بازدید 6923
۴

کرونا در آمریکا؛ ابتلای بیش از ۶۰ هزار نفر در یک روز

رسانه های خارجی از ابتلای بیش از ۶۰ هزار نفر به بیماری کووید ۱۹ در آمریکا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.
کد خبر: ۹۹۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 14 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آمریکا همچنان رو به رشد است. دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ هزار و ۳۶۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

با احتساب این مورد شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۳ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۵۶ نفر رسیده است.

به موجب آمار و ارقام، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۶ نفر در آمریکا جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده‌اند تا بدین ترتیب شمار کلی قربانیان به ۱۳۵ هزار و ۵۸۲ نفر برسد.

جدیدترین آمار ابتلا به کرونا در جهان نیز شامل ۱۳ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۷۶۰ مبتلا است که از این تعداد ۵۷۵ هزار و ۵۲۵ نفر فوت کرده و ۶۹۶ هزار و ۳۸۱ تن نیز بهبود یافته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
باشه بابا مرگ بر آمریکا
چقدر روزانه دارند تست میگیرن و بیمار یابی میکنن این نشانه قدرته وقتی تعداد تست از چهل میلیون گذشته یعنی به اندازه نصف مردم کشور ما تو این چهار ماه تست گرفتن مشخصا هر چی تست بیشتر بگیری و بیمار یابی کنی امار میره بالاتر حداقل سعی کن مخاطب را کم شعور فرض نکنی
ما هیچی نمی فهمیم . امریکا نابود شده است. حالا کشور ما خیلی اباد است؟؟؟؟؟ هر روز یک جایش در حال سوختن یا منفجر شدن است. امنیت داریم
آمریکا از همه جهان بیمار یابی فعال تری دارد. شما و صدا و سیما فکر می کنید هر چه بیشتر به امریکا فخش دهید مردم ضد امریکا می شوند؟؟ پس چرا همه بچه هایتان انجا می روند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر