بازدید 14387
۳

رئیس‌جمهور برزیل از رو نمی‌رود

رئیس جمهور برزیل می‌گوید اقداماتی همانند قرنطینه برای مهار شیوع ویروس کرونا باعث «قتل» و «خفگی» اقتصاد این کشور شده است.
کد خبر: ۹۹۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 19 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، ژائیر بولسونارو با اشاره محدودیت‌های اجتماعی اعمال شده توسط بعضی ایالت‌ها و شهرداری‌ها گفت: «بدون کار و دستمزد مردم می‌میرند. قرنطینه قتل می‌کند.»

وی افزود که بعضی سیاستمداران اقتصاد کشور را خفه کرده اند.

انتظار می‌رود اقتصاد برزیل بر اثر شیوع بیماری مسری کرونا، ۶.۴ درصد کوچک شود.

بولسونارو که هفته پیش برای دومین بار اعلام کرد به کرونا مبتلا شده است، در حالی که ماسک زده بود در میان هواداران خود حضور یافت و گفت که حالش خوب است. او بار دیگر تاکید کرد که برای درمان بیماری کرونا از داروی هیدروکلروکین استفاده شود این در حالی است که دانشمندان می‌گویند هیچ دلیل پزشکی وجود ندارد که نشان دهد این دارو برای درمان بیماری کووید-۱۹ موثر است.

برزیل با بیش از دو میلیون مبتلا و دستکم ۷۸ هزار فوتی پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی بیشترین مبتلا و قربانی ویروس کرونا قرار دارد.

کارشناسان می‌گویند مخالفت بولسونارو با توصیه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا و ترویج دارو‌های تأیید نشده همانند کلروکین و هیدروکلروکین نقش مهمی در شیوع این بیماری مسری در برزیل داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
یعنی کپی برابر اصل ترامپ است و یه نسخه از رئیس جمهور قبلی خودمون!
رییس جمهور ما چطور؟؟؟؟؟؟؟ آیا ایشون هم از رو میرود؟؟؟؟؟
انقدر ای کیوش پایینه که نمی فهمه وقتی تقریبا کل صنعت گردشگری در جهان متوقفه و برزیل کشوری است که اقتصادش بر اساس گردشگر است خوب گردشگری به برزیل سفر نمی کنه که اقتصاد انجا را راه بیاندازه بیرون امدن مردم چه مشکلی را دوا می کنه و ممکن است چنددرصد مردم مشکلشان با شکست قرنطینه حل بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر