بازدید 7690

لغو تمرینات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آماده شدن حزب‌الله برای پاسخ به رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم گزارش دادند که تل‌آویو به نیروهایش دستور داده، تمرین‌های نظامی خود را در شمال لغو کنند.
کد خبر: ۹۹۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹ 23 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند که ارتش این رژیم از بیم اینکه حزب‌الله به شهید شدن نیروی خود در سوریه واکنش نشان دهد، تمرین‌های نظامی خود را در مرز‌های شمالی تا اطلاع ثانوی لغو کرده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند که فرماندهان صهیونیست بعد از بیانیه دیروز حزب‌الله، تمرین‌های نظامی خود در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی با لبنان را لغو کرده‌اند. برخی نیز از افزایش سطح آمادگی صهیونیست‌ها خبر دادند.

لغو تمرین‌های نظامی ارتش صهیونیست در شمال فلسطین همزمان شده است با کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن چند تن دیگر در نزدیکی مرز‌های لبنان. رسانه‌های صهیونیستی از جمله «مکان» مدعی شدند که این حادثه بر اثر واژگونی خودروی جیپ بوده است.

شبکه روسیا الیوم نیز به نقل از منبعی رسانه‌ای که نزدیک به حزب‌الله لبنان است، گزارش داد که حزب‌الله خود را آماده پاسخ به ترور رزمنده خود در سوریه کرده است.

«سالم زهران»، مدیر مرکز «الارتکاز الاعلامی» در توییتی نوشت: «اینکه حزب الله نیروهایش کجا و چگونه شهید شوند را پنهان نمی‌کند و این همان کاری است که آخرین بار انجام داد».

حزب‌الله دیروز در بیانیه خود اعلام کرد که یک رزمنده این جنبش به نام «علی کامل محسن»، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق سوریه به شهادت رسیده است.

زهران نوشت: «معادله سال گذشته همچنان برای این روز‌ها هم کاربرد دارد؛ هنگامی که حزب‌الله به حملات هوایی [اسرائیل]به "عقربا" [در دمشق]با حمله به خودروی ارتش صهیونیستی در نزدیکی پادگان "اویویم" پاسخ داد و طی آن، سرنشینان آن را کشته یا زخمی کرد».

این منبع لبنانی گفت که ارزیابی می‌کند که حزب‌الله برای پاسخ آماده شده و فقط اجرای آن باقی مانده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر