بازدید 109410

مردم همچنان چشم انتظار واریز پول سهام عدالت هستند/ سردرگمی سهامداران و وعده رئیس جمهور برای ۶۰ درصد دیگر سهام عدالت

سهامداران عدالت این روزها، چشم انتظار واریز پول فروش سهام خود هستند؛ اما بسیاری هنوز به پول خود نرسیده اند؛ به عنوان نمونه چهل روز شده. هر سازمانی تماس میگیری به سازمان بعدی ارجاع میده. باید به کی بگیم؟... «با پشتیبانی بانک ... تماس می گیرم جوابگو نیستند با ۱۵۶۹ هم تماس می گیرم فقط کدملی سؤال می‌کنند و میگن منتظر باشید. همین
کد خبر: ۹۸۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 12 July 2020

سهام عدالت و عدم واریزی

تابناک اقتصادیمدتی است که موضوع سهام عدالت به مکالمه های روزانه مردم تبدیل شده است و بسیاری با انتخاب روش مستقیم برای مدیریت و مالکیت سهام عدالت خود به دنبال نقد کردن پول این سهام هستند.

به گزارش تابناک اقتصادی، در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ رهبر انقلاب با صدور ابلاغیه‌ای ضمن موافقت با درخواست رییس‌جمهور برای آزادسازی سهام عدالت و با اشاره به نقش سهام عدالت در گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های کم درآمد، موارد سه‌گانه‌ای را به عنوان امور لازم الرعایه در این واگذاری‌ها مورد تأکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: دولت هر چه زودتر اقدامات مقتضی را به عمل آورد تا مردم سریعتر از منافع سهام خود بهره‌مند شوند.

روش های آزادسازی سهام عدالت

بعد از دستور رهبر انقلاب به آزادسازی سهام عدالت، در ابتدا دو روش برای نحوه مالکیت و مدیریت سهام عدالت معرفی شد. روش اول روش مستقیم بود. در روش مستقیم، مالکیت و مدیریت سهام‌ عدالت مستقیم و بدون واسطه به فرد متقاضی تخصیص و انتقال می یافت و در صورت انتخاب روش دوم که روش غیرمستقیم بود، مالکیت و مدیریت سهام ‌عدالت از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ساماندهی می شد و حق انتقال به غیر و دخل و تصرف در آن وجود نداشت.

بعد از آن که سوالات مردم در مورد انتخاب روش مستقیم و غیرمستقیم زیاد شد، دولت تصمیم گرفت اعلام کند تنها کسانی که قصد آزادسازی سهام عدالت خود را دارند و می خواهند مالکیت و مدیریت سهام عدالت را خود بر عهده بگیرند به سامانه سهام عدالت مراجعه و روش مستقیم را انتخاب کنند.

تمدید چندباره مهلت انتخاب روش آزاد سازی سهام عدالت

آزادسازی سهام عدالت از دهم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و این مهلت قرار بود تا انتهای اردیبهشت ماه باشد، اما در نهایت پس از چند دوره تمدید مهلت آزادسازی سهام عدالت، این مهلت در ساعت ۲۴ مورخه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۹ به پایان رسید.

چند نفر روش مستقیم را انتخاب کردند؟

حسین فهیمی، سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت طی مصاحبه ای در چهاردهم تیرماه ۱۳۹۹ گفت:  طبق آخرین آمار کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، بر اساس اطلاعات سازمان خصوصی‌سازی، بعد از پایان ۲۹ خرداد ۹۹ تعداد ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر بوده‌اند که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده‌اند.

اجازه فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت صادر شد

در مورخه ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری بود که علی ربیعی سخنگوی دولت طی مصاحبه ای اعلام کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده سهامداران عدالت می توانند ۳۰ درصد سهام خود را بفروشند. وی افزود: تنها ۳۰ درصد سهام قابل فروش است و به صورت تدریجی در آینده سهامداران می‌توانند مابقی را بفروشند که به توان بازار بستگی دارد. اطلاع رسانی بیشتر ادامه خواهد داشت.

همچنین محمدرضا معتمد معاون نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار که در ۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ در استودیوی پخش اخبار ۲۱ شبکه اول سیما حاضر شده بود گفت: از روز شنبه ۱۰ خرداد امکان فروش سهام عدالت برای دارندگان و یا مشمولان معامله سهام عدالت وجود دارد. وی ادامه داد: طبق مصوبات شورای نظارت بر امور سهام عدالت، دارندگان سهام عدالت در این مرحله مجاز به فروش ۳۰ درصد از سهام خود هستند و باقی مقدار دارایی سهام عدالت ظرف مدت یک سال آینده به بعد آزادسازی و قابل معامله خواهد شد.

به علاوه حسین فهیمی سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت نیز طی مصاحبه‌ای در ۱۴ تیرماه ۱۳۹۹ گفت: افرادی که از روز ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز (۱۴ تیرماه ۱۳۹۹) می‌توانند ۳۰ درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری‌های بورسی به فروش برسانند.

 

 روش های فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت

سه روش برای فروش مستقیم ۳۰ درصد از سهام عدالت اعلام شد، این سه روش عبارت بودند از: فروش از طریق بانک، مراجعه حضوری به کارگزای و مراجعه غیرحضوری.

هرچند در ادامه، فهیمی سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت گفت: مهلت مراجعه مشمولان سهام عدالت به بانک ها برای فروش یکجای ۳۰ درصد از سهامشان از ۱۰ به ۱۳ خردادماه جاری افزایش یافت. در نتیجه در حال حاضر زمان فروش سهام عدالت از روش بانک ها، به پایان رسیده است.

چرا پول فروش سهام عدالت به حساب برخی افراد واریز نشد؟

با آزاد شدن فروش 30 درصد از سهام عدالت بسیاری از سهامداران اقدام به فروش نمودند اما این پول فروش به حساب برخی از مشمولان واریز نشد و این در حالی بود که در شرایط شیوع ویروس کرونا و کاهش قدرت خرید خانوارها، بسیاری از افراد نیازمند دریافت پول فروش سهام عدالت بودند. برخی از مشمولانی که به پول فروش سهام عدالت خود نرسیده بودند، نوشتند:

"تو این یک ماه صد بار رفتم بانک میگن با ما نیست، با دولته هر وقت بفروشن واریز میشه"،

"کلا زنگ نزنید. پول سهام عدالت را که نمیدن هیچ،‌ یه چیزی هم به اپراتورهای تلفن همراه بدهکار میشید"،

"هر چی زنگ میزنم کارگزاری شماره غیرفعاله. عجیب نیست؟"،

"۴۰ روز شده. هر سازمانی تماس میگیری به سازمان بعدی ارجاع میده. باید به کی بگیم؟"،

"۱۵۶۹ یا اشتغاله یا تماس‌های ورودی مسدوده. چرا یکی درست پاسخگوی مردم نیست؟"

«با پشتیبانی بانک ملی تماس میگیرم جوابگو نیستند با ۱۵۶۹ هم تماس میگیرم فقط کدملی سؤال می‌کنند و میگن منتظر باشید. همین.»

«پنج بار رفتم بانک ملی میگه ما اصلا نمیدونیم. میگم خب کی میدونه. میگه نمی‌دونم. انشاالله براتون بریزن.»

باسلام بانک ملی من ۱۲ خرداد درخواست فروش سهام دادم امروز ۱۷ تیرماه هنوز یک ریال برام واریز نکردی دلیلش چیه

به خدا گرفتاریم من خودم و دخترم به ۳ بانک مختلف فروختیم الان ۱ماه چرا خب واریز نمیکنن.مگه نگفتین تا ۵ روز بعد فروش پول میدین پس کو
 
.....

بعد از بروز این مشکلات در ۱۸ تیرماه سال جاری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار با توضیح دلایل احتمالی عدم واریز پول فروش ۳۰ درصد سهام عدالت به حساب برخی متقاضیان اعلام کرد: مشمولانی که شماره شبای بانکی و تلفن همراه آن‌ها با کوچکترین مشکلی روبه رو بوده از مرحله سفارش گیری حذف شده اند. این افراد باید با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir اقلام داده‌ای شماره شبای بانکی و شماره موبایل را ویرایش نموده و پس از ۲۴ ساعت در صورت تایید اطلاعات وارد شده از طرف مراجع ذیصلاح، مجددا از طریق بانک یا کارگزاری اقدام به سفارش‌گذاری نمایند. موضوع مهم دیگر این است که وجوه حاصل از فروش سهام عدالت باید به حساب خود فرد واریز شود، اما مواردی وجود دارد که شماره شبای بانکی راکد و یا مسدود بوده و به همین علت امکان واریز وجوه به حساب آن‌ها وجود نداشته است. این افراد نیز باید اطلاعات بانکی خود را در سامانه www.sahamedalat.ir اصلاح نمایند.

موضوع بعدی که باید خاطرنشان نماییم مساله واریز وجوه در چند مرحله است. از آنجایی که فروش کل سفارشات به یکباره در بازار سرمایه به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن نماد، وجود صف فروش و ... ممکن است انجام نشود، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به رسم امانت هرگاه که فروشی رخ بدهد بلافاصله وجوه حاصل از آن را به حساب صاحبان سهام واریز می‌کند و وجوه را تا تکمیل شدن کل فرایند فروش نزد خود نگهداری نمی‌نماید.

نکته حائز اهمیت بعدی مربوط به فروش سهام عدالت افراد زیر ۱۸ سال است که نمی‌توانند شماره موبایل به نام خود داشته باشند. احراز هویت این دسته از افراد از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس www.sejam.ir انجام می‌شود. توضیح اینکه هم فرد زیر ۱۸ سال و هم، ولی یا قیم ایشان باید در این سامانه ثبت نام نموده و احراز هویت شوند تا این افراد بتوانند از طریق شماره موبایل متعلق به، ولی در سامانه www.sahamedalat.ir وارد شده و شماره شبای بانکی به نام خود را وارد نمایند و همین‌طور از طریق سامانه‌های مربوط به کارگزاری‌ها و بانک‌ها اقدام به سفارش‌گذاری جهت فروش سهام خود نمایند".

 

رئیس جمهور وعده واریز پول فروش سهام عدالت در مراحل بعدی را داد

هنوز پول فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت به حساب برخی مشمولان واریز نشده است، رئیس جمهور روحانی در جلسه هیات دولت هفته گذشته، وعده پرداخت بخش دیگری از سهام عدالت به مشمولان را داد. وی گفت: سهام عدالت علاوه بر ۳۰ درصد آزاد شده، ۳۰ درصد در عید غدیر و ۳۰ درصد دیگر در ۲۲ بهمن آزاد خواهد شد.

سخن پایانی

به هر صورت در حالی که این روزها بسیاری از مشمولان سهام عدالت به دلیل کاهش قدرت خریدشان به شدت نیازمند دریافت پول فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود هستند؛ اما در این بین مشکلاتی به وجود آمده است که برخی فروشندگان سهام عدالت را دچار سردرگمی کرده و از رسیدن آن ها به این پول جلوگیری کرده است. بهتر است مسئولین قبل از هر گونه وعده برای آزادسازی باقی سهام عدالت، به حل مشکل این افراد بپردازند و شفاف به آن ها اعلام کنند که چه مراحلی را برای رسیدن به پول ۳۰ درصد فروش سهام عدالت طی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷۴
مشخص است که دولت بدون برنامه ریزی رفته سراغ این ازاد سازی و ماکه الان 40 روز است که میخواهیم بفروشیم هر بار به یک مشکل بر می خوریم و معلوم نیست دولت چه نقشه ای داشته که یهویی رفته سراغ ازاد سازی
هنچنین دولت باید پاسخ بدهد که مابقی این سهام عدالت 1 میلیونی که 500 هزار تومنی کرد را به کجا برده و دست برده به سهام مردم
پرا با داشتن اینهمه طلا نمیتوانید تورم را مهار کنید؟ دلار ندارید که دارید، طلا را به مردم بفروشید نه جایی میرود و کلی از نقدینگی را جمع میکند.
مردم بدبخت با شماچه کنند که مالشان را بباد داده اید؟
داریم له میشیم از گرمای۶۰درجه توخوزستان کولر که قیمتش وحشتناکه و گیر نمیاد هرروز هم تهدید میکنن استان درانتظار خاموشی.بابا زهرمارکردین زندگی رو بخدا.چرا برق میدین به عراق وقتی خودمون کم داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
بله از پرچمت معلومه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
استاد بزرگ و دانشمند! پرچمش به دلیل استفاده از پروکسی هست! خدایا خسته شدیم
هر کسی میدونه که بازارهای موازی مثل بورس و مسکن و دلار و سکه برهم تاثیرگزارند.اگه دولت از طریق بانک ها مثل سنوات گذشته فروش سکه رو از سر بگیره.اولا )قیمت سکه پایین میاد.دوما )اقبال مردم به خرید سکه ها باعث جمع آوری پول از سطح جامعه شده.بر تب تورم اثر مثبت می گذارد.سوما)فشاری که الان باعث التهاب بورس شده و هر آن باعث فروریزش بورس داره میشه و کل جامعه را همچون سیل با خود میبره.جلوگیری شده.و جلوی هر گونه خطر گرفته میشه.یعنی راهکاری مثل این وجود نداره یا سود التهاب به نفع دولته؟
واقعا مسخره هست
کلا زیر ساخت نحوه استفاده سهام عدالت ایراد داره
چه برسه باهاش کار کنیم
بی نظمی همه جا هست فروش سهام عدالت هم از آن مستثنا نیست
بی نظمی همه جا هست فروش سهام عدالت هم از آن مستثنا نیست
فروش ۳۰ درصد سهام عدالت...هیچ کارگزاری نمی فروشه ...
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
منتظرن سقوط کنه سهم خودشونو بردارن
شما اينجا از كارگزاري مهرافرين تعريف تبليغ كردين الان يكماه
هيچي بهمون تعلق نگرفت لطفا اين كارگزاري پيگيري كنيد
خانواده سه نفره ماسه سهام داریم امروز به گفته دولت حدود پنجاه و دومیلیون ارزششه...آزادشون هم نکردیم جایی هست کلا بفروشمشون؟واقعا گرفتارم
۶ خردادبانک ملی فروختم.ش شبا.ش حساب.سیمکارتم بنام خودمه...الان ۲۲ تیر چرا واریز نکردن..من ک همه چیم درسته..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
این بهونشونه منم مثل شما همه چیزم درسته ولی واریز نکردن
من و همسرم ۶ خرداد در ایوا بانک ملی ثبت فروش سی درصد سهام عدالت کردیم کد پیگیری هم دریافت کردیم اما تا این لحظه 22 تیر برای هیچ کداممان ریالی واریز نکردند شماره حساب هامون هم فعال است کد شبا هم صحیح است شماره تلفن هم به نام خودمونه. لطفا پیگیری کنید.
اونی ک تو این اوضاع بالارفتن هر روزه بورس اقدام به فروش سهامش میکنه حتما یه مشکل مالی داره وگرنه دیوونه که نیس سهام همچون طلاشو بفروشه...پس مسئولین محترم بجای وعده سر خرمن دادن هرچه زودتر مشکل فروش سهام مردم رو حل بکنن تا بیشتر از این دیر نشده و زندگی ب کام مردم تلختر نشده
من كه از اول سهام عدالت ثبت نام نكردم يارانه معيشت هم كه به من تعلق نگرفت اخر من يك سرمايه دار بزرگ هستم يك پرايد مدل 82 دارم با يك منزل 100 متري
یه هفته الان تو کارگزاری مفید درخواست فروش دادم واریز نمیکنن کسی هم پاسخگو نیست ، ساز و کار فروشش شفاف نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
یکجای شفاف پیدا میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
با سلام بنده كارگزاي مفيد دارم سهام عدالت را هم فرختم شما بايد سهامي را براي فروش بگذاريد كه متوقف نباشه يا مثبت باشه در غير اينصورت فروش نميرود و مقصر كارگزاري نيست .
ما به دولت اجازه ندادیم سهام خوب عدالت بگیره
و معادل ان به جاش سهام شرکت استانی بده
ما مالکیت سهم مون نفروختیم و باید را آزادی مجدد باز کنه
نه سنم زیر 18 ساله، نه حسابم راکده، شبا و شماره تلفن و همه چیم درسته و به نام خودم. سجام و کارگزاری هم ثبت نام کردم 60 هزارتومن هم هزینه شد. سامانه هم مقدار سهام و جزئیات رو نشون میده، ولی یک ماهه کارگزاری پیام میده کد ملی فاقد سهام، زنگ میزنم میگن امکان فروش سهام نداریم. پس ما برای چی ثبت نام کردیم؟ به قول دوستمون ما دیوانه نیستیم وقتی سهام میره بالا بفروشیم، حتما نیاز داریم که میخواهیم بفروشیم.
باسلام .خسته نباشید.من هشت خرداد وکالت فروش دادم بانک دی الان ۴۵روزه که واریز نشده شبادرسته تلفن بنام خودمه کد بورسی دارم سجام ثبتنام کردم ....
تابناک جان مشکل بانک ملی رو فهمیدم. من خودم 8 خرداد از ایوا درخواست دادم بانکم هم ملیه. قاعدتا باید کارگزاری بانک ملی میفروخت. تا الان واریزی نداشتم. از 1569 استعلام کردم گفت کارگزار ناظر شما فارابیه!!! بانک ملی اومده یه سری از درخواست هایی که بهش شده بوده رو پخش کرده اینور اونور. و برای خیلی ها هم توی سیستم اون کارگزاری حتی درخواست فروش نزده! فقط تعیین کرده. بدون درخواست فروش. نمونه ش خود من. خیلیای دیگه هم از بانک ملی دیدم که واریزی نداشتن و زنگ زدن 1569 کارگزاری فارابی و کیان تعیین شده براشون. اینکه حساب ها ناقصن و اینا همش کشکه. دروغه. یه ناهماهنگی بین خودشون اتفاق افتاده اینجوری دارن ماستمالیش میکنن.
بانک ملی بعد از ۴۰روز برام ۱۹۰۰ ریخت در صورتی که حداقل باید ۳۵۰۰میریخت.جالب اینه که هیچکدوم از مسئولین حرفشون با هم تطابق نداره.میگن ۴۸ساعت بهد از فروش میریزیم به حساب افراد بعد میگن ۱۰ خرداد فروختیم در صورتی که ۱۸ مرداد به حساب واریز کردند.فقط برای اینکه پول کمتری بدن و سود وخودسون بردارند.هیچکی هم جوابگو نیست
با سلام والا شماره شبا و بقیه اطلاعات ما که مشکلی نداشتن الانم ۴۰ روز شده درخواست دادیم به بانک تجارت ملی رفاه دقیقا باید چیکار کنیم تا کی منتظر باشیم؟؟؟؟؟پیگیری کنین لطفا
ما خواهان تغییر کارگزار ناظر سهام عدالت هستیم
بلاخره تکلیف اونهایی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند چی میشه ؟
چرا هیچ اطلاعی نمیدن ؟
چرا همه کارهای این دولت مشکوک و مخفیانه ست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
دوست عزيز تكليف غير مستقيم معلومه سهاامدار شركت سرمايه گذاري استاني ميشه و آن شركت سرمايه گذاري استاني بايد به ايشون سود پرداخت كنه. اتفاقاا تكليف سهامداري مستقيم معلوم نيست كه دولت محكم چسبيده به سهام مستقيم و ميگه به نام شماست ولي به كام ماست.
17 خرداد بانک ملی سهام رو برا فروش گذاشتم تا امروز22تیر هیچ وجهی به حسابم نیومده، 1569 زنگ میزنیم کلا اشغاله، بانک هم میریم رئیس بانک خودش هم میگه منم مثل شما هستم، هیچی نمیدونم، حال ما موندیم با این سهام که عدالتی ازش ندیدیم
۳۵روز پیش بانک پارسیان درخواست فروش دادم هموز مبلغی واریز نشده.
لطفا پیگیری کنید
سلام ۴۵روز است ک ب بانک تجارت درخواست فروش دادم شماره شبا و شماره موبایلم هم درست است بخدا خسته شدم ازبس موجودی گرفتم خواهش میکنم پیگیری کنید یک نفر جواب ما را بده اخه تا کی باید صبر کنیم صاحب خونه آبرومونو برد برای کرایه خانه عقب افتاده
سلام من ۱۳ خرداد به بانک انصار فروختم و تا امروز ۲۲ تیر هیچی برام نریختن من تحت پوشش بهزیستی هستم و سهام یک تومنی دارم و تواین اوضاع خطرناک کرونا نمیتونم کار کنم تمام امیدم به همین پول فروش سهامه که متاسفانه بعد از ۴۰ روز برام نریختن
اینطوری پیش بره به زودی درگیری بین مراجعین و کافی نت دارها درست میشه . من یه مشتری رو 45 روز پیش توی کارگزاری و سجام ثبت نام کردم ولی توی سایت بانک سپه که طرف توش حساب داره ثبت فروش انجام نمیشه و بانک هم اصلا جوابگو نیست و مراجعین رو بیرون میکنه و میفرسته سراغ کافی نتها در حالی که ثبت فروش بیشتر افراد در سیستم بانک انجام نمیشه و سیستمها آپدیت نیست و اشکال داره و این باعث درگیری میشه تابناک لطفا از مسئولین مربوطه سوال کنید و این مشکل رو جدی مطرح کنید این مووع به زودی باعث درگیری بین کافی نت دارها و مراجعین سرگردان خواهد شد
من تحت پوشش بهزیستی شبانه روزی هستم سهامم رو ۴۰ روزه فروختم شماره موبایل وکدملی وتمام اطلاعاتم درسته اما پول نیومده از آقا امام زمان میخوام ظهور کنه
من ۲۵ خرداد از طریق ایوا بانک ملی فروختم ۱۵ تیر واسم ۲۳۹۰۰۰۰ تومن ریختن مگه نمیگفتن ارزش سی درصد به چهار میلیون رسیده پ چیشد.
سلام من ۱۲خرداد بانک سپه فروختم هنوز یک ریال واریز نشده.
به کارگزاری میزنگیم اصلا جواب نمیدن بانک همینطور...
خدا خودش به داد ما برسه
سلام خدمت تابناک صدای ما مردم،عزیزان ۱۲ خرداد بانک تجارت رشت فروختم الان ۲۲ تیر آخرشبه دیگه یه قرون نگرفتم بانک که میری میخندن میگن اقا بهش فکر نکن یه روز میاد دیگه،به ۱۵۶۹ زنگ زدم نفر ۵۸ بودم نوبتم شد گفتن اقا سجام ثبت نام نکردی باید بکنی،ثبت نام کردم بعد که زنگیدم گفتن حساب شما مشکل نداره از طریق بانکتون اقدام کنید،،،خلاصه ۱۵۵۴ زنگ زدم تجارت اپراتور گفت عزیز سهامتون هنوز فروش نرفته احتمالا شکیبا باشید..اخه پس اونی که ۱ تیر گفت به بالاترین قیمت فروختیم چی می گفت....تابناک من بیمار ام اسیهستم پیگیر کن ما صدایی جز تو نداریم
هنوز پول 30 درصد این ملت بدبختو واریز نکرده داره کلید فروش 60 درصد دیگه رو میسازه
سلام من سهام سی درصد شبعه بانک تجارت طالقانی تاریخ فروش 22/۳/۹۹فروختم کی پول واریز می‌شود
بانک صادرات هم ۴۰ روز هیچ وجهی واریز نکرده
نمیدونم دیگه چیکار کنم بانک هم رفتم گفت به ما مربوط نمیشه!!!
توروقران شمارو به جون زن و بچتون شمارو به خاک امواتتون قسم میدم بیاین پول سهام منو بریزین اینقد اذیت نکنین از 13خرداد بانک ملی فروختم دریغ از یه هزاری. اینقد اذیت نکنین یکم پیگیری کنید بخدا بدهکارم گیرم اینقد نپیچونین هرروز یه بهونه جدید نیارین بانک ملی تورو خدا بفرس
جان عزیرتون رسیدگی کنید به جردم احتیاج همه چیز ۱۰برابر شده
تابناک خواستم بابت پیگیرت ممنون باشم دستتون درد نکنه ولی بخدا از ۱۲ خرداد درخواست دادم تا امروز ۲۲ تیرماه یکریال واریز نکرده تواین اوضای کرونا با ۳ تا بچه چشم و امیدم ب این پول بود خدا هیچ کسی رو منتظر وعده و وید الکی نزاره
من آخر متوجه نشدم که این ۹۰٪که میگن سهامشون رو واریز کردیم چه کسانی هستن ، من که هر کسی رو میبینم نگرفته ، احتمالا اونایی که پول سهام براشون واریز شده ۱۰٪هستن و دارن مرحله به مرحله پولشون اضاف میشه رو ۹۰٪ حساب کردن
ب ۱۵۶۹ زنگ میزنم تماسای ورودی مسدود ب ۸۳۳۳۸ زنگ میزنم قطع هست ب سما زنگ میزنم میگه ب ما چ ب بانک میریم میگه مگه من گفتم بفروش ک امدی پولش از من میخوای حرفی هم بزنی مقصری وتوحین محصوب میشه ۱۲ خرداد کجا۲۳تیر کجا ولی یکریال ندادن جلوی خانوادم شرمندم پول برقم امده ۴۹۰ هزارتومن گفتم با همین پول برق رو تصویه میکنم ولی فهمیدم ک انتظار الکی میکشم اگه حلاله بخورین نوش جان حلالتون باشه ب حرمت همون شبای ک بچهای من با دل گشنه خوابیدن نوش جان
من ۱۳ خرداد موسسه توسعه اقدام به فروش کردم و هنوزم یک قرون به حسابم واریز نشده وقتی هم میرم موسسه سوال میکنم میگه دولت باید بفروشه و کارگزاری موسسه هم توسعه فردا هست در صورتی که من ۱۵۶۹ تماس گرفتم گفته کارگزاری من تدبیرگران فردا هستش ... یعنی باید فاتحه سهام عدالت و این پول رو بخونیم
من باید چکارکنم الان 40,روزه به بانک مسکن شخرستان بم فروختم اونا هم واگزار کردن به فارابی...الاندگه 23,تیره...هنوز نرختن..بخدا ادم تیر بخوره بهتر از این زندگی هسته...دخترم نابینا هسته ..اجاره خونه از اون طرف...دست فروشی میکردم اونم که بخاطره کرونا نمیخرن از من...پول پسنداز کرده بودم موتور بخرم .اونم تموم شد..دگه چکار کنم به کی بگم‌..کجا برم ..خسته شدم از زندگی...خدا خدا خدا خدا....
آقا الان ۴۰ روزه بانک ملی هیچی واریز نکرده شماره شبا تلفن همه چی درسته حسابم هم فعاله کجاش همه گرفتن
بانک توسعه تعاون که نگو اصلا جواب نمیده کارگزاریش میگه باید سامانه سهام عدالت تایید کنه الان44روزه منت سرم تایید بشه کسی هم پیگیر نیست
بانک کشاورزی یه خبر بگیرید ازش
واسہ اشخاصی کہبعداز36روزبجای4500بانک ملی2500واریزکردہ بایدچکارکنن،بہ کی بگن حقشونوبگیرہ،من کہ اینترنتی شکایت کردم دارہ پیگیری میشہ،ازھمہ دوستان خواھش میکنم شکایت کنن اینترنتی کہھرچہ تعدادمون بیشتربشہ رسیدگی صورت میگیرہ..
من رو این پول و وعده ی مسیولین حساب کرده بودم.... دارم بیجاه میشم :) علی برکت الله
اخه درست کارشماهابابامردم گرفتارن من روحرف شما که چندروزه پرداخت میکنید پول قرض کردم ازمردم حالا ۵۰روزه توبانک سپه فرم پرکردم تاامروز۲۳هیچی ندادن.برای شماها که مزه بی پولی ودربه دری رو نکشیدید چی میگیم ما.مردم خیلی وضعیتشون به مولی خرابه
سلام.بچه ها دوستان منم45روزه به صورت غیرحضوری درخواست فروش تو سدادبانک ملی دادم.کدبورسی هم بصورت غیرحضوری گرفته بودم .ولی پیشخوان نرفته بودم احرازهویت کارگزاری راانجام بدم.تواین مدت همش دنبال علت واریزنشدن این پول بودم.آخرش دوروزپیش رفتم پیشخوان احراز هویت شدم.دیدم بعد2روزدیشب2950000 برام ریختن
دلم نیومد شمارابیخبربزارم.تشکر
۴۰ روز گذشت بانک ملی یک ریالم نداد!!!!
بابا عجب غلطی کردیم این سهامو فروختیم
الان یکی نیست بگه چکار کنیم یا کی واریز میکنن.
بعده ۴۰روز بانک ملی برا من ۱۱۸۰۰واریز کرده...واقعا که......
چرا هیچکی نظارت نمیکنه یه جواب درست به مردم نمیدن
پاسخ ها
نامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
نگران نباش تو چند مرحله واریز میکنن منم مثل شما شاکی بودم ولی تا الان سه مرحله واریز کردن هرچندهنوزم کامل واریز نشده برام
مردم ایران بزرگوار هستن کشور را دوست دارن.اونا را اذیت نکنید. سود سهام چی شد. چکار میخواهید کنید. خودتون میدونید.
سلام
من ارزش اولیه سهام عدالتم ۵۳۲هزارتومان بوده ۱۱خرداد سفارش فروش دادم تا الان ۲۳تیر ن تنها ریالی بانک ملی پرداخت نکرده حتی از ارزش اولیه داراییم کم شده و شده ۵۱۲هزارتومان
کسی هست چنین مشکلی براش پیش اومده باشه
تابناک جان لطفا پیگیری کنید
آغا تورو خدا یکی پیگیری کنه بخدا قسم که گرقتاریم،چی شد پول سی درصد از سهم عدالت،میرم توی کارگزاری بانک هم میگه فروش سهام شما تأیید شده،یعنی چه،چرا اذیت میکنین،،بخدا ما مجبور بودیم
خداوکیلی خدارو خوش میاد زنگ میزنم ۱۵۶۹ میگه تماسهای ورودی مسدود میباشد بعد از ۴۵ روز ک سهامم ب بانک ملی فروختم
سلام بانک ملی چرا بعد چهل روز سهم من اندازه سهام همسرم بود بانک تجارت یک هفته قبل از واریزی بانک ملی بانک تجارت براشون ۳۳۰۰۰۰۰ تومان واریز کردن ولی بانک ملی بعد از یک هفته ۲۴۸۹۰۰۰ تومان واریز کرده پارسال هم سود سهام را واریز نکردن رفتم بانک گفتن ما نباید واریز کنیم باید دولت واریز کنه الان هم قسمت ارزش سهام می نویسد سود سهام پارسال واریز شده چه جوری سود که به دست من نرسید چی شده کی برداشته این از سود این هم از فروش سهام لطفا پیگیری کنید
سلام الان چهل روز گذشته ولی خبری از واریز سهام نیست چطوری میان میگن بقیه سهامتون هم میتونین بفروشید اگر مشکل مالی نداشتم ک نمیفروختم ک شما مسولین اینجوری رفتار کنید
سهام ماهم ۱میلیونی بوده والان که میریم توسامانه ۴وخورده ای ثبت شده توکل ای سالها هم سود۴وخورده ای به ماداده درصورتی که من برگه سها۱میلیونی دارم واقعابرای من سواله که مابقی سهام وسودم کجارفته توجیب کی رفته دقیقا
سلام بنده 10خرداد ثبت فروش 30درصد از سهام عدالتمو دربانک زدم الان 45روزه متاسفانه به بانک مراجعه میکنم میگن که بهشون ربطی نداره به کارگزاری بانک تماس میگیرم میگه جازه پاسخ نداریم اگه اطلاعاتم توسامانه اشکال داشت پس سه سال چطوری سود سهاموبرام واریز کردن اگه اطلاعاتم ایراد داره پس چطوری تو سجام هم اهراز هویت شدم وهم کد بورسی گرفتم هنوز این 30درصدو که ازاد کردن نتونستم حتی ی شکلات باهاش بخرم بجاشم حداقل چندبار گوشیمو شارژ 10تومن کردم که فقط به انواع سامانه های سجام وسهام عدالت و سامانه بانک تماس بگیرم واخرشم فقط بدهکار سوپری سر کوچمون بشم موندم این 30درصدو45روزه که درگیرشمم مثلا قرار بودبدم واسه رهن خونه واسه این 30درصددیگش فکرکنم چندتا سکته ناقص بزنم از خوشحالی
منم با وجود کامل بودن اطلاعات بعد 40 روز خبری از بانک اقتصاد نوین نیست
گذاشتیم برا فروش سهام رو بانک رسالت بعد چند روز میگه شما فاقد کارگزار هستید یعنی چی اخه
با سلام وعرض ادب
همه مواردی که نوشته بودید.از پیگیری شما سپاسگزآرم ولی متاسفانه تعداد حرف های مسئولین که خواسته اند مراجعین را از سر خود وآ کنند از حد گذشته من چند مورد از آن را در زیر میآورم.
۱.قراربود از فروش تا واریز ۳ یا ۴ روز طول بکشد الان بنده با همسر و فرزندانم ۵ نفر ۴۵ روز از امضا قراردادمان با بانک ملی از طریق درگاه سداد میگذرد ۱ ریال هم واریز نکرده اند.
۲.شماره شبا شماره همراه واطلاعات در سجام سهام عدالت ثبت است و حساب دائم برقرار است و خط همراه متعلق به خودم است.
۳. ابتدا گفتند که بعد از آزادسازی نیاز به اقدام دیگری نیست با بانک ملی سریع قرارداد ببندید.
۴ در مورخه ۲۲خرداد شکایتی را ثبت کرده ام ذره از یک تماس با شاکی ولو برای رد شکایت نهایتا یک ماه فرصت رسیدگی دارند
۵ برای پیگیری به همان آدرس میروم از خودشان شماره پیگیری را میگیرم چند ثانیه بعد شماره ای که خودشان داده اند نگویند وجود ندارد بیش از ۱۰ بار رفته ام.
۶ به همین بانک ملی روابط عمومی وامور قراردادها دو شکایت دیگر به فاصله ۱۰ روز نوشته ام خبری نیست.
۷ .ابازهم بنویسم فکر نمیکنم تاثیر داشته باشد من بازنشسته را با ناراحتی قلبی سر کار گذاشته اند مجددا از انعکاس نظرات سپاسگزارم. دلجو
۴۰روزه فروختم همه اطلاعاتم درسته چرا میگین که اطلاعات درست نیس
من ۲۴ خرداد سهاممو از طریق پست بانک فروختم ۱۹ تیر فقط ۷۰ هزار تومان واریز کرده. هه نمی‌دونم بخندم یا گریه کنم. هر وقت هم که میریم می پرسیم کارمنداش میگن ما وقتی سهامو میفروشیم که سود کنید و به نفعتون باشه .ما اگه دنبال سود و نفع بودیم و شانس داشتیم که اصلا نمیفروختیم
واقعا که.......
با این مدیریتتون
یازده خرداد فروش سهام رو ثبت کردیم بانک ملی کارگزاری که از طریق شماره ۱۵۶۹زنگ زدیم تازه فهمیدیم فارابی هستش یک ریال هم به کارت بانک ملی واریز نشده مسیولین لطفا پیگیری کنین بخدا گرفتاریم
بانک ملی ۱۵ام تیر ۳۸۶۰ت واریزکرده بحسابم ۱۳ام خرداد فروختم الانم ک داشتم این متنو میخواندم ۳۰۵ت واریز کرد ارزش سهامم ۸۲۴ت هست یعنی بازم واریز میکنه چون تاالان کلا ۴۲۳۰ت واریز کرده بازم خداراشکر چون خیلی بهش نیاز داشتیم
گرفتاریم همه چیز درسته کد ملی شبا تلفن اهراز هویت وسجام کد بورسی دارم داداش اگه مشکلی تو مدراک بود مگه میشد سجام ثبت نام کرد یا کد معاملاتی گرفت ... از ۷ خرداد ثبت فروش تو بانک صاددات کردم امروز ۲۳ تیر ماه هست پس کو میگفتین دو روزه میاد تو حسابتون پولش الان درست ۴۷ روز هست والاه حساب هم راکد نیست تلفن چندین ساله بنام خودم هست... هنوز ۳۰ درصد اول را ندادن میخوان دومین وسومین را ازد کنند ما اشتباه میکنیم بفروشیم همین یکبار بسته کدوم ۹۵ درصد را واریز کردین پس این همه کامنت را مردم ادکی میذارن مگه دیونه که نیستیم هیچ کس هم پاسخگو نیست دوبار شکایت کردم به سازمان فرابورس ایران هنوز خبری نیست ۱۵۶۹ مسدوده واگه باز بشه میگن کد ملی را بدین پیگری میکنیم
یکی نمیاد حرف بزنه بگه اقا فلان روز پولتون میاد
من ٨ روز سهامم فروختم پولی نیومده
این چ مدیریتی
صد رحمت ب کشورای بیگانه
نخواستیم مال خودتون
دهم خرداد برای فروش سهام عدالت دربانک صا درات ازکافی نت درخواست فروش سی درصد سهام عدالت دربانک صا درات ازکافی نت درخواست فروش دادم کداقرارنامه هم گرفتم ولی شماره تلفن به نام خودم نبود. پس ازچند روز هم درسامانه سهام عدالت وهم درکارگزاری فروش بانک صادرات شماره تلفن به نام خودم ثبت شده ولی تاامروزکه ۲۳تیراست یک ریال برام واریزنشده. وقتی هم به سامانه فروش بانک صادرات مراجعه می کنم می نویسه قبلا دراین سامانه به شماره فلا ن که همان کداقرارنامه است ثبت شده. یعنی جای دیگری هم نمیتوانم بفروشم. توراخداراهنمایی کنید.
بانک ملی چرا جواب نمیده .مردم گرفتارن.الان ۲۰ روزه بانک فروختم چرا پول نمیدین.همش وعده ووعیدالکی.
سلام بانک ملی برام 600واریز کرد واسه سهام 833هزاری
کیا اط کارکزاری سهام فروختن من از کارگزاری فروختم نوشت موفقیت امیز فقط همین هیچ پیامکی نیومد واسم.الان درخواست من ثبت شده؟؟ دوبارع میخوام برم کارگزاریم مینویسه ناظر از قبل تعیین شده
اقا ما ۴۰روز فروختیم هنوزیک ریال برام نریختن اقا اگر لازم نداشتی که نمیفرختیم سهام عدالتمون بانک صادرت پیگیری کن خواهشن
منم ۱۲ خرداد از طریق نت ب بانک صادرات فروختم ، هم اطلاعات حسابم درسته همم شبا و کد ملیم درسته ، موندم چرا هیچی نریختن تا الان ، خب میدونستم اینقدر قراره طول بکشه ک اصلا نمیفروختم ، لطفا صادرات رو پیگیری کنین ، ممنون
سلام چهل روز گذشت باید چکار کنیم چرا مردم رو درک نمی کنید مشکل داریم بخدا ما حقوق نداریم بانک ملی پول ما رو بده چرا میپیچونید
منم ۱۳ خردادفروختم هنوزریالی واریز نکردن لطفا پیگیری کنید
من ۲۲ خرداد بانک سپه آزاد کردم و سه و هفتصد اول ماه واسم واریز شده بود
خیلی مسخره اس رفیقم رو یک هفته فروخته شد و اومد ب حسابش ولی مال من الان بالای ۶۰ روز هست ک نیومده از اول بگین ک پولی در کار نیست تا دل نبندیم و هر روز ب این بانک و اون بانک نریم ... کشورهای دیگه حرف ک میزنن رو حرفشون هستن و برای مردمشون ارزش قاعلن و ما دلمون خوشه در کشوری زندگی میکنیم ک ارزشی برای مردمش قاعل نیست واقعا جای تاسف هست ... مرده و زنده بودنمون معلوم نیس
,ببخشید من یک ماه سهام عدالتمون رو از طریق موبایل ایوا بانک فروختم تاحالا مبلغی واریز نشده ایا برای فروش 30درصداحتیاجی به کد بورسی هست یا همین ثبت نام من تمومه لطفا راهنمای کنید فروش من مشکلی نداره
بابا بانک صادرات شورشو دراورده الان چهل روز شده
سلام، آقا ما بررسی کردیم نه شبامون اشتباهه نه شماره تلفنمون، ضمنا فقط دارید مردم رو سرِکار میذارید چون گزینه ویرایش اطلاعات در سامانه سهام عدالت خاموشه...
من الان سی روز بانک ملت فروختم ولی هیچ خبری نیست شما که نمیتونید حداقل حرف نزنید
اقا برید دفتر پیشخوان یا همون پست بانک احزار هویت کنید بعد چند روز براتون واریز میکنن البته توی چند قسمت
با سلام و خسته نباشید تو را خدا پیگیری کنید خواهش میکنم من 8خرداد بانک تجارت فروختم امروز پیگیری کردم گفتن کارگزاری شما فارابی هر چقدر به کارگزاری فارابی زنگ میزنم همیشه اشغال بخدا به امام حسین بدجوری لازم دارم خواهش میکنم پیگیری کنید
هیچ پولی تا بحال واریز نشده .7خرداد بانک سپه فروختم حتی یک ریال واریز نکرده .بانک سپه میریم میگه ما نمی‌دونیم
خدایی دم بانک ملت گرم ازهمه زودتر۳۵۰۰برام ریخت
الان دو ماهه هر جا میخوام درخواست فروش سهام و بدم خطا میده اول مشکلات سامانه سهام عدالت و برطرف کنن دوم اینکه اطلاعات رو به روزرسانی کنن و به کارگزاری ها ارسال کنن تا همش خطا نده.مسئولان ذیربط این کار ساده رو انجام ندادن به درستی هنوز چه توقعی هست کارای دیگه درست انجام بشه
بیش از ۵۰ روز از درخواست فروش میگذره،ولی بانک کشاورزی ریالی واریز نکرده.لطفا این بانک رو هم پیگیری کنید
باسلام خدمت شما من هم الان نزدیک چهل روزه بانک ملت درخواست فروش دادم ولی متاسفانه هیچ خبری نیست بازم مثل همیشه دولت برای ملت گل کاشت .. افسوس که باز هم از سربیچارگی گول خوردیم و فکر کردیم دولت به فکر ما
بانک رفاه چهل و پنج روز شد هنوز هیچ فکر کنم فقط دو میلیون اینترنت خرج کردم پانصد تومن تلفن خسته شدم دیگه یکم دیگه حرص بخورم جونمونم باید بزارم الا برکت الله الله
سلام
من، 11خرداد از طريق ايوا درخواست فروش دادم
شنبه21 تير واسم اين پيامک اومد:
جهت تکمیل فرایند سجامی شدن و فعالیت در بازار سرمایه، نسبت به احراز هویت از طریق شعب منتخب بانک و یا احراز هویت غیر حضوری اقدام نمایید.
و بعد از طريق سيگنال احراز هويت غيرحضوري انجام دادم
فردا کد بورسي واسم پيامک ميشه
گفتم که بدونيد..
سلام چرا الکی مردمو سرکار میزارید خدارو خوش نمیاد بخدا من رو این پول حساب کرده بودم زنم مریضه خودم بیکار شدم بخاطر کرونا ۲۱یک رو تو خوخونه قرنطینه هستم خرجی ندارم اخه این چه قانونی برامون درست کردین واسه حق خودمون بعداز ۱۵ سال باید التماس بکنیم لا اقل این یکی رو مردانگی کنید واسمون بریزید حساب
سلام من کارگزاری تدبیرگران فردا سهامم رو فروختم ۵۰ روزه واریز نکردن چرا کسی پاسخگو نیست
چشم به انتظار نباشید من الان 55 روز سهامم فروختم دریغ ازیک ریال
ببخشید من چهل روز ثبت نام کردم هیچ خبری نیست بانک صادرات
حالا سهام مونو فروختن گزاشتن تو حسابشون دارن با پول ما کار میکنن الان فکر کن هر نفر چهار میلیون پول سهامشون هست نو میلیون ادم میدونی چقدر پول میشه نمیشه حساب کرد به مردم وام میدن به شرکتها با پول ما من مشکل وجود داره
سلام برای من ۶خرداد۱۶۳۱۰۰۰تومن بانک ملی واریز کرده الان نزدیک به ۵۰روز هست که دیگه از بقیه پول سهام خبری نیست..بقیه پول سی درصد سهام چیشد کی واریز میکنن..تو آشناهامون هستن که با من ثبت فروش زده بودن تو ۳مرحله ۳و۵۰۰براش واریز کردن..چرا عدالت رو برقرار نمیکنید..مردم نیاز داشتن که فروختن.لطفا رسیدگی کنید.
سلام چرا بانک صادرات بعداز یک ما ۱۵تبریک میلیون شیصد ریختن دیگه هیچی برام تابه امروز۲۴تیرنرختن یعنی پول سهام من این قدر میشه ترو خدا پیگیری کنید بانک صادرات ازت ممنون میشم
من با برادرم تو یک روز دریک ساعت توی سایت فروش بانک ملی 30 درصد سهام فروختیم اون پنج میلیون گرفته البته خردخرد ولی برای من دومیلیون صد هزار ریختن در یک واریزی چرا از کجا باید رسیدگی کرد
من که چشم آب نمیخوره از این مسئولا
من یک‌ماهه هست درخواست فروش دادم هنوز یک‌ریالی برام واریزنشده این وعده دولته ک میگن مردم نیازدارن اینه وعدهاشون اگه بفکرمردمن بایدپول سهام خودمونوحداقل ک فروختیم سری بدن ن فقط وعده الکی بدن لطفاپیگیری کنید
پس چراپول سهام راواریزنمی کنن
2ماه شد ه که سهام عدالت را فروختم به کارگزاری کیان بعد از پیگیری های هرروزه و تماس چهل هزار تومن بحساب من واریز شده .کجا پیگیری کنم چکار کنم .بخدا دیگه خسته شدم .
سلام خدا وکیل مسخرمون کردین ما اگه لنگ نبودیم سهام خودرا بفروش نمی گذاشتیم چرا پول ما را نمدن
توروخدا یکی جواب بده،بانک ملی برام یه ۶۸ هزارتومان یه ۳۵۰۰ تومان،جمعا ۷۱ هزارتومان برام واریز کرده،اخه این به چه معنی هستش؟بقیش کجا رفت
کارگذاری مهر افرین فروختم یک ریال نریخته جوابگو هم نیستن
سلام بنده چهل روزه که ازطریق ایوا فروختم هنوز خبری نشد این چه وضعیه
من ۷خردادازادسازی کردم براخودم وبچه هام ۲۱خردادفروختم ولی هنوزیک ریال بحسابمون نیومدخداشاهدبه نون شبمون محتاجیم چراکسی جواب گونیست چراجواب درست نمیدن ماهنوزپول سی درصداول رونگرفتیم چطوری به این دولت اعتمادکنیم که بقیه ی سهاممون روبفروشیم مشکلات زندگی کمرمون روخم کردمن یه زن بی سرپرست هستم باچهارتابچه کرایه نشین بانک ملی چراپول فروش سی درصدسهام مارونمیده ماتاکی انتظاربکشیم بخداقسم اگه نیازنداشتم نمیفروختم ...
واریز نکنید یک ماه گذشت
من تو این پول حساب کرده بودم 30 روزه سفارش دادم هر هفته میرم بانک دفترچه دارم میبینم هیچی نیست هیچکسم پاسخگو نیست...
من هفت تیر از طریق کارگزاری مفید فروختم تا الان ۲۳۰۰ واریز کردن در چند نوبت
ای خدا چقدر مردم گناه هستن همش چشم انتظار خدایاااا خودت کاری کن
بالا ۱۹ خرداد ما در بانک صادرات از تریق سایت ب فروش گذاشتم الانم ۲۴ تیر هزار تومان نریختن کجا داد ما رو بزنم ب ولا مردیم با این وضعیت کرونا س ماه بیکار شدیم پس کوه پول ۳۰ درصد سهام کوه ۹۵ درصد ک مدیر عامل بانک صادرات گفت پس
اقا من مردم از بس منتظر وایسادم بانک ملی ثبت کردم اومد و بانک تجارت که سه نفر بودیم هنوز ریال نیومده از ۱۱ تیر تا الا بعد پیگیری که در سامانه میزنم مینویسه درخواست شما تایید شده
بانک ملی نزدیک ۵۰ روز شده چیزی برای من واریز نکرده. هیچ منبعی هم برای پاسخگویی نیست.
با سلام سهام 1میلیونی ما شد 412هزار تومان.بعد تکلیف اون 13تا سهام شرکتهایی که هنوز تویه بورس نیستند چی میشه. الان هم یک ماهه از **کارگزاری تدبیرگران فردا** اقدام به فروش کردم دریغ از یک هزاری ...
از۱۷خردادفروختم نمیدونم چرابانک سپه حتی یه ذره پیگیرنیس چنددفعه رفتم بانک هردفعه یه بهانه بابا این ادابازیاروتمومش کنین مردم واسه نون شبشون موندن این دوقرون بی ارزشوبریزین چقدرمردم ناله کنندواسه حقشون
تورو جون مادرتون پیگیری کنین خدا شاهده ب پول شبم واس غذام نیاز دارم
تمام راههای ا رتباطی مسدودکردین بعدمیگین بریداصلاح بکنید واقعاخوب سرکارمان گزاشتین الان دقیقاپنجاه روزه درخواست دادم بانک ملت برافروش هیچ خبری نیست
سلام والله مسخره کردن یاشانس ما نیست مت دیگه رد دادم ... واقعا متاسفم کی جواب ما رابده الان ۲۵ روزه فروختم هیچ خبری نشده خدا وکیلی انصافه...
بانک فقط سپه 15 روز بعد چهار میلیون و ریخت واسم 19 خرداد درخواست دادم 1 ام واسم ریخت
دیگه چه بگویم حوصله ندارم پولمون راکه بردند هیچ مسخرمون هم میکنند من شماره شبام درسته خط هم بنام خودم هست دیگه بهانه چیه که ۳۶روزهست دادم به بانک تجارت دریغ از یک هزاری خدانکندقسطی از یک ادم بدبخت عقب بیوفته ذمارازروزگارمان درمیارن این چه مملکتیه که حتی جوابگوهم نیستن...
چهل روز پیش،سهام رو فروختم .پولی بحسابم واریز نشده .الان پیشمونم از فروش .میخوام انصراف بدم. چکار کنم .ایا راهی هست واسه انصراف .پول که نمیدید. حداقل راهی واسه انصراف فروش هم بزارید
بخدا خسته شدیم از دست بانک ملی
سلام دو ماه است که 30درصد را از طریق بنک سپه فوختم تا الان که 25تیر است خبری نشده به کارگزاری مراجعه کردم میگندهنوز دولت ازد نکرده حرفی زده و عمل نشده این چه جورشه لطفا شما که به مسولین دسترسی دارین پیگیری کنید
چرا بانک صادرات مبلغ فروش سهام عدالت مارا واریز نمی کند ۵۰روزشدع فروختم
من ۲ ماهه هیچی دریافت نکردم
سلام دوستان من ۱۰ خرداد درخواست فروش دادم به بانک ملت.تا به امروز سهام ۵۳۰ هزار تومنی رو برام ۵ میلیون ۷۰۰ واریز کردن.
ولی بانک مسکن واسه همسرم فقط ۱۴۰ هزار تومن واریز کردن.واسه بانک مسکن متاسفم با این رسیدگیشون و خدمت به مردم.....
هههههههههه به این اوضاع ما
تو رو خدا واریز کن بانک سپه
الان ۴۳روز است
بانک رفاه 50روزشدواس چی جواب نمیدیدحالاچطوروام میدیدیه روزقست دیرمیشه اموال ومصادره میکنیدواس چی حالاجوابگونیستید کارگرهستم یه بیچاره
سلام چرا کسی تدبیرگران فردا پیگیررررررررری نمیکنه تورو خدا بریزید خسته شدیم چهل روز شد هنوز خبری نیست دولت محترم لطفلا اگه زحمت نمیشه پیگیری کنید بریزید
والا الان دوماهه فروختم ولی هزار تومن برامن واریز نشده هیچکسم جواب گو نیست . اینا فقط سر مارو گرم میکنن
سلام چهارم تیرسهامموبرای فروش گزاشتم بیستم ۹۰هزارتومان یساعت بعدش ۴۰هزارتومان ودوروزبعدش ۲۰۰هزارتومان امده چرادرحالیکه ۴تیرقیمت سهام ۵۳۲هزاری ۱۰میلیون ب بالابوده چرا۳۳۰هزاربرام ریختن
باسلام من 6ام با برنامه ایوا برا فروش زدم چند روز بعد 2100به حسابم اومد و الان با گذشته یک ماه چیزی دیگه نیومده ایا ارزش سهام من همینقدر بوده یا باز واریز هم داره بانک ملی
سلام وخسته نباشیدمن سهام خودروفروختم یک ملیونی هست ولی چراکم ریختن توچندمراحله هست میشه بگیت چندمراحله ای هست منمونم برامن زادن ۶ملیون برا۳۰درصدانشالله که همین باشه توکل به خدااکرمیشه جواب منمونم
تو را بخدا پول پست بانک واریز کنید الان دو ماه بجز ۷۰هزار چیزی واریز نشده ما سود بیشتر نمیخایم پول خودمان بدید احتیاج داریم باید کجا شکایت کنیم یا همه مردم بریم؟ در بانک تا پولمان بدن
سلام
من سهامم رو به بانک ملی ۴۵ روز پیش فروختم ده روز بعد ۱۷۰۰۰۰۰تومان واریز کردن وتا الان هیچی واریز نشده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
بانک قوامین چرا نه جواب درستی میدی به آدم و نه پولی واریز میکنی دوماه شد.جالب اینجاست از بانک میپرسی خودشون خبر ندارن
سلام
من سهامم رو به بانک ملی فروختم چرا برام فقط ۱۷۰۰۰۰۰واریز کردن؟؟؟؟؟
واقعا اینایی که میگن برامون واریز شده راست میگن پ چرا واسه ما واریز نمیکنن من 13 خرداد بانک ملت فروختم نکنه اینم آشنا بازیه
من حدود پنج خرداد فروختم بانک ملت تا حالا یک ریال برام نفرستاده
باسلام به دوستان.من خیلی وقته سهامموگذاشتم فروش امابانک سپه یک ریالم واریزنکرده.اماشوهرم سهامشوتوی ایواگذاشت واسه فروش که بانک ملی تاالان ۶میلیون تومن براش واریزکرده.خوش بحاله کسایی که همچین پولایی اومده توحسابشون .بانک سپه تروجونه مادرت واریزکن لازم داریم
سلام الان دوماه شد بانک تجارت چرا واریز نمیکنه بابا به خدا مستاجریم مشکل داریم تو را به امام حسین واریز کنید
سلام.اقاتوروقسم.به.ناموس.زهراع.دستوبفرمایدپسته.بانکها.پول.سهامه.واریزکونندما.بس.کجابریم.دوماه.سهامموفروختموهنوز.پولی.نیامدبه.حصابم.همهوچیزم.هم.دوروسته.به.مقامه.بالابگویدتابه.دادمان.برسد..من.بدبخت.مستجیرم.وهمسرم.مریض.به.دادمان.برسید
۶خرداد سهاممو فروختم تومنی نداده شماره شبا مم درسته تلفنمم درسته شماره ملی مم درسته بانک ملی پس کی میخاین بریزین
سلام دوستان بزرگوار فقط بانک ها اینجوریه مخصوصا بانک ملی من واسه فروش گذاشتم متاسفانه نه پیگیری داره نه جوابگو هستن ایکاش میدادم به کارگزاری خصوصی لااقل پاسخگو هستن و سایتش قسمت پیگیری داره که تشون میده در چه مرخله ای هست ولی بانک ها فقط یاد گرغتن بگن که ما سهام را با قیمت بالا میفروشیم و این مدل حرفا شما هر وقت فروختید قیمت در بورس مشخصه لظف کن سهام من رو بفروش و ادعا دایه مهربان تر از مادر رو ندلشته باش پول ما رو هم نگه ندار تا سود کنی
40روزشداقاتورخدابریزیدبانک تجارت گرفتاریم
بانک ملی هرروز جشم انتظار یعنی یک مسعول نیست ک تذکربده پول مردم رو واریز کنند ب فاطمه زهرا از زندگیم خستم ولی ن دلشو دارم ن توانشو ک خودمو بکشم امروز ۴۴روزه ب بانک ملی سهامم فروختم ولی دریݝ از ریالی
با سلام من بدبخت سهام عدالت ۵۳۲تومانی هست ۵نفر سی درصد سهام رو فروختیم چرا واریز نمکند یکیش ملت بقه کشاورزی
سلام با این اوضاع احوالی که برا مردم درست کردن عادت کردیم العان چهل روزه نوشتم ریالی پول به حسابمان واریز نشده میگن شاید این هفته شاید
بخدا 45روزه از طریق بانک انصار سفارش فروش دادم هنوز ریالی واریز نکردن برام.اگر نیاز فوری نداشتم که نمیفروختم
چرا پول فروش 30درصد سهام عدالت واریز نمیشه من یک ماهه درخواست دادم ولی هنوز پولی دریافت نکردم
آقا لطفا بانک صادرات پیگیری کنید از ۱۲ خرداد ثبت فروش کردیم امروز هم ۲۶ تیر دریغ از یک ریال دیگ شورشو در اورده
من سهم یک میلیونی از طریق بانک ملی فروختم بعد چند روز 3950هزار تومن واریز کردن سوال اینست همش 15 خرداد همین مبلغ بود یا بقیشو میدن
از۶خردادفروش سهام زدم چراواریزنمیکنن پولمونوبخدالازممونه حتمامیخاین کرونابگیریم بمیریم بعدواریزکنین بخدااجاره ایم بدبختیم نمتونیم زندگیمونواداره کنین چشم امیدمون ب این سهام بودکه اینم پریدمعلوم نیس چیشدازکجاشکایت کنیم دردمونوب کی بگیم ماخیلی زیرخطفقرهستیم چرابانک میری میگن مانمیدونیم کی میریزن برین اداره سهام واقعاکه پاسخگوباشیدیه تومن فقطط براازادسازی وکرایه خرج کردم
لطفا بانک صادرات رو پیگیری کنین خسته شدیم انقدر موجودی گرفتیم چه مسخره بازیه اخه،،ملت باید بیفتن از گشنگی بمیرن بفهمین نیازمندن ....
سلام خدمت دوستان من ۷خرداد از طریق برنامه ایوا بانک ملی فروختم تا الان ۵میلیون و ۶۶۰تومان واریز شده بالای ده مرحله سهام من ۵۳۲ بوده آخرین واریزی سه شنبه ۲۳ تیر بوده حتما و حتما واریز خواهد شد برای همه
سلام من سی درصد سهاممو اینترنتی فروختم
الان تو سایت سهام عدالت واسم گزارش فروشی ثبت نشده
کسی میدونه علتشو
سلام بانک تجارت دو ماه شد
سلام من از طریق ایوا سی درصد سهامم را فروختم و بعد از بیست روز تا الان خورد خورد نزدیک چهارتومن واسم واریز شده.
۷ خردا ثبت فروش زدم تو بانک صادرات ارومیه الان ۲۶ تیر ماه هستش هنوز خبری نیست همه مدارک درسته اهراز هویت سجام همه چی گرفتم حسابم راکد نیست شبا کد ملی درسته درست ۵۰ روز ه هنوز خبری نیست اخه مدارک که درسته درتون چیه بس خسته شدیم
بخدا بدجوری گرفتار شدیم ودیعه خانه ران دادم صاحبخانه گفته باید بلند بشی این یکی از گرفتاریهامه توروخدا سهام رو واریز کنید
سلام من 17خرداد فروختم بانک ملی هنوز ندادن چرا واقعا خیلی مسخره هست
با سلام من 30درصد سهام عدالت خودم رو در بانک قوامین فروختم اما بعد 45 روز فقط یک میلیون و پانصد هزار تومان واریز کردند! مابقی پول من چی شد؟ به بانک مراجعه کردم میگه با ما مربوط نیست
پس به کی مربوطه؟ احتیاج دارم. گرفتارم. بی پولم
سه میلیون تومن من چی ‌د؟؟؟!!!
من ۴۵روزه ثبت سفارش کردم بانک تجارت ریالی واریزنشده تابه امروزکه ۲۶تیرهست حتی کدبورسی هم دارم احرازهویتم شدم این ازاین
دوستان جوش زدن فایده نداره بهتره بریم تعقیرشبام بدیم بهتره ببرم بانک دیگه منم رفاه 10ماه قبل دادم جوابگونیستم
سلام من وشوهرم ۱۳خرداد از سامانه سداد بانک ملی فروختیم دریغ از یک ریال الان بیست هفت تیر هنوز خبری نشد شماره شبا شماره تلفن هم درسته خواهشا پیگیری کنید کسی جواب گو نیست
توروخدا بریزین دیگه خدایی از بی پولی داریم میمیریم تو رو خدا جان ناموستون یه کاری کنین همه احتیاج داریم که فروش زدیم
هم شبا هم تلفن درسته ولی بانک ملی نمی فرسته 10 روز شد مردم گرفتارن بفرستید
سلام من ۱۸خرداد سهام فروختم هنوزپول اش پرداخت نکردن مردم گرفتارن
سلام
من سهامم را در بانک مسکن به فروش گذاشتم ولی تا الان هزار تومن هم واریز نکردن لطفا پیگیری کنید ما تو بدبختی زندگی میکنیم
همه بانکها پول دادن بجزدی
توروخدا به دادمون برسید الان یکماهه سهامم رو فروختم از طریق بانک ملت هنوز خبری نشده
بابا گرفتاریم قسط خونه ام عقب افتاده
دارن میندازنم بیرون از خونه
سلام.من در ششم خرداد حضورا در بانک ملت ارومیه وکالت فروش سهام عدالت دادم الان بیست وششم.تیرماهه یکریال توسط بانک واریز نشده سه بار شعبه رفتم مشخصات را بررسی کردنند صحیح است تلفن همراه ام پانزده ساله به اسم خودم هست الان یعنی هیچی حرفی ندارند که حتما شبا اشتباهه یا تلفن همراه به نام شان نیست بیاند ثابت کنند ان موقع هزار بار میکم غلط کردم به بازرسی بانک به حراست به کارگزاری به سپرده گذاری زنک زدم کسی درست جواب نداده جالب اینکه سپرده گذاری که زنک زدم با پاسخگوی توسط تلفن که ظبط کردند میکه بفرما من مدیر اینجا هر حرفی دارید بگذارید امروز رسیدکی کرده و توسط همکارهام جواب میفرستم که 10روزه زنک زدم خبری نشده الان چکار کنم اخر خط رسیدم دیکه میرم جلو بانک خودم را اتش بزنم بقیه کارشان را بیفتد دیکه زندگی ام از هم پاشید
چرا واریز نمیکنه بانک صادره
یعنی خاک به سر من که خواستم مثلا اعتمادم رو به بانکم نشون بدم دوستان گفتن تو بانک نذار واسه فروش
بانک صادرات هجدهم خرداد فروختم چرا چیزی برام نریختی من چکااااااارکنم

من الان یک ماهه کارگزاری سهم اشنا درخواست فروش ۳۰ درصد رو دادم اما هنوز هیچی برام واریز نشده...تو سایت سهام عدالت گزارش فروشی برام ثبت نشده
این چه وضع اخه
ملت گرفتارن بخدا
اگه سرکاریه بگن به ملت که منتظر نمونن
لطفا پیگیری کنید کارگزاری سهم آشنا
من‌دوماه درخواست‌فروش‌دادم‌ ولی الان‌هیچ‌واریزنشده
لطفا تدبیرگران فردا رو هم پیگیری کنید ۲۴ خرداد فروختم بعد از یک ماه فقط۴۷۰۰۰۰تومان واریز کرده پس بقیش چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۵خرداد وکالت دادم بانک ملت دو روز بعد به کار گزاری مهر افرین ۲۸ تیر هیچی واریز نشده این چه سهام شد سر گرمی درست شده ۵روز واریز میکنم شماره شبا درست حساب راکد نیست
توروخدا برامون واریز کنید بانک ملت هستم ۴۰روزشده دریغ از هزارتومن ریس جمهورپیگیری کنیین خواهشا
کارگزاری سهم اشنا الان ۱2روز پول سهام عدالت را واریز نمیکند چرا او به من گفت 5 روزه پول واریز میشه کسی میدانه کجا باید زنگ بزن ممنون میشم
آقا این چه وضعشه کارگزاری کیان قبل از آزاد سازی هزار جور تبلیغات که سریعترین راه فروش با کیان چی شد آقا الان داره دو ماه میشه کی جوابگو هست کدوم آدمی راضی میشه بفروشه سهمشو هزار تا گرفتاری داریم دیگه شورشو درآوردین به خدا دیگه داره صبرمون تموم میشه تا کی انتظار تا کی صبر فقیرارو بکشین راحت بشین دیگه
آقای رئیس جمهور سی درصد اولو بریز بقیه 60 در پیکشت بسه دیگه کم مارو بپیچونید بسه جون به لب شدیم دیگه
سلام من ۱۷خرداد سهام خود را به بانک ملت فروختم امروز هم ۲۹تیر هیچ ریال واسم واریز نکردن اخه دیگه میشه اعتماد کرد به دولت چرا وعده الکی میدهی به ملت
سلام
الان تقریبا دوماه میشه که فروش گذاشتم،کارگزاری سهم آشنا اصلا خبری نیس.زنگ میزنی میگن هفته بعد،دوباره زنگ میزنی میگن سایت خرابه،این چجوری کارگزاریه...
با سلام ،حدود یک ماه و نیم پیش از طریق بانک سامان و به صورت حضوری فروختم،تازه بعد از یک ماه و نیم ،خرد خرد یک تومن برام واریز شده ،بقیه اش چی،چرا انقدر تاخیر؟
من ۷خرداد سپه فروختم .امروز۲۹تیر یک ریال هم واریز نکرده .تو این کرونا مردم به کجا مراجعه کنند.اگه هم فرض بعید ایرادی تو حساب وجود داره چرا روز ثبت نام نگفتن که چک کنند مردم حسابشونو . قضیه این نیست .
بانک مسکن و کارگزاری تدبیرگران فردا رو پیگیری کنید آخه این وضعیه قطره ای پول میریزند لطفا رسیدگی کنید.
سلام من سهام۵۸۸تومانی داشتم۷خردادفروختم ب بانکی ملی۱۴خردادبرام۲میلیون۳۰۰تومان واریز کرد دیگه بعدش هیچی برام واریزنکرده دوستام همین اندازه سهام منو ب بانک ملت فروختن بهشون ۶۳۰۰داده توچندمرحله...آیابازم برام واریز میکنن بانک ملی جواب بدیدلطفا
سلام براهمه واریز میشه نگران نباشیدبرامن کارگزاری تدبیرگران فردا۱۹۰۰پرداخت کرده دیگه نمیدانم بازپرداخت کنه یانه مبلغ واریزی تاالان کم بوده
تو رو خدا ملت وتجارت رو پیگیری کنید ماهه هیچ واریزی نداشته خیلی احتیاج داریم
من پدرم و مادرم برگه سهاممون یک میلیونه برا اونا نفری 8 تومن واریز شده بانک صادرات ولی واسه من بعد 43 روز 400هزار تومن ریختن چی کار کنم کجا برم
18خردادسهاموفروختم.الان 6مرداد. کی پولو میدین.اون موقع سهام من ٨ملیون بود. الان 20 ملیونه
سلام.من دوماهه سهام عدالت رو اینترنتی به کارگزاری بانک صادرات فروختم کد پیگیری اومده که به هیچ دردی نمیخوره.حتی یک ریال هم به حسابم نیدمده همه اطلاعاتم درسته.به. کارگذاری بانک صادرات مراجعه کردم میگن شما اینترنتی فروختی کاری از دستمون بر نمیاد.نمیشه پیگیری کرد
سلام تورا خدا پیگیری بکنید بخدا گرفتاریم به بهانه این سهام عدالت رفتم قرض کردم گفتم سهام عدالت برام میاد پسش میدم هر لحظه هست خونم بندازن بیرون این چه کاری است کردین وعده پنج روزه دادین الان دوماه
سلام تو را به خدا بانک تجارت پیگیری کنید الان دو ماه شد میرویم قسمت پیگیری میگه اطلاعات شما قبلا یه سجام ارسال شده و لغو درخواست وجود نداره یعنی چه کسی میدونه دیگه خسته شدیم
بخدا23خردادحضوری رفتم بانک تجارت ثبت فروش کردم همسرم همون روز از طریق کارگزاری ایوا بانک ملی ثبت فروش کرد تاالان،8مردادهست یک ریال نیومده زنگ میزنیم 1569میگه کارگزارناظر فروش نداری یعنی تاالان ثبت نشده باید بری دوباره درخواست بدی، هرکارگزار دیگه میرم برفروش میگه، درخواست تکراریه، یا میگه شماره تلفن درسامانه سهام عدالت ثبت نشده. درصورتی که هم کدبورسی داریم هم احراز هویت کردیم درسجام، یعنی واقعا کسی پیدا نمیشه این مشکلات رو حل کنه
سلام سهام من یک میلیونی هست ومن تاحالا۱۵۰برام واریز شده ..بانک ملی خیلی ضعیف عمل میکنه..لطفارسیدگی کنید.
دوازدهم برج سه بانک کشاورزی گذاشتم برای فروش بعد از نزدیک دو ماه الان ۱۵۶۹ زنگ زدم میگه اصلا کارگزار ندارید هر جا هم زنگ میزنم جوابگو نیستند اصلا بیخیالش شدم انگار از اول نداشتم
من ازدست دولت گلمندم اخه من بدبخت مستاجرم سرپرست خانواده بایه بچه تنهازندگی میکنم مستمری بگیربهزیستی ام خداروخوش میادالانم بااین وضعیت گر‌ونی به زورزندگی میچرخه باچه دلخشویی برج 3رفتم سهامموفروختم 30درصدشوهنوزهیچ ریالی برام واریزنکردن اخه من صابخونم قول داده بودم اگه بزاربشینم پول پیش خونموزیادکنم اجاره خونه روبالانبره به خداافسردگی گرفتم انقدرفتم بانک تجارت پرسیدم دیگه واقعاناامیدشدم همش میگن دست مانیست مانمیدونیم مگه میشه مگه داریم همچین چیزی بس اگه نمیدونن چراسهام مردمومیفروشن توروخدامن بارهاپیامک دادم به دادم برسید
سلام من سامانه سجام ثبت نام کردم احراز هویت رفتم الان که میخوام30درصد بفروشم مینویسه اطلاعات سهام دار در سامانه نیست هیج جا جوابگونیست لطفاً یکی راهنمایی کنه
من 20 روزه که به بانک ملی فروختم. ولی هیچ واریزی ندارم. رفتم بانک میگه همه اطلاعاتت درسته ولی فعلا معلوم نیست کی واریز کنن
چرا پول نمیدید بابا ما چشممون ب همین پول کرایه خونه ندارم چیکار کنم تورو خدا پیگیری کنید
تورو خدا پولمون واریز کنید
سلام من ۹تیر بانک مسکن سهاممو فروختم ۳هزارتومان و۷هزار با ۳۰ هزار توما جمعن ۴۰۰ریخته تیکه تیکه فکر میکنن گدایی میکنیم کسی نیست رسیدگی کنه
بانک رفاه سهامم سیصدتومنیه...برام دیروز یه۱۸۰۰تومن واریز کردن یه هفده هزارتومن که جمعن شده نوزده هزارتومن..
من همش 1800 دادن الان فامیلمونو هر روز ۵۰۰ میریزن براش ولی برای من هنو هیچییییی دیگ نیومده
پس چرا پول مردمو نمیدین من نامزدم نامزدم چیزی برام نمیخره خرجی نمیده انقد از پدر مادرم گرفتم دیگه رو ندارم کمک کنین سهم خودمون بدین بخدا ما گرفتارم رو سیاهی نمیدونی بنی چی بخاطرع خدا بسمونه دگ
سلام چرا خبری از بانک تجارت نیست دو ماه شد تو را به خدا پیگیری گنبد
توروخدا پولو بریزید ۲ماه سهامو خروختم هنوز هیچی نریختن بقران گرفتاریم
ترخداواریزکنین ماگرفتاربودیم.که فروختیم دخترم عروسیشه جهیزیه میخوادترخدابه ابوالفضل گرفتاریم بانک صادرات کاری کن
من به عنوان یک بی سوادمیگم توجواب مسعولین اگرمشکل ازشبابوده چطورچندسال به شماره شباشون سودسهام میومده اگرم شماره موبایلشون ایرادداشته پس چطوری تامرحله دریافت کده بورسی پیش رفتن
من دومیلیون براپول پیش قرض کردم به امیدفروش سهام برام فقط 400 ریختن باقیشوکی میخوان بدن به خدابدهکارم
سلام کسی نیست رسیدگی کنه واقعا این آقای روحانی کجاست چرا در مورد سهام چیزی نمیگه آقای فهیمی شما چی فقط خواستین اعصاب مردم رو بهم بریزن که ریختین واقعا جای تاسف داره
میگی بانک فقط سپه پس برای من دوماه نیم شد تازه دوتومن واریز کرد برای شما ۴تومن معلوم نیست کی به کیه والا
هر چی منت میکشید بخاطر سادگی خودتونه ،واریز میشه برید دعا کنید
سلام منالان یک ماه هست سهام فروختم هنوز پولی واریز نشد چکار کنیم
اقایان راه بهتر اینه یه بار به مردم راست بگین بگین اق دوماه دیگه میدیم.تمام کسی هم سراعتون نمیاد ولی دوماه بیشتر نشه.یه بار راست بگین ببین چقدر خوبه یکی شبا مشکلشه یه بار ش شناسنامه .یه بار تلفن .یه با.....
با سلام قابل توجه کسانی که نتونستند سهام عدالت خود را بفروشند و بانک ملی هستند چند تا راه حل بهنتون میگم ان شا اله بدردتون بخوره 1- اول زنگ بزنید 1569 ببینید کارگزار ناظر دارید یاخیر ابتدا شماره 1569 بعد از وصل شدن عدد 1 و سپس کد ملی و بعد # را بزنید اگر در پاسخ گفت که کد ملی شما کارگزار ناظر ندارد یعنی بانک هیچ کاری براتون نکرده 2-سجام ثبت نام کنید از خونه هم می تونید این کار را انجام بدهید بعد از اینکه کد ده رقمی برای شماره تماس شما ارسال شد به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید و احراز هویت بشوید 3- حالا می تونید بروید در سایت بانک ملی و به صورت غیرحضوری فروش سهام عدالت را انتخاب کنید . - یا در این مرحله در یکی از کارگزاری ها ثبت نام کنید و از طریق اونا بفروشید
من 7تیر به بانک ملت فروختم هنوز هیچ پولی نیومده برام ...
بعداز ۲ ماه ۲۶۰ هزار اومده حسابم و نوشته فروش سهام عدالت یعنی ۲۶۰ هزار شد ۳۰ درصد .... خداوکیلی این عدالته
سلام توروخدا هوای ما وهم داشته باشه بانک تجارت دو ماه شد
سلام خسته نباشید من 20روز از طریق برنامه ی ایوا ثبت فروش کردم ولی تا الان پولی نریختن کسی میدونه کجا بای پیگیری کنیم تورا خدا احتیاج داریم
پول منو بریزین تانیومدم اونجا ابروریزی بندازم
سلام من سهام 500تومانی 6خرداد فروختم ارزش این سهام چنده یکی بهم درست توضیح بده لطفا
من ۱۳ خرداد بانک ملی ۳۰ درصد سهام ۱ میلیونی رو فروختم، تا الان قطره چکانی ۲ میلیون واریز کردن، پس بقیه اش کو؟ چرا کسی جواب نمیده؟ معنی دولت پاسخگو و خدمتگزار را هم فهمیدیم....
سلام پول فروش سی درصد اولیه سهام عدالت بانک صادرات واریز نکرده دوماه پیش فروختم
سلام چرا کارگزاری مهر آفرین وقتی 30درصد حق فروش داشتیم من زدم بعد دیدم 60درصد از سهامم کم شده لطفاً پیگیری کنید
سلام سود سهام من ودختر وپسرم ازسال 12/98 تاحالا واریز نشده چرا همش میزنه درصف ارسال به بانک کسی میدونه چرا
من هنوز سود اون ۱۵ سال که تو سه مرحله سود سهام عدالت پرداخت کردن رو دریافت نکردم شماره شبا و همه مراحل درست بوده. اونها رو بنطرتون میدن. از کجا پیگیری کنم.
ایشالا میریزن اینقدر عجول نباشید چرا ی سری میگن خودمون میکوشیم اتیش میزنیم یا بانک اتیش میزنیم ..یعنی این سهام عدالت نبود میخاستید چیکار کنید ک الان این مدلی حرف میرنید واا
سلام من دومانیم سهام به بانک کشاورزی فروختم بعداز این مدت دوازده هزارو پانصد واریز کردن که اگر به صندوق صدقه هم بدی قبول نمیکنه ...
چرا پست بانک پول مارا واریز نمیکند اخه چرا الان دوماه سهام فروختم اما دریق از هزار تومان
من جز بهزیستی هستم... الان دوماه شبا و موبایلمو وارد کردم ولی نه شبام رو توی سامانه میاره نه موبایلمو،،
دوتاشم‌به اسم خودمه فعاله فعاله رفتم بانک فعال فعال بود یه پنجاه تومن هم الکی ریختم داخلش دوباره کارت به کارتم کردم که هیچ مشکلی نباشه، پس چرا توی سامانه نمیاد، در صورتی که من توی سایت سهام عدالت دات آی آر دو ماهه که اطلاعاتمو وارد کردم، جالبه که نه کارگزار دارم نه اینکه توی سمات و سایت عدالت موجودی دارم کلا صفر هست، تو بقیه سامانه ها هم که کلا میگه سهام نداری. به قران دو روزه غذا نخوردم، توی خوابگاه زندگی میکنم، اجاره این هفته رو ندم پرتم میکنن بیرون، حداقل سود سالهای قبلو بریزززید واییییی خداااا خسته شدم دیگه
سلام من سهامم 532هزار تومانی بوده انلاین به بانک ملت فروختم تا امروز خورد خورد برام چهارصد ریختن به 1569هم که زنگ میزنم میگه کارگزار شما بانک ملت هر بانک ملت هم میری میگه به دولت بخدا من برای پول پیش خانه میخوام باید چکار کنم جوابم بدید
بانک صادرات الان دو ماه شده هیچ مبلغی واریز نکردن سود سهام عدالت رو این چه وضعیه
سلام من سهام ۵۳۲هزارتومانی دارم شرکت سمات برام پول میرزه ولی آخرین بار پس از۵روز۷هزارتومان واقعا متاسفم که با احساسات مردم بازی میکن
سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید
کسی هست که بدون احراز هویت سجام پرداختی براش انجام شده باشه؟
من الان یک ماه و چند روزه از طریق بانک تجارت برای فروش گذاشتم و نمیدونم باید سجام احراز هویت کنم یا خیر
ثبت نام کردم و کدپیگیری ده رقمی هم گرفتم فقط احراز هویت نکردم
لطفا هرکس پرداختی داشته راهنمایی کنید ممنونم
من نزدیک ۳ماهه فروختم ۴میلیون اومده بدام اما همسایمون یه هفته قبل من فروخته براش نزدیک ۱۱میلیون اومده چرا بدامن اینقدر کم اومده می دونم که کسی هم پاسخگو نیست گفتم شاید یه جواب درست گرفتم
من اول تیرماه ۳۰ ۳۰درصدازسهام خودموفروختم به بانک انصار الان دوماه ازش گذشته هنوز پولی واسه من واریز نکردن میرم بانک میگن خبر نداریم منتظربمونیداین چه فروختنی هست که هنوز نتونستن پول ماروبدن ماهم گرفتاریم چرا کسی جواب درستی به مانمیده
سلام تورا به ابلفظل تورو قران تورو خدا توروبه این دستگاه امام حسین که دننابراش عزاداری میکنه بابااول 30درصد کارمردم راه بندازید بعد اخه ااگه کسی مشکل نداشته باشه اینهمه التماس میکنه ادمرو مجبورمیکنید خانمم سرطان سینه داره اگه انصاف داری خداشناسید بابابقران اشکام مثل بارون بهار میادسنگم بهالم گریه میکنه اگه اینم مثل بقیه قولاتونه تازوترازخانمم بقران خودم راحت کنم نمیتونم بیشترازاین میدونم بقیه هزران مشکل دیگه خواهش میکنم الان 45روزه بانک صادرات
با سلام از تاریخ 13/3/99 بجای واریز سود در پرتابل نوشته شده است در صف ارسال به بانک؟ تعجب آور است
مسولین محترم تورو خدا پیگیری کنید این چه وضعشه سهام عدلت رو چرا پرداخت نمکنید چرا با احساساتمون بازی میشه خب چی میشه همش رو یه جا بزنید بدهکارم لازم دارم سهمم ۴۳۲ هزاره تا حالا واسم دروبره ۱و ۳۰۰خورده خورده زن ده روزه دیگه قط شده میگن درصد دوم ازاد شده هرکجا میریم میگن سایت قطه سهامم ۱۶میلیون و ۱۰۰ هزار بود الان نگاه کردم اومده شده ۱۳و۶۰۰ خب چرا قیمنش پایین اومده چرا اینطوری شده اخه خدااااااااااا
سلام من ۲۲ برج ۳ سی درصد از سهاممو فروختم ولی تاالان ی قرون واریز نکردن آخه این چ وضعشه مردم اگه محتاج نبودن نمزرفتن‌سهامشونو بفروشن رسیدگی کنید
سهام من را ۳ ماه فروخته ام سیدرصد را چرا پول مرا نمیده اند
پول مارا بریزید.هیچ کس هیچ مشکلی نداره زمان ثبت احراز وشبا وتلفن اگه مشکلی باش خودسیستم ارورمیده
سلام بانک ملت سهام فروختم ۲۳۰۰۰ به حساب امد خیلی کم من کارگر هستم مستا جرم ایا بازم واریز ی دارم سهام ۵۳۲ هست کسی می دونه
با سلام من در تاریخ 8 خرداد سهام خود را فروخته‌ام اما هنوز هیچ مبلغی برایم واریز نشده باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
بخدا خیلی مسقرست یا بگید میدیم یانمیدیم چون واقعا نیازداریم سجام سبتنام کردیم هزارتومنیم نریختن
چرا پول واریز نمی کنید هنوز برای من نصف پول نریختن من واقعا لازم دارم می خوام دانشگاه ثبت نام کنم واقعا برای شما متاسفم من لازم داشتم که فروختم ما مردم بدبختیم ازدست شماها.
سلام مسولین سهام عدالت از حرفی که به مردم زدین شانه خالی نکنین جواب میخان مردم چشم به راه پوله سهام خود هستن
چرااین سامانه سعدی پول نمیریزه من شهریم مونده لازم دارم
شمارو به پیر به پیغمبر به همه مقدسات پول مارو بریزی من اگه نیاز نداشم چرا باید میفروختم
سلام من سهام ۵۳۲هزارتومانی دارم،تاحالا هیچ سودی به حسابم نیومده،لطفا راهنمایی کنید
سلام دوستان من سه ماه پیش از طریق کافینت ۳۰/سهام عدالت مو به بانک ملی برای فروش گذاشتم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌سه ماه گذشت و دریغ از هزارتومان پیگیری کردم بهم گفتن بانک ملی سهام شمارو مرجوع کرده یعنی نتوانسته بفروشه چون کارگزار ناظر داشتم.(اگه کارگزار ناظر داشته باشید فقط ازطریق همون میتونید بفروشید نه جایه دیگه)باشماره ی۱۵۶۹تماس گرفتم کدملیمو وارد کردم بهم گفت کارگذارناظرم فارابیه حالا چطوری انتخاب شده الله اعلم ..باشماره ی۱۵۶۱ کارگزاری فارابی تماس گرفتم گفتن بله ازطریق بانک ملی اقدام کردی چون کارگزار داشتی بانک نفروخته حالابرو تو سامانه سعدی فارابی درخواست فروش بده منتظر باش ..فعلا یه هفته س درخواست دادم .اگه کسی درخواست داده و هیچ مبلغی براش نریختن تماس بگیره کارگزارشو پیداکنه مطمین بشه ازطریق همون کار گذاری فروخته
همه شما عجله دارین بزارین یک سال بگزره الان بفروشن شما ضرر میکنین بخدا به فکر شما هستن
سلام،۲ماهه ۶۰ درصده سهام عدالتو با کلی دوندگی تو کارگزاری فارابی فروختم ولی تا الان فقط یه بخشیشو برام واریز کردن پس چرا بقیشو واریز نمیکنن،میکن ارزش سهام عدالت پایین اومده خب تقصیره ما چیه ما ۲ماه پیش فروختیم اونموقه فکنم ارزشش حدود ۱۲ ملیون بود باید طبق روزی که فروختیم برامون واریز کنن،مثل اینه که من برم مغازه یدونه ربع بگیرم صاحب مغازه فردا بیاد بگه ربع امروز گرون شده دیروز خریدی باید الان یه چیزیم بهم بدی
من سهام عدالت فروختم سه مرحله واریز شد الان دو ماه واریز نشده چیکار کنم
سلام سهم عدالت رافروختیم به امید اینکه طلب هامون رابدیم اگر پول فروش سهام رانمیدند خوب چرا مسخره مون می کنند آیا ازکارگزاری اردیبهشت ایرانیان پولی دریافت کرده به چند تا کافینت رفتم می گند همچین کارگزاری وجودنن. مدارهای اگر کسی اطلاعی داره محض خدا به من بگه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار