تعلق می‌گیرد. بازپرداخت اقساط مرحله دوم طرح یاری در چهار قسط ماهانه از آخر شهریورماه به مدت چهار ماه از حقوق استفاده کنندگان طرح کسر خواهد شد./ایسنا

حاشیه‌سازان پارلمان یازدهم؛ از مهره‌چینی زاکانی تا هیاهوی توئیتری میرسلیم
بعد از ۶۰ روز که از مجلس یازدهم می‌گذرد در میان ۲۹۰ نماینده ای که بسیاری از آنها برای اولین‌بار است که ردای نمایندگی به تن دارند افرادی هستند که حواشی مجلس روی انگشت آنها می‌چرخد.در میان جدیدالورودها گروهی هستند که در صحن علنی مجلس قیل و قال زیادی ندارند اما با حساب‌های کاربری‌شان در فضای مجازی حسابی توجهات را به خود جلب کرده‌اند. برخی نمایندگان اما در صحن مجلس پرسروصدا هستند و گویی رسالتشان را در فریاد زدن دیده اند. قدیمی ترهای پارلمان هم چندان ساکت نیستند و برخی چون زاکانی علاوه بر اینکه تلاش دارد نقش لیدر را بازی کنند در ماجرای پرونده اعتبارنامه تاجگردون و حضور ظریف در صحن پرحاشیه ظاهر شد. میرسلیم هم در دو ماه اخیر حضوری بی حاشیه و آرام در صحن داشته باشد اما در فضای مجازی به شدت فعال است و توئیت هایش جنجال برانگیز شده است. سوال اما این است که آیا بزرگان و لیدرهای برون و درون پارلمانی اصولگرایان تدبیری برای مدیریت مجلس در مسیری کم حاشیه و متمرکز بر حل مشکلات خواهند داشت؟

باشگاه پرسپولیس رسما از مجری تلویزیون شکایت کرد
با اعلام علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس، این باشگاه از مجری شبکه یک شکایت خواهد کرد. صبح دیروز در یک برنامه زنده تلویزیونی دو مجری آن با لحنی کنایه آمیز قهرمانی پرسپولیس را به حمایت‌های وزارت ورزش مرتبط دانستند و این صحبت‌ها بازتاب زیادی هم در فضای مجازی ایجاد کرد. صحبت های این مجری با واکنش پرسپولیسی ها همراه شد و عبدالرضا امیراحمدی صبح امروز از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد اما در انتها با نام بردن از گالیله به شکلی کنایه‌آمیز و دو پهلو نشان داد که بالاجبار تن به این کار داده است. در همین راستا علیرضا اشرف، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در صفحه شخصی خود این عذرخواهی را توهین مجدد دانشته و از شکایت باشگاه از این مجری خبر داد.

گرانی دوباره خودرو در راه است؟
بررسی وضعیت بازار خودرو نشان می دهد مشتری چندانی در بازار نیست اما با این حال قیمت‌ها روندی افزایشی را تجربه می کنند.این وضعیت البته از نظر فعالان بازار خودرو وضعیت چندانی غریبی نیست چرا که طی ماه های اخیر همواره بازار خودرو با این وضعیت مواجه بوده است . یکی از فعالان بازار خودرو می گوید این روزها البته با مشتریان بیشتری نسبت به روزهای قبل مواجه هستیم، کسانی که فکر می‌کنند احتمالا قیمت ها باز هم گران‌تر می شود و همین امر سبب شده است برای ورود به بازار اقدام کنند. قیمت پراید تا حدود ۸۸ میلیون تومان نیز در بازار عقب نشسته بود اما در روزهای اخیردوباره به قیمت ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است . ۹۰ میلیونی شدن پراید خود سیگنالی است به بازار مبنی بر اینکه گرانی بیشتر در راه است.

کمیسیون در انتخاب رئیس دیوان محاسبات کوتاهی کرد
مجتبی ‌توانگر نماینده مردم تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: کمیسیون بودجه در فرایند انتخاب رییس دیوان محاسبات نسبت به وظایف قانونی خود کوتاهی کرده و بدون استعلام و دقت مدارک را تایید کرده است. ‏با توجه به نظر رییس مجلس در چارچوب قانون «کمیسیون بودجه» بایستی پاسخگو و در جهت اصلاح حرکت نماید. ‏دیوان برای شروعی کارآمد نیازمند رفع این شبهه‌هاست./ایسنا

نادران خطاب به قالیباف: هیات رییسه و کمیسیون بودجه برای انتصاب بذر پاش تخلف کردند
الیاس نادران در اطلاعیه‌ای با بیان اینکه فرایندهای قانونی در روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات طی نشده نوشته است: بر خلاف ادعای آقای رئیس مجلس فرایندهای قانونی طی نشده است و با توجه به رونمایی از اسنادی در این خصوص راستی آزمایی ادعاهای آقای مهرداد بذرپاش در سوابق شغلی، مقالات علمی و ... معلوم شد که دغدغه دلسوزان برای رعایت شان منزلت و اقتدار مجلس بلاوجه نبوده است. نتیجه آنکه حتی اگر با توجه به تفسیر خاص ظاهر آئین نامه هم رعایت شده باشد، بدلیل ابهام حداقل 20 سال سابقه کار، رعایت آئین نامه ابلاغی کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس و مخدوش بودن اطلاعات تقدیمی به کمیسیون و نمایندگان و عدم استعلام از مراجع ذیصلاح همانگونه که به ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات عرض کردم، لازم است کمیسیونهای ذیربط(برنامه و بودجه، اصل90، آئین نامه داخلی و...) تحقیقات جامعه را در این رابطه انجام و نتیجه بررسی‌های خود را برای حفظ حیثیت کمیسیون برنامه و بودجه و کلیت مجلس منتشر کند تا به این ترتیب بخشی از اعتماد از دست رفته جامعه دانشگاهی و افکار عمومی بازسازی شود. ماده(11) قانون محاسبات عمومی تکلیف را روشن کرده است. چنانچه این امر صورت نپذیرد شخصاً به‌همراه تعدادی از نمایندگان محترم بررسی‌های خود را تکمیل و نتیجه تحقیقات را به سمع و نظر نمایندگان محترم و مردم شریف ایران خواهیم رسانید و تا حصول نتیجه کار را ادامه خواهیم داد.

اظهارات احساسی سفیر چین در ایران
چانگ هووآ، سفیر چین در تهران در این مراسم اظهار کرد: ما از این فرصت استفاده می کنیم تا امروز جشن آنلاین برگزار کنیم تا نود و سومین سالگرد تاسیس ارتش آزادی بخش خلق چین را جشن بگیریم. وی افزود: معتقدم چنین فاصله‌های اجتماعی نمی‌تواند مانع ارتباط نزدیک و روابط محکم بین ما و دوستانمان باشد. در این مراسم‌ وابسته‌های نظامی این کشور و همچنین برخی مسئولان ایرانی نیز حضور داشتند.

نامه قالیباف به رهبر انقلاب سرنوشت کنکور را تغییر می‌دهد؟
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از نامه رئیس مجلس به مقام معظم رهبری برای عضویت روسای سه کمیسیون در ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد. علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق آخرین اطلاع ما مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا متفق القول مصر بر برگزاری کنکور سراسری در موعد تعیین شده یعنی در اواخر مرداد ماه هستند. در پاسخ به سوالات ما مبنی بر چگونگی برگزاری این آزمون می گویند که کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. وی افزود: با توجه به اینکه از مجلس تنها رئیس مجلس عضو این ستاد است ما نمی توانیم نکات خود را بگوییم. به همین دلیل آقای قالیباف مکاتبه ای داشتند تا از مقام معظم رهبری برای عضویت روسای کمیسیون های آموزش و بهداشت و احتمالا رئیس کمیسیون اجتماعی اذن بگیرند که هنوز پاسخ آن به ما گفته نشده است. شاید با عضویت در این ستاد حرف هایمان بیشتر شنیده شود.

کنایه محمدحسین میثاقی به مجری جنجالی شبکه یک
محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به حواشی به وجود آمده برای پرسپولیس در چند روز اخیر واکنش نشان داد. پرسپولیس موفق شد چهار هفته زودتر از پایان لیگ، به مقام قهرمانی برسد. همین موضوع با واکنشهای زیادی همراه بود و حتی مجری شبکه یک هم کنایه ای به سرخپوشان زد که با واکنش تند باشگاه پرسپولیس روبرو شد. محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر درباره این حواشی گفت:«باید به این برسیم که با موفقیت تیم ها خوب برخورد کنیم. شاید چند سال بعد برای خودمان آن اتفاق افتاد. متاسفانه این جو و فضا را نمی بینم. بین فوتبالی ها هست، بین مربیان هست بین بازیکنان هست و حتی بین رسانه ای ها هست. متاسفانه به جای یاد دادن احترام دنبال تخریب هستیم و امیدوارم اصلاح شود. خیلی از این رفتارها برای دیدن است. وایرال شود در فضای مجازی و فقط دیده شوند. متاسفانه بعضی پیشکسوتان فوتبالی. رسانه ها. همکاران ما برای اینکه دیده شوند این کارها را می کنند. متاسفانه با توهین و تحقیر همراه است. آدم ویدئو و استوری بعضی قدیمی ها را می بیند و می گوید این چه ادبیاتی است؟ این مربی مثلا قرار است چند سال دیگر مربی تیم پایه شود. با این ادبیات و رویکرد واقعا کار به جایی نمی رسد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۱۷۰
گاو شیرده عربستان یا امریکا؟
عربستان کشوری است ریگزار و بیابانی که در بیشتر قسمتهای خاک ان جانوری قادر به زندگی نیست و همان اندک مار و عقرب و مارمولک صحرایی هم در ان کشور به سختی روزگار میگذرانند. البته در چنان کشوری به مدد پیمان با امریکا انسانها از رفاه بسیاری برخوردارند. ریال ان با ارزش بوده شهرهای اباد، اتومبیلهای انچنانی، مالهای سر به فلک کشیده ، بیمارستان و هتلهایی با استاندارد بین المللی، مدارس و دانشگاههای برتر خاورمیانه و.... همه به دلیل انست که این کشور با موقعیت شناسی در کنار ابرقدرت جهان ایستاده و زمانی که شاه ایران به کسینجر برای پایین اوردن قیمت نفت نه گفت ، عربستان فرصت را مناسب دید و متحد امریکا در منطقه شد و میوه ان اتحاد را سالهاست که میچیند. کسانی که از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه جده رفته اند میدانند که فرودگاه اول کشور ما در برابر فرودگاه درجه دوی انکشور کوچک و محقر است.همچنین شهرهای عربستان وضع اب و هوایی بمراتب گرمتر از شهر های جنوبی ایران دارند ولی کسانی که به اهواز و سوسنگرد و خرمشهر سفر کرده اند میدانند ان شهرها چقدر نسبت به شهرهای عربستان فاصله دارند. الغرض عربستان کشوریست پیشرفته و مردمش در رفاه و اسایش .تنها چیزی که انها نسبت به ما عقبتر هستند توان نظامیشان است که البته به دلیل اینکه گاو شیرده(امریکا)حفاظت از انها را به عهده دارد برای تقویت این قسمت اقدامی نکردند!. انها به گاو شیرده و غرب چیزی را میدهند که غربیها بخاطرش جان میدهند؛ "پول " و در عوض وظیفه جنگیدن و کشته شدن را میسپارند به سربازان گاو شیرده؛"امریکا"
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
در تکمیل نظر شما عربستان تا چند سال دیگر بزرگترین نیروگاه خورشیدی کره زمین را به بهره برداری می رساند یعنی از پول نفت غربی ها را به استخدام درآورده که منافعش تامین شود دانشگاه ریاض از نظر رشته ریاضی در عربستان مواد مخدر تقریبا صفر است و به شدت با مصرف و قاچاق و تجارت آن مبارزه می شود حالا عده ای عربستان را مسخره می کنند
ناشناس
| France |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
این گاو شیرده گاو شیرده رو میگن تا کسی ازشون. نپرسه چرا گاو ما شیر نمیده اما ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
به خاطر آمریکا یا به خاطر نفت؟
پیشرفته بودن یک کشور یعنی بتوانی تولید کنی نه مصرف کننده باشی و حتی خیلی از تعمیرات را هم
نتوانی انجام دهی و عربستان مصرف کننده است.
گاو شیرده هم عربستانه برای آمریکا و این رو خود ترامپ گفت.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
22.37
میخوام ارز صرافی ملی بگیرم میگه کارت ملیت باید هوشمند باشه. میگم دو ساله منتظرم بجاش یه کاغذ باریک که نوشته هاش رنگش رفته دارم قبول میکنی؟میخنده. شما که دستتون به تولید کننده های قهار میرسه بیزحمت بگین همین کارت ملی منو تولید کنن بخدا لازمه. ممنونم.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
حجاب جز مسایل صدم کشور هم نیست . هدف از انقلاب عدالت اجتماعی . رفاه . شادی . آزادی و دمکراسی و حاکمیت رای اکثریت مردم بود نه اقلیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ایران که گاو شیرده نیست پس چرا امکانات عربستان رو نداریم پس پول نفت و معادن ما چی میشه . تو بخش تولید هم اگر کمی تحقیق کنید متوجه میشوید عربستان از ما جلو تره
ناشناس
| Germany |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
به ۲۲:۳۷
اولا قیمت نفت را اوپک تعیین می کنه و نفت مفتی در کار نیست دوما عربستان در کدام قرارداد ۲۵ ساله کل اقتصاد و آب و خاکش را به آمریکا تقدیم کرده؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دوستان گرامی با مراجعه به وب سایت brandfinance مشاهده می کنید که در لیست ارزشمندترین برندهای خاورمیانه چه تعداد از کشورهای عربی وجود داره و متاسفانه خبری از شرکتهای پر مدعای ایرانی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
گاو شیر ده را امریکا به عربستان و امارات می گوید ...شما چرا بهت برخورده ..؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
سعودی ها بخشی از سیستم امریکا هستند ... یک هفته بدون امریکا دوام نمی آورند ... بدون اجازه آنها هیچ موضعی نمی گیرند ......نفت می فروشند اسلحه می خرند . بعد پول می دهند تا امریکا از اسلحه انها در یمن استفاده کند و مبادا منافع ارباب اسرائیلی شان به خطر بیفتد ......شما که جهان را انقدر وارانه می بینی که خیال می کنی باید در پناه امریکا زندگی کنی و آنها باید بیایند از شما در برابر دشمن دفاع کنند ..... احتمالا ایرانی نیستی و مطمئن هستم که تبعه نظام سعودی هستی و داری ذلت نظام سعودی را توجیه می کنی ...... شاید هم جزو بعثی های صدامی هستی و حسرت دوره اشغال صدام را می خوری .... شرم بر تو باد
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
فعلا" که آمریکای ابرقدرت با آن همه ادعانتوانسته در مقابل کرونا کار موثری انجام دهد و از سوی دیگر با اعتراضات هرروزه در ایالتها و شهرهای مختلف به سمت جنگ داخلی و تجزیه کشیده میشود یعنی در مجموع ابر قدرتی که تکیه گاه کشورهایی مانند عربستان به شمار میرود در حال افول و فروپاشی است وبه قول رهبر معظم مانند کشتی تیتانیک غرق خواهد شد از طرف دیگر عربستان با حاکمان کودک کش آن در باتلاق یمن گیر کرده و هرروز به دنبال دستاویزی برای رهایی ازآن است ولی غافل از آن است که قرآن سرنوشت ظالمان را مشخص کرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
کشوری که نصف جمعیت ایران را داره(عربستان ) و با ده برابری صادرات نفت نسبت به ایران به اصطلاح رفاه را برای مردم فعلی اش آماده کرده است شاهکار نکرده و این حاکمان خوش نشین عربستان هستند که فقط به فکر خوشگذرانی امروزشان بوده و به فکر نسلهای آینده نیستند و این کشور چیزی به جز یک مصرف کننده محض صنعت و کالاهای غربی و امریکایی نبوده ونیست و اگر روزی برسد که مانند ایران تحریم شوند نمی توانند یه پیچ از صنعتشان را شل یا صفت کنند چرا که استکبار چنین اجازه ای را به آنها نمی دهد پس عربستان فعلا گاو شیرده خوبی برای امریکا و غربی هاست که بتوانند سلاح و تسلیحات و صنعت مونتازی را به خورد آنها بدهند
خواهش میکنم از میثاقی خبر نزارید خواهش میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ما میخواهیم
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تاریخ انقاضای ، میثاقی تمام شده و برنامه اش هم ارزش تماشا ندارد
الف) اقای توکلی عجالتا برای مبارزه با فساد دستور بفرمایید تا تعداد مطالب غیر قابل انتشار در سایت الف را کم کنند
ب ) برای پیگیری یکی از تخلفات شهرداری کافیست تا شناسنامه افرادی که در ان سالها به استخدام در امدند بررسی کنند تا ببینند چه تعداد صادره از طرقبه شاندیز در شهرداری تهران بکار گرفته شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
جناب تابناک چرا مثبت ثبت نمیشه؟؟؟ شما هم میترسی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
جالب این است که آقای توکلی کار بررسی و پیدا کردن مدارککه وظیفه خودش هست را از دیگری می خواهد اقا ایشان گفته تخلف شده لطف کرده اند وظیف شماست بررسی کنید پس حقوق برای چه می گیرید
برای مراسم عاشورا مراجع از منزل تماشاگر خواهند بود یا در جمع مردم !!!!

همین محرم برای مردم مونده خرابش نکنید با مقاصد سیاسی و قدرت طلبانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
مراجع چرا!!! تو این زمینه مداح ها آتیششون خیلی تندتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
از هتل های کیش نظاره می کنند و به مردم آفرین میگن و غبطه می خورن که در جمع عاشقان اباعبدالله نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ناشناس 22:02 کمی انصاف رو رعایت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس عزیز 22:39 منصفانه شو شما بگید
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس 22:02 کاملا موافقم
ناشناس
| Spain |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
مراجع کیش تشریف دارن عزیزم شما برین
ناشناس
| Australia |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
متاسفم برای شما که معنی انصاف رو نمی دانی. انصاف این است که مسولین دغدغه جان مردم را داشته باشند. هر مرگ یک فاجعه است برای یک خانواده . مطمینم شما لحظه ای هم به این فکر نکردیدودغدغه ای ندارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
پیشنهاد می شود برای تشوبق مردم به شرکت در مراسم عزاداری، شخصا در هیات ها حضور یابند...مرگ و خطر نباید فقط برای عوام باشد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
22:39 شما هم کمی چشمانت را بازتر کن و بهتر ببین.
این افزایش خودرو که قرار گذاشتن هر سه ماه طبق تورم و با تصویب شورای رقابت بالا رود.مگر مملکت را شهر بی کلانتر گیر آوردن؟اگه اینجوریه پس حقوق کارمندان لشکری و کشوری هم هر سه ماه باید افزایش یابد.خون ملت داره از طرف این بنگاهها مکیده میشه؟چرا کسی اقدامی نمی کنه.آنوقت سکه و طلا هم موازی اون بالا میره.رئیس دولت هم میگه فروش شرکت های دولتی تسریع بشه که مثلا جذب نقدینگی صورت بگیره.آخه بیسوادها رشد اون باعث بقیه بازارها میشه.وهمین طور این تسلسل ویرانگر ادامه داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
حقوق کارمندان در عرض این ۲ سال حدود ۴۰ درصد رشد داشته، کارگر ساختمانی هم از روزی ۶۰ هزار به ۱۰۰ هزار رسیده، البته شهرهای بزرگ ۱۲۰ هست و قبلا هم ۷۰ بود

پول بیمه رو هم باید از جیب خودشون باید بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تا وقتی یک عده برای خرید این لگن ها صف می کشند مسولین هم بیشترین سوئ استفاده اش را می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
چون تنها چیزی که زورشون میرسه کنترل کنند افزایش حقوق کرامندان و کارگران هستش
بقیه که دست اینا نیست، دست اوناست
چقدر افتاده .
اقای نادران ، شما دوستان اصولگرای خود را بهتر و بیشتر از مردم میشناسید و واقف هستید که اینان برای بدست اوردن قدرت و تکیه بر قدرت به هر وسیله ای متوسل میشوند و در قاموس اینان اگر موافق موضوعی ولو غیر قانونی باشند به هر تفسیر و آسمان ریسمان کردن هم شده به آن عمل خواهند کرد و خود شاهدید که در عرض دو ماه رفتار چند گانه آنها چی بود . شاهد شدید که اگر مقام معظم رهبری با هشدار جلوگیرشان نشده بود الان دولت را فلج کرده بودند و خود گواهید که اگر دوستان اصولگرای شما مخالف موضوعی باشند چه رفتاری از خود نشان خواهند داد اگر فراموش کردید فقط عکس آتش زدن برجام توسط نقوی حسینی و ذالنور و تقی کبیری موسوی لارگانی و ... در مجلس را سرچ کنید و به خود ائید که نقوی کجاست ؟ در این مدت دو ماه از عمر مجلس ، اعتباری که به مجلس بود توسط همین دوستان شما با نحوه برخورد یا تاجگردون و بذرپاش از اعتبار ساقط شد و شکر خدا تو این یک مورد نمی توانید ادعا کنید که دشمن اینکار را کرد . و به وضوح دید که برای دوستان شما نه قانون معنی دارد نه منافع ملی و نه اعتبار اجتماعی و شخصی و حقوقی بلکه در قدرت مانده به هر وسیله روا و ناروا هدف آنها ست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
درود بر تو ای انسان آگاه و توانا که حرف حق را زدی من شمارو تحسین میکنم . ای کاش همه ی مردم مثل شما آگاه بودن . نماینده ده درصدی از این بهتر نمی شود برادر عزیز
با توجه به فرمایشات رهبری در باره کوهخواری و جنگل خواری که ایشان شدیدا مخالف هستند و ادامه این موضوعات توسط ارگانها و نهادهایی امثال اوقاف، با توجه به حمایت همیشگی ایشان از دولت مستقر و حمله برخی مدعیان ولایتمداری به دولت با الفاظ ناشایست ،با توجه به توصیه ایشان به برخورد با اژدهای هفت سر فساد و تنها ماندن قوه قضاییه در این باب و عدم همراهی و کمک مناسب از سوی مجلس با انتخابهای نابجایی مثل اقای بذر پاش ، احساس میکنم رهبری شدیدا تنها هستند و بصیرت کافی در خیلیها برای دریافت نظر رهبر نسبت به موضوعات وجود ندارد و شعار افراطی جانم فدای رهبر نیز در همبن راستاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
گوشه ای ایستادن و ایه یاس خوندن که درست نمیشه ؛بجای کمک کردن،از خصلتهای ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
منم نمیدونم چرا درسمو نخوندم
این وضعیه
از مسئولین تقاضا دارم درسمو بخونم
پرسپولیس موفق شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟برو بینیم بابا. لیگ کثیف و فوتبال فاسدتون را جمع کنید و پول ملت را صرف یک رشته ورزشی آلوده نکنید. اگر خرج تکواندو یا کشتی یا والیبال یا بسکتبال یا ورزش بانوان کرده بودید الان مدال آور جهانی یا المپیکی بیشتری داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خیلی سوختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خیلی جلب است آقای میثاقی که خودش یکی از عاملان قهرمانی ساختن پرسپولیس است حالا انتظار دارد دیگران برای این ناداوری ها و کمیته انضباطی و صدا و سیما قهرمان ساز دست بزنند ما به با تیم های موفق خوب برخورد می کنیم نیاز به گفته شما کوچولو نیست انچه هست شما باید یاد بگیرید که زمان قهرمان سازی و سکوت دیگران تمام شده است یک کمیته حقیقت یاب شامل نمایندگان کلیه تیم ها نتایج کل لیگ های چند سال اخیر را بررسی کنند ان وقت واقعیات مشخص می شود
حضرت آیت ا... مکارم شیرازی و دیگر حضرات عظام!
حضرت امام حسین (ع) در آن دنیا فکر نکنم 1درصد هم راضی به این باشند که برگزاری مراسمات ایشون باعث خدایی ناکرده بیماری حتی فقط یک نفر شود و فکر نکنم اون دنیا هم شفاعت کسانی که باعث به خطر انداختن جان انسان ها به اسم ایشون شده باشند شوند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
بله- هر کدام از مراجع یا علما توصیه به مراسمات دارند ابتدا باید خودشان با رعایت پروتکل ها پیش قدم شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ایشون واضح گفته اند همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و از کلمه"باید" هم استفاده کرده اند و این رو به عهده وزارت بهداشت دانستند که محدودیت ها رو تعیین کنه.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
خب این بندگان خدا شغلی که به کار کردن شبیه باشه ندارن این مراسم ها رو هم کنسل کنن دیگه بیکار بیکار نیشن عیب نداره مصلحت اینه که کرونا حالا حالاها بمونه حداقل تا وقتی فشار امریکا تموم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
روضه امام حسین خودش شفا هست .
الان چقدر مردم در تجمعات وبازار ومترو متراکم شدند روضه با فاصله گزاری شرکت نکنند؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
رضايت امام حسين و ديگر معصومينبراي بعضي ها؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
حالا که روضه شفاست کل بیمارستانها را تعطیل کنید و به روضه خوانان بگوید برایتان دایم روضه بخوانند .شاید کادر درمان خسته و از نفس افتاده هم نفسی تازه کنند.
یادم هست منچستریونایتد با الکس فرگوسن، چن تا جوون مث بکهام، پول اسکولز، گری نویل، ... رو دور هم جمع کرده بود و شالوده تیمی رو چید و چند سال پیاپی قهرمان انگلیس شد. من اون موقع بچه مدرسه ای بودم و فک میکردم انگلیس فقط منچسترو داره. ولی اونا از چن سال قبل تر روی دور موفقیت افتاده بودن، اونم با مدیریت قوی و مربی بزرگی مث فرگوسن. اونا هم رقبای سنتی داشتن. آیا رقبای اونا اومدن بی کفایتی خودشونو ندیده بگیرن و موفقیت منچسترو در نتیجه حمایت ملکه و نخست وزیرو و این چیزا جلوه بدن؟؟؟ استقلال برهه کوتاهی امسال داشت با استراماچونی خوب پیش میرفت. اگه تداوم داشت کی منکر موفقیت استقلال میشد؟ این اخلاق که یه عده برا پوشاندن ضعف خود نقطه قوت حریف رو زیر سوال ببرند مانع موفقیت خود استقلاله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
یونایتد فرگوسن هم کم وبیش از طرف مقامات فوتبال انگلستان و داوران حمایت می شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
چیزی که عیان است نیازی به تلاش برای قانع کردن ندارد انقدر آش شور شده که طرفداران تیم پرسپولیس هم خجالت می کشند خصوصا سه امتیاز از سپاهان می گیرند به پرسپولیس می دهند ولی سه امتیاز از استقلال نمی گیرند در دو موقعیت کاملا مشابه
بالا برید پایین بیایید این فرد هیچ مناسبت و سنخیتی با دیوان محاسبات نداشته و ندارد. انتخابتان خوب نبوده و نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ان وقت از کجا فهمیدی؟
حتما از خبرهای مغرض!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
هر آدم عاقلی با نگاه به لیست چند نفره کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات میتواند بفهمد که ایشان سنخیت و مناسبتی با دیوان محاسبات ندارد. نیازی به خبرهای مغرض نیست باید این کاره باشی تا بفهمی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
انتخاب شما خوبه : حسن روحانی . تحویل یه ایران فقیر و ویران با کلید طلایی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
آقا جان اگر ۸۰ میلیون نفر هم مخالف باشند
باز تفاوت نمیکند
مرغ تند روهای اصولگرا و جبهه پایداری فقط یک پا دارد
و بسیار هم پایشان قوی و محکم و پشتشان به کوه دماوند است
بیخود خودتان را آزار ندهید
ضعیف ترین استدلال رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای نوشتن نامه رئیس مجلس به رهبر. به صراحت اعلام میکنم که حتی رئیس مجلس هم جایگاه رهبری را درست متوجه نشده و شما ( رئیس کمیسیون آموزش و... )به همراه خیل عظیم نماینده گان این دوره نه معنی رهبری و نه جایگاه ایشان را متوجه نشدید . و هنوز نمی دانید که رهبر نقش اجرایی ندارد بلکه نقش تعیین مسیر را دارد . حال چه جوری بشود و یا نشود را مدیران تعیین میکنند. با این تفاسیر شما مصاحبه مکنید و میگید که صدایمان به جایی نرسیده و لذا رئیس مجلس به رهبر نامه نوشته که رئیس سه کمیسیون برن به کمیته کرونا . مگر قالیباف در ان حضور ندارد مگر قالیباف نمی تواند سوالات شما را بپرسد ؟ محتملا اقای قالیباف حاضر نیستند در جلییکه روحانی فرمانده مبارزه با کروناست حاضر بشود و لذا شما سه تا رئیس کمیسون را پیش انداخته که بگید صدای ما به جای نمیرسد و چاره را در نامه نوشتن به رهبری دیده است . وای به حال این ملت
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شمارا به خدا دست از سر کنکور امسال بردارید و بگذارید برگزار شود تا داوطلب ها و خانواده هایشان از این کابوس راحت شوند ، این یکی را دیگر دستمایه بازی های سیاسی و جناحی خود نکنید، اگر خیلی مردید بروید جلوئ شهرداری و شورای شهر رابگیرید و طرح ترافیک را کنسل کنید که بیشتر بدبختی مردم از همان روز اجرا شروع شد ، مطمئنا اگر از نمد کنکور برای شما نمدی بود این همه بهش گیر نمی دادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
چرا شما هر کاری که انجام میشه رو سیاسی نشون میدید؟
روحاني زده به سيم آخر فقط مجلس بايد مهارش كنه با رفتارهاي عجيبش مردم رو به كشتن ميده آفرين آقاي قاليباف
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
آقای قالیباف هم که در قضیه بذر پاش عیار خودش رو نشون داد ایشان نمیتونن یک رییس دیوان انتخاب کنند میخان یک کشور رو اداره کنن جلل الخالق
البته با خرابکاریهای روحانی که گفتی موافقم
ناشناس
| Spain |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
سید شما از اونایی هستی که جیبه راستتو میزنن میگی جیب چپم هم هست اینم بزنید بعدا میفهمی چی شده
آقای قالیباف ؛ فکرنمیکنیدتصمیم گیری درمورد انجام کنکورسراسری درشان ومنزلت مقام معظم رهبری نباشدوقت ایشانرابگذارید برای تصمیم گیریهای بسیارمهم تر یعنی شمامجلس ودولت محترم قادرنیستیدبرای برگزاری کنکورسراسری امسال تصمیم بگیریدبیچاره ماباقدرت مدیریتی مدیرانمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اگر مسئله جون بجه ها و جوانان کشور مطرح باشه چی . فعلا که روحانی برنامه اش اینه که همه رو نابودکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
به خدا روح و روان بچه‌های کنکوری فرسوده شد. لطفاً باری دیگر زمان کنکور را عوض نکنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
من یه جواب عالی دادم در زمینه این کامنت. حیف که غیر قابل انتشاره. خودت حدس بزنید چی بود
قالیباف لاریجانی دوم است سوال از رییس جمهور چه شد؟
اندر حکایت اوضاع امروز ایران، همین بس که سیاستمداران کشور برروی شبکه اجتماعیی که برای تمام مردم ممنوع است توفان به راه میاندازند! روحانیون با اصراربدنبال برگذاری مراسمی هستند که برای جان مردم خطرناک است و ارزش پول ملی که در کشور دشمن و همسایه، امارات تعیین میشود هرروز پایینتر میرود! هر کسی همین اخبار را بخواند میفهمد چه فرصتهایی در آن مملکت برای چپاول و زد وبند و تخریب وجود دارد!
باشگاه پرسپوليس دست پيش را ميگيرند تا پس نيافتاند حمايت وزارت كه شاخ دم ندارد وقتي مربي تيم مشهدي را كه باتهديد وارعاب مديران ان باشگاه به تيم پرسپوليس اوردند انهم باداشتن قرار داد اين كار را به جز وزارت ورزش چه كسي ميتواند بكند براي تيم پرسپوليس هواپيمايچارتر ميگيرند ولي استقلال را داخل هواپيماي پر از مسافر به اهواز ميفرستند اكثر بازيكنان پرسپوليس بيش از 70 درصد قرارداد خود را ميگيرند درحالي كه ديگر تيمها همچنان با بي پولي دست پنجه نرم ميكنند
پس چرا مجلس در برگزاری مراسم محرم اینقدر که در خصوص برگزاری کنکور حساس است حساسیت نشان نمی دهد.اگر خطر کرونا وجود دارد در مراسم محرم که جمعیت چندین برابر است نیز وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
محرم هرکس دلش خواست میره عزاداری و جونش هم پای خودش . ولی کنکور طرف حق انتخاب نداره و ممکنه یک سال عقب بیفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کنکور هم به اجبار نیست. هر کس از جونش میترسه می‌تونه شرکت نکنه و از طریق سوابق تحصیلی در یکی از رشته‌های بدون آزمون وارد دانشگاه بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اسمت علی هست ومخالف محرم .اقلیت نیستی که
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۲۳:۲۷
شما اخوندی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دوست عزيز تا آخر بخوانيد:ايشان گفتند مثل نماز جمعه،آيا نماز جمعه برگزار شده؟شما هم مثل اونوريا داريد كُلِ يك اظهار نظر رو سانسور مي كنيد،
ناشناس
| Spain |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
میخوان کنکور بدن هزینه کنن آخرش ابدارچیه این و اون اقازاده بشن چیکار داری ولشون کن بزار برن هرکاری دوست دارن بکنن حقشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تابناک عزیز حرف دوستمون 23:27 رو متوجه میشی؟کامنت اینجور آدمای مریض رو نزار.امام حسین هم راضی نیست.جنگ مذهبی به نفع کشور ی با این همه دردسر نیست.ما تو شهر کردنشین خودمون نشستیم و این آدم که به حق با نفسش هوا رو آلوده میکنه از کیلومترها دورتر متلک بار ما میکنه و جنابعالی هم با کیف و لذت منتشرش میکنی.خلایق هر چه لایق.
بورس ایران بورس نیست یک قمارخانه بزرگ دولتیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
بهتره بگیم یه هتل کالیفرنیای دولتیه
خوشم اومد از کامنتت
خواهشا محرم مراسمات تعطیل شه
و. الا فاجعه میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
خوب مردم نرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شما نرو .
اینطور فکر میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
از فاجعه رفت و امد عمومی و خانوادگی شما ها کمتر است
ناشناس
| France |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
من نمیرم امااگه توبری وناقل بشی حق الناس گردنته میفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
جهت حفظ جان مردم ،نه به مراسم محرم امسال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
میدونی که عده زیادی از مردم پیرمرد و پیرزنان و روستاییان کم سواد یا بیسوادند که شرکت در این مراسم را واجب شرعی می پندارند و خود عامل انتشار ویروس خواهند شد.
به امید خدا همگی در کنار آیت الله مکارم و دیگر مسولان عزاداری میکنیم نه اینکه عده ای از راه دور و ویویو کنفرانس عزاداری کنند و برای مردم نسخه بپیچند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تخصص آقایان فقط نسخه پیچیدن برای مردم است اما خودشان حاضر نیستند عمل کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اگر یک سال مراسم عزاداری برای حفظ جان مسلمانان برگزار نشود فراموش خواهد شد؟ باید پرسید دین برای مردم است یا برعکس؟ اگر انسانی نباشد دینی هم نخواهد بود.
مراسم اهل بیت دارالشفا است. ان شا الله با شرکت در این مراسم بار دیگر به دشمنان این نظام و اسلام ثابت می شود ما بر حقیم
مشت محکمی خواهد بود بر دهان سکولارهای جامعه و کفاری که گمان می کنند کرونا فرصت خوبی برای تبلیغ ضد دین هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
یه مشت محکم هم به دهن این ویروس سکولار بزنید از طرف همه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
نامه بدم میرسونی مرحوم بابابزرگم؟
ناشناس
| Canada |
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
عزیز سوئدی واقعا که!
تو همون سوئد بشین، از دور آنلاین شرکت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بله انتقام سختی از امریکا می گیرید با شرکت در مراسم
من عاشق امام حسینم ولی در مراسم شرکت نمیکنم چون راضی به مریضی خود و مردم بی گناه دیگر نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
توعاشق عدالت وشجاعت امام معصوم باش ایشان شهیدنشدندکه عاشق پیداکنندشهیدشدندکه راه حقیقت رایادت بدهند
کاش حضرات به جای مراسم کمی هم به فکر اثرات ان بر افزایش بیماری همه گیر در ایران بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
به فکر مراسم نیستند به فکر درامد مراسم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شما به باور بقیه احترام بزار.بی باور باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
میدونی هر روضه خوان و مداح چند ملیون می گیره؟
آقای توکلی اسناد و پرونده ها از زمانی که نجفی شهردار تهران شد در قوه قضاییه موجود است از قوه قضاییه بخواهید پرونده های فساد شهرداری تهران مربوط به مدیریت قالیباف را از بایگانی در بیاورد. در ضمن فکر نمی کنم شما اینقدر بی اطلاع باشید که ندانید قایم مقام آقای قالیباف در شهرداری تهران هم اکنون به جرم فساد در حال محاکمه غیر علنی!!! است پس فرافکنی نکنید از آقای رییسی بخواهید پرونده های فساد شهرداری تهران را علنی بررسی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
مگه نمیدونید مملکت رابطه ای است و نه ضابطه ای !!!
اتفاقا خیلی هم خوبه که مراسم محرم با شکوه هر چه گسترده تر نسبت به سال های قبل برگزار بشه بالاخره کرونا باید یک رنسانس فیزیکی را انجام بدهد و تصفیه اساسی در کشور انجام بشه. طرف نزول خواره محرم می شه سینه زن طرف چشم به ناموس مردم داره محرم می شه زنجیر زن طرف یک سال تمام سر مردم کلاه گذاشته محرم نذری می ده طرف گرانفروشه محرم می شه عزادار کرونا باید اینا را از روی زمین برداره.
باشگاه پرسپولیس باید قبول کند که قهرمانی های متوالی آنها مخصوصا امسال با ناعدالتی کامل حاصل شده مگه ناعدالتی جز این است که تیم رقیب چند هفته بدون مربی باشد؟یا اینکه مطالبات مربی که بخوبی نتیجه می گیرد پرداخت نشود و او کار را رها کند؟۳بر ۰بازنده کردن یکی دیگر از رقبا و برداشتن مربی یکی دیگر از رقبا بسود آنها ؟می تونستند افشین پیروانی را بیاورندنه پدیده را تضعیف کنند و حق فوتبال مشهد را بخورند؟
پاسخ ها
۴
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
باشگاه پرسپولیس قهرمان آن با عدالت هست باعث اصلی آن برانکو هست و این تیم میراث برانکو هست شما استقلال ها یا اتحاد ژاپنی تاس از روی حسادت و سوژش قهرمانی پرسپولیس حرفهای متوهم می زنید در مورد مطلبات مربی تیم رقیب استراما به خاطر تاخیر دوهفته ای از تیم اساقلال رفت در حاللی برانکو سال قبل آن یازده ماه حقوق آن تاخیر پیدا کرد ولی از این تیم نرفتند شما حرف نزنید برای برگردانند استراما از وزیر ورزش تا وزرات خارجه بسیج شدند حتی پول استراما از بانک مرکزی پرداخت شد ولی استراما به خاطر تاخیر مجدد و مسدود شدن حسابی بانکی خود از طریق تحریم در استقلال نماند یک نیم فصل نشد کل پول فصل گرفت حالا شکایت سال دوم قراردادش در فیفا شکایت کرده پول مفت بیت المال می خورد در حالیی بدهی برانکو مربی موفق هنوز باقی مانده درمورد مربی پدیده یحیی گل محمدی هم اولا پدیده تیم خصوصی هست ک مالک آن فقط دنبال سود خودش هست به خاطر پول حاضر به رضایت نامه شد وکسی آن مجبور نکرد در مورد ناعدالتی بهتر راجع به کرونا صوری بازیکنان استقلال اظهار نظر کنید سازمان لیگ و کمیته انظباطی و استیناف به خاطر استقلال با رای به بازی به جای ۳ بر صفر سر تیم پارس جم برید
هنوز متوجه نمی شم !
قوه مقننه باید قانون تصویب بکند

می شه یک نفر برای من این موضوع رو توضیح بده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
سانسورچی نباش تابناک
ناشناس
| Malaysia |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
پیام من سانسور شده
صد رحمت به ایران اینترنشنال
واقعا این بازار بورس هست ؟ من یک تجربه خودم از حضور کوتاه مدت و انشاالله تکرار نشدنی خودم را در این کازینو آلوده مینویسم تا حرفم بدون دلیل هم نباشد. همین دیروز سهام یک شرکت خودروسازی با ۱۸ درصد سود عرضه شد که برای آن هم صف خرید میلیاردی تشکیل شد. همین سهام امروز ۶۰۰ میلیون صف فروش داشت و ۵ درصد منفی شد و خریداری نداشت. جالب بود عناصری به نام حقوقی صدها سهم را به مردم فروختند. یا در اصل انداختند و فرار کردند. این سیرک کازینو است خودتان را برای یک قمار بزرگ آماده کنید.
از آقای مکارم شیرازی با آن سابقه در مجله مکتب اسلام و ..... بعید است هر کاری را برای توجیه به رضا شاه ربط دهد آخه مرد مؤمن ویروس شبیه رضا خان است و یا تنبیه خداوند برای سر عقل آمدن بشر با آنهمه کارهای زشت مثل دزدی، رشوه و یا ترویج زنا، همجنس بازی و مشروعیت آنها در کشورهای غربی لطفاً متوجه بودن و برای توجیه هر کاری و هر مثالی نباید زد مخصوصاً افرادی مثل شما
آقای روحانی لطفا فکری به حال بورس کنید. ما مردم را میلیونی دعوت به حضور در این بازار مکاره کردید و حالا میلیون ها نفر این اقبانوس بد بو را متلاطم میکنند و هم خود در آن باتلاق غرق میشوند و هم بقیه که شاید به تعفن آن بعد از سال ها عادت کرده بودند و داشتند نان مبخوردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شاید شما را به چاه دعوت کنند باز هم می روید؟
مجبورتان که نکرده اند تا الان چند برابر سود کرده اید کمی هم ضرر کنیدو
در تمام جهان پس از سفید شدن وضعیت با بازگشایی رستوران ها و سالن های ورزشی مخالفت شده است زیرا این دو مکان بسته هستند و حتی حضور طولانی مدت به همراه ماسک در مکان های بسته، هم می‌تواند منجر به ابتلا به این بیماری شود.
زمان رضا خان ملعون عزاداری ممنوع شده بود چون قصد نابودی شعائر دینی رو داشتند . آیا الان وضعیت اینطوریه ؟؟؟ مایلند که شعائردینی کمرنگ بشه ؟؟؟؟؟؟ بعضی ها می خوان کوتاهی هاشون رو در زمان قدیم الان جبران کنند ولی بلد نیستن. الان شعار دینی دادن و فریادسردولت کشیدن هیچ فضیلتی نیست و شجاعت حساب نمیاد . تاریخ ثبت کرده چه کسانی فبل از انقلاب برای اسلام و انقلاب زحمت کشیدند و هزینه دادند و چه کسانی بعد از انقلاب ادای انقلابیون و اسلام خواهان رو در میارن ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
بحث پول و درامده عزیزکجای کاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
الان منافقان بیشتر شده
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
در آنزمان هم در مقابل اصلاحات مقاومت میشد . پس شما تاریخ معاصر و سیر مقاومت در مقابل تحولات را نخواندی . با قمه زدن مخالفت میکرد . چون امکانات درمانی در شهرها وجود نداشت و کسانیکه چنین میکردند میمردند . با ترویج خشونت مخالفت میکرد . اشتباه به عرض شما میرسانند
جلوی بدحجابی بعضی رو هم نمی شه گر آیا اونجا کوتاه اومدید و تسلیم شدید ؟
روح و روان بچه‌های کنکوری کلا بهم ریخته. بچه درسخوان روحاً دارن شکنجه می‌شن بخاطر کودن‌های درس نخوانی که کرونا را بهانه برای تعلیق کنکور کرده‌اند
من وخانواده ام مثل دیگرمردمان این کشورمذهبی وعاشق معصومین ع هستیم منتهی برای اینکه کشورم مردمم وخانواده ام درسلامت باشند عقلم حکم میکنه درعزای حسینی ازطریق تیوی ابراز ارادت کنم وقطعا این تصمیم یک تصمیم مادی برای حوزویان هس نه برای امام حسین ع
قالیباف جواب میرسلیم را بدهد . بچه ها امتحان نهایی را دادند همانطور هم کنکور را می دهند . چرا با سرنوشت بچه ها بازی می کنید . اگر کنکور عقب بیفتد دولت بی خاصیت چه کاری قرار است انجام دهد ؟ حتی نمی تواند یا نخواسته ماسک تامین کند . سربازی بچه ها چه می شود ؟ حالا می خواهی جلوی بچه های ما را بگیری ؟ من از فیلتر شکن استفاده نکردم که اگر خواستید رد IP من را بگیرید . خط قرمز من خانواده و فرزند من است .
پاسخ ها
خودخواه
| United States of America |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
هزاران نفر بمیرن که بچه جنابعالی یکسال از درسش عقب نیافته؟ مرد حسابی وضعیت غیر عادی و مثل حالت جنگی میمونه! الویت جان مردم است نه تحصیل. خودخواهی هم اندازه داره!!!
دلیل اینکه روحانیون از تعطیلی حج امسال نگران نیستند اما از برگزار نشدن مراسم محرم ناراحتند چیست ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
به دلایل معیشتی است!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
چون حج درامدش به جیب عربستانه ولی...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
همه امور با رعایت پروتکلهای سلامت دنبال شود... نمیشود
که بعضی امور مثل عزدارای را تعطیل کرد ولی مثلاً کافه ها باز باشند... یک بام و دو هوا نمیشود... باید زندگی با کرونا را آموخت....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
محرم مثل نمازجمعه، حج فقراست . ولی رفتن به مکه حج پولدارهاست !!؟
تابناک اینقدر بد سانسور میکنه که واقعا آدم کلافه میشه تازه فکر کنم پیش خودش میگه ببین‌ من چه فضای بحث آزادی ایجاد کردم انگار نمیدونه فضای مجازی مثل یک اقیانوس بیکرانه که آزادی در اون حد و مرزی نداره چهار تا توییت توییتر به اندازه تمام مطالب تابناک آگاهی دهنده و بیان کننده واقعیت است
میثاقی ؟؟؟ عجب!
این مراسم به خاطر خودتان است یا امام حسین ع چون امام حسین راضی به اینکار نیست چرا که با جان مردم بازی می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تو کانکتی با امام حسین؟
امام حسین خودش شفای بیماری هاست
ناشناس
| Germany |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس ۲۳:۳۰
و همه کسانی که با ایشان هم نظرند
اگر خدایی ناکرده به بیماری جدی و خطرناکی مبتلا شدید به بیمارستان نروید تا هزینه هم روی دستتان نماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
امام حسین برای جهاد که امری واجب است مردم را آزاد گذاشت تا هر که نمی خواهد در جنگ شرکت نکند و تنها 72 نفر باقی ماندند. حالا بدون عزاداری روزی 230 نفر می میرند با برگزاری 10 روز مراسم این تعداد چند برابر خواهد شد.کسانی که در مراسم شرکت می کنند چند نفر دیگر را مبتلا خواهند کرد؟ باور می کند این کار مورد تأیید اولیای دین باشد؟؟؟؟؟؟
متاسفانه در این بحث مریضی واگیر کوید 19 نمی توان گفت هر کسی اختیار جان خودش را دارد و شرکت کند چون هر کسی علاوه بر جان خودش ممکن است جان دهها نفر دیگر را نیز به خطر جدی بیندازد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین از بررسی طرح مالیات بر خانه‌های خالی در جلسات دو هفته آیندهِ صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در کمیسیون اقتصادی است و پس از رفع برخی از ایرادات و شبهات آن، در صحن علنی به صورت نهایی بررسی خواهد شد.

آقای پورابراهیمی تصریح کرد: یکی از اشکالاتی که در این طرح مورد بررسی قرار گرفت و رفع شد، مربوط به مبنای پروانه‌های ساخت خانه‌ها بود و این سوال مطرح بود که آیا پروانه ساخت مبناست یا زمان ساخت و تکمیل خانه؟ که در کمیسیون اقتصادی مصوب شد هر کدام زودتر انجام گرفته باشد، آن مبنا خواهد گرفت
دوستان اینو الان کپی کردم.تا به خودمون کمی بخندیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شاید خودشون اول میسازن بعد پروانه میگیرن برای همین بحث پیش امده !!!!
واقعا مجلس چه منافعی داره که میخواد کنکور برگزار نشه؟ اینهمه بنده خدا درس خوندن مگه الکیه یک سال از بهترین عمر جوانهای این کشور باید تلف بشه برای منافع یه سری پرسنل مجلس
چگونه است که کنکور را که هم میشود فاصله اجتماعی را رعایت کرد وهم ماسک وغیره را نمیشود برگزار کرد اما مراسم محرم وصفر که هیچگونه نظارتی بر ان نمیتوان داشت را میشود برگزار کرد؟
مثلی هست که می گه آش اینقدر شور بود که صدای آشپز درآمو
چگونه میشود به تقوی رسید . لوازم رسیدن به تقوی چیه ؟
باسلام ، قبل از شروع بکار این مجلس محترم گفته بودم که با این مجلس ابی گرم نخواهد شد .
اکنون میگویم فردا برای حذف اقای بذر پاش خیلی دیر است ..اگر برای ریاست دیوان مدرک دکتری با 20 سال سابقه شرط است پس وجود ایشان خلاف است
حوصله ام سر رفت دارم کودک شو را میبینم . شما چطور ؟
سخن مجری شبکه یک همچین بیربطی هم نیست وقتی در این شرایط اقتصادی این گونه مدیران سرخابی دارن بیت المال رو حیف ومیل میکنن وهر روز یک پرونده جدید دارن ووزارت ورزش هم اصلا پیگر نیست راست میگه مجری که آقای سلطانی بابا مسعوده
حتی هیچ پدری هم نمیتونه از گندکاریای فرزندش اینجور حمایت کنه
ولله وبالله برگزاری مراسم عزای امام حسین علیه السلام در این شرایط نوعی کشتار دست جمعیست
اصولگرایان با شعار عدالت بخاطر عدم سواد سیاسی اقشار فرو دست جامعه و دست نیافتن به این شعارها واقعا چه جوابی دارند که افراد متخصص در امر اقتصاد و سیاست که مستقل بودند را کنار زدند و حالا خودشان جای انها را گرفتند . منطورم این هست که شعارهای خوبی و سخنرانی خوبی میکنند . قول های خوبی میدهند اما در عمل لوازم اجرای عدالت دستشان خالی هست . یعنی فقط شعارها را برجسته میکنند هر چه روشنفکران در امر سباست به اصولگرایان میگویند مسولان نباید در هوای گرم برای افتتاح تمام وقت مردم گرفته شود . در خوردو نشیته و مردم را در خیابانها دنبال خودشان دو میدهند .کنشگران سیاسی به انها میگویند این روش اشکال اداری دارد . . میگویند نخیر . این روش جز اعتقادات ما هست . حضور چهره به چهره برای حل مشکلات بخاطر کرونا خطرناک هست .....
جناب رییسی دنبال مفسدین هستید برید سراغ مفسیدین بورسی ؟ به جرات میتوان گفت روزی میلیاردها تومان پول کثیف فقط داره بخاطر رانت جابجا میشه ؟؟ افت اقتصاد بیمار کشور شده بورس که متاسفانه برخی ارگانهای کشور شدن حامی این قمارخانه کثیف ؟؟؟ مشکل ارز کشور هم با بگیر و ببند حل نمیشه ؟ فکر نان باشید که خربزه اب است ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دو کلمه از دلال ارز جا مانده از بورس!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
عزیز دل اگر این بورس نبود حالا باید با یک ساک پر از پول برای گرفتن یک نان می رفتی
مگر در کشور قحط الرجاله که بذرپاش بشه رییس دیوان
قبلا گفته بودم که این مجلس هیچگاه برای ملت کاری نخواند کرد اینها فقط به فکر حزب خودشونن که رای بیاره
راستی فردا هشتم مرداده دلار حتما پانزده هزار تومانی میشه خخخخخخ
برای اینکه در کشور بی عدالتی شکل نگیرد . فساد نهادینه نشود و ازادی شکل بگیرد . قدرت و سیاست گداری و ثروت دست مردم باشد . قوه مستقل میخواهد . قانون مترقی و روشنفکرانه باشد . مطبوعات ازاد و بی سانسور باشد .
يكي از دوستان به درستي به مصرف گرايي اشاره كرد اين سم است،نكته بعد درباره قيمتِ نفت :شاه و كیسينجر ،كاملا غلطست،دعوا مربوط به قرارداد كنسرسيم بود كه بعد از بيست و هشت مرداد بسته شد ؛نكته بعدي الان ارتشِ ايالات متحده در يمن ، كودكان را قتل عام ميكنه يا عربستان و امارات،؟
کنکوردرفضای بازبرگزاربشه مردم ازاسترس کوئیدنوع ۶کشنده است چرامتوجه نیستیدطرف ممکنه علامت نداشته باشه دیگری رودرگیرکنه توفضای بسته کنکوراونم ۵ساعت خواهش کنکوریای دکتری روقربانی نکنیدرهبربه دادمون برس این وزاراکه فکرجون مانیستند
ایشان ممکن است بفرمایند که رضا شاه با عاشورا جه کردند. تا نسل فعلی مطلع بشند! تاریخ می گه که رضا شاه به امام رضا اعتقاد عجیبی داشته و نام تمام پسران خود را هم به نام ایشان مزین کرده، بنابداین یک شیعه تمام عیار بوده. از طرف دیگر مراسم مذهبی در دوره زضاشاه آزاد، النهایه بلندگوهای مساجد نه به طرف بیرون بلکه به طرف خود مسجد سوق داده شده بود تا مزاحمتی برای مردم ایجاد نشه. البته حضرت ایشون اظهارات جالب دیگری هم دارند،
کنکور دکتری پنج شنبه است، لغوش کنید تو را به خدا
بر اساس سوابق شود
آخه الان تو مرداد ماه که نمیشه تو فضای باز کنکور برگزار کرد،
احتمالا در فضای بسته پنجره بسته و کولر برگزار می کنند، خدا رحم کنه
با ماسک نمیشه گریه کرد
با ماسک نمیشه نوحه خوند
با ماسک نمیشه سینه زد ،،،اونم در گرمائی که ماسک و ادم ، با هم غرق عرق میشن
من مطمئن هستم که خود صاحب محرم هم راضی نیست
امام های معصوم ما ،،مسئول بر طرف کردن اشتباهات ما نیستند
خداوند به انسان عقل داده که راه درست رو ، خودش انتخاب کنه
اگر قرار بود که امام معصوم به هر کاری دخالت معجزه گونه بکنه
امروزه ، وضع استان خراسان رضوی در ارتباط با کرونا ، مسلما بهتر از این بود

من ترسم اینه که فاجعه بعدی همه گیری کرونا در اجتماعات محرم ،،، باعث بشه که قداست محرم در نزد عوام الناس ،،، حتی کمی کمرنگ بشه
تورو خدا
تورو به امام حسین
به قداست محرم ،،دیگه ضربه نزنید
وای نه !
به خدا قسم اونهای که می گویند کنکور باید حذف بشه برای سلامتی بچه ها دروغ می گویند .
دنبال هرج و مرج هستند و اگر برگزار نشه همین دروغ گو ها دوباره در صف موافقان برگزاری کنکور وارد شده و مردم را تحریک می کنند که چرا کنکور جذف شد.
با سرنوشت بچه های مردم بازی نکنید و بگذارید با رعایت پروتکل بهداشتی کنکور برگزار بشه.
همین افرادی که به دروغ سنگ سلامتی بچه های کنکور را به سینه می زنندو می گویند کنکور برگزارنشه ، خودشان اهل رعایت پرونکل بهداشتی نیستند.
یک عده دنبال به هم ریختن اوضاع و گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.
تو را به آبروی امام حسین کنکور را حذف نکنید مشکل سربازی پسران از یک طرف و زحمت کشیده شده در این یکسال از طرف دیگه . بچه های ما دارن افسرده میشوند . بزارید کنکور برگزار بشه .
قرار نیست به خاطر کرونا همه چیز تعطیل و متوقف بشه .
از هیئت های عزاداری و مترو سواری هر روزه که خطر ناک تر نیست. پس بهانه و دروغ را باور نکنیدو بگذازید کنکور بر گزار بشه
از رییس محترم محلس انتظار میرود به جای تمرکز بر مسایل اجرایی وهزینه کردن از رهبری در امور موقتی وگذرا انرزی مجلس را صرف مسایل کلان وزیربتایی کشور کنند.کنکور مسئله اجراییست ودولت باید تصمیم بگیرد.اینگونه می توان در راس امور بودن مجلس را حس کرد نه با تصمیمات احساسی.
پس استيضاح چي شد؟
وای نه !
به خدا قسم اونهای که می گویند کنکور باید حذف بشه برای سلامتی بچه ها دروغ می گویند .
دنبال هرج و مرج هستند و اگر برگزار نشه همین دروغ گو ها دوباره در صف موافقان برگزاری کنکور وارد شده و مردم را تحریک می کنند که چرا کنکور جذف شد.
با سرنوشت بچه های مردم بازی نکنید و بگذارید با رعایت پروتکل بهداشتی کنکور برگزار بشه.
همین افرادی که به دروغ سنگ سلامتی بچه های کنکور را به سینه می زنندو می گویند کنکور برگزارنشه ، خودشان اهل رعایت پرونکل بهداشتی نیستند.
یک عده دنبال به هم ریختن اوضاع و گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.
تو را به آبروی امام حسین کنکور را حذف نکنید مشکل سربازی پسران از یک طرف و زحمت کشیده شده در این یکسال از طرف دیگه . بچه های ما دارن افسرده میشوند . بزارید کنکور برگزار بشه .
قرار نیست به خاطر کرونا همه چیز تعطیل و متوقف بشه .
از هیئت های عزاداری و مترو سواری هر روزه که خطر ناک تر نیست. پس بهانه و دروغ را باور نکنیدو بگذازید کنکور بر گزار بشه
سلام. آقایان مراجع مشخص کنند که عزاداری اصل چندم از اصول دین است.
ببخشید چرا کنکور تاخیر بخوره؟؟/ مگه محرم و عزاداری خطرناکتر نیست!!!
بخدا بچه هایی هم هستند که کامل اماده و منتظرن زودتر راحت بشن
کنکور باید سر وفتش برگزار بشه
حتی کربلا که قطب مراسم محرم هست قرنطینه کامل شده.برای حفظ جان خودتون و خانواده تون و اطرافیانتون به مراسم محرم نروید..انشالله سال بعد جبران میشه.
میثاقی معلوم الحال لطفا از تیم دولتی پیروزی که 4 ساله با حمایت وزیر ورزش قهرمان میشه حمایت نکن. دم مجری شبکه یک گرم و ازش حمایت می کنیم
اگر کنکور سال 99 در فروردین 1400 برگزار شود و دانشگاه ها در تیر ماه ورودی های جدید را پذیرش کنند و دانشجویان ورودی 99 یک ترم را در تابستان بگذرانند . و کنکور سال 1400 در تیر ماه (با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه) برگزار گردد، در اینصورت مشکل تداخل ورودی ها نیز حل می شود.
در رابطه با کنکور باید بگویم:من یکی از کسانی هستم که فرزند کنکوری دارم. تا جایی که سراغ دارم هیچیک از وادین همکلاسی های فرزندم با حذف کنکور و یا تعویق کنکور امسال موافق نیستند و خواهان آن هستند که کنکور در زمان خودش برگزار شود. مشکل کرونا با تعویق نه تنها حل نشده بلکه با شروع فصل سرما بدتر نیز می شود. استرس موجب ایجاد مشکلات روانی برای بچه ها شده است. شیوع بیماری کرونا بیشتر بواسطه رعایت نکردن عده ای از مردم بی مسئولیت است چرا بچه ها باید جور این عده را بکشند؟ مگر بی مسئولیتی این عده تمام می شود که بواسطه آن بخواهد کنکور را عقب بیاندازند. با شروع مراسم محرم و نیز مسافرتهای آخر تابستان به نظر من مرگ و میر بیشتر می شود بهتر نیست جلوی مراسم و مسافرتها گرفته شود تا اینکه به بچه ها بواسطه عقب انداختن کنکور استرس بیشتری وارد کرد. من از مسئولین تقاضا دارم کنکور را با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در زمان خود برگزار کنند. حتی اگر رعایت این پروتکلها نیاز به صرف هزینه است من حاضرم تا سهم خود را بپردازم هرچند که این مورد بر عهده دولت است.
جانم فدای میهن .... جانم فدای ایران
هر ملتی بخصوص نیروهای نظامی کشور این شعار رو باید سر لوحه خودشون قرار بدن تا کشور همیشه ایمن و متحد باقی بمونه از تمام مشکلات.....
طرح حذف کنکور ، فقط دشمن شادکن است .
موقعی که عمروعاص حیله برنیزه کردن قرآن ها را طرح ریزی کرد، به معاویه گفت : "طرحی و نقشه ای دارم ، برو و فقط دعا کن هنوز آن ابله ها در لشکر علی (ع) باشند. که اگر باشند فتح از آن ماست!
حالا طرح حدف کنکور توسط دشمنان ملت به امید حضور همان نااگاهها برنامه ریزی شده است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان