بازدید 62373
دو هزار و هشتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تهدید و مزاحمت تلفنی داماد فراری وزیر اسبق برای دادگاه / «بی قدرتی» اصلاح‌طلبی به دلیل «درقدرتی» است / نامه جنجالی احمدی‌نژاد به بن‌سلمان با لفظ عالیجناب! / پورمختار: ادعای «انا رجل» در مجلس زیاد است

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: حداقل ۲۳ مرتبه درخواست ملاقات با مقامات آمریکایی دریافت کردم / راهکار وکیلی برای حضور اصلاح‌طلبان در قدرت / هشدار آشنا به منافقین / تبلیغ و انجام تست کرونا در منزل ممنوع شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ 27 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
حبوبات لاکچری شد

خراسان نوشت: حبوبات را دیگر باید جزو کالا‌های لاکچری محسوب کنیم. تازه‌ترین گزارش وزارت صمت از قیمت کالا‌های اساسی و مهم نشان می‌دهد در اردیبهشت ماه امسال، حبوباتی نظیر عدس، لپه و لوبیا به صدر گرانی یک ساله این کالا‌های منتخب صعود کرده اند. تبعات تغییر ارز واردات این اقلام از ۴۲۰۰ به نیمایی در اواسط سال ۹۸، پایان رسیدن فصل برداشت، رشد نسبی تقاضا و بسته شدن مرز‌های وارداتی با توجه به شیوع کرونا، از جمله دلایل این رشد قیمت اعلام شده است.
 
معین: کنش سیاسی مردم در ۱۴۰۰ قابل پیش بینی نیست

مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات: پاندمی کرونا علیرغم خسارات‌ انسانی و اقتصادی سنگین آن، در مجموع به نفع سیاست‌های خارجی و اوضاع داخلی کشور بوده است. شعار «اصلاح طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» بیانگر بی اعتمادی نسل جوان نسبت به عملکرد جناح‌های سیاسی است. در جامعه ایران که مانند موج در حال نوسان و تغییر است، کنش سیاسی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ قابل پیش بینی نیست. /خبرآنلاین
 
سلطان قبر هم رونمایی شد!

علی علامه، مدیر گورستان ابن بابویه در مصاحبه با خبرگزاری ایکنا از مافیای قبر در تهران پرده برداشت.این فرد آقایی به نام «س. ح. ا» است که ۴۰ سال با نفوذ و ثروت خود و تایید اوقاف، دفن اموات در امامزاده های کل تهران و حرم امام خمینی را در انحصار دارد.
 
فرانسه اطلاعات هواپیما را غیررسمی منتشر نمی‌کند

سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه: فرانسه تکنولوژی خوانش را در اختیار دارد و این کار با حضور کشور‌های ذینفع صورت می‌گیرد و فکر نمی‌کنم فرانسه کاری کند و اطلاعات خوانده شده را از طرق غیررسمی منتشر کند. قوانین و سازوکار خاص خود را دارد و آن‌ها موظف هستند، اطلاعات را استخراج و در اختیار کشور‌های ذینفع قرار دهند.

دادگستری اصفهان: قطعی شدن حکم اعدام ٨ نفر از عوامل حوادث ٩۶ و ٩٨ کذب محض است

روابط‌عمومی دادگستری استان اصفهان خبر منتشره مبنی بر قطعی‌ شدن حکم اعدام ۸ نفر از عوامل حوادث سال‌های ۹۶ و ۹۸ را تکذیب کرد. خبر انتشار یافته منتسب به رئیس‌ کل دادگستری استان اصفهان مبنی بر قطعی‌ شدن حکم اعدام ۸ نفر از عوامل حوادث سال‌های ۹۶ و ۹۸ از سوی برخی رسانه‌های معاند و فضاسازی آن در شبکه‌های اجتماعی کذب محض بوده و تا‌کنون هیچ گونه تایید اجرای حکمی از سوی مراجع عالی قضایی در این خصوص واصل نگردیده است. شایان ذکر است هر‌گونه خبر در این رابطه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان و یا مرکز رسانه قوه قضاییه منتشر می‌شود.

تبلیغ و انجام تست کرونا در منزل ممنوع شد

وزارت بهداشت هر گونه تبلیغ در خصوص انجام نمونه‌گیری برای آزمایش‌های تشخیصی کرونا ویروس را ممنوع اعلام کرد. وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، هرگونه تبلیغ در خصوص انجام نمونه‌گیری برای آزمایش‌های تشخیصی کرونا ویروس جدید را به دلیل اختلال در برنامه کلان ملی تشخیص، پایش و مهار زنجیره انتقال ویروس و ایجاد تقاضای القایی، غیرمجاز اعلام کرد. بنا بر این دستورالعمل شرکت‌های ذیربط موظفند ظرف مدت ۴۸ ساعت، خدمت انجام آزمایش کرونا را از تمامی سامانه‌های خود برداشته و تمامی تبلیغات مرتبط را حذف نمایند.

مینو محرز: اصلا وضعیت فعلی تهران خوب نیست

مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا گفت: اصلا وضعیت فعلی تهران خوب نیست و کنکور باید عقب بیفتد و به هیچ‌وجه هیچ نوع تجمعی توصیه نمی‌شود. وی که با رادیو «پادیو» گفتگو می‌کرد، افزود: امکان انتقال بیماری آن هم ساعت‌ها نشستن در فضای بسته وجود دارد. هرجا هر تجمعی هست باید کنسل گردد، عزاداری، عروسی، رستوران و یا هرنوع مراسم دیگر! محرز تاکید کرد: سرعت انتشار بیماری وحشتناک و فوق‌العاده بالاست و به سرعت همه را ابتلا می‌کند.

بذرپاش در مراسم معارفه: کلکسیونی از تهمت را به ما وارد کردند

رئیس دیوان محاسبات کل کشور با تاکید بر اینکه باید نهضت قیمت تمام شده کالا و خدمات را در دیوان دنبال کنیم تا مردم را هرچه بیشتر از مدیریت متنفع نماییم، گفت: گزارش تفریغ بودجه ـ که مهمترین سند نظارت مالی است ـ باید تغییرات جدی بکند. رئیس دیوان محاسبات گفت: با دیوان کار سیاسی نخواهیم کرد. با ما برخورد سیاسی شد، ولی با کسی سیاسی برخورد نمی‌کنیم. وی افزود: کلکسیونی از تهمت را به ما وارد کردند که از همه آن‌ها گذشتم. پاسخ ما، کار بیشتر برای مردم و نظارت دقیق‌تر بر بیت المال کشور است.

قالیباف: رقابت بر سر کاندیدا‌های دیوان محاسبات مومنانه بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت و رقابت جدی و مومنانه در کمیسیون برنامه بودجه مجلس شکل گرفت. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید دیوان محاسبات که صبح امروز برگزار شد، گفت: مجلس یازدهم زمانی شکل گرفت که در شرایط سخت است و مردم سختی‌هایی را تحمل می‌کنند که این تحمل از روی نجابت و برای انقلاب است. وی ادامه داد: مردم توقع دارند مشکلات را به هم پاس ندهیم، مردم حاکمیت را یکپارچه می‌دانند، مردم باید یک عمل و حرف از مسئولان ببینند و غیر از تسهیل مشکلات از مسئولان چیزی نمی‌پذیرند. رئیس مجلس تصریح کرد: فرآیند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت و رقابت جدی و مومنانه در کمیسیون برنامه بودجه مجلس شکل گرفت و کاندیدا‌های ریاست و دادستان دیوان به صحن پارلمان معرفی شدند. قالیباف اضافه کرد: در مجلس یازدهم اولویت بر نظارت داریم و کشور نیز امروز بیش از گذشته بر نظارت نیاز دارد.

پلیس: ربودن و قتل زنجیره‌ای زنان جوان در ماهان کرمان کذب است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان وقوع قتل‌های زنجیره‌ای در ماهان را تکذیب کرد. کوروش احمد یوسفی در گفتگو با مهر با تکذیب شایعه وقوع قتل‌های زنجیره‌ای در ماهان اظهار کرد: طی روز‌های اخیر، شایعه‌ای مبنی بر ربودن زنان جوان و قتل آن‌ها در ماهان کرمان در فضای مجازی منتشر شده که از اساس کذب است. وی افزود: متأسفانه برخی از افراد بدون هیچ سند و مدرکی اقدام به انتشار شایعات بی‌پایه در شبکه‌های مجازی می‌کنند که به شهروندان آسیب وارد می‌کند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: انتشار خبر‌های کذب در فضای مجازی در شأن مردم فهیم کرمان نیست لذا بهتر است شهروندان در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از فضای مجازی آگاهی‌های خود را نسبت به موضوعات منتشر شده در این فضا ارتقا دهند و اخبار را تنها از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کنند. احمد یوسفی بیان کرد: اکثر مطالب منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارند لذا این گونه خبر‌ها موجب صدمات روحی به افراد جامعه به ویژه در این شرایط که درگیر شیوع کرونا هستیم، می‌شود.
 
هشدار آشنا به منافقین

مشاور رئیس جمهوری گفت: منافقین از دروغ‌جاویدان تا همین امروز در کمین نشسته‌اند تا با پشتیبانی دشمنان -از صدام تا ترامپ- خود را به ایران برسانند؛ غافل از آن‌که صیاد‌های مرصاد هنوز هم در کمین‌شان هستند.حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به عملیات مرصاد که به شکست و خروج گروهک منافقین از کشور منجر شد، نوشت: «از دروغ‌جاویدان تا همین امروز منافقین در کمین نشسته‌اند تا با پشتیبانی دشمنان -از صدام تا ترامپ- خود را به ایران برسانند غافل از آن‌که صیاد‌های مرصاد هنوز هم در کمین‌شان هستند تا آن‌ها را چنان از اشرف و لیبرتی برانند که راه تهران را گم کنند و سر از تیرانا درآورند.»
 
پورمختار: ادعای «انا رجل» در مجلس زیاد است

محمدعلی پورمختار درباره علت بروز و ظهور آشفتگی در تصمیم گیری مجلس یازدهم به نامه نیوز گفت: این دوره از مجلس تازه تشکیل شده و اکثریت نمایندگان فاقد تجربه نمایندگی هستند، اما «انا رجل» در مجلس زیاد است، چون بین رأی نماینده و رئیس مجلس فرقی وجود ندارد. وی افزود: وقتی نماینده‌ای با عبور از همه مراحل سخت انتخابات به مجلس راه می‌یابد، توقع دارد حرفش پیش برود بنابراین زمانی که به حرف هم گوش نمی‌کنند، این مسئله باعث اختلاف می‌شود. از طرفی گروه‌ها و سلایق سیاسی تمایل دارند لیدری معادلات تصمیم گیری در مجلس را به دست بگیرند و بقیه از آن‌ها تبعیت کنند، اما این اتفاق خیلی کم رخ می‌دهد، مگر اینکه علایق مشترکی بین گروه‌ها ایجاد شود. اگر این رویه اصلاح نشود آشفتگی در تصمیم‌گیری تا آخر دوره باقی خواهد ماند.
 
نامه جنجالی احمدی‌نژاد به بن‌سلمان با لفظ عالیجناب!

چند هفته پیش بود که خبری در بعضی از رسانه‌ها منتشر شد که محمود احمدی نژاد، رییس دولت نهم و دهم به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی نامه نوشته است. اکنون متن نامه محمود احمدی نژاد به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان منتشر شد که با عبارت عالیجناب آغاز شده است.
 
«بی قدرتی» اصلاح‌طلبی به دلیل «درقدرتی» است

تئوریسین برجسته جریان اصلاحات گفت: تردیدی ندارم که «جریان اصلی» (جریانِ در قدرت) اصلاح‌طلبی تمام تلاش خود را برای توقف و حضور در قدرت خواهد کرد و در هر شرایطی با کارت قدرت بازی خواهد کرد. وی گفت به بیان دیگر، تردید ندارم که اگر عدول و عبور عامدانه‌ای هست از روح و جسم اصلاح‌طلبی است نه از قدرت. شعار جریان رسمی (در/ با قدرت) اصلاح‌طلبی همواره این بوده که: «بی‌همه‌چیز به‌ سر شود، بدون قدرت به‌ سر نمی‌شود». این جریان، دیری است که حیات و ممات اصلاح‌طلبی را به بندِ ناف قدرت گره زده است، که، چون پاره گردد رگ حیاتی او نیز، پاره‌پاره می‌گردد. شاید همین «درقدرتی» راز و رمز «بی‌قدرتی» امروز جریان اصلاح‌طلبی است.
 
تهدید و مزاحمت تلفنی داماد فراری نعمت‌زاده برای دادگاه

قاضی مسعودی‌مقام در دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پتروشیمی از مزاحمت تلفنی داماد فراری نعمت‌زاده برای دادگاه از داخل کشور خبر داد. صبح امروز دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ١۴ متهم دیگر به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد. قاضی دادگاه در این جلسه از مزاحمت تلفنی ریاحی، یکی از متهمان اصلی پرونده و داماد فراری نعمت‌زاده و همچنین مرجان شیخ‌الاسلامی دیگر متهم فراری این پرونده، برای دادگاه خبر داد. در ابتدای جلسه قاضی مسعودی‌مقام در تذکری گفت: در ابتدا به متهمان به ویژه مرجان شیخ‌الاسلامی و علی‌اشرف ریاحی تذکر می‌دهم که از این اقدامات تهدیدآمیز شما نسبت به قضات محکمه و مزاحمت‌های تلفنی به شعبه که از خارج از کشور و داخل کشور انجام می‌گیرد، خودداری کنند. مسعودی‌مقام پیش از این و در جریان جلسه دهم دادگاه اعلام کرده بود، متهم ریاحی وارد ایران شده و در داخل کشور است، اما متواری شده و در دادگاه حاضر نشده است.
 
سخنگوی دولت به کرونا مبتلا شد

تست کرونای سخنگوی دولت مثبت اعلام شد. تست کرونای علی ربیعی سخنگوی دولت مثبت بوده و وی به کووید ۱۹ مبتلا شده است؛ بنابراین، جلسه هفتگی علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت که سه‌شنبه‌های هر هفته برگزار می‌شد، فردا برگزار نمی‌شود. دفتر سخنگوی دولت اعلام کرده است: با توجه به بروز برخی علائم و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دکتر ربیعی از اواخر هفته گذشته در منزل در حال استراحت بوده و با توجه به اینکه تست اولیه کرونای ایشان مثبت شده و به منظور بررسی‌های بیشتر و بنا به تاکید پزشکان در بیمارستان بستری شده‌اند.
 
بازرگان تحت عمل جراحی قرار گرفت

عماد بهاور، مسئول شاخه جوانان نهضت آزادی ایران، خبر داده است که عبدالعلی بازرگان به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته است. عبدالعلی بازرگان، متولد ۲۲ مرداد ۱۳۲۲ تهران روزنامه‌نگار، نویسنده و کنشگر سیاسی ایرانی مقیم ایالات متحده آمریکا و فرزند مهدی بازرگان، اولین نخست‌وزیر پس از انقلاب ۱۳۵۷ می‌باشد. او از اعضای نهضت آزادی و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه ملی ایران (دانشگاه شهید بهشتی) است.
 
راهکار وکیلی برای حضور اصلاح‌طلبان در قدرت

روزنامه نگار اصلاح‌طلب و عضو فراکسیون امید مجلس دهم، اصلاح طلبی حداقلی را آخرین شانس اصلاح طلبان برای حضور در قدرت عنوان و راه برون رفت اصلاحات را عبور از رهبری نمادین به سمت نهادسازی تلقی کرد و گفت: عامل اصلی ناکارآمدی شورای‌عالی اصلاح‌طلبان، تلاش یکی از احزاب برای اتخاذ رویکرد حداکثری بود که انتظار داشتند ما با حرکت‌های پارتیزانی به پشت بام قدرت برویم. «محمد علی وکیلی» روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا در آسیب‌شناسی جریان اصلاحات به ۴ بحران «موقعیت»، «مزیت»، «حکمرانی» و «توجیه» اشاره کرد و در توضیح بحران موقعیت گفت: اصلاح طلبان، تحلیلی از شرایط و موقعیت خود ندارند، زیرا گفتمان جریان فعلی با گفتمان اصلی اصلاح طلبی دچار تغییرات زیاد و بعضا متناقض در روش‌های فعالیت شده است. معلوم نیست این جریان می‌خواهد اصلاح طلب مدنی باشد یا قدرت محور. بحران موقعیت، ابهامات کلیدی را برای اردوگاه اصلاح طلبان به وجود آورده است. این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: به عنوان نماینده اصلاح طلب مجلس دهم معتقدم که ما اصلاح‌طلب حداقلی هستیم، چون اصلاح طلبی در ایران نمی‌تواند در رویکرد مدنی کارساز باشد. اصلاح طلبی در بازه زمانی ۸۴ تا ۹۲ به فضای مدنی رانده و دستش از ساحت قدرت کوتاه شد و در این مقطع خروجی خاصی نداشت. حداقل انتظار این بود وقتی جریانی به حوزه مدنی رانده می‌شود، بتواند کادرسازی کند. اما امروز بزرگترین مشکل اصلاح طلبی بحران انقراض نسل است.
 
حداقل ۲۳ مرتبه درخواست ملاقات با مقامات آمریکایی دریافت کردم

رئیس جمهور با اشاره به طرح درخواست های متعدد از سوی ایالات متحده آمریکا و متحدانش برای ملاقات با مقامات ایرانی خاطرنشان کرد: آنها فکر می کردند ما چند ماه بیشتر نمی‌توانیم دوام بیاوریم و مجبور می شویم با آنها تماس بگیریم اما در این مدت اگر بگویم ۲۳ مرتبه درخواست ملاقات با مقامات آمریکایی دریافت کردم، کم گفته ام. در این مدت اگر بگویم ۲۳ مرتبه درخواست ملاقات با مقامات آمریکایی دریافت کردم، کم گفته ام؛ در یک سفر نیویورک در سال ۹۶ هشت مرتبه از من تقاضای ملاقات شد. سال ۹۷بیشتر از سال ۹۶ و سال گذشته تقریبا همه سران کشورهای غربی و اروپایی یکی یکی از ما خواستند تا با مقامات آمریکایی ملاقات کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۴۷
کنش سیاسی مردم در۱۴۰۰ ، به احتمال زیاد شبیه ان چه که در انتخابات مجلس گذشت خواهد بود. وقتی مردم‌نقشی در اداره کشور ندارند و تصمیم گیرندگان اصلی یک اقلیت خاص می باشند انتخابات معنای خود را از دست می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
خخخخه
هر وقت کم می اورید مردم نیستند و هر وقت هم فضا مهیا دیدین اشوب درست می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
مگه تا حالا مردم نقشی داشتن؟
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اصولگرایان میگویند مردم فقط وظیفه اخلاقی و شرعی دارند برگه رای را در صندوق بیندازند . سیاست ها و جهت گیریهای سیاسی را مردم که تعیین نمیکنند .
از مردم
| Germany |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
مردم فقط بهنگام رای دادن مورد نیاز و بحساب میان.
ناشناس
| Japan |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اصلاح طلبی فقط شیوه ای برای دو قطبی کردن انتخابات بود تا مردم در امتخابات شرکت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
نخند
ساندیس تون رو میل بفرمایید
گرم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اقلیت تندرو و تمامیت خواه با عملکردشان کاری کرده اند
که مردم دیگر هیچ امید و اعتمادی به این سیستم انتخاباتی ندارند
و خواسته خود را از طرق دیگر در اعتراضات ارام قانونی و طبق قانون اساسی در خیابانها مطرح خواهند کر د
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اگر نقش مردم با درصد شرکت کنندگان تعیین بشه، هنوز از کشورهای اروپایی جلوتریم. شاید در آینده با کم شدن شرکت کنندگان به کشورهای اروپایی برسیم
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
جهت استحضار شما در انتخابات شرکت نکردن بهتر است از انتخاب یک ویرانگر
تهدید و مزاحمت تلفنی داماد فراری وزیر اسبق برای دادگاه؟؟؟!!!!!!!!!!!! بگیریدش ببندیدش با طناب و مردم با سنگ نفلش کنند بی همه چیزو ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
دقت کردید تیتر زدن تابناک
!اگر وزیر احمدی نژاد بود الان زده بود وزیر احمدی نژاد
الان نمیزنه داماد وزیر روحانی میزنه وزیر اسبق
اصلا کاری به احمدی و روحانی ندارم
فقط انصاف رسانه باید رعایت بشه ولی متاسفانه تابناک
شده بولتن اصلاح طلبان
این نیز بگذرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
چرا خود نعمت زاده که این آدم ناکارامد رو آورد نفت ایران پست مدیریت بهش داده نمی گیرن؟
دوران همه تمام شده
همه را آزمودیم
آزموده را آزمودن خطاست

حسن و محمود و خاتمی و ..... همه مردود شدند

رای بی رای
انتخابات ۱۴۰۰ تحریم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
،الله وکیلی خاتمی هرگز مردود نشد، هرچند که ساختار کشور نگذاشت که امیدهایی که آفریده بود را محقق کنند.
تبریک به اقای نعمت زاده به خاطر خانواده محترم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
مگه فقط نعمت زاده هست هزاران مسوول مثل این هست
1
به عنوان یک مخالف دو اتشه احمدی نژاد تک تک واژه های نامه وی به ولیعهد عربستان را تایید میکنم. شما هیچ پایانی برای جنگ یمن متصور نخواهید شد که نتیجه مشخصی(پیروزی حوثیها یا پیروزی کامل عربستان)در ان باشد. پس جنگی که فردا باید متوقف شود بهتر است همین امروز متوقف شود. برای مذاکره، احترام متقابل از اصول اولیه است و عالیجناب خطاب کردن رهبر فعلی عربستان امری بدیهی و لازم بوده است. الفاظ سبک از طرف ما میتواند بکار بردن همان الفاظ را از طرف مقابل باعث شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
دکتر به مردم کشورش گفت خس و خاشاک،به سران کشوری که همه ی توانش را برای ضربه زدن به مردم کشورمان، به کار میبرد،میگه عالیجناب،بعد یه سؤال؟ این آقا دقیقا چیکاره ی مملکت است که به این و اون نامه مینویسه؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
طبیعتا خس و خاشاک گفتن به مردم و نامه نوشتن به سران کشورها بدون مسئولیت داشتن در کشور اشتباهه و ربطی به کلمه محترمانه عالیجناب به مخاطب نامه نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ناشناس 22:34 وقتی همه در همه چیز اظهار نظر و فضل میکنند چه انتظاری دارید از ائمه جمعه تا مشاور رئیس جمهور تا رئیس میراث فرهنگی نماینده مجلس نظامی و ... در تمام شئونات مملکت صاحب نظر هستند و اظهار نظر می کنند بالاخره ایشان هم زمانی رئیس جمهور این مملکت بوده شخص دوم نظام بوده چه انتظاری دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ناشناس 23:2 این نکته ای که شما گفتید شبیه همان انتقادی بود که از آقای دکتر محمود سریع القلم شد که چرا در مذاکرات هسته ای در حالی که پشت سر رئیس جمهور نشسته بود کراوات زده بود و همین باعث حذف ایشان از تیم بسیار متخصص مذاکرات هسته ای شد. اگر فردی در نامه از لفظ خوب درباره یک دشمن استفاده میکند بخاطر این است که شأن دیپلماتیک ایجاد می کند محترمانه نامه بنویسید. حالا اگر شما از مدیر عامل شرکتتون ناراحت باشی در عنوان نامه تون می نویسید مدیر عامل پدرسوخته بی دین؟!!!
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
دکتر به مردم نگفت خس و خاشاک ... دکتر گفت 40 میلیون نفر رای دادن ( شامل موافق و مخالف ) ... بعد یک عده ای خس و خاشاک اومدن میگن انتخابات رو قبول نداریم ...
با احمدی نژاد کاری ندارم بر فرض که احمدی نژاد گفته عالیجناب اشکالش چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
کینه میدونی چیه ؟؟
ترس میدونی یعنی چی؟؟
تابناک رفتارت درست کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
هاشمی رفسنجانی به صدام یزید کافر گفت برادر
تابناک واقعا گندشو در آوردی. مخصوصا با تبلیغات چندش اور کاشت مو. حداقل دوتا عکس بهتر بذار ادم حالت تهوع میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
متاسفانه تابناک حتی معنای " احترام به مخاطب" را نمی داند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
به ویژه این بنرهای تبلیغاتی که چپ وراست می پرند بالا و اعصاب آدم را خورد می کنندذ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
فعلا پول حرف اول رو میزنه مخاطب کیلو چنده !!؟؟
۲
جناب بذر پاش اینکه خواهان اجرای مر صریح قانون شوند سیاسی کاری بوده است؟ شما با ۴۰ سال سن چطور از ۲۰ سالگی سابقه مدیریتی داشتید؟حالا که انتخاب تمام شد امیدوارم حداقل صحبتهای شما در مراسم معارفه با صداقت بوده باشد و ریشه فساد را در کشور بزنید .اقای رئیسی در برابر این حجم از فاسد و مفسد دست تنهاست. برایتان در عمل به وعده هایتان ارزوی موفقیت دارم.
پاسخ ها
نقد و پرسشگری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
۲۰ سال سابقه مدیریت فقط و فقط بواسطه رابطه و رانت میسر میشه و لاغیر . اگر به خان جون منم این رانت و ارتباط رو میدادن به مدیر توپ میشد. تو خونه که خوب فامیل و خانواده رو مدیریت میکنه.
اقای بذر پاش در عنفوان جوانی میشه مشاور رئیس جمهور بدون هیچ کارنامه درخوری . بعد میشه مدیر عامل سایپا که اعمالشون موید است. بواسطه حضور در تیم اصولگرایان و اقبال جامعه به انها میشود نماینده تهران و بعد هم که کلا نبودند تا اینکه اسمشون برا رییس دبوان کاندید میشود و به قول خودشون آن همه هم تهمت و .... اخه اینا که عیان است که تهمت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ایکاش بجای دادن شعار های توخالی !؟
احترام به قانون را از خودشان شروع می کردند
و با دستمال کثیف و آلوده،
نمی توان شیشه های کثیف را تمیز کرد !؟
با دستکاری و جعل اسناد سابقه کاری
و نداشتن تخصص و تجربه کافی ،
نباید اصلا نامزد این پست نظارتی حساس میشدند
ولی چه میتوان گفت ؟؟
اصلاحطلبی که در قدرت فرمانبر است اصلاحطلب نیست بلکه از اصلاحطلبی سو استفاده می کند!
۲۳ درخواست ملاقات، بعد از دوران ریاست ، پاسخ مثبت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
حالا فکر کنید شما با مخالفین تقاضای ۲۳بار دیدار و گفتگو میکردید و اونا قبول نمی کردن.ببین چی میشد؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
درخواست ملاقات اگر بوده برای خوش و بش و شب نشینی مسولان کشور که نبوده بلکه فقط بخاطر ملت ایران بوده برای رفاه و آسایش،مردم ایران بوده
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ای کاش میشد به کامنت 22:18 دقیقه مثبت داد.
من که تمام مثبت های وجودم رو به این حرف عاقلانه میدادم.
شیری که خوردی خلالت.
موفق باشی
نمیخواد ار همشون گذشت کنی وایسا یکی یکی جواب بده
منت هم سرمون گذاشته گذشت کرده
ستاره چند مربع رو بفرستم برا سپاسگذاری از گذشتت
۳
اقای وکیلی" گاهی ماندن در قدرت با از بیرون رفتن از قدرت حاصل میشود". جنابعالی قدرت را برای چه میخواهید؟؟؟اگر هدف پر کردن جیب خود و اطرافیان باشد بودن در قدرت به هر قیمت، قابل قبول است!!! در غیر اینصورت اگر هدف منافع ملی باشد سپردن کار به "اهل شعار"میتواند در دراز مدت بنفع کشور باشد و بازگشت اقبال مردم به جریان اصلاحات را سبب شود
دوستان حجت بر همگان تمام گشت اقای قالیباف گفتن مومنانه بوده ایشون تایید کنه دیگه حله برو اقا اعتراض نکن برد داداش تجمع نکن دیگه قالیباف تایید کرده دیگه ازین تایید محکمتر؟؟!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
:)
خبر داماد فراری نعمت زاده را بگذارید کنار خبر تهدید آشنا تا بدانید اینها چطور آدرس اشتباه به مردم میدهند
اگرنمایندگان بخواهند طرحی بدهند که مردم بدانند واقعا مدعی راستین هستند, باید طرح عدالت رو بدن.باهدف مبارزه با حقوقهای نجومی که حداکثر حقوق پرداختی رومتناسب باحقوق کارگرتعیین کنند.
قرار بود جنازه منصوری از رومانی به ایران منتقل شود۔ پس چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
گویا منتقل شده
نخود و لوبیا لاکچری شد بعد ما چند میلیون سهام خریدیم هر روز ارزانتر و بی ارزش تر میشود تو این دنیا به اندازه لوبیا شانس نداشتیم
خلخالی کجایی که یادت بخیر!!!!!
انتظار دارید احمدی نزاد طرفو چی خطاب بکنه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
خس و خاشاک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
یارو!!!!
بذر پاش تو خوب،من ریاضیم ضعیفه،شما متولد ۵۹ ،امسال سال ۹۹، ،شما چهل سالته، شما چطور بیست سال سابقه ی مدیریت دارید،یعنی از بیست سالگی مدیر بودید؟چطور طرف با مدرک دکترای فنی،بیکاره ولی شما وقتی دانشجوی ترم سه بودید رفتید سر کار؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
پایه های درسی را لابد هر دو تا دوتا در یک سال خوانده . البته با پارتی . تمام مدارک تحصیلی اصولگرایان از افرادی هستند که در دروس شیمی و ریاضی و فیزیک خیلی ضعیف هستند . چون از تحلیل ها و سخنرانی های که میکنند میفهمم
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ایشان برای خودشون نابغه ای هستند. از زمانی که در شکم مادر بودند سابقه مدیریت دارند
فامیل دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
احتمالا 2 سال سربازی نرفته رو هم جزو سابقه کارش قرار داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
یعنی همزمان در ۲۰ سالگی بذزپاش
هم دانشجو بوده
هم مدیر پارس خودرو و سایپا بوده
و هم بسیجی بوده
و هم مشاور رئیس جمهور و شهردار تهران بوده
و هم مدیر مسول روزنامه وطن امروز
بعد میگن در کشور بیکاری غوغا میکند !!!؟؟
بابا یک نفر مثل بذرپاش ، بنده خدا بخاطر کم بودن نیروی کار ظرف ۲۰ سال در حین دانشجویی ، همزمان ده جا هم کار و مسولیت سنگین داشته !؟
واقعا که مملکت گل و بلبل ، همین جاست !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ریاضی شما با ریاضی اینها فرق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ایشون شب و روز زحمت کشیده پس میشود سه شیفت و شصت سال سابقه درخشان خدمت
ناشناس
| France |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اگر ساندیسی و ارزشی بودی میفهمیدی
مگه مدیره شبکه 3 نبود؟ اینا حالا اومدن تو دولت شما ببین پسر قالیباف تو استرالیا چیکارس
روزی گذشت پادشهی از گذرگهی

فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست

پرسید زان میانه یکی کودک یتیم

کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست

آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست

پیداست آنقدر که متاعی گرانبهاست

نزدیک رفت پیرزنی کوژپشت و گفت

این اشک دیدهٔ من و خون دل شماست

ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است

این گرگ سالهاست که با گله آشناست

آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است

آن پادشا که مال رعیت خورد گداست

بر قطرهٔ سرشک یتیمان نظاره کن

تا بنگری که روشنی گوهر از کجاست

پروین، به کجروان سخن از راستی چه سود

کو آنچنان کسی که نرنجد ز حرف راست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
هزاران رحمت به روح زنده یاد پروین اعتصامی
درسته که باهاش مخالفیم ولی ولیعهد یک کشور قدرتمنده و نمیشه که بهش گفت اوهوی یارو!!!!!!1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
اینو خوب اومدی
کشور قدرتمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
یعنی ادمهای این شبکه وهابی ایران اینترنشنال اینجا هم پیام میذارن؟
کنش سیاسی مردم در سال 1400 کاملا روشن است.شما نمی خواهید قبول کنید.آخه مردم بیان به پراید 100 میلیون رای بدن.مگر مغز خر خوردند.
در پاسخ به گذشت فداکارانه اقای بذر پاش از اتهام زنندگان.باید گفت ....دستشان درد نکند .الحمدولله با رقابتی بقول آقای قالیباف مومنانه همه چیز بخیر وخوشی گذشت.
شکر خدا که سلطان قبر هم رونمایی شد.خداوند رحمان را شاکریم که اکسیژن را رایگان در هوا قرار داده وفعلا با تکنولوژی های امروز کسی نمیتواند به ان دست اندازی کند وآنرا از خلق خدا بگیرد.والله بزودی سر وکله سلطان اکسیژن هم در این کشور پیدا خواهد شد....علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
به زودی اکسیژن هم اوقافی در میاد
ناشناس
| France |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
یاز خبر از اوقاف 1
هردم از این یاغ بری میرسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
والبته ، سلطان قبر
بله سلطان قبرستان های تهران!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
دادا بی خبری اکسیژن هم مصرف کنی باید ماسک بزنی اونم پولی شده
همینو میخواست دولت؟ تهرانو تعطیل کنید تا همه نمردن فاجعه ای بزرگ در خاموشی داره اتفاق میوفته
آقای روحانی اینهمه خواستگار " 23 مورد " رو رد کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
رد نمیکرد استخر فرح در انتظارش بود
گذشت انزمانی که دلار به ۱۹۰۰۰ تومان رسید وبعد ۵۰ درصد پایین امد ومدتها در کانال ۱۰-۱۱ هزارتومان ثابت ماند !!!
این توبمیری مثل توبمیری های قبل نیست وهرقدرهم ارزپاشی انجام بشه جزحراج کردن ارز کشور نتیجه دیگری نداره ودلار پایین نخواهدامد چون علت افزایش قیمت دلار کمبودعرضه نیست وناشی از رسد شدید تورم ونقدینگی هست وتازمانیکه بورس نورچشمی بی دلیل بالا بره بازارهای دیگه هم به تبع ان رشدمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
ایران،بهشت دلالان،خصوصا دلاریش
نقد و پرسشگری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تو هم حتما از جاموندگان قطار بورسی که حسرت میخوری
شیخ حسن ملاقات ؟؟؟ شما که کاره ای نیستی ؟؟
۸ مرداد منتظر دلار ۱۵ هزار تومان خواهید بود ؟ روز قربانی شدن دلالان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
خدا کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
ساده ای
دلار زیر ۲۰ هزار تومان را دیگر هیچ وقت نخواهی دید ۲۰ هزار تومان دیگر پولی نیست که بتواند با یک دلار مقابله کند ارزش پول ایران کمتر میشود و دلار بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
یه قوطی ماست شده ۱۷۵۰۰ تومان شما منتظر دلار ۱۵ هزار تومانی هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
دلار افغانستان به زودی ۱۲ هزار تومان میشود
آقای بازرگان مفسر قرآن هم هستند ، چون بینش سیاسی ایشون با شما یکی نیست دلتون نیومد بگید .
انشالله خداوند به ایشون سلامتی عنایت نماید
خوب شما ۲۳ درخواست ملاقات را با آمریکا رد کردی . دستاورد شما چه بوده؟ مگر غیر از این است که عدس و لپه هم برای ایرانیان که در همین کپسول خبری و به گفته خودتون به کا لا ی لوکس تبدیل شده؟ حقیقت این است که علیرغم همه مطالبی که در مورد قرار با چین گفته شده این چین است که تا کنون رغبتی به این قرار داد نشان نداده. حالا کارنامه این رفتار ها و دشمن دمشن گفتن ها را کی باید بررسی کند؟
آقای روحانی شما دوام آوردیده اید یا مردم؟
شما که الحمدلله بر سر سفره رحمت الهی هستید و یک وعده غذایتان کم وزیادیا دیر وزود نمیشود
شما کوچکترین کمبود و نیازی را احساس نمیکنید
شما که کوچکترین اقدامی در جهت رفع مشکلات مردم انجام نداده اید واجناس به هر قیمتی که دلش میخاهد بفروش میرسد دلار که علی برکت الله طلا که الی ماشاءالله
وقص علی هذا
الان اکثریت مردم اعتقاد دارند که بود ونبود شما فرقی ندارد وشاید نبود شما کم هزینه تر از بود شما باشد
بروید وخدا را شکر کنید که چنین مردم پوست کلفتی دارد ایران
«این فرد آقایی به نام «س. ح. ا» است که ۴۰ سال با نفوذ و ثروت خود و تایید اوقاف، دفن اموات در امامزاده های کل تهران و حرم امام خمینی را در انحصار دارد.» اوقاف همون سازمانی نیست که دیروز اعلام کرده بود با کوه دماوند رو پس از «طی مراحل قانونی» به اسم خودش کرده؟ عجب قانونمدار هستن اینها!
تا انتخابات آمرسکا وضع اثتصاد ایران به همین شکل است خبری از دلار نیست زیرا ایران تحت فشار حداکثری قرار دارد و صادرات نفت آن کاملا قطع شده فقط انتخاب بایدن میتواند ورق را به نفع ایران برگرداند
آقای احمدی نژاد شما بفرمایید الان در کشور چه کاره هستید که به نیابت از مردم ایران به سران کشورها نامه فدایت شوم میدهید نامه هایی که تاجایی که من اطلاع دارم حتی یک نفرشان جواب آنها را نداده اند وخودتان را سنگ روی وبا آبروی مردم ایران بازی میکنید
پاسخ ها
حداقل
| United States of America |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی اقلا سعی کرده یه کاری بکنه! بهتر از مسئولینی هست که مثل سیب زمینی نشستن و هیچ کاری نمیکنن و چسبیده اند به صندلیشون
میگم شاید احمدی نژاد میخاسته بگه
آهای عالیجناب عشق فرشته ی عذاب عشق
حریف تو نمیشه این قلب بی صاحب عشق
مسئله این نیست که ولیعهد عربستان با چه تیتلی خطاب شود،مسئله این است که آقای احمدی نژاد فعلا چکاره است و با چه پستی و چه قدرتی نامه پراکنی می کند ،آیا دست هایی در صدد آوردن ایشان در قدرت هستند!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
صرفنظر از عملکرد غلطش در دوران ریاست جمهوری ایشان نگفته کاره ای هست تقاضا داده به عنوان میانجی عمل کند یک کار بشردوستانه.قرار نیست برای هر کاری کاره ای باشی. اگرچه ایشان عضو تشخیص مصلحت نظامه پس کاره ای هست.
قابل توجه مدیران ومسولان محترم!!!
گر بدستت تیغ تیزی داد روزی روزگار
هر چه میخاهی ببر اما مبر نان کسی
بذرپاش:
وی افزود: کلکسیونی از تهمت را به ما وارد کردند که از همه آن‌ها گذشتم.


آقای بذر پاش، ما از شما نمی گذریم!
کدام یکی را پاسخ گفتی؟
فقط یک کلام بگو دکتری ات را از کدام دانشگاه گرفته ای و در کدام آزمون دکتری قبول شده ای؛ همین!
خیلی سخت است؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
از دانشگاه اون اقایی که برای بچش مدرسه ساخت درس بخونه
سخنگوی دولت به کرونا مبتلا شد!
الانه که حسن بیاد وبگه علی برکت الله
پاسخ ها
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
فکر کنم جمعه متوجه بشه
تاثیر حرف های همتی رییس بانک مرکزی دیگر به یک هفته هم نمیکشد چند روزی دللر آرام میگیرد ولی تاثیر حرف های همتی که تمام شد دوباره شدت میگیرد برای حرف روحانی هم مردم اهمیتی قابل نیستند چه برسد به همتی
نمیدونم چه حکمتیه که مسولان هم از همزمانی کرونا وآنفلونزا در پاییز میترسند وهم در آستانه پاییز اصرار به برگزاری با شکوه مراسم محرم دارند کسی حکمتش رو میدونه
گفتمان سیاسی اصولگرایان .....ما باید هر روز پرچم امریکا را اتیش بزنیم . امسال کم اتیش زدیم . باید هر روز جلوی مساجد و دانشگاه و میادین تمام شهرهای ایران پرچم اتیش بزنیم و تا ملت امریکا را همراهی کنیم که بتوانیم پیام خود را برسانیم که ما هم شما شمل هستیم ؟؟؟؟!!! نگاهی به قشر تحصیلکرده مذهبی و تفکر سیاسیش را در بوته قضاوت قرار دهید که وقتی از کلمه مردم استفاده میکنند همان اقلیت ایدولوژیک مذهبی هستند نه روشنفکر
خیلی دوست داشتم ببینم اگر همین نامه توسط اصلاح طلبان نگارش و ارسال میشد واکنش دلواپسان و روزنامه کیهان چطور بود !
بسیاری از خوانین و ملاکین و اربابان زمین های ایرانی وقتی بعد از رفراندوم اصلاحات ارضی و مردم به ستوه آمده از اربابان و از دست دادن زمین های وسیع دست به دو ترفند و حیله زدند . اولین کارشان این بود که دست به دامن مراجع و روحانیون شدند که ما را نجات دهید زمین ها و رعیت ها را از دست دادم . حق رای از زنان را بگیرید . زمین های از دست داده را با وجه و تعریف د بگویید که ارباب قبلا این زمین را وقف کرده بود و دولت حق ندارد مراتع و جنگل ها را ملی اعلام کند . لذا تا حدودی موفق شده بودند چون مستقیم نمیتوانستند با شاه و ملت انزمان در بیفتند . البته چنین مواردی را قبلا شنیده بودم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
خیلی عجیبه تابناک این کامنتو ساتسور نکرده !
جناب بذر پاش کی جرات کرده به شما تهمت بزنه ؟ شمای انقلابی ، نور چشمی ، نابغه چهل ساله ایرانی ، مدیر سایپا ، نوچه محمود ، گل بهاری ، ایران متعلق به شماست بخورید و بیاشامید ولی اصراف نکنید ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اسراف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
خواستی اسراف هم بکن همه کردند تو هم بک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
قالیباف: رقابت بر سر کاندیدا‌های دیوان محاسبات مومنانه بود
قوه قضایبه
معنی مومن رو هم فهمیدیم و ایضا رفتار مومنانه
اینا به احمدی نژاد میگفتن هاله نور و از این حرفا اتفاقا احمدی نژاد پرکارترین و واقع بین ترین مسلول یرانی بود ساختن ۵ میلیون مسکن مهر واقع بینی او را میرساند اتفاقا این دولت کاملا قضا و قدری اداره میشود مملکت را چهار سال به امان خدا رها کرد الان هم سکان را کاملا رها کروه کشتی به حال خود تا ببینیم انتخابات آمریکا چه میشود به این میگویند فتالیسم یا تقدیرگرایی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
اینها خوب نیستند چون ادامه راه احمدی نژاد هستند ،کمی تامل!!!
دلار ۱۵۰۰۰تومانی چی شد حسن جاااان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
علی برکت الله
تابناک
راستی می دانید همه اجناس بجز قیمت آنتن تورم داشته! تخم برخی تابناکی ها رو از جنس آنتن پست فلز ساخته اند،
مصطفی معین . شعار اصلاح طلب و اصولگرا بخاطر این هست که جوانان ............. نه داش . دلیلش این هست که اصولگرایان با وارد کردن مقولات غیر سیاسی و اخلاقی در سیاست و عدم تحول و اصلاحات بر گفتمان بدون تغییر پافشاری میکنند در صورتی مردم امروز مردم کم سواد نیستند . جوانان دنبال مطالبه دمکراسی هستند ولی مسولانی دارند پیر و فرتوط
این روزها حرف از بورس زیاد زده میشه خواستم توصیه ای به کسانی کنم که قصد ورود به این بازار را دارند مخصوصا جوانان هیجانی بورس در بعضی نمادها و شرکت ها واقعا سودآوره اما مراقب باشید بعضی از نمادها دمار از سهامدارها در میارن مثلا بانک ص چند روزه داره پوست کله سهامدار رو میکنه خیلی مراقب این اسم ها و شرکت ها و بنگاه ها باشید بیچاره میشید
قالیباف گفت . مردم مشکلات و سختی ها را بخاطر مدیریت یکپارچه نطام قبول و تحمل میکنند . چند بار از کلمه مردم استفاده کردی؟ منطورت همان مردم اقلیتی هست که در ادارات خودشان و هم فرزندانشان شاغل تشریف دارند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
همان 4درصدی که می گفت
اصولگرایان تلویزیون . سایت و روزنامه ها و دیوارهای محلات را با مسجد اشتباه گرفتند . . چون تبلیع و نصیحت زیاد منو و خیل زیادی از افراد جامعه را خسته کرده . نصیحت کردن چه فایده داره . درصورتی موی سر و ریش زیاد مهم نیست .
دولت احمدی نژاد و دولت روحانی دست در دست هم با مجلسهای مربوطه مردم رو بخاک سیاه نشاندن و تابناک هم این جمله رو برای چندمین بار سانسور کرد
دشمنی با امریکا بهانه ای برای توجیه نابسامانی ها.
با این دادگاههای نمایشی چیزی درست نمیشه. اثری که اعدام اینها داره هیچ چیز نداره
اقلیتی از مردم ذاتا مفسد شده اند. اینها درمانی ندارند مگر اینکه جسم آنها تبدیل به کود برای زمین شود
آخه ترامپ ادمه باهاش ملاقات کنند
تعجب می کنم که کیهان در مورد بذر پاش نظری نداده است
جناب بذرپاش تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها . پس این تهمتهای زده شده بشما حتما درست است که گفته میشود . مردم عامه هم میدونن تا چه رسد به سیاسیون کشور
آقای بذر پاش اگر میخواهید صداقت شما را باور کنیم اول از پارس خودرو و سایپا که مدیر عامل بودید شروع کنید سابقه کاری هم نمی خواهیم
اقایون همه اتفاقات را کذب محض میدونن مانند اعدام و قتل و....اما واقیت دارند ..صرفا جهت مسایل امنیتی و عدم تشویش اذهان عمومی خیلی راحت ادعا میکنند فلان خبر تکذیبه ...مردم در این عصر ارتباطات ئ و تعاملات از همه چی خبر دارند و نمیشه کتما ن کرد
کلکسیونی از تهمت را به ما وارد کردند که از همه آن‌ها گذشتم. پاسخ ما، کار بیشتر برای مردم و نظارت دقیق‌تر بر بیت المال کشور است.
بهش گفتن طبق قانون مجلس حق نداشته تو رو جزو کاندیداها معرفی کنه چراکه شرایط قانونی نداری،آقا اینها رو تهمت میدونه.....به تیپ وقباش برخورده................ نظارت دقیق تر بر بیت المال.شما اگر اون امتیازاتی که در زمان احمدی نژاد بعنوان خصوصی سازی از مخابرات گرفتی وتریلیون تریلیون به جیب زدی فقط وفقط اونا رو برگردونی..نمیخواد در دیوان محاسات این چهار سال هیچ کاری بکنی..................
در ابتدای جلسه قاضی مسعودی‌مقام در تذکری گفت: در ابتدا به متهمان به ویژه مرجان شیخ‌الاسلامی و علی‌اشرف ریاحی تذکر می‌دهم که از این اقدامات تهدیدآمیز شما نسبت به قضات محکمه و مزاحمت‌های تلفنی به شعبه که از خارج از کشور و داخل کشور انجام می‌گیرد، خودداری کنند. مسعودی‌مقام پیش از این و در جریان جلسه دهم دادگاه اعلام کرده بود، متهم ریاحی وارد ایران شده و در داخل کشور است، اما متواری شده و در دادگاه حاضر نشده است.

جاي تعجب است كه چرا آقای رياحي رديابي نمي شود؟؟؟؟
ادعاي انا رجل درمجلس زياد است .

اين تيتر سخن نماينده اسبق مجلس است . تنها توصيه ام به شما كه درراستاي امربه معروف بيان ميكنم اينست كه خدا با ايجاد فرصتي به شما كه توفيق نماينده شدن مجدد را نيافتيد اينست كه عملكرد خود را زيرذره بين قراردهيد . چرا شما جز نمايندگاني هستيد كه توسط شوراي محترم نگهبان رد صلاحيت شديد. و البته چراهاي ديگري كه خود مي دانيد ...... به خود مشغول شويد اين براي شما بهتر است .
سلام. در مکاتبات رسمی رعایت آداب و القاب ضرورت تام دارد تا حرمت مخاطب محفوظ بماند و در نتیجه پاسخ مطلوب ارائه نماید و حد اقل سبب آزردگی و عدم پاسخ او نشود. مقامات از معاون وزیر تا رییس جمهور و نیز رؤسای سازمان های بین المللی و سفرا عنوان "جناب" Excellencyدارند. پادشاه عنوان "اعلیحضرت" و ملکه "علیاحضرت"Majestyو ولیعهد، شاهزادگان و شاهدخت ها عنوان "والاحضرت" Highnessدارند-چه بخواهیم و چه نخواهیم! رؤسای مجالس و شوراها، اعضای آنها، شهردار، رییس و استادان دانشگاه ها عنوان "محترم"Honorable. سایر مردم هم با عنوان آقا و خانم خطاب می شوند. ضمنا هنگام مکاتبه باید عناوین رسمی کشورها را هم درست و کامل بنویسیم. برای مثال جمهوری اسلامی ایران، جمهوری فرانسه، پادشاهی عربستان سعودی، جمهوری کره(کره جنوبی)، جمهوری خلق چین و جمهوری دمکراتیک مردم کره(کره شمالی).
علی محمد بیدارمغز
رییس پیشین تشریفات نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد
چه تهدیدی کرده؟
گفته افشاگری میکنم؟!
برای تامل واتحاد با کشورهای اسلامی آقای احمدی نژاد از لفظ خوبی استفاده کرده است چنانکه شاعر میفرماید از محبت خارها گل میشود حداقل ممکن این است که ما با تغییر رویه در گفتار همه دنیا را با خود دشمن نکنیم چون ما در وهله اول باید خود را اصلاح وبعد به دیگران اندرزو راه وچاه رانشان دهیم
"بذرپاش در مراسم معارفه: کلکسیونی از تهمت را به ما وارد کردند" آآآآخی، چقدر مظلومه این گل پسر،
نمی خوان یک مقاله بنویسید بخواهید که کنکور دکتری برگزار نشه
خیلی خطرناک هست، تو فضای باز که نمی تونیم تو تابستان کنکور برگزار کنیم
آقای رئیس جمهور هم که آماری که گفتند درباره کرونا، نشون میده اگر در سالن 10 نفر باشند حتما کسی ناقل است، و این خطرناک است، تازه من آمار کمتر از آقای رئیس جمهور می دونم.
برخی میگویند احمدی نژاد باید چه میگفته به بن سلمان؟

خدمت این عزیزان عارضم که امام خمینی (ره) در نامه خطاب به گورباچف به اون قدرت و بالاترین مقام شوروی که یک ابر قدرت بود نوشتند: «جناب آقاي گورباچف»
همین

بعد ما بیاییم به گاو شیرده عربستانی بگوییم «عالیجناب»؟
خدا شفای عاجل دهد این مرد بزرگ، فرهیخته و وطن پرست یعنی عبدالعلی بازرگان را!
روحانی با افتخار می گوید که 23 بار درخواست ملاقات دادند بامن و من جواب رد دادم!!خوب که چی؟! معمولا آدمی که استدلال ندارد از مواجهه و مباحثه با دیگران واهمه دارد و فرار می کند.بالاخره تا کی می خواهید با امریکا مذاکره نکنیدو برقراری ارتباط نداشته باشید
از سلطان قبر هم بنویسید که مافیای قبر فروشی را مدیریت میکند.
جناب روحانی اصلا شوما 123درخواست داشتی اگه توانایی داشته و اختیار میخواستی یکیشو اجابت کنی و برای همیشه تکلیف این داستان را تمام کنی
جناب پور مختار....در نبود احزاب ونهاد های مدنی استخواندار به تعداد نمایندگان ..انا رجل.. وجود داردویقینا تا اخر دوره در بر همین پاشنه خواهد چرخید ومردم را بیش ازپیش دلسرد وناامید خواهد کرد.
اوضاع خیلی خیطه
علی برکت الله به سوابق بذرپاش
عروس فراری دیده بودیم ولی داماد نه!
بدانم اعدام خواهم شد رای نخواهم داد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار