بازدید 6346
۱

گوگل دورکاری کارمندانش را تا ۲۰۲۱ تمدید کرد

بعد از مدتی حدس و گمانه زنی در مورد احتمال تمدید دورکاری کارکنان گوگل به علت شیوع ویروس کرونا تا سال ۲۰۲۱ امروز این موضوع به طور رسمی تایید شد.
کد خبر: ۹۹۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 28 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از زد دی نت، گوگل امروز اعلام کرد دورکاری کارمندانش را تا جولای سال ۲۰۲۱ تمدید می‌کند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در زمستان گذشته، دورکاری کارکنان گوگل آغاز شد و نزدیک به صدهزار کارمند این شرکت در آمریکای شمالی کار‌های خود را از خانه‌های خود انجام دادند. با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا این دورکاری حداقل تا جولای سال ۲۰۲۱ تمدید شده و ممکن است باز هم تمدید شود.

این دورکاری تمامی ۲۰۰ هزار کارمند گوگل را شامل می‌شود و تا پایان تابستان سال ۲۰۲۱ ادامه دارد. ساندار پیچای مدیر عامل گوگل امروز با ارسال نامه‌ای برای کارکنان این شرکت این موضوع را تایید کرده و علت این تصمیم را تداوم شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان دانسته است.

وی هدف از این کار را کاهش تراکم حضور مردم در ادارات و دفاتر گوگل دانسته و اظهار امیدواری کرده از این طریق سرعت شیوع این ویروس کاهش یابد.

پیش از این فیس بوک، توئیتر، اپل، مایکروسافت و آمازون نیز سیاست‌های مشابهی را در زمینه دورکاری اتخاذ کرده بودند. اما اکثر آن‌ها هنوز در مورد نحوه دورکاری کارکنانشان در سال ۲۰۲۱ تصمیم نگرفته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجیبه که ادارات حسن روحانی کارهای مهمتر و شاخص تر و تاثیرگذارتری در جهان نسبت به گوگل و مایکروسافت دارن که به زور تونستن یک سوم دورکاری بگیرن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل