بازدید 9252
۲

ترامپ: چین را مسئول مخفی کردن کرونا می‌دانم

رئیس‌جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای ضد چینی خود درباره منشا کرونا بار دیگر گفت چین را مسئول مخفی کردن ویروس کرونا می‌داند.
کد خبر: ۹۹۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 15 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از رویترز، دونالد ترامپ با تکرار ادعاهای خود درباره چین مبنی بر چینی بودن منشا کرونا اعلام کرد چین را مسئول مخفی کردن ویروس کرونا و انداختن آن به جان جهان دانست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین با تشدید موضع سرسختانه خود علیه چین روز سه شنبه گفت یک مصوبه و یک دستور اجرایی را برای بازخواست از چین بر سر قانون امنیت ملی تحمیلی علیه هنگ کنگ که وی آن را «ظالمانه» خواند امضا کرده است.

این مصوبه را کنگره آمریکا برای مجازات بانک‌هایی تصویب کرده بود که با مقامات چینی مجری قانون جدید امنیت ملی دولت چین در هنگ کنگ داد و ستد دارند. روز سه شنبه ضرب الاجل امضای این مصوبه بود.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز پیش از این در همین رابطه گزارش داد، دونالد ترامپ بار دیگر از چین به دلیل اقداماتش درباره هنگ کنگ انتقاد کرد.

ترامپ گفت: «چین آزادی مردم هنگ کنگ را سلب کرده است و به همین دلیل این کشور را مجازات خواهیم کرد. همچنین از این پس با هنگ کنگ همانند اراضی چین برخورد می‌کنیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
اول تصور غالبم دست داشتن ازمایشگاه های امریکا در تحقیق و توسعه سارس بود که از دستشان در رفته یا فردی با روانی ملتهب ان را پخش کرده اما با این درگیری امریکا و فلج شدن ان با 95 در صد اطمینان ترامپ راست میگوید انها بوده اند که روی واکسن سارس کار میکرده اند و خصوصیات این ویروس را مطالعه میکردند که الان خیلی خوب ان را در کشورشان مهار کرده اند حالا دقت کنید 1- میدانسته اند ویروس دارد تغیر و پخش میشود و سری برای بقای خودشان کار میکردند 2- داشتند واکسن درست میکردند که پخش شده غیر عمد 3- یا عمد بوده که خیلی بعید است و ابدا از ذات چینی ها بر نمیاید اما صفر نیست چون با این حرکت بشدت عمده جهان دارد یک نقطه عطفی را که باید دهه ها بعد میامد در یکی دو سال طی میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
معلومه چی داری میگی؟ این چه جمله بندی و انشایی است!! لا اقل کمی جملات را ویرایش می کردی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان