بازدید 12576

نزاع خونین دو زباله گرد بر سر یک دسته سیم

درگیری دو زباله گرد بر سر دسته سیم، با قتل یکی از آن‌ها و مخفی شدن متهم اصلی در حمام خانه اش پایان یافت.
کد خبر: ۹۹۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 24 July 2020


به گزارش  تابناک به نقل از همشهری‌آنلاین؛ ساعت ۸ شب یک مرداد ماه امسال نزاع خونینی بین دو زباله گرد از سوی اهلی خیابان ۴۵ متری زرندی محله مهرآباد به ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اعلام شد. بدنبال این خبر ماموران راهی محل شده و با بدن نیمه جان مرد جوانی که با ضربه چاقو روی گردنش مجروح شده بود، مواجه شدند.

مرد ۵۸ ساله بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، اما لجظاتی بعد به علت شدت خونریزی تسلیم مرگ شد. با مرگ مرد میانسال موضوع به بازپرس کشیک قتل اعلام و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای عامل این نزاع خونین ادامه یافت.

در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: در حال عبور از خیابان بودم که مقتول را در حال دعوا با زباله گردی دیگر دیدم. ناگهان مقتول روی زمین افتاد و زباله گرد دوم پا به فرار گذاشت. چند متر آن طرف‌تر ناگهان مرد متواری با خودرویی تصادف کرد و روی رمین افتاد. اما با اینکه مصدوم شده بود از روی زمین بلند شد و به فرارش ادامه داد.

این درحالی بود که در محل تصادف چاقوی خونینی کشف شد که مرد زباله گرد با آن به قتل رسیده بود.

 

شناسایی هویت متهم


در حالی که بررسی‌ها برای مشخص شدن هویت متهم فراری ادامه داشت، ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی موفق شدند هویت متهم فراری به نام حجت را در تحقیقات میدانی بدست آورند.

با هماهنگی قضایی، ماموران کلانتری راهی خانه حجت شدند. همسر حجت که در را به روی ماموران باز کرده بود مدعی شد همسرش در خانه نیست. اما ماموران با مجوز قضایی وارد خانه مرد میانسال شده و حجت را که پشت در حمام خانه اش مخفی شده بود دستگیر کردند. آثار جراحت تصادف روی سر و صورت، کتف و پای چپ مرد ۵۸ ساله به خوبی مشهود بود و مرد میانسال برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

 

انکار قتل


سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت:حجت در تحقیقات اولیه منکر جنایت شد، اما به درگیری با مقتول اعتراف کرد. او گفت: در حال جمع آوری زباله بودم که مقتول به سراغم آمد و گفت دسته سیمی را که از روی زمین برداشتی را به من بده. به او گفتم من سیمی برنداشته و می‌توانی کیسه جمع آوری زباله ام را ببینی. اما او با مشت به صورتم کوبید و باهم دعوایمان شد. من هم چند مشت به او زدم و از محل فرار کردم.

مرد میانسال در جواب این سوال افسر کلانتری که چرا بعد از تصادف به فرارت ادامه دادی، گفت: می‌ترسیدم مقتول مرا دوباره کتک بزند برای همین بود که بعد از تصادف به فرارم ادامه دادم.

سرهنگ کیومرث حسنوند ادامه داد: حجت در رابطه با این سوال ماموران که چرا در خانه ات مخفی شد، گفت: موقع فرار شنیدم که مردم می‌گفتند چاقو خورده و خونریزی دارد. برای همین خیلی ترسیدم.

متهم میانسال به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
قربانیان فقر علامت خوبی نیست بیدار شوید
چرا خبر رو قاطی پاتی نوشتی تابناک جان
شرم باد بر مسئولان و کسانی که وضع معیشت و اقتصاد مردم و کشور را به اینحا رسناندند و دم از پیروزی می زنند. شرم باد.
فقط خواهشا عده ای نیایند و توجیه کنند که این اتفاقات در همه صنوف و همکاران و در کشورهای دیگر هم هست. چون مشمئز کننده است. مسئله دعوا به جای خود. ولی چرا باید ایران پر شده باشد از ذباله گرد بصورتیکه جتی شهرداری از کاهش شدید میزان زباله در تهران خبر می دهد که دلیل اصلی ان همین نیاز عده بیشماری از مردم برای کسب نان زندگی خود در میان این زباله ها هست.
اصلا معلوم نشد قاتل 58 ساله بوده یا مقتول
اینکه چیزی نیست بلکه ی موضوع طبیعی است. چون دولت مخصوصا آقای جهانگیری در تبلیغات انتخاباتی خودشان قول داده بودند سفره مردم گستردتر و بزرگتر خواهد شد.الحق همان نیز شده است .تعجب نکنید فردفوت شده سفره اش از خانه تا قبرستان گسترده شده وفرد قاتل هم سفره اش آنقدر بزرگ خواهد شد که نگو و نپرس
یا احکم الحاکمین
شاید آدم های تحصیل کرده ای بودند سیم را به معنی آن که نقره است تعبیر کردند.
مافیای زباله به دنبال چیست؟چرا در کشورهای عقب افتاده مردم زباله ها را تفکیک می کنند و به بازیافت می دهند و مبلغ منصفانه ای دریافت می کنند ولی در کشور ما اینطور است؟سلطان زباله کیست؟
مرگ بر امریکا. چی نها دارن دریا و خشکی رو غارت می کنن
قتل بخاطر معاش ، واقعیتی تلخ در جامعه بحران زده ما.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار