بازدید 45669

قیمت دلار و یورو در بازار امروز سه شنبه ۲۴ تیرماه ۹۹/ پورابراهیمی: خبرهای خوب از مدیریت بازار ارز

بازار ارز در چهارمین روز هفته با ادامه قیمت گذاری دلار در کانال بیست و دو هزار تومانی همراه است. 
کد خبر: ۹۹۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 14 July 2020

قیمت دلار و یورو در بازار امروز سه شنبه ۲۴ تیرماه ۹۹/ پورابراهیمی: خبرهای خوب از مدیریت بازار ارز

بازار ارز در چهارمین روز هفته با ادامه قیمت گذاری دلار در کانال بیست و دو هزار تومانی همراه است. 

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه بیست و چهارم تیرماه 99) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در لحظه انتشار این گزارش، در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به قیمت 22250 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل بدون تغییر نسبت به روز قبل، به قیمت 22750 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت 24550 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 25050 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز افزایش و ۱۹ واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۶ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (سه شنبه بیست و چهارم تیرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش ۴۳۸ ریال به قیمت ۵۲ هزار و ۷۱۱ ریال و هر یورو نیز با رشد ۶۰ ریال به قیمت ۴۷ هزار ۶۳۴ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۵۸۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۷۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۳۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۹۹ ریال، روپیه هند ۵۵۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۴۵۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۵۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۱۹۲ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۸۴۶ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر،  نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۴۴۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۴۹۳ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۲۲ ریال، روبل روسیه ۵۹۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۱ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال،  دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۱۵۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۱۵۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۴۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۳ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۷۱۰ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۳۴ ریال، یوان چین ۶ هزار ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار ۴۰۶ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۳۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۸۱۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۲۰۱ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۲۶ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۰۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار ۳۳۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۷۷۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۷۵ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

پورابراهیمی: خبرهای خوب از مدیریت بازار ارز

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برآورد ما این است با توجه به هماهنگی شکل گرفته میان قوای مقننه، مجریه و قضاییه، در روزهای آینده خبرهای خوبی درباره مدیریت بازار ارز خواهیم داشت.
 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
خبر خوش دلار 23 تومانی موقتا میشود22 تومان!
از قیمت دلار آمریکا مشخص است که نابود است!
خدای مهربون به فریاد ما برس.
توی این مملکت هیچ مسئولی صدای ما رو نمی شنوه.
اقای همتی نیستند؟؟؟
ایشان به جای اقای همتی صحبت میکنند؟؟؟؟
۱۰۰۰ تومان میرود بالا بعد ۱۰۰ تومان می اید پایین و میشود خبر خوب!!!
بووووووووووررررررررسسسسسسسسسسس
مردم سرگرم بورس و طلا و ارزهای خارجی!!!
سه شنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۴:۱۲
دلار ۲۳۶۰۰
سکه ۱۰۹۰۰۰۰۰
دلار یکقدم مانده به ۲۴ وسکه نیم قدم تا ۱۱ میلیون ناقابل !
علی برکت الله !
خدا رحم کنہ با مدیریتشون
اقای پورابراهیمی شما همه اش وعده مید ی چرا؟ اول ان وعده ریزش قیمت مسکن را عملی کن بعد وعده کاهش وخبرخپب نرخ ارز بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
خخخخخ
سه شنبه ۲۴ تیر
دلار ۲۳۶۰۰
سکه ۱۰۹۰۰۰۰۰
دلار یکقدم مانده به ۲۴ وسکه نیم قدم تا ۱۱ میلیون ناقابل !
علی برکت الله !
من نمیدونم چرا نمیخواهید بگید به مردم که تا پایان ریاسته روحانی دولار 40هزارتومان هم میشود
کو باز که گران شد
واقعا ممنون خدا از دهنتون بشنوه خبر های خوب پشت سر هم چقدر من خوشبختم مرسی که هستید ملت ایران به شما افتخار میکنه
متاسفم برای مسئولان این مملکت با این وضع اقتصادی بد که خیلی ها نون شب ندارند بخورند یه زمانی روحانی اومد سکه یک و نیم میلیون رو هشتصد تومنش کرد و حالا سکه ۸۰۰ تومانی شده ۱۱ میلیون تومان اون موقع اون هایی که سکه و طلا داشتند را خانه خراب کرد و حالا کسانی که چیزی نخریدند و پولی حساب گذاشتند را خانه خراب کرده است و کسانی که ۲۰ میلیون پول داشتن میتونستن 20 تا سکه بخرن حالا دو تا سکه هم نمیشه با این پول خرید... یادمه هفت هشت سال پیش هر روز اخبار را گوش می دادیم می گفتند آمریکا فلان چیز را تحریم کرده است و در واقع شدت تحریم ها اون موقع بیشتر از الان بود ولی با این حال قیمت طلا و ارز هر روز پایین تر میومد و می گفتن بازار به خاطر روحانی واکنش نشون داده..این واکنش های مردم الان کجاست؟ ... تحریم ها همون موقع هم بودن.... این همه فاصله 800 هزار تومن بشه 11 میلیون کی میتونه اینو هضم کنه ....اون موقع هم تحریم بودیم..مردم نگران نباشید یه دولت دیگه مثل روحانی میاد بعد از هشت ماه همین سکه 11 میلیونی رو میکنه یک میلیون.....
متاسفانه همش دست خودشان هست فقط مردم قشر متوسط آسیب می بندد چرا دولت محترم و بانک مرکزی جلوی دلالها نمی گیرد که انقدر پولمان آبیاریش شده حتی از درهم مارا ت و لیر ترکیه این یعنی فاجعه مگه میشه دلار یا طلاو سکه برود بالا دلتان به پول ملی کشورمان ایران بسوزد همچی درست میشود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار