بازدید 29345
۶

فعلا منتظر یارانه کرونا نباشید

پرداخت کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا در چهارماهی که پیش بینی شده بود به پایان رسیده و هنوز خبری از تصمیم برای ادامه این پرداخت نیست ؛فعلا مشمولان منتظر دریافت در تیرماه نباشند.
کد خبر: ۹۹۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 18 July 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، از اسفندماه قرار بر این شد که به مدت چهار ماه برای جبران بخشی از آسیب ناشی از شیوع ویروس کرونا و هزینه‌های سنگین آن هر ماه مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای مشمولان واریز شود.

مبلغ تعیین شده برای حدود سه میلیون نفر و در خانوارهایی بود که هیچ گونه درآمدی نداشتند و در پایان هر ماه به حساب یارانه آنها واریز شد. البته دولت با یک مرحله دیگر به بهانه ماه مبارک رمضان در مجموع پنج مرحله واریز انجام دادو خردادماه پایان این بسته حمایتی بود.

اما این‌که با توجه به شرایط موجود و ادامه اوضاع ناشی از ویروس کرونا آیا همچنان پرداخت ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی ادامه پیدا می‌کند یا خیر، موضوعی است که دریافت اطلاعات از سازمان برنامه و بودجه نشان می‌دهد که با توجه به این‌که تصمیم‌گیری در دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا در این رابطه صورت نگرفته، فعلا برای تیرماه واریز این یارانه انجام نخواهد شد، اما در صورتی که هرگونه تصمیم‌گیری در این رابطه انجام شود سازمان برنامه و بودجه با تامین مالی پرداخت را انجام می دهد.

بر این اساس می‌توان گفت که فعلا خبری از پرداخت یارانه ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا که در روز انتهایی هر ماه پرداخت شده بود، نیست.

معمولا در هر ماه حدود ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه پرداخت یارانه ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومانی بود که طی پنج مرحله نزدیک به ۱۷۰۰ میلیارد تومان برای آن تامین شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۱
انتشار یافته: ۶
تورو خدا واریز کنید ما محتاج این بسته معیشتی کرونا هستیم تورو خدا
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
واجب عراق ، سوریه ، فلسطین ، حزب اله لبنان ، حشدالشعبی عراق ، حوثی های یمن و غیره هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
هم وطن عزیزم من به شما پرداخت خواهم کرد. نگذار
وطنمان در زیر پای بیگانه بیفتد به بهانه این کمک هایی که لیاقت شما بسیار بیش از آن است
باید دوباره پرداخت شود ما هیچ درآمدی نداریم ممنون
ما که از هرکی پرسیدیم هیچکس این بسته رو نگرفته! اصن به کیا پرداخت کردن ؟؟؟
من بدلیل تصادف مشکل لخته خون درهر دوپایم هستم و قادر به راه رفتن نیستم و هیچ درآمدی دیگه ندارم زیرنظر هیچ ارگان حمایتی هم نیستم چون 40سال بیشتر ندارم امثال من خیلی ها هستند که به علت بیماری هیچ درآمدی ندارند چرا هیچ کس به فکر ما نیست حداقل اونی که حق مون هست چرا به ماتمیدهید درماه شما به کسانی که ماشین دارند چندین هزار تومان دارید یارانه بنزین میدهید منی که هیچ استفاده از بنزین یا گاز ندارم چرا یه مااین یارانه را نقدی نمی دهید ایااین عدالت هستش که حق ما رو پول دارها بخورند و هیچ کسی هم دفاعی از حق مانمیکندهرچند که همیشه از خداوند حاجت خود را میگیریم و هیچ وقت نگاه ما به دست بنده حقیر خداوند نیست و نبوده ولی خداوند گفته که از حق خود دفاع کنید من گفتم و میدانم که هیچ فایده ای ندارد ولی این مسئولان در قیامت باید جواب گوی امسال من باشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار